Şimdi Ara

Bir aylık Chery Deneyimlerim (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
0
Favori
23.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kal_sau


    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Bu araçlar AVRUPALI çarpışma testlerine girip güvenilirliklerini kanıtlamadıktan sonra insanların ön yargılarını silmesi mümkün değildir. Girmemek için ekstra gayret harcıyorsa firma bu testlere, ve bin bir bahane buluyorsa demek ki gerçekten güvenlik zaafları var demektir....

    Çinli güvenlik testlerine girip daha düşük hızlarla çarparak yada çeşitli yöntemlerle durumu kurtarmaya çalışıyorlar ama nafile... Çok mu zor, giriver euro n cap'e al bir dört yıldız tamamdır bir daha çin min adi rezil diye adın çıkmasın... Millet ne isterse onu alsın...

    Ciddi bir güvenlik testinden başarılı olsa satışlarını katlayacak ama buna rağmen girmiyorsa, adi çin imajını kabul ediyor demektir...

    Bu arada yanlış anlamayın ama önüme inek çıktı çarpmadım savrulmadım güzelce durdum demekle aracın yol tutuşu ve frenajı hakkında bilgi edinilmez. Girsin misal bir ülkemizdeki Auto Motor Sport testine göstersin fren mesafesinin güvenliğini ve daha farklı bir çok şeyi. Ancak dediğim gibi araçlar hakkında güvenlik testi yok, düzgün bir kurumun yol testi yok, ondan sonra tabular yıkalım da nasıl yıkalım? Kendi global sitesinde dahi 0-100 hızlanma verileri yok, sadece 90 km/h ile yakıt tüketimi verisi var oda bu ükede ortalama veri olarak bilinçli olarak yanlış gösteriliyor... Daha bu verileri dahi üreici tarafından yayınlanayan araca nasıl güvenir ki insanlar...



    Renault Symbol E-Ncap'e girdi mi? Yada Fiat Albea yada Palio.Linea girdi mi? .Bilmiyorum bu saydığım otomobiller girmediler.O zaman bu arabalarında dandik olması gerekmezmi.Madem model hakkında konuşuyoruz.O zaman Renault da ve Fiatta en az Chery kadar dandik oluyor.Bu mantıkla hareket edersek.Ferrari de teste girmiyor.Bir ton para verdiğin araba E-Ncpa girmiyor.O zaman Ferraride dandik.

    Sizde bozuk plak gibi ikide bir E-Ncap'e kafayı takmışsınız.E-Ncap'in gerçekten adil olduğuna yada objectif olduğuna nerden bu kadar eminsiniz.Neden Amerikan otomobilleri E-Ncap girmeyip sadece kendi ülkesindeki güvenlik testlerini baz alıyor.Neden Kanada kendi ulusal testlerini yapıyor.Demek ki E-Ncap'in yanlı olma ihtimali en az Chery'nin dandik olma ihtimali ile eşittir.

    Peki geçmişte Çinlileri afyonla uyutan avrupa bugun çin otomobillerini kötülemek için E-Ncap'i kullanamaz mı ?.Pekala kullanabilir.Biraz olayları sorgulayın derin ben.




    Clio Symbol için aynı platformda üretilen Clio yu örnek verelim:

     Bir aylık Chery Deneyimlerim


     Bir aylık Chery Deneyimlerim


    Palio ile Albea'da aynı. Onlar içinde 97 model Punto'yu örnek verelim:

     Bir aylık Chery Deneyimlerim


     Bir aylık Chery Deneyimlerim


    Gördüğünüz gibi Clio 4 yıldız , Punto 2 yıldız. Euroncap'in tarafsızlığına güvenmiyorsak ADAC'ın çarpışma testlerine bakalım. ADAC genel değerlendirme olarak ikisinede 2 yıldız vermiş. Benim asıl anlatmak istediğim bu araçlar 10 sene öncesinin araçları. Chery bu testlere girdiği zaman en kötü ihtimal bu sonuçları alcak. Benim görüşüme göre 3 - 3.5 yıldız alacak. Neden girmiyorlar ? Bence girmeli ve önyargıları yok etmeliler.




