Şimdi Ara

Bir aylık Chery Deneyimlerim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
0
Favori
23.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LGSET;

    Arabanı kazasız belasız , iyi günlerde kullanman dileğiyle.Güle Güle Kullan.

    Bakma sen bir 10 sene sonra burda dalga geçenler, Chery alıcak para bile bulamayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kal_sau -- 23 Haziran 2009; 8:57:04 >
  • @kal_sau

    her mesajında bir agresiflik ve provakasyon var..

    çin menşeyli bir araç hakkında yapıcı bir konu açıldı, hala bişeyleri dürtüklüyorsun..

    derdin ne?
  • LGSET kardeşim allah kaza bela vermesin ben de tiggo ile ilgili bir forum açıcam inş:D

    Bu arada araç hakkında en sağlıklı bilgileriwww.cheryturkiye.org adresinden öğrenirsiniz

    Saygılar...
  • Bu araçlar AVRUPALI çarpışma testlerine girip güvenilirliklerini kanıtlamadıktan sonra insanların ön yargılarını silmesi mümkün değildir. Girmemek için ekstra gayret harcıyorsa firma bu testlere, ve bin bir bahane buluyorsa demek ki gerçekten güvenlik zaafları var demektir....

    Çinli güvenlik testlerine girip daha düşük hızlarla çarparak yada çeşitli yöntemlerle durumu kurtarmaya çalışıyorlar ama nafile... Çok mu zor, giriver euro n cap'e al bir dört yıldız tamamdır bir daha çin min adi rezil diye adın çıkmasın... Millet ne isterse onu alsın...

    Ciddi bir güvenlik testinden başarılı olsa satışlarını katlayacak ama buna rağmen girmiyorsa, adi çin imajını kabul ediyor demektir...

    Bu arada yanlış anlamayın ama önüme inek çıktı çarpmadım savrulmadım güzelce durdum demekle aracın yol tutuşu ve frenajı hakkında bilgi edinilmez. Girsin misal bir ülkemizdeki Auto Motor Sport testine göstersin fren mesafesinin güvenliğini ve daha farklı bir çok şeyi. Ancak dediğim gibi araçlar hakkında güvenlik testi yok, düzgün bir kurumun yol testi yok, ondan sonra tabular yıkalım da nasıl yıkalım? Kendi global sitesinde dahi 0-100 hızlanma verileri yok, sadece 90 km/h ile yakıt tüketimi verisi var oda bu ükede ortalama veri olarak bilinçli olarak yanlış gösteriliyor... Daha bu verileri dahi üreici tarafından yayınlanayan araca nasıl güvenir ki insanlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 911GT3 -- 23 Haziran 2009; 11:30:44 >




  • Chery tiggonun çarpışma testi euroncap standartlarında yapılmıştır sizce tiggo yavaş çarpsa 1500 kg lık bir araba o kadar seker mi??

    http://www.cheryturkiye.org/tiggo-guvenlik-t-220.html BU LİNKİ İCELERSENİZ GÖRÜRSÜNÜZ....

    Ferrari de araçlarını euroncap e sokmuyor o da mı teneke oluyor yani???

    Sizi anlamak gerçekten çok zor!!!!!

    (OOOO Ferrariye bak!!! , IYYYYYY Chery euroncap e de girmemiş zaten)------------- BİZİM İNSANIMIZ BÖYLE İŞTE ANLAMAZ ANLAMAZ ANLAMAZ!!!!!
  • Ferrari'nin pazarıyla Chery'nin pazarı aynı değil. Eğer Chery önyargıları kaldırıp,satışlarını artırıp pastadan bir pay kapmak istiyorsa güvenlik testlerine girmelidir. 3 yıldız alır eyvallah deriz. 2000 clio,2001 fiesta da 3 yıldızdı.
  • toplumda çin ve rus mallarına karşı acayip bir önyargı var.Aslında toyota,honda gibi otoların Amerika ve Orta doğu'ya ihraç edilen modelleri çin yapımı otolardan çok daha berbat kaliteye sahip.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Bu araçlar AVRUPALI çarpışma testlerine girip güvenilirliklerini kanıtlamadıktan sonra insanların ön yargılarını silmesi mümkün değildir. Girmemek için ekstra gayret harcıyorsa firma bu testlere, ve bin bir bahane buluyorsa demek ki gerçekten güvenlik zaafları var demektir....

    Çinli güvenlik testlerine girip daha düşük hızlarla çarparak yada çeşitli yöntemlerle durumu kurtarmaya çalışıyorlar ama nafile... Çok mu zor, giriver euro n cap'e al bir dört yıldız tamamdır bir daha çin min adi rezil diye adın çıkmasın... Millet ne isterse onu alsın...

