Şimdi Ara

Bir aylık Chery Deneyimlerim (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
0
Favori
23.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    bu 4 yıldız almış bu boktan

    Şu anki güncel BMW 5 serisinin de 4 yıldız aldığını ve b.ktan olduğunu hatırlatmak isterim. İnanmayan girsin baksın.

    Neyse siz aramayın :http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Bu araçlar AVRUPALI çarpışma testlerine girip güvenilirliklerini kanıtlamadıktan sonra insanların ön yargılarını silmesi mümkün değildir. Girmemek için ekstra gayret harcıyorsa firma bu testlere, ve bin bir bahane buluyorsa demek ki gerçekten güvenlik zaafları var demektir....

    Çinli güvenlik testlerine girip daha düşük hızlarla çarparak yada çeşitli yöntemlerle durumu kurtarmaya çalışıyorlar ama nafile... Çok mu zor, giriver euro n cap'e al bir dört yıldız tamamdır bir daha çin min adi rezil diye adın çıkmasın... Millet ne isterse onu alsın...

    Ciddi bir güvenlik testinden başarılı olsa satışlarını katlayacak ama buna rağmen girmiyorsa, adi çin imajını kabul ediyor demektir...

    Bu arada yanlış anlamayın ama önüme inek çıktı çarpmadım savrulmadım güzelce durdum demekle aracın yol tutuşu ve frenajı hakkında bilgi edinilmez. Girsin misal bir ülkemizdeki Auto Motor Sport testine göstersin fren mesafesinin güvenliğini ve daha farklı bir çok şeyi. Ancak dediğim gibi araçlar hakkında güvenlik testi yok, düzgün bir kurumun yol testi yok, ondan sonra tabular yıkalım da nasıl yıkalım? Kendi global sitesinde dahi 0-100 hızlanma verileri yok, sadece 90 km/h ile yakıt tüketimi verisi var oda bu ükede ortalama veri olarak bilinçli olarak yanlış gösteriliyor... Daha bu verileri dahi üreici tarafından yayınlanayan araca nasıl güvenir ki insanlar...


    mükemmel bir yorum. hocam şapka çıkartıyorum yorumunuza. slmlar. saygılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3


    quote:

    Orjinalden alıntı: meteavcı

    Chery tiggonun çarpışma testi euroncap standartlarında yapılmıştır sizce tiggo yavaş çarpsa 1500 kg lık bir araba o kadar seker mi??

    http://www.cheryturkiye.org/tiggo-guvenlik-t-220.html BU LİNKİ İCELERSENİZ GÖRÜRSÜNÜZ....

    Ferrari de araçlarını euroncap e sokmuyor o da mı teneke oluyor yani???

    Sizi anlamak gerçekten çok zor!!!!!

    (OOOO Ferrariye bak!!! , IYYYYYY Chery euroncap e de girmemiş zaten)------------- BİZİM İNSANIMIZ BÖYLE İŞTE ANLAMAZ ANLAMAZ ANLAMAZ!!!!!


    Euro Ncap standartında testi bırakın kurumun kendisi yapsın, çinde yapılmasın o test...

    Ayrıca testin güvenilir olmadığını açık bir şekilde kendi forumunuzda yazanlar olmuş; önce bir bunları
    okuyun bence;

    http://www.cheryturkiye.org/chery-crash-test-t-161.html

    ----------------

    Kısacası euro ncap testine girmemek için yine bahaneler bulmaya devam... (Bu arada şu Ferrari örneği de bomba gerçekten)
    Ön yargıları bu şekilde ki komik argümanlarla savuşturamazsınız... Araçlar girsin teste alsın 4 yıldız tamamdır kimse bir daha laf etmesin... Ha illa girmemek için diretiyorsa adi çinli imajnı atamaz üzerinden kimse kusura bakmasın...

    Aynı markanın bir aracına ait şu görünüler ortada dolaşıken kimse çinlinin kendi araçlarına yaptığı testlere bakmaz...
    http://www.youtube.com/watch?v=4Swzbt76wBM



    inanılmaz bir video. arabanın yarısı resmen yok oldu gitti.




