Şimdi Ara

Bir DSG konusu da benden (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
7
Favori
13.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anlamadığım konu şu :

    DSG şanzımanlar genelde daha 15-25 bin aralığında arıza veriyor. Bildiğim birşey varki
    fabrikaların bu araçları zorlu test koşullarında(yüzbinlerce km) test ettiğidir. Fabrika testlerinde mühendislerinde
    elinde kalması lazım bu DSG lerin. Yani VW bile bile piyasa mı sürüyor bu şanzımanları ? Bu durumda öyle görünüyor.

    Hani 100 bini devirdikten sonra çıksa bu sorunlar anlayacam ama gerçekten çok erken çıkıyor.
  • racerant kullanıcısına yanıt
    Çift kavramayı ilk çıkartma sevdası ayırca alman mühendisliği sonuca odaklı yani birşeyi geliştirirken ön görülen kullanım ömrü boyunca hesab ediliyor japon ve ingiliz mühendisleri ise dayanıklılık odaklı çalışıyor yani almanlar tüketime dayalı büyüyen sanayisinin bir sonucu olarak çalışan parçaların üzrindeki gerlimi kullanım ömrü boyunca dayansın süresi bitiiğinde değiştiririz hesabı yapar daha karmaşık detaylı tasarımlar çıkartıyor diğerleri ise bu gerilimi azaltma için mesai harcıyor
  • Dsg sorunu diye bir şey yoktur. Tüm çift kavrama şanzımanlar içerisinde en güvenli ve en sağlam olanı yine dsg dir. İkinci elde de en güvenle alabileceğiniz otomatik dsg dir. Neden ?

    1-Genelde örneklerde ikinci el kaygısı dile getirilir, örnek; ikinci el bir araç aldınız, aradanda bir süre geçti ve şanzımanda bir problem yaşadınız. Dört marka ve elli modelde kullanılan bir şanzımanmı ikinci elde tehlikelidir, yoksa tek markanın 1-2 modelinde kullanılanmı ? Bunu hesaplayabilmek için ilk okul 2. sınıf seviyesi matematik yeterli olacaktır. Israrla "3-4 sene sonra ikinci eli ne olacak" diyenler ; ikinci eli ve yedeği konusunda dünyada hiç bir markanın yarışamayacağı kadar bol ve ucuz otomatik şanzımanı olacak.( oldu bile)

    2. önemli geyik, "yol da kalırsın geyiği"; hiç kimse dsg kavraması sebebiyle yolda kalmaz. İstesede kalamaz. 2. Vitese geçişte titreme başladıktan sonra binlerce km yol alabilirsiniz.

    3- Masraf çıkartır geyiği; masraf çıkartmadığı gibi ve büyük bir markanın ürünün arkasında nasıl durdması gerektiğini herkese öğretti vw. 18-20 bin lira gibi onarım bedeli istendiği dh in müzmin liselilerinin uydurmasıdır. Takmayınız

    4- Dsg zaten tüm maliyetini yakıt tasarrufundan çıkartabilen bir sistemdir. Konforda ise tek rakibi bmw zf dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 25 Ağustos 2013; 10:53:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Dsg sorunu diye bir şey yoktur. Tüm çift kavrama şanzımanlar içerisinde en güvenli ve en sağlam olanı yine dsg dir. İkinci elde de en güvenle alabileceğiniz otomatik dsg dir. Neden ?

    1-Genelde örneklerde ikinci el kaygısı dile getirilir, örnek; ikinci el bir araç aldınız, aradanda bir süre geçti ve şanzımanda bir problem yaşadınız. Dört marka ve elli modelde kullanılan bir şanzımanmı ikinci elde tehlikelidir, yoksa tek markanın 1-2 modelinde kullanılanmı ? Bunu hesaplayabilmek için ilk okul 2. sınıf seviyesi matematik yeterli olacaktır. Israrla "3-4 sene sonra ikinci eli ne olacak" diyenler ; ikinci eli ve yedeği konusunda dünyada hiç bir markanın yarışamayacağı kadar bol ve ucuz otomatik şanzımanı olacak.( oldu bile)

    2. önemli geyik, "yol da kalırsın geyiği"; hiç kimse dsg kavraması sebebiyle yolda kalmaz. İstesede kalamaz. 2. Vitese geçişte titreme başladıktan sonra binlerce km yol alabilirsiniz.