  • Bakın yine cıvıttınız işi. İnsanların araçlarını kötüleyerek bir yere varamazsınız. Ha şuna hak veririm bizim de hakkımızdır daha güvenli ve kaliteli araçlara binmek fakat hepimiz mercedeslere, bmwlere binmiyoruz. Bu da bir gerçek. Şimdi burada chery'i kötüleyen, çin malı araç diyen arkadaşlar vardı kendisi clio symbol kullanıyor ben şimdi ne diyeyim ona. Bende onun aracını kötülemiyorum fakat şahsi görüşüm içindeki plastik çinli araçlardan kötü. Araçları kötülüyorsunuz fakat çoğunuzun bindiği araçları merak ediyorum doğrusu. Ayrıca hadi araçları kötülüyorsunuz her ne kadar bu konuda olmasa da diğer konularda satın alanlara da ağır hakaretler etmeye başlamıştınız hiç hoş değil.

    Edit: Clionun crash testi varmış eski modelinin. Ben symbol diye arattığım için bulamamışım teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harimole -- 23 Haziran 2009; 15:20:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET

    Öncelikle aracım Chery Kimo

    Bunlarda resimleri. Beklettiğim için kusura bakmayın iş yerimdeki bilgisayradafirewall sorunu vardı.

     Bir aylık Chery Deneyimlerim


     Bir aylık Chery Deneyimlerim


     Bir aylık Chery Deneyimlerim



    Şaka maka karizma duruyor..




  • Benim kimseye hakaret ettiğim yok. Yanlış anlaşılmasın. Araç'ta gerçekten hoşuma gitti. LGSET arkadaşımızda gerçekten objektif yorumlar yapıyor. Umarım bu paylaşımına devam eder. Benim tek söylemek istediğim Chery iyi veya kötü çarpışma testlerine girmeli. Önyargıları kaldırmalı....
  • Yine başladık... Kim ne dese boş... Çinli araç istediği kadar süper olsun, geçmişte ve şu anda ürettiği kalitesiz mallardan dolayı üzerine yapışan adi imajını atmak için kendini kanıtlamak zorundadır.

    Sümbül'ün crash testi yok evet ama bence olması gerekir. Marka insanlara uzun yıllardır güvenilir bir imaj vermiş ve bu imajla aracını satıyor. Diğer tarafta 'Chinese Shit' imajlı bir ülkenin araçları var. Aynı markanın testlerde duvarda poster olmuş modelleri var. Yok palio'nun yok sümbül'ün testi yok bizim de ihtiyacımız yok diyemezsiniz. Onların olmasın demiyorum ama sizin yaslanacak sağlam bir imajınız yok.

    Ciddi testlere girip kendilerini kanıtlamadıkça, böyle abuk subuk savuşturma laflarıyla kendilerini savunacaklar yabacak birşey yok.

    En güzelinide bu firmanın bir yetkilisi söylemişti, biz yıllarca şahine doğana bindik demişti güvenlik açısından markayı savunmak için... Eh insaf demiştim...

    ----

    Bu arada Adac crash testlerde aramama rağmen Chery markasını bulamadım...
    http://www.adac.de/Tests/Crash_Tests/default.asp?ComponentID=4635&SourcePageID=70159#4

    ---

    Birde bu firmanın bayilerinin anlattığı hikayeler var... Sahiplerinin çoğu bile 4 yıldız aldığını zannediyor araçlarının... Bayideki bilmemne bey öyle dedi diyorlar... Yav bu firma araçların 90 km/h ile tüketim verilerini dahi ortalama olarak gösteriyor bu ülkede... Hatta şehir içi diyen bayiler var...

    ----

    Efendim bu araçlar resmi onay alıyorlar resmi kurumlardan diye koca koca yazılanlar... Önce koca koca yazarak yazdıklarınızın daha fazla anlam ifade ettiği düşüncesini bir atın isterseniz kafanızdan...

    Brilliance diye bir markayı bilir misiniz? Dışardan oldukça iyi görünen bir çinli otomobil...
    Avrupa'da satılıyor bu araç, alıyor ADAC test ediyor... Sonuç? Testin yayınlandığı bir çok ülkede yasaklanıyor araç.. Sonra aracı modfiye ediyor firma yeniden yolluyor vs...

    http://www.autoblog.com/2007/06/22/brilliance-bs6s-adac-crash-test-is-anything-but/

    20-30 sene öncesinin güvenliği denmişti araç için...

    Bu araç nasıl satılıyordu avrupada? Resmi kurumdan belge falan almışlardı heralde teste girmeden....