  • @lgset öncelikle hayırlı olsun.Burada önyargıyla bilip bilmeden konuşan insanlara aldırmayın.
    Tiggoyu bayağı bir incelemiştim.Ancak bana göre fiyatını biraz yüksek tutuyorlar.Aslında
    daha rekabetçi bir fiyatla girselerdi pazarda iyi bir konuma gelebilirlerdi.Birde dikkatimi
    çeken bir husus internet sitesinde ilk zamanlar yakıt tüketim değerleri yazılıyken uzunca
    bir süredir yeralmıyor.Büyük bir ihtimal fabrika verileriyle gerçek kullanıcı değerleri arasında
    epeyce bir fark var.Bence bu Mermerlerin bu aracın yakıt tüketimiyle ilgili bir sıkıntısı olabileceği şeklinde yorumlanabilir.
  • sayın lgset aracınız hayırlı uğurlu olsun. kazasız bir şekilde kullanmanız dileğiyle.
  • Herkese yorumları için teşekkür ederim.

    Tekrar bir şeyi haturlatmak istiyorum. Benim amacım kimseyi iyi yada kötü etkilemek silah zouyla aracı tanıtmak yada savunmak değildi. Konunun ilerleyen bölümlerinde saçma sapan girdiler ile konu amacından saptırılmış soru sormak isteyen insanların bile hevesleri kursaklarında bırakılmıştır. Bu şekilde karşılıklı döğüşe dönüştüğü için konu sahibi olarak herkesten özür diliyorum.

    Bu arada daha önce atıfta bulunduğum E-NCAP ile bir şey daha iletmk ve söylemek istiyorum.
    http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq/5076ae48-c23c-4933-ad63-0449b3a6425b/cars-chosen-for-testing.aspx adresini ziyaret ederlerse arkadaşlar araçların nasıl seçildiği neden skorların birbirinden faklı olduğu ve en önemlisi kaynağın nerden geldiğini açık ve net bir şekilde görebilirler. Yanlış anlaşılmasın amacım tartışmayı alevlendirmek yada herhangi bir kurumu tövmet altında bırakmak değildir. Orjinal haliyle aktarıyorum sonra ingilizce çeviride saptırdığımı düşünen insanlar çıkabilir.


    How do you choose which cars to test?

    Euro NCAP and its members have limited funds and, unfortunately, we cannot test every model that comes onto the market. However, we want to provide information that is useful to as many people as possible so we try to test those vehicles which will sell in greatest numbers. Euro NCAP’s members nominate cars for testing. The cars they choose may be important to the whole European market or they may have a particular relevance to the member’s home country. The Euro NCAP Secretariat and the Board of Directors try to ensure that most important new models are included in the programme. Inevitably, some cars will not be tested and we would like to know which vehicles you would like to see included. Go <<<here>>> to register your interest.

    Cars can also be sponsored by the vehicle manufacturers. Some sponsor most of their models, others very few. The process for selecting the test variant and its safety equipment is exactly the same as for member-sponsored cars, and the same methods for ensuring random selection are used in both cases.





    Who funds the crashed car models used in Euro NCAP’s tests?

    Each member of Euro NCAP pays to have at least one car model tested each year. Car manufacturers can also request that their car is tested. In such circumstances, manufacturers pay for the testing but they have no control over the publishing of the results. Euro NCAP obtains the cars in a number of ways. In each case, care is taken to ensure that the cars are built to normal production standards. It is clearly important to ensure that we do not test cars which are specially prepared for us. Normally, the cars are paid for by the sponsor of the tests.

    Bunları okuduğunuz zaman insan ister istemez biraz garipsiyor.


    Bu arada tekrar hatırlatma gereği duyuyorum. Bugün tekrar aradım Mermerleri ve Vehicle Type Approval da yapılan çarpışma test sonuçlarını ve resimlerini (Ki bundar ingilterede resmi bir kuruluş tarafından yapılıyormuş) resmi internet sitelerinde yayınlamalarını istedim. Umarım çağrım olumlu bulunur ve nispeten bazı haksız yorumlar son bulur.