    3- Masraf çıkartır geyiği; masraf çıkartmadığı gibi ve büyük bir markanın ürünün arkasında nasıl durdması gerektiğini herkese öğretti vw. 18-20 bin lira gibi onarım bedeli istendiği dh in müzmin liselilerinin uydurmasıdır. Takmayınız

    4- Dsg zaten tüm maliyetini yakıt tasarrufundan çıkartabilen bir sistemdir. Konforda ise tek rakibi bmw zf dir.





    Konuyu en başından okudum taa ki sizin mesajınızı okuyana kadar kalbim sıkıştı inanın.
    Çünkü; Dsg şanzımanlı 1.6 Tdi Jetta alıyorum 2010 çıkışlı 2011 model.

    Malum aracın garantisi bitmiş. İyi niyet garantisi olup olmadığını, şanzımaninda problem başlayıp başlamadigini nasıl test edebilirim. Zira alacağım bölgede yetkili servisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Konu toyota mı arkadaş sen neden her konuda böyle yapıyorsun ?

    Sıkışınca Toyota...


    Her konuda VW işin içine giriyor bunu lafınız yok ama. Sıkışma yok ortada. Çıkar bana 2013 model VW DSG sorunu. Biz burada boş laf yapmıyoruz arkadaşım gerçekleri konuşuyoruz. Toyota gibi sallamadan sorunu çözdük demiyoruz. 2013 model araba boyası dökülüyor sürekli söyleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    daha ehliyeti olmayan adam dsg hakkında bilgi veriyor...

    Böyle düşünülmez. Burada DAHA DSG sahibi olmayan kişiler DSG hakkında yorum yapıyor. Sizin gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Yaşın kaç cidden merak ettim ? 20'nin üstünde mi ? Yaşının getirdiği olgunlukta davran bence.Bak sana açık ve net yazıyorum izah ediyorum fakat niye anlamıyosun hala.

    "Bu dünya'da DSG olmadığı halde yok böyle böyle olur" bu cümlende ne anlatmak istedin ? Anlatmak istediğin şeyi hangi cümlemde,yazımda gördün ? Koy buraya bi tekrar düşüneyim.

    Bir diğer nokta sana diyorum ki:Bana araçlar tabii ki mekanik sorunsuzluk garantisi vermiyor ama 98 model Honda Civic'im 220.000 KM'de bırak sorunu daha bir kere şanzımanından ses duymadım.Yine bir sorun olduğu zaman çok uygun fiyatlara yaptırabileceğimi etrafta o tür sorun yaşayan insanlardan duyuyorum diyorum.Sana diyorum ki atıyorum araç 200.000'e geldiği zaman bir arıza yaptı.DSG komplike bir sistem mecbur serviste yapılacak ne kadar fiyat çıkacak buna ve ne kadar sağlıklı olacak.Bunun cevabını vermeye çalışsana bana saçma saçma şeyler yazana kadar,sonuçta DSG'nin fiyatı,işçiliği bellidir sanırım.Takım tutar gibi saçma bir şekilde araç firması destekleyen sizsiniz.Araştırıyorsunuzdur yani bu kadar basit bir soruyu neden kendi kullandığın araca getiriyosun.Bu kadar demagoji yapıp insanların siniri bozulmaz ki.Ceza yememe sebep olan kişide böyle yapıyordu.Extra olarak tahrik edici mesajlar atıp,silip sonra benim yazdıklarımı şikayet ediyordu.