    Ciddi bir güvenlik testinden başarılı olsa satışlarını katlayacak ama buna rağmen girmiyorsa, adi çin imajını kabul ediyor demektir...

    Bu arada yanlış anlamayın ama önüme inek çıktı çarpmadım savrulmadım güzelce durdum demekle aracın yol tutuşu ve frenajı hakkında bilgi edinilmez. Girsin misal bir ülkemizdeki Auto Motor Sport testine göstersin fren mesafesinin güvenliğini ve daha farklı bir çok şeyi. Ancak dediğim gibi araçlar hakkında güvenlik testi yok, düzgün bir kurumun yol testi yok, ondan sonra tabular yıkalım da nasıl yıkalım? Kendi global sitesinde dahi 0-100 hızlanma verileri yok, sadece 90 km/h ile yakıt tüketimi verisi var oda bu ükede ortalama veri olarak bilinçli olarak yanlış gösteriliyor... Daha bu verileri dahi üreici tarafından yayınlanayan araca nasıl güvenir ki insanlar...


    +1000
    Ayrıca tüketicinin böyle bir beklenti içinde olmasını tberik edeceği yerde Anlamaz yazan zihniyete de




  • Şunu söylemek istiyorum euroncap reklam firması kimse girmek zorunda değil bakın şu araca 3 yıldız veren bir kuruluşu tanımam ben

    http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_pajero_pinin_2003/152.aspx




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meteavcı

    Şunu söylemek istiyorum euroncap reklam firması kimse girmek zorunda değil bakın şu araca 3 yıldız veren bir kuruluşu tanımam ben

    http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_pajero_pinin_2003/152.aspx


    Bende onu diyorum Chery'de 3 yıldız alcak niye girmiyorlar?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meteavcı

    Chery tiggonun çarpışma testi euroncap standartlarında yapılmıştır sizce tiggo yavaş çarpsa 1500 kg lık bir araba o kadar seker mi??

    http://www.cheryturkiye.org/tiggo-guvenlik-t-220.html BU LİNKİ İCELERSENİZ GÖRÜRSÜNÜZ....

    Ferrari de araçlarını euroncap e sokmuyor o da mı teneke oluyor yani???

    Sizi anlamak gerçekten çok zor!!!!!

    (OOOO Ferrariye bak!!! , IYYYYYY Chery euroncap e de girmemiş zaten)------------- BİZİM İNSANIMIZ BÖYLE İŞTE ANLAMAZ ANLAMAZ ANLAMAZ!!!!!


    Euro Ncap standartında testi bırakın kurumun kendisi yapsın, çinde yapılmasın o test...

    Ayrıca testin güvenilir olmadığını açık bir şekilde kendi forumunuzda yazanlar olmuş; önce bir bunları
    okuyun bence;

    http://www.cheryturkiye.org/chery-crash-test-t-161.html

    ----------------

    Kısacası euro ncap testine girmemek için yine bahaneler bulmaya devam... (Bu arada şu Ferrari örneği de bomba gerçekten)
    Ön yargıları bu şekilde ki komik argümanlarla savuşturamazsınız... Araçlar girsin teste alsın 4 yıldız tamamdır kimse bir daha laf etmesin... Ha illa girmemek için diretiyorsa adi çinli imajnı atamaz üzerinden kimse kusura bakmasın...

    Aynı markanın bir aracına ait şu görünüler ortada dolaşıken kimse çinlinin kendi araçlarına yaptığı testlere bakmaz...
    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM




  • Madem NCAP reklam firması,üreticiler araçlarının reklamı için NCAP'a çarpışma testlerini yaptırıyor o zaman çinlilerde soksunlar araçlarını NCAP'a.Yapsınlar otomobillerinin reklamını.Tuhaf tuhaf konuşuyorsunuz,yani bütün firmalar aptal bir tek Chery,Gelly gibi Çinli firmalar akıllı ondan NCAP'a sokmuyorlar araçlarını.Resmen konuştukça batıyorsunuz.
  • Evet euroncap e girmesi gerekir size hak veriyorum ama siz de euroncap e girmediği için de arabayı teneke yaptınız

    İnanıyorum ki chery euroncap e giricek ve alnının akı ile çıkıcak.

    Saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cEm-87

    Madem NCAP reklam firması,üreticiler araçlarının reklamı için NCAP'a çarpışma testlerini yaptırıyor o zaman çinlilerde soksunlar araçlarını NCAP'a.Yapsınlar otomobillerinin reklamını.Tuhaf tuhaf konuşuyorsunuz,yani bütün firmalar aptal bir tek Chery,Gelly gibi Çinli firmalar akıllı ondan NCAP'a sokmuyorlar araçlarını.Resmen konuştukça batıyorsunuz.