    -------

    Ama firma pazarlamayı iyi yapıyor... Bizim resmi kurumlardan belgelerimiz var... euro ncap taraflı... reklam malzemesi... bizim araçlar 4 yıldız bayideki abi söyledi... biz zamanında şahin doğanlara bindik....

    Ne diyeyim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET

    quote:


    orjinalden alıntı:911GT3

    Euro Ncap standartında testi bırakın kurumun kendisi yapsın, çinde yapılmasın o test...

    Ayrıca testin güvenilir olmadığını açık bir şekilde kendi forumunuzda yazanlar olmuş; önce bir bunları
    okuyun bence;

    http://www.cheryturkiye.org/chery-crash-test-t-161.html

    ----------------

    Kısacası euro ncap testine girmemek için yine bahaneler bulmaya devam... (Bu arada şu Ferrari örneği de bomba gerçekten)
    Ön yargıları bu şekilde ki komik argümanlarla savuşturamazsınız... Araçlar girsin teste alsın 4 yıldız tamamdır kimse bir daha laf etmesin... Ha illa girmemek için diretiyorsa adi çinli imajnı atamaz üzerinden kimse kusura bakmasın...

    Aynı markanın bir aracına ait şu görünüler ortada dolaşıken kimse çinlinin kendi araçlarına yaptığı testlere bakmaz...
    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM




    Arkadaşım bilmiyorum hangi firmanın sponsorluğu altında buralara yazı yazıyorsunuz ama. Ben bu konuyu sadece aracımla yaşadıklarımı anlatmak için girdim. Daha önceki forumlarda yazdıklarınızıda okudum ve bozuk plak misali aynı mesajı her foruma gönderiyorsunuz. Lütfen konunun ilk sayfasında size verdiğim bilgileri bir okuyun. NCAP resmi bir kuruluş değildir. Ancak ADAQ ve VCA (www.vca.gov.uk) resmi bir kuşuluş olup avrupa birliği araç tip onay belgesi vermektedir. Bu testlerde 53 numaralı test frontal impact 54 nolu tesr ise side impact'tir. Yani türkçesi öden ve yandan darbe testi. Bu testlerden yine sufficient alman (yani geçer not alman şart) bunuda azıcık araştırırsan NCAP denen birmanın 3,5 yıldızına denk geleceğini ve ayrıca 120 Km ile düz duvar testininde buna dahil olduğunu göreceksin. NCAP sitesinin kendi verilerine bakıp kimlerin finansörlüğünde çalıştığını görürsen belki o zaman boş keseden konuşmazsın. Dediğim gibi lütfen önce bilgi sahibi olun ve sonra fikir üretim.

    Ben aracım mükemmel herkes alsın gibi bir şey demedim. Kendimce eksikliklerini de burda paylaşmaya çalıştım. Bu konuyla ilgili başka tartşma konuları mevcut sadece karalama yapmak için buraya yazmanız hiçte mantıklı gelmiyor.



    sen bu mesajınla bu firmanın adamı olduğunu ispat ettin.Araba almışsın daha koltuğundaki teri soğumadan gelip burada konu açıyorsun açtığın konu sürekli güncel kalması için mesajları parti parti yazıyorsun ve araç hakkında çok pozitifsin ve bilmediğin hiçbirşey yok ve ayrıca bu forumda çok yenisin ama araba alır almaz gelip konu açıyorsun.Ne tesadüf.Sen mermerlerin adamısın ve cheryi napsanız yapın mermerlerin 60 yıllık geçmişi allayıpta pullayamaz.Bu arabayı satarak kaç kişinin vebaline girdiğinizin farkındamısınız? yoksa gözünüzü para hırsımı bürüdü? başka markamı yok neden illada cherry.
    ncap ten en az 4 yıldız alıpta gelmedikçe kazım çıkıp bu benim adım kazım bu cheri bana lazım desede arabasıyla kuş tutsada sattıramazsınız o arabayı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DemirAtlı


    quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET

    quote:


    orjinalden alıntı:911GT3

    Euro Ncap standartında testi bırakın kurumun kendisi yapsın, çinde yapılmasın o test...