    Ben ilerde atıyorum tam otomatik bir araba alacağım zaman bana olası bir şanzıman sorununda 1000 lira masraf açacağını bilirim içim rahat olur,karşılarım.Ama 20.000 lira verdiğim bir Polo olası bir arıza durumunda bana işçilik dahil 10.000 lira masraf çıkarırsa işte orada duracaksın,Herhangi markalar böyle yapmıyor.Bende sana bunun çıkış yolunu soruyorum işte bana vermek gereken cevap bu.Arabayı hangi şartlarda kullandığın falan değil.Ya da sürekli "Her marka sınırsız garanti vermiyor." deyişlerin değil.Ben VW'i sınırsız garanti vermiyor diye suçlamıyorum.Sadece ilerde ikinci el bir DSG'li araç aldığım zaman bana sıradan bir arabaya göre olsa bir otomatik şanzıman sorununda 4,5 kat masraf açıp açmayacağını merak ediyorum.Yardım istiyorum soru soruyorum ama fanatiklik gözünüzü o kadar karartmış ki direk demagoji ve saldırı pozisyonuna geçiyosunuz.Şu sorduğum sorulara cevap verirsen sevinirim.

    Nedir bu trollükler arkadaş.



    Yaşım 18 bu seni rahatsız etmiş olabilir.
    Ayrıca o sözümde daha DSG sahibi olmamış birisin ve gelipte bilmediğin saçma sapan olanakları söylüyorsun. 25 tane güncelleme, ömür boyu güncelleme gibi saçma sapan kavramlar.

    Sen bana 98 model civic sorunsuz olduğundan bahsediyorsun gel ben sana GÜVEN SANAYİ SİTESİNDE A blok yerinin önüne her zaman gelen eski bir jetta var. Onunda şuana kadar şanzıman'ında sorun olmadığını sana söyleyebilirim. Kullanan adamı tanıyorum ve halen kullanmakta.

    ÖRNEK RESİM BU ARAÇ



    Ayrıca sana dediğim gibi DSG o verdiği zevk ve tat ile fiyatının yüksek olması normal ayrıca yeni kavramada sorun olmamasına rağmen, tahminler ile ileride sorun olursa ne olacak gibi konuşmak çok saçma. Adam Q7 alsın en pahalı parçası tahmiinimiz ile ileride arıza verirse ne olacak gibi konuşalım ne kadar saçma.

    Ben sizin hiçbir mesajınızı şikayet etmedim bu yüzden beni başkasına benzetmeyin. Şahsen yorumlarınız en baştan tahrik ediciydi bunu önceki kişide anlamış belli zaten. İHTİMALLER ile sorunların ortaya atılması kadar ÇIKILMAZ nokta yoktur. 98 model bir aracın şanzıman fiyatı ile 2011-2012 arası bir şanzıman fiyatının sorun karşılaştırmasını yapan bir kişi ile daha ne kadar muhattap olunur orasıda benim hatam.

    DSG sana 10 BİN TL masraf çıkarmaz. Kavrama değişimi işçilik ile fiyatı 2 BİN TL. Güncelleme ise bu fiyattan daha ucuz bir rakamdadır. Sürekli saçma ihtimaller ile işi kötüye götürmenin mantığı yok.

    SİZİN AKLINIZ SÜREKLİ İHTİMALLER İLE DOLMUŞ. HER YORUMUNUZDA İHTİMAL VAR. BÖYLE ZATEN HİÇ ARAÇ ALAMAZSIN. HER ARAÇ BİR RİSKTİR SONUÇTA MEKANİK ARAÇ BUNLAR BU MANTIK YANLIŞTIR...




  • Su babasinin mali gibi savunanlara Allah tez zamanda 2013 model Dsg arizasi gosterir insallah(mumkunse kendi araclari olsunda biraz surtsunler).

    Adami bu noktaya getiriyorsunuz zorla kardesim.Sorun yasayanda var yasamayanda eyvallah ama herkese laf yetistirip,herseye ragmen savunmak nedir ya?Akla mantiga yatmayan yorumlar var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: until


    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Dsg sorunu diye bir şey yoktur. Tüm çift kavrama şanzımanlar içerisinde en güvenli ve en sağlam olanı yine dsg dir. İkinci elde de en güvenle alabileceğiniz otomatik dsg dir. Neden ?

