Şimdi Ara

Bir DSG konusu da benden (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
7
Favori
13.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Liseli, ergen ve benzeri kelimeler şikayet etme unsurlarına giriyor. Bu tarz kelime cümleleri gören adam, cezaya girsin diye hemen
    şikayet butonuna basıveriyor. Yönetim siliyor yada ceza puanını yapıştırıyor.

    Bazen şikayet etmek isteyen adam, 30-35 satırlık kalabalık anlatım içinden, şikayet unsuru olabilecek ihtimaldekileri seçip şansını
    kullanıyorKarşısına koca kalabalık mesaj içerikli yazı çıkan yönetici ne yapsın, neyi okusun, nasıl anlasın! Şikayet edilen mesajı silip geçiyor.
    Anlaması ve doğruyu bulması için, tüm bağlantılı mesajları okuyup ona göre davranması lazım. O da pek kolay değil...

    İşte o yazdığınız/yazdığımız karşı tarafı çürütür yorumlar/belgeler/örnekler/linkler kaybolup gidiyor. Ama şahısa ait mesajlar duruyor.
    Konuya sonradan dahil olan ne yapıyor, sadece onları okuyor. Ne okuyor ise de onu anlıyor.

    Pek çok taktiği var bu mesaj sildiricilerinin......

    -bazen beğenmediği yada yanlışı ortaya çıktığı için arkadaşı yada feyk üyeliği üzerinden kendini şikayet ediyor ve mesajını sildirip, halı altına
    ötelettiriyor. Bazen de milletin sayfalarca yazıp zaman harcadığı yorumlarla dolu konu içeriklerini, sırf kendi durumu için tamamen sildiren üyeler var-




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Keşke! sizde ilk mesajda tarihler ve zamanlar hakkında daha detaylı anlatım yapsaydınız.
    Fazladan gereksiz hesaplar yapmak ve uzun mesajlaşmalar yapmak zorunda kalmazdık.

    Kafadan hesap yapınca zamanlamalar doğruyu vermiyor.

    Verdiğin bilgiler için teşekkürler. Kolay gelsin.

    Neyse sorun degil... Bnm amacim olani aktarmak ve kisileri bilgilendirmek. Ufak tefek yanlis anlasilmalar veya anlasmazliklar olabilir gayet dogal. Umarim bazi konularda aciklamalarim faydali olmustur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bİrgun girmedik kan gövdeyi götürmüş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crowman

    Dogus oto fanatikleri nekadar cok bu forumda.Avrupada 10 seneye kadar garanti verirken bizdeki sacmaliga bak iyi niyet :-) ne kadarda da iyi niyetliler.Dsg octi dusunuyorum bi gercek ama su hala izliyorumki sikinti sorunları hayrlisi bakalim.

    Avrupa'da 10 yıl garanti verildiği bilgisini nerden aldınız? Bu kadar da çarpıtma olmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    1. Linkte ArenNoah isimli kullanıcı "Aracımdaki DSG şanzıman C kodlu yeni tip şanzımanla değiştikten sonra keyfime diyecek yoktu ancak son 2 gündür bariz bir şekilde farkına vardığım bir sorun var ki canın sıkılmaması mümkün değil." yazmış.

    Bu adam geleceği gördüde mi C kodlu kavrama ile değişim yapıldığını söyledi ? C kodlu kavrama demek senin zannettiğin gibi sadece 2013 değil ondan öncede araçlara entegre edilmeye başlamış.

    2. Linkte "CEMGUVEN." isimli kullanıcı "Dur kalklarda özellikle D1 den D2'ye geçiş hissettiriyor. Vites geçişi sırasında vurmayı hissettiriyor. Geri viteste park yerinden çıkarkende yoğun manevra yapınca vurma yapıyor. Kavrama yeci C kodlu..." yazmış

    Bu adamda geleceği gördü galiba.İki mesajın yazılma tarihleride birbirine yakın. 2012'nin 5. ve 6. ayları.Demek ki neymiş senin zannettiğin gibi değilmiş.C kodlu kavrama taa 2012'nin ortalarında zaten arabalara entegre edilmeye başlanmış.

    3. Link'te C kodlu kavramanın sorunsuz değil,ilk nesillere göre daha az sorunsuz olduğu yazılmış.

    4. Link'te ki konuda C kodlu kavramada hala sorunun çözülemediğinde bahsediliyor.Detaylı incelersen görürsün.

    5. Link'te zaten her şey ortada.

    Ben DSG'nin sürüş konforuna bir şey demiyorum zaten.Ama ortada negatif bir durum varsada eleştirmesini bilirim.Tarafsız olmak o ilk mesajımda alıntıladığım arkadaş gibi olmaktır.Tekrar hatırlayalım ne dediğini.


