Şimdi Ara

Bir daha sanayiye gitmeyecegim. Çözümü nedir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cuma günü arabanın lastiğini değiştirdim.
    Rot ve balans ayarı yaptırdim. Normalde serviste bakımla beraber yaptırmayi düşünüyordum, maalesef yaptırma gafletinde bulundum. Daha önceki Arabamin da moturunu elime verdiler, o günden sonra gitmeme kararı almistim, gaflete dustum.
    Daha önce arabam düm düz giderken, direksiyonda tek bir titreme bile yokken, artık azer bülbül gibi titriyor, lastikler kaliteli değil ama eski de değil. bununla da kalmadı sağa çeke çeke gidiyor.
    Lastik hava basıncı bugün 4-5 kez kontrol ettim.
    Video da ekledim, araba düz gitmiyor. Herhangi bir müdahalem yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 15 Nisan 2019; 13:39:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bazı araçlarda rot balans sonrası açı sensörü ayarı gerekiyor diye biliyorum. Sanayide çoğu yerde imkan bulunmadığı için bu tür sıkıntılar olabiliyor. Bazı rot balansçılar servise götürüyorlar kalibrasyon için. Bundan önceki alfa 156 da öyle yaptırmıştım. Bu nedenle kalibrasyon la alakası olabileceğini tahmin ediyorum. Servise kontrol ettirmekte fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsmsk

    Bazı araçlarda rot balans sonrası açı sensörü ayarı gerekiyor diye biliyorum. Sanayide çoğu yerde imkan bulunmadığı için bu tür sıkıntılar olabiliyor. Bazı rot balansçılar servise götürüyorlar kalibrasyon için. Bundan önceki alfa 156 da öyle yaptırmıştım. Bu nedenle kalibrasyon la alakası olabileceğini tahmin ediyorum. Servise kontrol ettirmekte fayda var.
    Tşk ederim hocam.
    Servise gideceğim zaten.
    Anormal derece de rahatsız ediyor beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise gidince servis de aracı alıp en yakın rot balans servisine götürecek.
  • Sensör arızası gibi bu, elektrikli direksiyonlarda o sensörün sıfırlanması gerekiyor rot ayarından sonra ama gel de bunu çok bilgili ustalara anlat.
  • Bunun çözümü utanıp sıkılmadan ustaların diplomalarını sormak. Birimiz değil hepimiz sorunca zamanla düzelir.
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    arkadaşın kullandığı 3008'de direksiyon hidrolik, elektrik destekli değil.

    dediğiniz gibi iş rotlarda yapıldıktan sonra kontrol eden olmamış anlaşılan yada kullandıkları ekipmanlar arızalı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ne olacak benim bu gaz sorunum?
    7 yıl önce açıldı
    Sizce bu bir sorun mudur?
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Saniye kim ne ki diye girdim sanayiymis yav

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Bende bir türlü anlamadım saniyeye niye gitmeyeceğini.bakınca bunun bildiğimiz saniye olmadığını ancak anlayabildim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KIZIL İN -- 16 Nisan 2019; 20:49:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Saniye kim ne ki diye girdim sanayiymis yav
    Klavye mağduriyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent54

    arkadaşın kullandığı 3008'de direksiyon hidrolik, elektrik destekli değil.

    dediğiniz gibi iş rotlarda yapıldıktan sonra kontrol eden olmamış anlaşılan yada kullandıkları ekipmanlar arızalı.
    Şimdi servise geldim.
    Direksiyonda sola yamuk duruyor dedim.
    Rotlari tekrar yapacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Servise gidince servis de aracı alıp en yakın rot balans servisine götürecek.
    Yok hocam. Bayide yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Bunun çözümü utanıp sıkılmadan ustaların diplomalarını sormak. Birimiz değil hepimiz sorunca zamanla düzelir.
    Onlara laf anlatılmaz ki. Bir rot için bile 2-3 kez gidiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güya yaptı.
    Rotlar bozuk. Tekerlerin ikiside dışarıya bakiyormus.
    Yaparken direksiyona takozda koymamisti. Takoz neden koymadin dedim gerek yok demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne yazık ki sanayideki her usta aynı kalitede değil. deneme yanılma ile bulabiliyorum iyi ustayı.
    bakımlar için bir ustam var ama onu bulana kadar ne stresler yaşadım.
    rot balansçı var işini düzgün yapıyor neyseki bir kere sanayide rasgele birine gittim beceremediler 2006 model aracın balansını.