    1-Genelde örneklerde ikinci el kaygısı dile getirilir, örnek; ikinci el bir araç aldınız, aradanda bir süre geçti ve şanzımanda bir problem yaşadınız. Dört marka ve elli modelde kullanılan bir şanzımanmı ikinci elde tehlikelidir, yoksa tek markanın 1-2 modelinde kullanılanmı ? Bunu hesaplayabilmek için ilk okul 2. sınıf seviyesi matematik yeterli olacaktır. Israrla "3-4 sene sonra ikinci eli ne olacak" diyenler ; ikinci eli ve yedeği konusunda dünyada hiç bir markanın yarışamayacağı kadar bol ve ucuz otomatik şanzımanı olacak.( oldu bile)

    2. önemli geyik, "yol da kalırsın geyiği"; hiç kimse dsg kavraması sebebiyle yolda kalmaz. İstesede kalamaz. 2. Vitese geçişte titreme başladıktan sonra binlerce km yol alabilirsiniz.

    3- Masraf çıkartır geyiği; masraf çıkartmadığı gibi ve büyük bir markanın ürünün arkasında nasıl durdması gerektiğini herkese öğretti vw. 18-20 bin lira gibi onarım bedeli istendiği dh in müzmin liselilerinin uydurmasıdır. Takmayınız

    4- Dsg zaten tüm maliyetini yakıt tasarrufundan çıkartabilen bir sistemdir. Konforda ise tek rakibi bmw zf dir.





    Konuyu en başından okudum taa ki sizin mesajınızı okuyana kadar kalbim sıkıştı inanın.
    Çünkü; Dsg şanzımanlı 1.6 Tdi Jetta alıyorum 2010 çıkışlı 2011 model.

    Malum aracın garantisi bitmiş. İyi niyet garantisi olup olmadığını, şanzımaninda problem başlayıp başlamadigini nasıl test edebilirim. Zira alacağım bölgede yetkili servisi yok.

    Araca binin, vitesi "D" konumuna alın; sürüş esnasında vites geçişleri normalde hissedilmez. Ekrandan bakın, 2. Viteste silkeleme yapıyorsa kavrama aşınmıştır. Yetkili serviste ücretsiz değiştirirler. Veya çok cüzi bir işçilik ücreti alırlar. Sonra zaten kullanıma ve şartlara bağlı olarak bir 40-50 bin km daha kavrama ile işiniz olmaz. Ücretli olduğunu farz edersek ; bu parçanın yetkili serviste bedeli 2500 tl. Ki bu en kazık, en kötü senaryo.

    7 ileri kuru tip dsg şanzıman sistem olarak diğer emsallere göre avantajlıdır. Kavrama kolay değişir, sisteme temelli bir müdahale gerektirmez. (lego gibi düşünün) Diğer markaların otomatik şanzımanı ve vw nin 6 ileri şanzımanı arıza verirse daha çok baş ağrıtır. Yani 7 dsg kolay ve seri onarılırken diğerleri "sorun vermez" adı altında bir kez bozulur başa çok iş açar. ( örnek; otomatik vitara ) Yedek parça bolluğu konusunda tereddüt edilmeyecek tek marka dsg dir.

    Yolda kalma korkusu olanlar; stepnesiz çıkmayın, lastik tamir kiti vs Türkiye için değil

    Kronik arıza-masraf arayan; tüm dizel araçlarda kazık bir "dizel partikül filtresi" olayı var. Bu dsg den daha pahalı bir ünite ve tüm güncel dizel araçlarda var. Ona kafa yorun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • mercedes bmw de böyle otomatik vites sorunları olmuyor yada çok az oluyor galiba çünkü forumda hep DSG görüyorum
  • BURADAKİ İNSANLAR DSG SORUNSUZ OLDUĞUNU ŞÖYLE İSPAT ETMEKTE YENİ MODELLER İÇİN KULLANILAN CÜMLE ZATEN BU.