    "Asıl DSG sıkıntısı yüksek km lerde baş göstercek şu anda 7-DSG lerde çok yüksek km ler yapılmadı 150 bin km lerde boşluklar aşınmalar artınca vites geçişlerinde bir uzama gazı çek bırak yaptığımızda geç tepki almalar hadi hayırlısı

    (sadece tahmin bizim 130.000 km de aşınmalar başlamış yapıcak birşey yok dedi usta )"


    Neyse sizin bileceğiniz iş diyeceklerim bu kadar.

    Ben zaten sana demedim ki bu sadece 2013 araçlarda mevcut sorun gösteren 2011 ve 2012 modellerede bu kavrama entegre ediliyor. Bu C kodlu kavrama önceki yüksek soruna bir çare oldu ve şuan piyasadaki şanzımanlar gibi normal derecede sorun veriyor bu iyi işarettir. Önceki gibi aşırı sorun yok ama SORUNSUZ şanzımanda yok.

    2013 model araçlar tam 01.01.2013 tarihinde çıkmıyor, 2012 ortalarında piyasada oluyor bu neden ile 2013'te C kodlu kavrama geldi dedim.

    DSG sürüş konforu zaten bu olayı önemsetmeyen EN ÖNEMLİ KURAL. Yani bu yeni kodlu kavrama bana göre sorunu eskisine göre kesti. Piyasadaki normal şanzımanlar gibi hata payı var. Benim isteğim tamamen bu sorunlardan bütün şanzımanların kurtulması ama maalesef yolu yok.

    Şahsen mühendisler bu kadar sarsıntısız geçişi haykıra haykıra bağırarak söylerken o olayı düşünmemiş değildir. Şahsen bir şeyin üzerinde çok durursan sorun olmaz ama başka yere yönelirsen bir yerde olacak boşluk başını ağrıtır.

    C KODLU kavrama dediğim gibi piyasadaki bütün şanzımanlar ile aynı hata payına sahiptir benim gözümde. Piyasada baksan her firma adında şanzıman sorunu bulmak mümkün.

    Görüş farklılığı var uzatmayalım cevap vermeyin sizde konuşma burada bitsin. Sonuçta son olarak kabullenmedeyiz birbirimizi.




  • Burada ve muhtelif açılan ve yürütülen konulardan anladık vede pekiştirdik ki....

    DSG şu an için sorun içeriyor. Sorun yaşayan ve bunu yoruma döken kullanıcı yorumları referans niteliğinde. Dikkat etmek, iyi okumak lazım.
    Sorunlu araçlar tamamem servislerden silinene, azalana ve tamamen sorunsuz dsg'ler çıkana kadar, uzak durmakta fayda var.

    Bence bu DSG 2. el kullanıcısının şanzımanı değil. Risk şimdilik çok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Liseli, ergen ve benzeri kelimeler şikayet etme unsurlarına giriyor. Bu tarz kelime cümleleri gören adam, cezaya girsin diye hemen
    şikayet butonuna basıveriyor. Yönetim siliyor yada ceza puanını yapıştırıyor.

    Bazen şikayet etmek isteyen adam, 30-35 satırlık kalabalık anlatım içinden, şikayet unsuru olabilecek ihtimaldekileri seçip şansını
    kullanıyorKarşısına koca kalabalık mesaj içerikli yazı çıkan yönetici ne yapsın, neyi okusun, nasıl anlasın! Şikayet edilen mesajı silip geçiyor.
    Anlaması ve doğruyu bulması için, tüm bağlantılı mesajları okuyup ona göre davranması lazım. O da pek kolay değil...

    İşte o yazdığınız/yazdığımız karşı tarafı çürütür yorumlar/belgeler/örnekler/linkler kaybolup gidiyor. Ama şahısa ait mesajlar duruyor.
    Konuya sonradan dahil olan ne yapıyor, sadece onları okuyor. Ne okuyor ise de onu anlıyor.

    Pek çok taktiği var bu mesaj sildiricilerinin......