    Ayrıca testin güvenilir olmadığını açık bir şekilde kendi forumunuzda yazanlar olmuş; önce bir bunları
    okuyun bence;

    http://www.cheryturkiye.org/chery-crash-test-t-161.html

    ----------------

    Kısacası euro ncap testine girmemek için yine bahaneler bulmaya devam... (Bu arada şu Ferrari örneği de bomba gerçekten)
    Ön yargıları bu şekilde ki komik argümanlarla savuşturamazsınız... Araçlar girsin teste alsın 4 yıldız tamamdır kimse bir daha laf etmesin... Ha illa girmemek için diretiyorsa adi çinli imajnı atamaz üzerinden kimse kusura bakmasın...

    Aynı markanın bir aracına ait şu görünüler ortada dolaşıken kimse çinlinin kendi araçlarına yaptığı testlere bakmaz...
    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM




    Arkadaşım bilmiyorum hangi firmanın sponsorluğu altında buralara yazı yazıyorsunuz ama. Ben bu konuyu sadece aracımla yaşadıklarımı anlatmak için girdim. Daha önceki forumlarda yazdıklarınızıda okudum ve bozuk plak misali aynı mesajı her foruma gönderiyorsunuz. Lütfen konunun ilk sayfasında size verdiğim bilgileri bir okuyun. NCAP resmi bir kuruluş değildir. Ancak ADAQ ve VCA (www.vca.gov.uk) resmi bir kuşuluş olup avrupa birliği araç tip onay belgesi vermektedir. Bu testlerde 53 numaralı test frontal impact 54 nolu tesr ise side impact'tir. Yani türkçesi öden ve yandan darbe testi. Bu testlerden yine sufficient alman (yani geçer not alman şart) bunuda azıcık araştırırsan NCAP denen birmanın 3,5 yıldızına denk geleceğini ve ayrıca 120 Km ile düz duvar testininde buna dahil olduğunu göreceksin. NCAP sitesinin kendi verilerine bakıp kimlerin finansörlüğünde çalıştığını görürsen belki o zaman boş keseden konuşmazsın. Dediğim gibi lütfen önce bilgi sahibi olun ve sonra fikir üretim.

    Ben aracım mükemmel herkes alsın gibi bir şey demedim. Kendimce eksikliklerini de burda paylaşmaya çalıştım. Bu konuyla ilgili başka tartşma konuları mevcut sadece karalama yapmak için buraya yazmanız hiçte mantıklı gelmiyor.



    sen bu mesajınla bu firmanın adamı olduğunu ispat ettin.Araba almışsın daha koltuğundaki teri soğumadan gelip burada konu açıyorsun açtığın konu sürekli güncel kalması için mesajları parti parti yazıyorsun ve araç hakkında çok pozitifsin ve bilmediğin hiçbirşey yok ve ayrıca bu forumda çok yenisin ama araba alır almaz gelip konu açıyorsun.Ne tesadüf.Sen mermerlerin adamısın ve cheryi napsanız yapın mermerlerin 60 yıllık geçmişi allayıpta pullayamaz.Bu arabayı satarak kaç kişinin vebaline girdiğinizin farkındamısınız? yoksa gözünüzü para hırsımı bürüdü? başka markamı yok neden illada cherry.
    ncap ten en az 4 yıldız alıpta gelmedikçe kazım çıkıp bu benim adım kazım bu cheri bana lazım desede arabasıyla kuş tutsada sattıramazsınız o arabayı.






    TEK BİLDİĞİNİZ BU ZATEN HEP BAŞKALARINI ELEŞTİRMEK BİRAZ DA KENDİNİZİ ELEŞTİRİN ARTIK ŞU AT GÖZLÜKLERİNİ ATIN LGSET BENİM ARKADAŞIMDIR VE FİRMADA FALAN DA ÇALIŞMIYOR TAMAM SEN GİT AL KARDEŞİM NE ALIYOSAN BELGE GÖSTERİYORUZ İNANMIYORSUNUZ DAHA NE YAPALIM SİZE!!!!!

    SİZ NE KONUŞACAĞINIZI EZBERLEYİP GİRİYOSUNUZ FORUMU BU DA YETMEZMİŞ GİBİ SİZİ BİLGİLENDİRMEYE ÇALIŞAN İNSANA İFTİRA ATIYORSUNUZ BU KADARI YETER ARTIK SEN GİT AL CHERY FİYATINA 1995-2000 MERCEDESE BİN ARTIK SAĞI SOLU DÖKÜLEN ARABAYA AMA YOK MERCEDES GÜVENLİDİR OLSUN DEMİ!!!!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Yine başladık... Kim ne dese boş... Çinli araç istediği kadar süper olsun, geçmişte ve şu anda ürettiği kalitesiz mallardan dolayı üzerine yapışan adi imajını atmak için kendini kanıtlamak zorundadır.