    C KODLU yeni bir kavrama sistemi 2013 modeller'de kullanılıyor. Bu sistem şuanda 40-50 bin km kullanan kişilerde herhangi bir sorun çıkartmamıştır. Şuanda bahsedilen DSG SORUNSUZ olduğu olay burası yeni modellerde DSG SORUNSUZ.

    Kimse 2011 - 2012 araçlarda kullanılan DSG için sorunsuz demiyor. Ama çıkan sorunlarda ise yeni kavrama sistemi ile o araçlarda sorunsuz bir kavramaya kavuşuyor.

    Konuya gelen sürekli '' Halen DSG sorunsuz diyen fanatikler var '' vs. gibi sözler kullanması çok saçma ve abez kaçıyor. Öncelikle karşıdaki kişinin hangi durum ve hangi yıl için sorunsuz dediğini anlaması lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Dsg sorunu diye bir şey yoktur. Tüm çift kavrama şanzımanlar içerisinde en güvenli ve en sağlam olanı yine dsg dir. İkinci elde de en güvenle alabileceğiniz otomatik dsg dir. Neden ?

    1-Genelde örneklerde ikinci el kaygısı dile getirilir, örnek; ikinci el bir araç aldınız, aradanda bir süre geçti ve şanzımanda bir problem yaşadınız. Dört marka ve elli modelde kullanılan bir şanzımanmı ikinci elde tehlikelidir, yoksa tek markanın 1-2 modelinde kullanılanmı ? Bunu hesaplayabilmek için ilk okul 2. sınıf seviyesi matematik yeterli olacaktır. Israrla "3-4 sene sonra ikinci eli ne olacak" diyenler ; ikinci eli ve yedeği konusunda dünyada hiç bir markanın yarışamayacağı kadar bol ve ucuz otomatik şanzımanı olacak.( oldu bile)

    2. önemli geyik, "yol da kalırsın geyiği"; hiç kimse dsg kavraması sebebiyle yolda kalmaz. İstesede kalamaz. 2. Vitese geçişte titreme başladıktan sonra binlerce km yol alabilirsiniz.

    3- Masraf çıkartır geyiği; masraf çıkartmadığı gibi ve büyük bir markanın ürünün arkasında nasıl durdması gerektiğini herkese öğretti vw. 18-20 bin lira gibi onarım bedeli istendiği dh in müzmin liselilerinin uydurmasıdır. Takmayınız

    4- Dsg zaten tüm maliyetini yakıt tasarrufundan çıkartabilen bir sistemdir. Konforda ise tek rakibi bmw zf dir.





    Bencede dsg sorunu diye birşey yoktur.dsg 21.yy ın ilk ve tek buluşudur ve asla hataya yer yoktur.aslında kavrama değişimi diye birşeyde yoktur.serviste kavrama yerine stepne değişimi yaparlar vw servisleri.titreme problemide yoktur.insanlar bu büyük buluş sayesinde araca bindiklerinden elleri ayakları titrer.dsg ısındığındada problem yine sürücüdedir zaten.bi zahmet bu sıcak havalarda klimayı açmaları gerekmektedir.tüm uyarı ışıklarınıda sürücüler 4 lü sinyalle karıştırmaktadırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DSG ile yolda kalınmaz diye bir şey yok .
    forumda bir arkadaş vardı , nasıl başardıysa .D, N ,P ,R,
    tüm ışıklar yanar halde yolda kalmıştı , şanzumanın beyni karışmıştı sanırım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus


    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Dsg sorunu diye bir şey yoktur. Tüm çift kavrama şanzımanlar içerisinde en güvenli ve en sağlam olanı yine dsg dir. İkinci elde de en güvenle alabileceğiniz otomatik dsg dir. Neden ?