    -bazen beğenmediği yada yanlışı ortaya çıktığı için arkadaşı yada feyk üyeliği üzerinden kendini şikayet ediyor ve mesajını sildirip, halı altına
    ötelettiriyor. Bazen de milletin sayfalarca yazıp zaman harcadığı yorumlarla dolu konu içeriklerini, sırf kendi durumu için tamamen sildiren üyeler var-



    liseli, ergen, cahil gibi söylemler hakarete giriyor. tabii ki kendisine bu laflar denildiyse şikayet etmeli. şikayet yoksa bile biz görünce aynı işlemleri yapıyoruz.

    mesaj ne kadar uzun olursa olsun okuyoruz, anlıyoruz. gerçekten bilgi veren mesajsa içindeki hakaretleri siliyoruz. tüm mesaj silinmiyor. bu nadir olan bir şey. uzun mesaj yazıp bilgi veren üyeler genelde hakaret etmiyor.

    ama forumda önce tahrik edip karşı tarafı hakaret ettiren ve sonra şikayet edenler var. kendisi çok çok 1 uyarı puanı alıyor. tahrik olan 4 gün ceza alıyor. ne olursa olsun hakaret edilmemesi lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Liseli, ergen ve benzeri kelimeler şikayet etme unsurlarına giriyor. Bu tarz kelime cümleleri gören adam, cezaya girsin diye hemen
    şikayet butonuna basıveriyor. Yönetim siliyor yada ceza puanını yapıştırıyor.

    Bazen şikayet etmek isteyen adam, 30-35 satırlık kalabalık anlatım içinden, şikayet unsuru olabilecek ihtimaldekileri seçip şansını
    kullanıyorKarşısına koca kalabalık mesaj içerikli yazı çıkan yönetici ne yapsın, neyi okusun, nasıl anlasın! Şikayet edilen mesajı silip geçiyor.
    Anlaması ve doğruyu bulması için, tüm bağlantılı mesajları okuyup ona göre davranması lazım. O da pek kolay değil...

    İşte o yazdığınız/yazdığımız karşı tarafı çürütür yorumlar/belgeler/örnekler/linkler kaybolup gidiyor. Ama şahısa ait mesajlar duruyor.
    Konuya sonradan dahil olan ne yapıyor, sadece onları okuyor. Ne okuyor ise de onu anlıyor.

    Pek çok taktiği var bu mesaj sildiricilerinin......

    -bazen beğenmediği yada yanlışı ortaya çıktığı için arkadaşı yada feyk üyeliği üzerinden kendini şikayet ediyor ve mesajını sildirip, halı altına
    ötelettiriyor. Bazen de milletin sayfalarca yazıp zaman harcadığı yorumlarla dolu konu içeriklerini, sırf kendi durumu için tamamen sildiren üyeler var-



    liseli, ergen, cahil gibi söylemler hakarete giriyor. tabii ki kendisine bu laflar denildiyse şikayet etmeli. şikayet yoksa bile biz görünce aynı işlemleri yapıyoruz.

    mesaj ne kadar uzun olursa olsun okuyoruz, anlıyoruz. gerçekten bilgi veren mesajsa içindeki hakaretleri siliyoruz. tüm mesaj silinmiyor. bu nadir olan bir şey. uzun mesaj yazıp bilgi veren üyeler genelde hakaret etmiyor.

    ama forumda önce tahrik edip karşı tarafı hakaret ettiren ve sonra şikayet edenler var. kendisi çok çok 1 uyarı puanı alıyor. tahrik olan 4 gün ceza alıyor. ne olursa olsun hakaret edilmemesi lazım

    Sizin döneminiz 3 ay, yönetici olduğunuzdan bu yana bunları uyguluyor veya uygulamaya çalışıyor olabilirsiniz.
    Ben yıllardır olan durumdan bahsediyorum. Bu güne kadar emek sarf edilen pek çok mesaj, yorum, bilgi gözlerimizin önünde heba olup gitti.

    Bundan sonra düzelecek, düzelteceğiz, çalışıyoruz vs. diyor ve yapmak için çaba sarf ediyorsanız, bu forumun ileri ki zamanları için iyi.
    Zamanla olgunlaşmasını bekleyip, göreceğiz. Bekleyelim, bakalım, görelim.

    Konularda gezen her mesajdan alıntı yapan, alıntı yolu ile karşı tarafın cevap vermesi sağlanarak, kendine cevap hakkı doğutturan
    ve durumu kısır döngüye sokan...
    Farklı cümlelerden, ama aslında aynı içeriklerden oluşan kısa tek cümlelik mesajları ile konuyu dolduran, şişiren....

    Ağır troller içinde bir yaptırımınız olur ise, planlamanızda var ise yada oluyor ise, çok memnun oluruz.

    Evet o lazım, bu lazım, şu lazım. Ama herşey istendiği gibi olmuyor. İstenildiği gibi olsa her taraf çiçek bahçesi olurdu.
    Sanal ortam, herşey mümkün.

    Sonuç olarak forum kurallarının gerektirdiği çerçeve de cezai yaptırım uygulanır olur biter.
    1-2 puan yada 4-5-7 gün ceza ile hiç birşey hallolmaz. Görüyoruz ki olmuyor da....


    Başarılar.




