Şimdi Ara

Bir DSG konusu da benden (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
7
Favori
13.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Janjan kullanıcısına yanıt
    Evet Janjan, değerli katkılarınızı unutmadım, tekrar teşekkürler..Bu arada espiri güzeldi..: )
  • terapist70 T kullanıcısına yanıt
    Ben de teşekkür ederim, cevabınız ve güzel açıklamanız için.

    Şuan ben de yeni bir tecrübe hakkında bilgi edinmiş oldum, demek ki yeni modellerdeki DSG'ler iyileştirilmeye başlanmış. Umarım bu zaman içinde değişmez ve dayanıklılığını korur. Böylece "DSG problemleri" takıntımız da yavaş yavaş yok olur. Yoksa ben de TR'ye döndüğümde önümüzdeki yıllar içinde DSG'li bir VW sahibi olmayı isterim...

    Aslında direk kullananların tecrübelerini bir araya getirmek için veritabanı gibi birşey olsa çok iyi olurdu. Her kullanıcı ne kadar süre ve km kullandığını ve o süre içinde sorun yaşadı mı yaşamadı mı gibi detayları bildirse. Böylece hem sorun yaşayanların hangi modellerde kaç kez sorun yaşadığı, sorun yaşamayanların da modelleri ve ne kadar sayıda oldukları kıyaslanabilir...
  • İnkar değil evet belki ama biraz şans işi benim 4 arkadaşımda var golf var biri polonkaç senedir kulanıyorlar bi sorun yok 2 si arabanın anasını ağlatıyor .
    Diğer husus dikkat etmek yokuşlarda aşağı veya yukarı olsun park ettikten sonra el freni yada park freni çekip araba yükünü şanzumana yüklememek gerekir sonra P konumuna alınmalı vss zannetmiyorum ki sorun çıksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-GeN

    Ben de teşekkür ederim, cevabınız ve güzel açıklamanız için.

    Şuan ben de yeni bir tecrübe hakkında bilgi edinmiş oldum, demek ki yeni modellerdeki DSG'ler iyileştirilmeye başlanmış. Umarım bu zaman içinde değişmez ve dayanıklılığını korur. Böylece "DSG problemleri" takıntımız da yavaş yavaş yok olur. Yoksa ben de TR'ye döndüğümde önümüzdeki yıllar içinde DSG'li bir VW sahibi olmayı isterim...

    Aslında direk kullananların tecrübelerini bir araya getirmek için veritabanı gibi birşey olsa çok iyi olurdu. Her kullanıcı ne kadar süre ve km kullandığını ve o süre içinde sorun yaşadı mı yaşamadı mı gibi detayları bildirse. Böylece hem sorun yaşayanların hangi modellerde kaç kez sorun yaşadığı, sorun yaşamayanların da modelleri ve ne kadar sayıda oldukları kıyaslanabilir...

    Forumda hic degilse bunu yapan uyelerimiz mevcut hocam Fanatik veya yanli diye sozde adi cikan cihanair , ben , umutsirvan DSG'lerimizde yasadgimiz problemleri en ufak ayrintisina kadar forumla paylastik.




  • Janjan kullanıcısına yanıt
    Hocam benim demek istediğim, bir de çok özetle herkesin yazacağı şekilde bir liste olması ve bu listede sorun yaşamayanların da detaylarının bulunması. Sonuçta sorun yaşayanların sesi her zaman duyulur bu normal, ama yaşamayanları da bilmek faydalıdır. Belki farklı veya yeni bir modelde durumların değişip değişmediği görülebilir/takip edilebilir...