    1-Genelde örneklerde ikinci el kaygısı dile getirilir, örnek; ikinci el bir araç aldınız, aradanda bir süre geçti ve şanzımanda bir problem yaşadınız. Dört marka ve elli modelde kullanılan bir şanzımanmı ikinci elde tehlikelidir, yoksa tek markanın 1-2 modelinde kullanılanmı ? Bunu hesaplayabilmek için ilk okul 2. sınıf seviyesi matematik yeterli olacaktır. Israrla "3-4 sene sonra ikinci eli ne olacak" diyenler ; ikinci eli ve yedeği konusunda dünyada hiç bir markanın yarışamayacağı kadar bol ve ucuz otomatik şanzımanı olacak.( oldu bile)

    2. önemli geyik, "yol da kalırsın geyiği"; hiç kimse dsg kavraması sebebiyle yolda kalmaz. İstesede kalamaz. 2. Vitese geçişte titreme başladıktan sonra binlerce km yol alabilirsiniz.

    3- Masraf çıkartır geyiği; masraf çıkartmadığı gibi ve büyük bir markanın ürünün arkasında nasıl durdması gerektiğini herkese öğretti vw. 18-20 bin lira gibi onarım bedeli istendiği dh in müzmin liselilerinin uydurmasıdır. Takmayınız

    4- Dsg zaten tüm maliyetini yakıt tasarrufundan çıkartabilen bir sistemdir. Konforda ise tek rakibi bmw zf dir.





    Bencede dsg sorunu diye birşey yoktur.dsg 21.yy ın ilk ve tek buluşudur ve asla hataya yer yoktur.aslında kavrama değişimi diye birşeyde yoktur.serviste kavrama yerine stepne değişimi yaparlar vw servisleri.titreme problemide yoktur.insanlar bu büyük buluş sayesinde araca bindiklerinden elleri ayakları titrer.dsg ısındığındada problem yine sürücüdedir zaten.bi zahmet bu sıcak havalarda klimayı açmaları gerekmektedir.tüm uyarı ışıklarınıda sürücüler 4 lü sinyalle karıştırmaktadırlar.

    21. Yüzyılın önemli hadiselerindendir , çünkü otomatik şanzıman sadece çok pahalı markalarda rastlayabileceğiniz bir lükstü. Vw premium modellerinde olduğu kadar orta ve ekonomik sınıf araçlarında da bu hizmeti sunarak halka indirdi. Düşünebiliyormusunuz , bu gün bir seat ibiza sahibi dsg sayesinde bmw zf şanzıman konforunda sürüş keyfi yaşıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    daha ehliyeti olmayan adam dsg hakkında bilgi veriyor...

    Böyle düşünülmez. Burada DAHA DSG sahibi olmayan kişiler DSG hakkında yorum yapıyor. Sizin gibi...

    ben dsg hakkıında yorum yapmadım.
  • 50000 km'ye kadar 3 kere kavramasi degisen 1.4tsi passat variant 2011 model sahibi yakinim var.

    Bu degisen uc kavramada da servisten sunulan arguman "abi bunlar yeni nesil kavrama,sikinti cikmaz artik".

    3 kez kavrama degisince tabi insan birakiniz,geciniz bu ayaklari diyor.

    Bakiniz 200000km gormus 6 ileri dsg sahibi arkadasim da var;yurtdisinda 330000km de golf 5,6-gang Dsg de kullandim sikintisiz sekilde.


    6 ileri sorun cikarirsa cok pahali da demeyin sakin,benim icin aracin kullanim omru max 4 sene-150000 km bandinda.Bu surecte 7 ileri sahibi olup 1 defa dahi olsa bir problemle ugrasacagima,6 ileri sahibi olup kafam rahat binmeyi yeglerim.

    7 ileri Dsg gelsin bana rustunu ispatlasin,VAG gurubundan arac alacagim zaman DSG almazsam adam degilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    daha ehliyeti olmayan adam dsg hakkında bilgi veriyor...

    Böyle düşünülmez. Burada DAHA DSG sahibi olmayan kişiler DSG hakkında yorum yapıyor. Sizin gibi...

    ben dsg hakkıında yorum yapmadım.