    Sümbül'ün crash testi yok evet ama bence olması gerekir. Marka insanlara uzun yıllardır güvenilir bir imaj vermiş ve bu imajla aracını satıyor. Diğer tarafta 'Chinese Shit' imajlı bir ülkenin araçları var. Aynı markanın testlerde duvarda poster olmuş modelleri var. Yok palio'nun yok sümbül'ün testi yok bizim de ihtiyacımız yok diyemezsiniz. Onların olmasın demiyorum ama sizin yaslanacak sağlam bir imajınız yok.

    Ciddi testlere girip kendilerini kanıtlamadıkça, böyle abuk subuk savuşturma laflarıyla kendilerini savunacaklar yabacak birşey yok.

    En güzelinide bu firmanın bir yetkilisi söylemişti, biz yıllarca şahine doğana bindik demişti güvenlik açısından markayı savunmak için... Eh insaf demiştim...

    ----

    Bu arada Adac crash testlerde aramama rağmen Chery markasını bulamadım...
    http://www.adac.de/Tests/Crash_Tests/default.asp?ComponentID=4635&SourcePageID=70159#4

    ---

    Birde bu firmanın bayilerinin anlattığı hikayeler var... Sahiplerinin çoğu bile 4 yıldız aldığını zannediyor araçlarının... Bayideki bilmemne bey öyle dedi diyorlar... Yav bu firma araçların 90 km/h ile tüketim verilerini dahi ortalama olarak gösteriyor bu ülkede... Hatta şehir içi diyen bayiler var...

    ----

    Efendim bu araçlar resmi onay alıyorlar resmi kurumlardan diye koca koca yazılanlar... Önce koca koca yazarak yazdıklarınızın daha fazla anlam ifade ettiği düşüncesini bir atın isterseniz kafanızdan...

    Brilliance diye bir markayı bilir misiniz? Dışardan oldukça iyi görünen bir çinli otomobil...
    Avrupa'da satılıyor bu araç, alıyor ADAC test ediyor... Sonuç? Testin yayınlandığı bir çok ülkede yasaklanıyor araç.. Sonra aracı modfiye ediyor firma yeniden yolluyor vs...

    http://www.autoblog.com/2007/06/22/brilliance-bs6s-adac-crash-test-is-anything-but/

    20-30 sene öncesinin güvenliği denmişti araç için...

    Bu araç nasıl satılıyordu avrupada? Resmi kurumdan belge falan almışlardı heralde teste girmeden....

    -------

    Ama firma pazarlamayı iyi yapıyor... Bizim resmi kurumlardan belgelerimiz var... euro ncap taraflı... reklam malzemesi... bizim araçlar 4 yıldız bayideki abi söyledi... biz zamanında şahin doğanlara bindik....

    Ne diyeyim...



    Sevgili 911GT3;

    Biliyorum beni çok seviyorsun.O kadar şiddetle savunuyorsunki N-Cap olayını.O yüzden böyle bir anlam çıkardım.Benim canımı benden daha çok düşünmem beni çok ama çok duygulandırdı.Ne desem azdır.Ama ben göze aldım sevgili 911GT.Param ancak bu arabalara yetiyor.Ve ben donanımlı arabalara binmek istiyorum ve 2.el kesinlikle düşünmüyorum.Piyasaya gidip baktığımda bu fiyata bir Renault bide Fiat Albea var.Başka TATA var.Ama bu fiyata en baz donanımlısını veriyorlar.Ben donanımlı arabaya binmek istiyorum ama.Yapacak birşey yok.Bu Chery donanımlı ve az veya çok sağlam.Ama benim için yeterli sevgili 911GT3.Daha fazlasını istesem zaten Chery'i düşünemzdim.Bende isterdim VW passata yada Honda Civice sahip olmayı.Ama ona verecek o kadar param yok.Ama bu paraya milletin külüstürünü almayada hiç niyetim yok.

    Ölmek kötü bir şey geride yakınlarınızı bırakmak.Ama kacımız biliyoruz ki nasıl öleceğimizi.Range Rover arabam olsada yenide nasıl öleceğimin hiç bir garantisi yok.Belki yanarak öleceğim yada kalpten gideceğim.Ama sonucta ölüceğim kaçış yok bundan.

