Şimdi Ara

BİP UYGULAMASI SİZCE NEDEN KULLANILMIYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
3.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcellin yapmış olduğu bir tane dolu uygulama olarak tv plus diyorum. Nedense bu firma bana hep kzık atıyormuş hissi uyandırıyor. Onun için eğer turkcell uygualması kullanacaksam önce kıçımı tutuyorum. Yoksa herifler bi şekilde geçirmesini beceriyorlar. Aklıma gene telesekretere alınan para geldi ve sustum konuşursam banlanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzde 40 kişisel bilgi güvenlik sebebiyle kullanmak istemiyor
    Yüzde 35 uygulamanin hantal yapısı verimli calismamasindan dolayı kullanmak istemiyor
    Yüzde 25 kullanıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eskiden çok şarj yiyordu ve arayüzünü beğenmiyorum. Bip bip saçma bildirimler gelip duruyor. Hediye internet görev falan veriyormuş paketim zaten bitmiyor. Sildim bir daha kurmadım. 10 kişiyle görüşme yapılıyormuş yaw bir kişiyle görüntülü görüşme yapmıyorum ki  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saiph -- 9 Ocak 2021; 21:50:54 >
  • Öyle bildirimler atıyorlar ki sanki yarışmaların hepsi ücretsizmiş gibi biz biliyoruz ama bilmeyen vatandaşlar ne yapsın, yaşlı faturalı kullanıcılar da var aşım yapabilirler ücretsiz sanıp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Pazara çok geç girdi o pazara girmeden çok daha önce zaten pazarda bir çok uygulama vardı.
    • Bir uygulamanın yaygın şekilde kullanılması için öncelikle Amerika, Avrupa ve sonrasında ise Uzakdoğu pazarında aktif olarak yayılması gerek. Yerelde insanlar kullansa dahi artık ülkeler ve sınırlar ortadan kalktığı için yerelde yüklenmesi önem arzetmiyor, tüm dünyada kullanılmalı ki yabancı bir ülkedeki biri ile rahatlıkla iletişim kurulabilsin. BİR ŞEYİN YERELİ OLMAZ ARTIK BİR ÜRÜN TÜM DÜNYA İÇİN ÜRETİLİR PLANLANIR PAZARLANIR.
    • Güvenlik ve gizlilik kaygısı. Verilerin noktadan noktaya şifrelenip şifrelenmediğinin veya depolanıp depolanmadığı, veriler depolanmışsa bunlara kimlerin erişebileceğinin belirsizliği. Bununla ilgili sözleşmede bilgi olsa dahi güvenmek imkansız. Gelişmiş ülkelerde bile verinin kullanımı ile ilgili ciddi kaygılar var, ihlaller sözkonusu oluyor ortaya çıkıyor şirketler ceza alıyor, bu coğrafyada ise bu kaygılar 100 ile 1000 ile çarpılıyor, neyin ne şekilde yazıldığına, konuşulduğuna, anlatıldığına bakmıyor artık insanlar, ne şekilde olabilme ihtimali olduğu ile ilgileniyor.
    • Yetersiz pazarlama: Ürün en güçlü şekilde başta Amerika , Asya ve Avrupa olmak üzere Televizyon, internet, youtube, teknoloji yayınları başta olmak üzere her platformda tanıtılmalı ve reklamı profesyonelce yapılmalı. Amerika da Times meydanında bir binada komple led ekranda reklam yapmaktan bahsediyorum. Öyle birkaç 10 milyon dolarlık yada 100 milyon dolarlık reklamlardan bahsetmiyorum milyar dolarlık reklamlardan bahsediyorum.Burada reklamların niteliği çok önemli burada herhangi bir firmaya milyar dolar para verip hadi reklamımızı yap demekten bahsetmiyorum EN BÜYÜK BÜTÇE PAZARLAMAYA, ÜRETTİĞİNİ TANITAMAZSAN PAZARLAYAMAZSAN ANLATAMAZSAN HİÇSİN. DOĞRU BİLGİ İLE YAPILAN GERÇEĞİ ÇAPTIRMAYAN SADE YALIN GÜÇLÜ PAZARLAMA.
    • Özelleşemiyor, bip e katma değer katan onu özgün yapan yeterince güçlü yanları yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hipnoa -- 10 Ocak 2021; 10:20:58 >