    O zaman yapanlar için bu sözü onlara neden sarf etmediniz. Şuanda bile nasıl bir karşıt içinde olduğunuz belli oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Verticall


    quote:

    Orijinalden alıntı: monoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: Verticall

    Arkadaş ne fanatik insan varmış şu forumda.. Koca koca adamlar ne hale geliyor fanatiklik yüzünden.. Bir sürü şey yazacaktım değmez hakikaten sizinle uğraşmaya. DSG fanatikliğinin bu kadarına da pes.. Adamlar 2 ay önce açıklama yapıp sorunlu diyor buna rağmen DSG sorunsuzdur diyen insanlar var. Kardeş sende sorun çıkmamış olabilir ama bu yüksek oranda arıza verdiği gerçeğini değiştirmez.

    Fanatik arkadaşlar size mutluluklar. (Japon ve Alman fanatiklerinin 2si içinde diyorum) Diğer arkadaşlar, bence hiç uğraşmayın yesinler birbirlerini..

    Kizma ama arkadas senin ki de fanatiklik. anti dsg fanatikligi . Ne demek " yuksek oranda" .Sen doguş ta ariza istatikcisi misin

    Anti DSG falan değilim aksine DSG nin çok hoşuma giden bir stili var ve kullanmak gerçekten zevkli. Fakat DSG nin bir honda yada toyota otomatiginden çok daha fazla sorun çıkardığı gün gibi ortada. VW kabul etmiş bunu. Çoğu sitede de DSG den başı yanan insan sayısı diğerlerinden fazla. Şimdi sorarım sana bunu görmek için serviste istatistik tutmaya gerek varmı? Demogoji yapmayın lütfen çok bariz ortada olan birseyden bahsediyoruz kullandığım birkaç kelimeden bu sonuca varmak saçma. Anlatmak istediğim gayet açık ve net.

    Amacim tartismayi gereksiz uzatip kimseyi kirmak degil. Ama yazinizi donup birdaha okuyun. Dsg hakkin da ki sozlerinizin hepsi afaki. Hic sayisal veri yok. Mesela benim elimdede olmadigina dair bir veri yok. Ama sorun olduguna dair iddiada bulunanlar ispatla mukelleftir. Burda anti dsg ci olarak en duzgun mesaji siz atmissiniz. Ama malesef sizinkinde bile anlamsiz oranlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Dsg sorunu diye bir şey yoktur. Tüm çift kavrama şanzımanlar içerisinde en güvenli ve en sağlam olanı yine dsg dir. İkinci elde de en güvenle alabileceğiniz otomatik dsg dir. Neden ?

    1-Genelde örneklerde ikinci el kaygısı dile getirilir, örnek; ikinci el bir araç aldınız, aradanda bir süre geçti ve şanzımanda bir problem yaşadınız. Dört marka ve elli modelde kullanılan bir şanzımanmı ikinci elde tehlikelidir, yoksa tek markanın 1-2 modelinde kullanılanmı ? Bunu hesaplayabilmek için ilk okul 2. sınıf seviyesi matematik yeterli olacaktır. Israrla "3-4 sene sonra ikinci eli ne olacak" diyenler ; ikinci eli ve yedeği konusunda dünyada hiç bir markanın yarışamayacağı kadar bol ve ucuz otomatik şanzımanı olacak.( oldu bile)

    2. önemli geyik, "yol da kalırsın geyiği"; hiç kimse dsg kavraması sebebiyle yolda kalmaz. İstesede kalamaz. 2. Vitese geçişte titreme başladıktan sonra binlerce km yol alabilirsiniz.

    3- Masraf çıkartır geyiği; masraf çıkartmadığı gibi ve büyük bir markanın ürünün arkasında nasıl durdması gerektiğini herkese öğretti vw. 18-20 bin lira gibi onarım bedeli istendiği dh in müzmin liselilerinin uydurmasıdır. Takmayınız

    4- Dsg zaten tüm maliyetini yakıt tasarrufundan çıkartabilen bir sistemdir. Konforda ise tek rakibi bmw zf dir.