    Bu arada internette gördüğünüz her crash test' e ezilip mahfolan BAŞKA marka ve MODEL bir arabadır. Ve lütfen bunu örnek gösterip yorum yapmayın. Yoksa daha önceleride söylendiği gibi Bir italyan firmasının aldığı 1 yıldızı örnek gösterip diğer teste tabi tutulmamış araçları aynı katagoriye koymak ne kadar yanlışsa bu da okadar yanlıştır.

    Yakıt konusuna gelince evet değerlerin yayınlanmamaı kötü bir şey. Ancak bunlar 30-40 yıldır üretim yapan firmalar değiller. Elbetteki eksiklikler hatalar olacaktır. Bunu kabul ederek biniyorum zaten buna. Ama defaten sorulan bu soruya verdiğim cevapları okuyup o zaman bunu referans alın. Sonuçta sitede yada lansmanda hata yapılmış olabilirmi EVET yapılabilir. Çevre koşulları etmen midir evet etmendir. Sonuç kasadan çıkan bir tane ezik çilek için tüm kasayı yerlere sermeyin.

    Sadece yorum yapmış olmak için yorum yapmak hoş değil. Ve lütfen ve Lütfen konunun açılış amacına uygun yorumlar yapıun. Şahsım olarak sorulan her soruya dürüstçe cevap vermeye çalışıyorum. Varsa bir sorunuz bir yazı yazıp kaçmadan sorun ve cevabını bekleyin.


    Yoksa boş yere uzadıkça uzayan insanların okumadan sadece saçma sapan tartışmaların yapıldığı bir harabeye döner burası. Sonuçta 100 küsur mesajı aynı anda okumak için sağlam sabır gerekir.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LGSET -- 24 Haziran 2009; 13:19:22 >




  • Yok chery'nin amulet modeliymiş o videodaki araç bu doğru. Fakat chery'nin ilk ürettiği modellerden. Zaten türkiyeye hiçbir zaman gelmeyecek bir model. Ha zamanında böyle araç üretmiş şimdiki araçları da berbat diyenler varsa onlara da cevabım şudur:
     Bir aylık Chery Deneyimlerim

    BMW 3 serisi 1997 model EuroNCAP 1 yıldız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harimole -- 24 Haziran 2009; 16:08:33 >
  • Evet Amulet ilk üretilen araçmış. Sadece Çin iç pazarı için üretilmiş ve satış fiyatı 2000-2500$ olan bir araç. Üretimden kaldırılmış. Yanlış bilmiyorsam 2006 veya 2007 yılında. O yüzden yaptığınız benzetmeler uygun ve mantıklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LGSET -- 24 Haziran 2009; 17:05:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET

    Evet Amulet ilk üretilen araçmış. Sadece Çin iç pazarı için üretilmiş ve satış fiyatı 2000-2500$ olan bir araç. Üretimden kaldırılmış. Yanlış bilmiyorsam 2006 veya 2007 yılında. O yüzden yaptığınız benzetmeler uygun ve mantıklı değil.


    Bana dediyseniz ben zaten o amaçla söylemedim. BMW gibi kaç yıllık bir firmanın 1997 yılında yaptığı araç böyle ise Chery'nin ürettiği ilk modelinin de öyle olması yadırganamaz onu demek istiyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Harimole


    quote:

    Orjinalden alıntı: LGSET

    Evet Amulet ilk üretilen araçmış. Sadece Çin iç pazarı için üretilmiş ve satış fiyatı 2000-2500$ olan bir araç. Üretimden kaldırılmış. Yanlış bilmiyorsam 2006 veya 2007 yılında. O yüzden yaptığınız benzetmeler uygun ve mantıklı değil.


    Bana dediyseniz ben zaten o amaçla söylemedim. BMW gibi kaç yıllık bir firmanın 1997 yılında yaptığı araç böyle ise Chery'nin ürettiği ilk modelinin de öyle olması yadırganamaz onu demek istiyorum.