  • Bip mesajlaşma uygulamasından ziyade türkcell in fazla fazla para kazanmak için bir sürü saçma sapan işe yaramayan servislerini doldurduğu bi uygulma olduğu için kullanmak istemiyorum. Yok bilmem ne belediyesi servisiymiş, yok bilmem ne bankası, yok bil kazanmış bir ton saçma sapan şeyler. Uygulama amiral gemilerinde bile kasıyor, sanki mesajlaşma için yapılmamış. Aslında bip i sadece whatsapp gibi yazılı ve görüntülü iletişim uygulaması olarak bıraksaydı şu an müthiş yaygın uygulamaydı. Çoğu paketinde Türkcell bip için fazladan gb ve bip araması için dakika veriyordu. Ama amaçları bu olmadığı için milleti soğuttular, yerinde saydılar. Zaten Türkcell ülkenin en paragöz ve müşteri dostu olmayan firmalarından biridir. Bir servisi ücretsiz verir baştan, sonra bakar ki müşteri kullanıyor hemen bir şeylerini kırpar , sonra tamamen ücrete bağlar. Tv plus , fizy , dergilik gibi servisleri bunun en iyi örnekleri. O yüzden hiç bana yerli milli ayağı yapmasın bu operatör.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Mesaj ve arama dışında diğer operatorler artışı turkcell harici
  • ben viber kullaniyorum whatsapp disinda
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    Paketimde bip dakikaları var normal dakikalar bitince 4.5g üzerinden her yöne arıyorum başka hiç bir şekilde kullanmıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Turkcell icin avantajlı
  • WhatsApp varken diğerlerini kullanmaz genel. WhatsApp olmasa da bölünür. Turkcellin diye kullanmaz bir kesim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerli ve milli olması iyi hoş ama çok hantal, sorunlu ve haddinden fazla veri toplayan bir uygulama


    Para tuzağı Turkcell servisleri faturalı hatlar için çok tehlikeli, müşteri hizmetleri hiç ilgilenmiyor sonra, uzak durmak en iyisi


    https://bip.com/tr/gizlilik-politikasi/#BizKimiz?


    Hangi Kişisel Verileriniz Toplanıyor?

    Topladığımız Kişisel Verilere ilişkin kategorileri aşağıda daha ayrıntılı olarak açıklıyoruz:

    • Kimlik ve İletişim Bilgileri: Telefon numarası, kullanıcı adı (rumuz), avatar, GSM operatörü ve hesabı güvenli tutmak için kullanılan şifreler; 
    • Kullanım Bilgileri: Cihazınızdan teknik ekipmanlar yoluyla toplanan teknik veriler, (içeriği hakkında hiçbir bilgi toplamaksızın) gönderilmiş iletilerin türü (yazılı mesaj, video vb.), aktif kullanılan zamanlar, kullanılan hizmetlerin türü, Uygulama arayüzüne ilişkin kullanım alışkanlıkları, Uygulamaya en son giriş yapılan tarih, Uygulamanın kullanımı sırasında meydana gelen hatalar ve hataya ilişkin bilgiler.
    • Kişiselleştirme Bilgileri ve Anketler: Rumuz, Profil Fotoğrafı, Durum Bilgisi, Engellenen Numaralar. Uygulama aracılığıyla yapılan anketlerin sonuçlarına ilişkin veriler.
    • Konum Bilgileri: Kullanıcıların konum ile ilgili fonksiyonları kullanmaları halinde cihazlarının ayarlarına bağlı olarak (yaklaşık) konumlarına ilişkin veriler. 
    • Cihaz Bilgileri: Cihaz modeli, cihazın işletim sistemi, tercih edilen telefon dili, kullanıcıların hangi operatörü kullandığına ilişkin bilgiler, ülke bilgilerine ilişkin veriler.
    • Kullanım Bilgileri: İletişim türü (BiP Çağrıları, anlık mesajlar vb.), iletişimin süresi, tarihi ve tarafları, iletişim kurulan kişiler ile ilgili veriler. BiP, Uygulama üzerinden kurulan iletişiminizin içeriğiyle ilgili herhangi bir veri toplamaz.
    • Yedekleme Bilgileri: Kullanıcıların talep etmesi durumunda, iletişim verileri BiP tarafından yedeklenebilir.
    • Adres Defteri Bilgileri: Telefon numaraları, ve kullanıcının cihazında depolanan Kişi Listesi.




  • Ben neden kullanmıyorum..!

    *Telefonu yoruyor.
    *Batarya düşmanı.
    *Uygulama çok kasılıyor.
    *Saçma sapan içerikler var.
    Daha sade olması lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ismi biraz dandik.
    Logosuda dandik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcelli sevmediğim için kullanmıyorum

  • Taklitler hiç bir zaman orjinalinin yerini tutmaz...
  • Bip yükledim memnun kaldım artık vatşap kullanmam, mesaj geldi kabul etmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.