    Arkadaşım her markanın da her aracı yok o zaman siz cheryi bir modeli için kötülüyosunuz ama diğer firmalar da bütün modellerini euroncap a sokmuyor...(istisnalar olabilir)...
  • quote:


    orjinalden alıntı:911GT3

    Euro Ncap standartında testi bırakın kurumun kendisi yapsın, çinde yapılmasın o test...

    Ayrıca testin güvenilir olmadığını açık bir şekilde kendi forumunuzda yazanlar olmuş; önce bir bunları
    okuyun bence;

    http://www.cheryturkiye.org/chery-crash-test-t-161.html

    ----------------

    Kısacası euro ncap testine girmemek için yine bahaneler bulmaya devam... (Bu arada şu Ferrari örneği de bomba gerçekten)
    Ön yargıları bu şekilde ki komik argümanlarla savuşturamazsınız... Araçlar girsin teste alsın 4 yıldız tamamdır kimse bir daha laf etmesin... Ha illa girmemek için diretiyorsa adi çinli imajnı atamaz üzerinden kimse kusura bakmasın...

    Aynı markanın bir aracına ait şu görünüler ortada dolaşıken kimse çinlinin kendi araçlarına yaptığı testlere bakmaz...
    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM




    Arkadaşım bilmiyorum hangi firmanın sponsorluğu altında buralara yazı yazıyorsunuz ama. Ben bu konuyu sadece aracımla yaşadıklarımı anlatmak için girdim. Daha önceki forumlarda yazdıklarınızıda okudum ve bozuk plak misali aynı mesajı her foruma gönderiyorsunuz. Lütfen konunun ilk sayfasında size verdiğim bilgileri bir okuyun. NCAP resmi bir kuruluş değildir. Ancak ADAQ ve VCA (www.vca.gov.uk) resmi bir kuşuluş olup avrupa birliği araç tip onay belgesi vermektedir. Bu testlerde 53 numaralı test frontal impact 54 nolu tesr ise side impact'tir. Yani türkçesi öden ve yandan darbe testi. Bu testlerden yine sufficient alman (yani geçer not alman şart) bunuda azıcık araştırırsan NCAP denen birmanın 3,5 yıldızına denk geleceğini ve ayrıca 120 Km ile düz duvar testininde buna dahil olduğunu göreceksin. NCAP sitesinin kendi verilerine bakıp kimlerin finansörlüğünde çalıştığını görürsen belki o zaman boş keseden konuşmazsın. Dediğim gibi lütfen önce bilgi sahibi olun ve sonra fikir üretim.

    Ben aracım mükemmel herkes alsın gibi bir şey demedim. Kendimce eksikliklerini de burda paylaşmaya çalıştım. Bu konuyla ilgili başka tartşma konuları mevcut sadece karalama yapmak için buraya yazmanız hiçte mantıklı gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LGSET -- 23 Haziran 2009; 13:45:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cEm-87

    Madem NCAP reklam firması,üreticiler araçlarının reklamı için NCAP'a çarpışma testlerini yaptırıyor o zaman çinlilerde soksunlar araçlarını NCAP'a.Yapsınlar otomobillerinin reklamını.Tuhaf tuhaf konuşuyorsunuz,yani bütün firmalar aptal bir tek Chery,Gelly gibi Çinli firmalar akıllı ondan NCAP'a sokmuyorlar araçlarını.Resmen konuştukça batıyorsunuz.


    Arkadaşım bu bir pazarlama taktiğidir. 64 Km/s lik bir testle aracının tamaı güvenli diyemezsin bu bir. İkincisi lütfen çok sevdiğiniz NCAp sitesine girip bağıra bağıra 5 yıldz reklamı yapan firmaların bu yıldızının sadece sürücü için olduğunu görün. iğer etmenleride lütfen göz ardı etmeyin. Ben kesinlikle Volvo kadar sağlam ve güvenli demiyorum. Elbetteki belirli bir noktadadır. Ancak bu araçlarda en azından gördüğüm kadarıyla en az piyasadaki eder maliyetli araçlar kadar güvenli.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Bu araçlar AVRUPALI çarpışma testlerine girip güvenilirliklerini kanıtlamadıktan sonra insanların ön yargılarını silmesi mümkün değildir. Girmemek için ekstra gayret harcıyorsa firma bu testlere, ve bin bir bahane buluyorsa demek ki gerçekten güvenlik zaafları var demektir....