    Öyle deme işte, o üstün alman teknolojisi. Sadece allah daha iyisini yapabilir.
  • Tüm arkadaşlara yorumlara için teşekkür ediyorum. Sanarım herkesin aklında iyi yada kötü bir fikir oluşmuştur. Yine herhangi bir konuda sorusu olan arkadaşlar özelden ulaşabilir. 5000 Km 'yi bulunca tekrar bir değerlendirmeyle karşınızda olmaya çalışacağım.
  • İyi günler ben tiggo kullanıcısıyım aracım şehir içi 300kuruş benzin yakıyor benzine zam geldiği için ondan önce 285 kuruş yakıyordu:D

    Lütfen arkadaşlar artık kapatalım şu güvenlik konusunu bana göre araç sağlam çünki;

    1) ARACIM 1500 KG

    2)SAC KALINLIĞI 0,88 MM (AVRUPA STANDARTI)

    3)KAPILARDA KORUYUCU BARLAR VAR

    BU 3 MADDE ARABANIN SAĞLAM OLDUĞUNU GÖSTERİR

    Bizi sabırla takip eden arkadaşlara teşekkür ediyorum...

    Saygılar...
  • bu ülkede otomobil alabilmek gerçekten çok zor kutluyorum sizi umarım kazasız belasız sürersiniz bu fiyata gerçekten çok iyi duruyo kıskandım.. ayrıca arabanızı alın teriyle aldığınız belli oluyor bunun için de ayrıca kutluyorum vergi vermeyip de q7 falan al çok insan var çünkü (komşularım) ..
  • Lgset dostum,

    Bir kaç sayfa önce benim yazdığım bir mesaj üzerine forum epey hareketlenmiş. İki gündür bakamamıştım, çok üzerinize gelinmiş. Bence sizin bu konuyu açmanız çok yerinde bir davranış ve cesaret de gerektiriyor. Zira Çin üretimi araçlara karşı büyük bir ön yargı var. Başta da belirttiğim gibi bu iş sadece zaman meselesi. Bundan beş yıl sonra burda yine bir konu açıp "ben size demedim mi" diyeceksiniz.

    Bence siz kimseye aldırmayın, tecrübelerinizi bizimle paylaşmaya devam edin. Hatta aracınız bizim uzun yol test aracımız olsun. Bütün tüketim değerlerini, bakım masraflarını, çıkardığı/çıkarmadığı sorunları paylaşmaya devam edin.

    Aracınızın tadını çıkarmaya devam edin.
  • Hayırlı olsun sorunsuzca güle güle kullanmanız dileğiyle




  • Tiggoların hava yastıklarının açılmamış olması biraz garip geldi çünkü ikisi de, önden de darbe almışlar..

    Acaba kaç km hızla ve ne şartlarda olmuş
  • Aracınız gayet güzel, siz de anladığım kadarıyla çok beğenmişsiniz. Gerisi hikaye...
    Bu forumdaki bazı çok bilmişler, auris ilk çıktığı zamanlarda bize neler söyledi, bir bilseniz 38-40 milyarı bu çirkin arabaya nasıl verdiğimizi, asla tutmayacağını söylüyorlardı. Ama şimdi ortalık auris dolu.

    Siz aracınızı seviyorsanız, hiçkimseyi dinlemeyin. Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89

    Kazalı iki tiggo ve bir alianın resimleri içeriye hasar almamışlar.

    Tiggo 1
    http://www.aksamoto.com.tr/pertsis/car_detail.php?arackodu=7059

    Tiggo2
    http://www.aksamoto.com.tr/pertsis/car_detail.php?arackodu=6203

    Alia
    http://www.aksamoto.com.tr/pertsis/car_detail.php?arackodu=6394

    kaç km hızla giderken kaza yapmışlar pek merak ettim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo

    Tiggoların hava yastıklarının açılmamış olması biraz garip geldi çünkü ikisi de, önden de darbe almışlar..

    Acaba kaç km hızla ve ne şartlarda olmuş





    quote:

    Orjinalden alıntı: enginu


    quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89

    Kazalı iki tiggo ve bir alianın resimleri içeriye hasar almamışlar.

    Tiggo 1
    http://www.aksamoto.com.tr/pertsis/car_detail.php?arackodu=7059

    Tiggo2
    http://www.aksamoto.com.tr/pertsis/car_detail.php?arackodu=6203

    Alia
    http://www.aksamoto.com.tr/pertsis/car_detail.php?arackodu=6394

    kaç km hızla giderken kaza yapmışlar pek merak ettim..



    Benimde bilgim yok sitede gezerken buldum paylaşmak istedim.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.