    Çoluk cocuk hadi neyse de sizin gibi bir beyfendinin bu yazdıklarını okuduğumda gözlerime inanamadım. İkimizde vag grubu dsg li arac kullanıyoruz. Ben diyorum ki dsg güvenli bir sanziman değildir. 2006 dan beri yarım otm sanziman kullanıyorum (opel, Toyota, seat) yıllarca serviste bakım yaptırdım. Servislerde vag grubuna gelene kadar şanziman veya kavrama degisimi duymamıştım. İki yıldır 10 larca arac sahibi gördüm serviste ya kavrama değiştiren ya da komple sanziman değiştiren. Satış görevlileri bile dsg veya stronic ile ilgili bir sürü sanziman degisimi yaptık derken hatta bir tanesi bizim gruptan otm sanziman almam basa bela derken sizin bu sekilde sorunsuzdur demeniz manidardir. Firma kendi bile kabul etmiştir sıkıntılı oldugunu.

    1- kesinlikle yanlıştır. İkinci el piyasasını az cok takip ediyorum. İnsanlar yavaş yavaş bilinçleniyor. Mesela ben garantisi bitmiş bir dsg arac almam.

    2- dsg nin esas sıkıntısı kavrama degil mekatroniktir. Kimse kavramadan yolda kalmıyor zaten.

    3- bende o tara rakamların ödendiğini duymadım ve ödeneceğini zannetmiyorum.

    4- dsg zf e rakip olamaz bu arada. Dsg cok konforlu bir sanziman değildir. Türünün en hizlisi ve sarsintisiz olanı tamam ama konfor ayrı bir durum. Düşük hızlarda klima acikken kasılma ve yığılma yapıyor. Manuel modda vites düşüş hızı ve sarsıntısı büyürken gibi degil. Zf tam otm olmasına rağmen olağan üstü yakıt tasarrufu sağlamaktadır turdeslerine gore. Veya cvt veya multitronic sanziman kullanın ve konforu kendiniz görün.

    Ben servisle her bakım olayında dsg de yasayacağım muhtemel sıkıntıyı sorduğumda hep aynı cevap. Düzenli bakımlara gelen müşterisin sıkıntı yasamazsın seklinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    50000 km'ye kadar 3 kere kavramasi degisen 1.4tsi passat variant 2011 model sahibi yakinim var.

    Bu degisen uc kavramada da servisten sunulan arguman "abi bunlar yeni nesil kavrama,sikinti cikmaz artik".

    3 kez kavrama degisince tabi insan birakiniz,geciniz bu ayaklari diyor.

    Bakiniz 200000km gormus 6 ileri dsg sahibi arkadasim da var;yurtdisinda 330000km de golf 5,6-gang Dsg de kullandim sikintisiz sekilde.


    6 ileri sorun cikarirsa cok pahali da demeyin sakin,benim icin aracin kullanim omru max 4 sene-150000 km bandinda.Bu surecte 7 ileri sahibi olup 1 defa dahi olsa bir problemle ugrasacagima,6 ileri sahibi olup kafam rahat binmeyi yeglerim.

    7 ileri Dsg gelsin bana rustunu ispatlasin,VAG gurubundan arac alacagim zaman DSG almazsam adam degilim.


    Sıkmayın canınızı.

    Zaten değişimi basit birşeymiş, aynen "LEGO" gibi.

    Masraf için de korkmaya gerek yok, yetkili servislerde 2.500TL cik miş...


    Ayrıca arkadaşınız boşuna passat dsg almış. İbiza yeterli gelirmiş.
    "O kadar konforlu ki size Bmw zf sürüş keyfini sunarmış. Ne ile? "İbiza dsg ile Bmw zf sürüş keyfi"

    Yok artık! 1.2 dsg İbiza sahipleri Lexus sürüş keyfine de sahip olur, diyelim dükkanı kapatıp gidelim...




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.