    Ama sanırım böyle birşeyi yapmak da bu forumda zor, bir yöneticinin ele alıp yapması gerekir, yoksa yine kavgaya tartışmalara dönebilir kolaylıkla
  • DSG ile ilgili ne çok yorum varmış. Çoğunu okudum. Çıkan sonuç bence DSG li bir araç ne kadar keyif verse de tercih edilmemeli. 20 bin km de bir sorun çıkartan şanzımana şanzıman denmez. İki aracım var biri opel 1.3 easytronic diğeri bmw 320d 6 ileri ZF şanzıman. benimki henüz 30 bin km de ama müşterimde 520d var 280 binde ve daha tık demedi. Vites kolu bile haşat olmuş ama şanzıman saat gibi çalışıyor. Easytronic bile 80 bin kmde olmasına rağmen tık demedi. Ama kullanımı zor bir aktarma kabul. Bence ya tam otomatik konvansiyonel bir şanzıman ya da manuel den şaşmayın derim. Adam paranoyak olur yaw. düşünsenize uzun bir geziye çıkmışsınız dağ bayır dolaşırken ya şimdi arıza yaparsa, ya şimdi su koyverirse diye yaşanır mı :)) Aynı şeyi ben Focusun CVT sinde yaşamıştım. 2 ayda bir aptallaşıyordu. Satarken fiyat konuşmadım bile, nasıl kurtulduğumu bilemedim. Otomatikleştirilmiş manuellerden uzak durun. DSG de bunlardan biri. Vites değişirken 0 virgül bilmem kaç saniye kazanacaksınız diye bu stres çekilmez bence. Ya tam otomatik ZF ya manuel , Unutmayın :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MENFI

    DSG ile ilgili ne çok yorum varmış. Çoğunu okudum. Çıkan sonuç bence DSG li bir araç ne kadar keyif verse de tercih edilmemeli. 20 bin km de bir sorun çıkartan şanzımana şanzıman denmez. İki aracım var biri opel 1.3 easytronic diğeri bmw 320d 6 ileri ZF şanzıman. benimki henüz 30 bin km de ama müşterimde 520d var 280 binde ve daha tık demedi. Vites kolu bile haşat olmuş ama şanzıman saat gibi çalışıyor. Easytronic bile 80 bin kmde olmasına rağmen tık demedi. Ama kullanımı zor bir aktarma kabul. Bence ya tam otomatik konvansiyonel bir şanzıman ya da manuel den şaşmayın derim. Adam paranoyak olur yaw. düşünsenize uzun bir geziye çıkmışsınız dağ bayır dolaşırken ya şimdi arıza yaparsa, ya şimdi su koyverirse diye yaşanır mı :)) Aynı şeyi ben Focusun CVT sinde yaşamıştım. 2 ayda bir aptallaşıyordu. Satarken fiyat konuşmadım bile, nasıl kurtulduğumu bilemedim. Otomatikleştirilmiş manuellerden uzak durun. DSG de bunlardan biri. Vites değişirken 0 virgül bilmem kaç saniye kazanacaksınız diye bu stres çekilmez bence. Ya tam otomatik ZF ya manuel , Unutmayın :))

    +1




  • DSG de diğerleri gibi sorun çıkarabilir. 7 ileri otomatik bir sistem, bu kadar fazla vites geçişin olduğu bir sistem çift kavramalı da olsa sorunsuz denilmemeli. Dizel otomatikler çok daha fazla risk altında, yüksek torkdan dolayı. Benm için DSG; ekonomik yakıt ve konfor demek, sağlamlık değil...Sağlamlık ve sorunsuzluk da Japonlar (Mazda, Subaru, Honda) önde. Onlarında distribütör, reklam-tanıtım sorunları var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    DSG de diğerleri gibi sorun çıkarabilir. 7 ileri otomatik bir sistem, bu kadar fazla vites geçişin olduğu bir sistem çift kavramalı da olsa sorunsuz denilmemeli. Dizel otomatikler çok daha fazla risk altında, yüksek torkdan dolayı. Benm için DSG; ekonomik yakıt ve konfor demek, sağlamlık değil...Sağlamlık ve sorunsuzluk da Japonlar (Mazda, Subaru, Honda) önde. Onlarında distribütör, reklam-tanıtım sorunları var.

    Sorun vites sayısında değil. ZF nin 8 ileri tam otomatiği bunu ispatlıyor. Sorun üreticilerin daha ucuza mal edebileceği, araç torkunu fazla azaltmayacak sistem geliştirmek istemeleri. Japon markaları örnek vermişsiniz, evet konu sağlamlık. Ama transmisyon sisteminin sağlamlığı. Japonların aktarma sistemleri belki sağlam ama 10 yıl öncesine ait teknolojileri var. En azından türkiyede satılan modelleri böyle




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.