    Ben herşeyi göze aldım sevgili 911GT3 o yüzden E-NCAP konusu benim için önemsiz kalıyor.Bilmem anlatabiliyormuyum.




  • Dediğim gibi dist. firma iyi çalışıyor... İnsanları nasıl inandırmış hayret...

    -- Biz yıllarca doğanlara şahinlere bindik !
    -- Euro Ncap taraflı, parayla yıldız veriyor !

    Peki kardeş Adac testine gir madem... Yok olmaz Brilliance gibi madara olup aracımız yasaklanabilir sonra aracı güçlendirmek zorunda kalabiliriz...

  • Anlamadım buyrun size kanıtı

    http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi_pajero_pinin_2003/152.aspx 3yıldız

    http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_matiz_2005/233.aspx 2 yıldız

    İŞTE GÖRDÜĞÜN GİBİ PAJERO 3 YILDIZ ALMIŞ AMA CHEVROLET ONDAN DAHA İYİ İKEN 2 YILDIZ 3 İKEN BİRİ SİLİNMİŞ PARADA EKSİK VARDI HERALDE

    BU DA DİĞER ŞİŞİRİLMİŞ ARABALAR;


    http://www.euroncap.com/tests/alfa_romeo_147_2001/108.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/daihatsu_terios/313.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/kia_cerato_2006/249.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/kia_rio_2005/240.aspx

    Daha fazla örnek var girin bakın

    Ondan sonra karşıma geçip savunmayın bana euroncap i göz var nizam var değil mi!!




  • Tamam beyler uzatmayın, herkez altındaki arabayı satıp birer cherry alsın
  • Of Of şimdi gözle nizamla yapmaya başladık bu işleri

    Aracın dışardan görüntüsünün bozulmasıyla yolculara gelen zarar birebir örtüşmeyebilir, içerdeki mankenin her bölgesine gelen zararlar ayrıntılı olarak işaretleniyor, olarıda mı burdan gözle görüyoruz?

    Nissan navara geçen sene 1 yıldız aldı... Babalar gibi geliştirmek zorunda kaldılar aracı... Geliştirme = maliyet demek... Bütün olayda bu zaten...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meteavcı


    quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    Tamam beyler uzatmayın, herkez altındaki arabayı satıp birer cherry alsın


    Vay be ne kadar zeki bir milletiz üstüne basa basa chery dememe rağmen adamlar cherry yazıyor biz de böle bir millete arabaları anlatıyoruz ön yargı kalksın diye vay anam vay ölmüşüz de haberimiz yok...



    Senimi kırıcaz dostum, chery olsun tamam




  • Türkiye'de trafikte dolaşan bütün araçlar 4 veya 5 yıldızlı mı ki Cherry'de 5 yıldız arıyorsunuz. Muayeneden geçemeyecek 10 binlerce araç trafikte mayın gibi dolaşıyor.

    Çinliler isterse NCap 'tan 5 yıldız alır. Benim hep söylediğim bişey var firmalar hedef kitlelerine göre otomobil üretir. VW çinde FAW adıyla yıllardır otomobil üretiyor. Bu bantlarda da Çinliler çalışıyor. Ve teknolojiyide alıyorlar tabiki önce taklit ediyorlar sonra boynuz kulağı geçiyor.

    Bakınız Japon otoları Bakınız Kore malı Otolar hepsi Ncap 'tan 5 yıldızı kolayca alıyorlar. Çinliler de önümüzdeki 5 yıl içinde bunu halledeceklerdir.

    NCap ilk testlerini yaptığı 1997 yılında herkesin artık bildiği gibi Mercedes C serisi ve BMW 3 serisi 1 ve 1,5 yıldız almıştı ki Bu otomobiller malumunuzca ülkemizde tank gibi ve çok sağlam olarak bilinirdi, Bunların 1 yıldız aldığı için kalitesiz olduğunu söyleyecek kaç kişi var aranızda?
    Ama artık neredeyse tüm otomobiller Euro Ncap 'ten , tereyağından kıl çeker gibi 5 yıldız alıyor. Yani artık özellikle uzakdoğulular hedef pazarları Avrupa olduğu için onların kurallarına göre oynuyor. Ve güzelde oynuyorlar Çin de pazardaki son oyuncudur şu an ve tecrübe kazanacaktır.
    Çinde Üretilen BMW'ler VW'le ve diğer avrupalı araçlar kaliteliyse Çinliler kendi markalarına da bunu uygulayabilir. Sonuçta ,Avrupalılar Çin'de ki fabrikalarında uzaylı çalıştırmıyor.