    Çinli güvenlik testlerine girip daha düşük hızlarla çarparak yada çeşitli yöntemlerle durumu kurtarmaya çalışıyorlar ama nafile... Çok mu zor, giriver euro n cap'e al bir dört yıldız tamamdır bir daha çin min adi rezil diye adın çıkmasın... Millet ne isterse onu alsın...

    Ciddi bir güvenlik testinden başarılı olsa satışlarını katlayacak ama buna rağmen girmiyorsa, adi çin imajını kabul ediyor demektir...

    Bu arada yanlış anlamayın ama önüme inek çıktı çarpmadım savrulmadım güzelce durdum demekle aracın yol tutuşu ve frenajı hakkında bilgi edinilmez. Girsin misal bir ülkemizdeki Auto Motor Sport testine göstersin fren mesafesinin güvenliğini ve daha farklı bir çok şeyi. Ancak dediğim gibi araçlar hakkında güvenlik testi yok, düzgün bir kurumun yol testi yok, ondan sonra tabular yıkalım da nasıl yıkalım? Kendi global sitesinde dahi 0-100 hızlanma verileri yok, sadece 90 km/h ile yakıt tüketimi verisi var oda bu ükede ortalama veri olarak bilinçli olarak yanlış gösteriliyor... Daha bu verileri dahi üreici tarafından yayınlanayan araca nasıl güvenir ki insanlar...



    Renault Symbol E-Ncap'e girdi mi? Yada Fiat Albea yada Palio.Linea girdi mi? .Bilmiyorum bu saydığım otomobiller girmediler.O zaman bu arabalarında dandik olması gerekmezmi.Madem model hakkında konuşuyoruz.O zaman Renault da ve Fiatta en az Chery kadar dandik oluyor.Bu mantıkla hareket edersek.Ferrari de teste girmiyor.Bir ton para verdiğin araba E-Ncpa girmiyor.O zaman Ferraride dandik.

    Sizde bozuk plak gibi ikide bir E-Ncap'e kafayı takmışsınız.E-Ncap'in gerçekten adil olduğuna yada objectif olduğuna nerden bu kadar eminsiniz.Neden Amerikan otomobilleri E-Ncap girmeyip sadece kendi ülkesindeki güvenlik testlerini baz alıyor.Neden Kanada kendi ulusal testlerini yapıyor.Demek ki E-Ncap'in yanlı olma ihtimali en az Chery'nin dandik olma ihtimali ile eşittir.

    Peki geçmişte Çinlileri afyonla uyutan avrupa bugun çin otomobillerini kötülemek için E-Ncap'i kullanamaz mı ?.Pekala kullanabilir.Biraz olayları sorgulayın derin ben.




  • 64 km/s hızda yapılmasının nedeni araç 100km hızla giderken frene basıldıktan sonra çarpıldığını simüle etmeye çalışmasıdır. bence boşuna euroncap'i kötüemeye çalışmayın. mitsubihi lancer'da euroncap'e girmeden önce kötülenip duruyordu 5 yıldızı aldı artık o konuda kötüleyeni yok.
  • sizlere yanlış bilgi vermişim, ford ka 1242 cc ve 69 hp dir

    Özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LGSET -- 23 Haziran 2009; 14:21:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET


    quote:

    Orjinalden alıntı: cEm-87

    Madem NCAP reklam firması,üreticiler araçlarının reklamı için NCAP'a çarpışma testlerini yaptırıyor o zaman çinlilerde soksunlar araçlarını NCAP'a.Yapsınlar otomobillerinin reklamını.Tuhaf tuhaf konuşuyorsunuz,yani bütün firmalar aptal bir tek Chery,Gelly gibi Çinli firmalar akıllı ondan NCAP'a sokmuyorlar araçlarını.Resmen konuştukça batıyorsunuz.


    Arkadaşım bu bir pazarlama taktiğidir. 64 Km/s lik bir testle aracının tamaı güvenli diyemezsin bu bir. İkincisi lütfen çok sevdiğiniz NCAp sitesine girip bağıra bağıra 5 yıldz reklamı yapan firmaların bu yıldızının sadece sürücü için olduğunu görün. iğer etmenleride lütfen göz ardı etmeyin. Ben kesinlikle Volvo kadar sağlam ve güvenli demiyorum. Elbetteki belirli bir noktadadır. Ancak bu araçlarda en azından gördüğüm kadarıyla en az piyasadaki eder maliyetli araçlar kadar güvenli.



    Olay budur işte.. Bu kadar milletin anlatmaya çalıştığı budur..

    Deneyimlerini paylaşmaya devam etmeni diliyorum LGSET




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.