    elektrik ustası bulamadım henüz. birine cam düğmesi tamiri için verdik arabayı teslim aldık göstergenin sigortasını attırmış.
    hangi sigortanın nereye gittiğini şase yaptırıp deneye deneye bakıyordu. bir daha önünden geçmemek üzere uzaklaştım.

    sonra vatandaşa kızıyorlar neden orjinal araba takıntısı yapıyorsun diye. en ufak tamirat bile dert oluyor sanayide. paranla bile düzgün iş yapılmıyor.
    yetkili servisler filoların gazıyla zaten fiyatları yüksek tutuyorlar. dertli araba alıp sanayide ustaların oyuncağı mı olsunlar
  • Ultra yetenekli, dürüst ve güvenilir Kayseri ustalarının eserine benziyor bu. Kayseri orası değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.

    Ultra yetenekli, dürüst ve güvenilir Kayseri ustalarının eserine benziyor bu. Kayseri orası değil mi?
    Aynen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcnd

    ne yazık ki sanayideki her usta aynı kalitede değil. deneme yanılma ile bulabiliyorum iyi ustayı.
    bakımlar için bir ustam var ama onu bulana kadar ne stresler yaşadım.
    rot balansçı var işini düzgün yapıyor neyseki bir kere sanayide rasgele birine gittim beceremediler 2006 model aracın balansını.

    elektrik ustası bulamadım henüz. birine cam düğmesi tamiri için verdik arabayı teslim aldık göstergenin sigortasını attırmış.
    hangi sigortanın nereye gittiğini şase yaptırıp deneye deneye bakıyordu. bir daha önünden geçmemek üzere uzaklaştım.

    sonra vatandaşa kızıyorlar neden orjinal araba takıntısı yapıyorsun diye. en ufak tamirat bile dert oluyor sanayide. paranla bile düzgün iş yapılmıyor.
    yetkili servisler filoların gazıyla zaten fiyatları yüksek tutuyorlar. dertli araba alıp sanayide ustaların oyuncağı mı olsunlar
    Araba 153 binde. Bugüne kadar bakımlarini hep bayide yaptırdım. Tek bir sorun çıkmadı.
    Rot ayarını bile yapamamış, düzgün rotu da bozmuslar. Direksiyona sabitlemeyecekmisiniz dedim, takoz koymayacakmisiniz gerek yok dedi. Bir kaç şey söyledim hemen tribe giriyorlar.
    Bu adamlara araba bırakmak, gaflete dustum.
    Serviste 50 TL ye yaptı. İç dış yıkama yaptılar.
    Daha da gitmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vincent54 kullanıcısına yanıt
    Hocam %100 emin değilim ama head-up display olan araçta hidrolik direksiyon olacağını hiç sanmıyorum. O araç en az 2010+ bir model.
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    o zaman şaşırtayım ben seni. maviler 3008'in. bende 2010 model premium pack sahibiyim. ayrıca 2 tanede citroen c2'im var

    c2 lerdeki direksiyon gördüğün gibi komple elektronik. ama 3008 hidrolik pompası var. kaputu açıp gözle görebilinecek en bariz farkta 3008 de direksiyon hidrolik yağ kapağını yolcu tarafında görüyor olmanız.


    Bir daha sanayiye gitmeyecegim. Çözümü nedir ?Bir daha sanayiye gitmeyecegim. Çözümü nedir ?Bir daha sanayiye gitmeyecegim. Çözümü nedir ?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.