  • Vay be artık dicek bişi bulamıyorum adam pert olmuş araca 3 yıldız veriyo hala yok mankenmiş yok orasına burasına zarar falan sizin gibiler böle savundukça bu n-cap ı, daha ne teneke arabalara etiket koyarlar siz anlamak istemiyosunuz çinliler neden güvenli bir araba yapmasınlar???
  • bunlarla konuşmaya değmez terbiyesizleşiyorlar çünkü.Can senin canın kabul ok al bin bana ne kardeşim.
  • Ben terbiyesizleşmiyorum ki sadece size öle geliyor çünki doğru bilgiler mermi gibi etki yarattı siz de bize terbiyesizliği yapan asıl sizlersiniz yazılarınıza bakın ona göre konuşun lütfen bu konunun tadı kaçtı kapatalım artık herkesin aklı var isteyen chery alır isteyen almaz kimsenin boğazını sıkmıyolar chery alın diye...

    Saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DemirAtlı


    sen bu mesajınla bu firmanın adamı olduğunu ispat ettin.Araba almışsın daha koltuğundaki teri soğumadan gelip burada konu açıyorsun açtığın konu sürekli güncel kalması için mesajları parti parti yazıyorsun ve araç hakkında çok pozitifsin ve bilmediğin hiçbirşey yok ve ayrıca bu forumda çok yenisin ama araba alır almaz gelip konu açıyorsun.Ne tesadüf.Sen mermerlerin adamısın ve cheryi napsanız yapın mermerlerin 60 yıllık geçmişi allayıpta pullayamaz.Bu arabayı satarak kaç kişinin vebaline girdiğinizin farkındamısınız? yoksa gözünüzü para hırsımı bürüdü? başka markamı yok neden illada cherry.
    ncap ten en az 4 yıldız alıpta gelmedikçe kazım çıkıp bu benim adım kazım bu cheri bana lazım desede arabasıyla kuş tutsada sattıramazsınız o arabayı.



    Arkadaşım bu mejasın yüzünden seni esefle kınıyorum. Bak arkadaşım Öncelikle Şunu söylemek istiyorum


    • Mermerler yada herhangi bir bayii ile ilgim yada organik bir bağım olsa Kimo'ya değil Tiggo'ya binerdim.
    • Belki azıcık dikkat etmişsindir aracımın resimleri çekildiği yer oturduğum lojmanın içi. Yani devlet memuruyum. Elime geçen azıcık parayla bunu alabildim en azından kiimsenin pisliğiyle uğraşmıyorum. 0 arabaya biniyorum
    • Ben asla aracımı Mercedes, BMW yada benzeri bir araçla kıyaslayıp benim aracım mükemmel bunu alın demedim. Adam gibi okusanız başından beri yazdıklarımı aldığım kötü eleştiriler sırasında @TUBA isimli ullanıcı tarafından bu konuyu açmam önerildi. Bende açıp aracımla yaşadıklarımı anlattım. Kötü olanı d söylemeye çalıştım. Kimseye hakaret etmedim. Ancak burda bir grup (bunun bilinçli olduğuna inanıyorum) bir anda gelip saldırdınız. Ben sadece sorulara cevap vermeye çalışıyorum. O yüzden konu azıcık dağınık oldu konu bunun içinde başta özür diledim.
    • Birde kimseye gidin alın demedim. Eğer dediysem burdan ayılırım. Herkezden de özür dilerim. Tek önerdiğim gidip gözünüzle görmek.


    Bu aradawww.cheryturkiye.org sitesinde de nikim LGSET'tir. orda yazdıklarımı da okursanız asla firmayla ilgim olmadığını ne zaman dar beri chery kullandığımı ve ilgimi görürsünüz.

    Düzeyli yazan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum




  • CNCAP sitesinde birçok çinli araca kötü not vermişler yani adamlar objektif bakıyorlar CNCAP in sitesini incelerseniz sevinirim...

    Saygılar...
  • Haydi siz kendi aranızda halaya kalkın bakalım

    Bu arada unutmayın, biz senelerce Şahin ve Doğan'a bindik ! (Bu firmanın temel savunma cümlesidir)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.