  • belirli bir yaşa gelmiş insanların huyu değişmiyor maalesef. işe yaramıyor dediğiniz durum bundan ibaret. biz kuralları uyguluyoruz. en azından belirli bir süre forum o kişinin mesajlarından kurtuluyor. cezası bitince aynen devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    belirli bir yaşa gelmiş insanların huyu değişmiyor maalesef. işe yaramıyor dediğiniz durum bundan ibaret. biz kuralları uyguluyoruz. en azından belirli bir süre forum o kişinin mesajlarından kurtuluyor. cezası bitince aynen devam.

    Belirli bir yaşa gelmemiş olanları ne yapacağız sayın yöneticim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    belirli bir yaşa gelmiş insanların huyu değişmiyor maalesef. işe yaramıyor dediğiniz durum bundan ibaret. biz kuralları uyguluyoruz. en azından belirli bir süre forum o kişinin mesajlarından kurtuluyor. cezası bitince aynen devam.

    Belirli bir yaşa gelmemiş olanları ne yapacağız sayın yöneticim?

    kurallar çerçevesinde değerlendireceğiz.

    16-17 yaşında olunca o kişiye liseli, ergen, cahil gibi sözler söylemek mi gerekir? bazıları direkt aşağılıyor ve ceza alıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    belirli bir yaşa gelmiş insanların huyu değişmiyor maalesef. işe yaramıyor dediğiniz durum bundan ibaret. biz kuralları uyguluyoruz. en azından belirli bir süre forum o kişinin mesajlarından kurtuluyor. cezası bitince aynen devam.

    Malesef! sürekli kısır döngü...

    Buradaki trollere bulaşmak istemeyen ve kendi yada ilgilendiği araçlarının ana konularından hiç çıkmayan, o kadar çok bilgili ve iyi yorumcu var ki.
    Bu arkadaşalar inanın DH gençleri için bulunmaz bilgi kaynağı. Ama ne yazık ki bu arkadaşlar bunun farkında değiller.

    Otomobil Genel, araba konusunun çorbası. Bilgi kirliliği o kadar çok ki, resmen cımbızla ayıklamak lazım geliyor...

    İyi ki devamlı bulunduğum bir araç başlığı ve ana konu var. Yoksa burası benim DH deki ana adresim olsa, ne yapardım ben! bilemedim.
    Burası ve alt konuları zaman zaman takılıp, seçme yorumları okuyup azda olsa bilgilendiğimiz ama çoğu zaman sinirlendiğimiz yer.

    Neyse! Onu da devamlı buraya takılmak zorunda olan olanlar düşünsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    16-17 yaşında olunca o kişiye liseli, ergen, cahil gibi sözler söylemek mi gerekir? bazıları direkt aşağılıyor ve ceza alıyorlar

    Kendi adıma hiç kimseye o tür bir yaklaşımım olmadı ve yapılmasını da tasvip etmiyorum ama karşı tarafın da kendi sözlerini benzer bir "saygı filtresinden" geçirmiş olmasını istediğim zamanlar olmuyor değil.
  • Size bir update vereyim de konu kapansın (gerçi sevgili Can'a saygısızlık etmek istemem, ama bilgi vermek açısından yazmam lazım)

    Elimden geçen ve bende iken hiçbir sorun yaşamadığım, dolayısı ile objektifliğim konusunda emin olduğum 3 Vw-Audi aracın son durumları:

    1- Polo GTI: 2011 model, TR yollarına çıkan ilk 5-6 Polo GTI'dan birisi idi. 4000km olmadan satmıştım. Motoru her 2000km'de 1 litreden fazla yağ yakıyordu. Aracı 4 sene uzatılmış garanti yaptırmıştım. Motoru revize edilmiş versiyonla değişti, VW'in sunduğu, karter havalandırma valfinin değişmesi gibi ucuz ve kullanıcıyı oyalama amaçlı değişiklikler yapıldı. Hala aynı sorunları devam ediyor (satarken bunları anlatmıştım) Sırf bu sorunun devam etmesinden dolayı 185hp'lik A1 almaktan vazgeçtim. Doğuş Oto, sorunun giderildiğini, ama devam ederse karter havalandırmanın değiştirilebileceğini ve yazılım yükleneceğini, bunun için yağ takibine girmesi gerektiğini söyledi. Sıfır araç alıp, aynı dertleri tekrar yaşamamak için, vazgeçtim.

    Alın 130 sayfalık forum. İnsanlar 500km yağ yakmadığı zaman güne gülerek başlıyorlar. VW kepazeliği

    2- Golf 6 TDI Highline: 2012 model. Geçen gün sahibi ile konuştum, kavrama değişecekmiş. Servis yan çiziyormuş. Ben kendisine 4 yıl garantiyi bozmamasını, ileride de bu sorunları yaşamaması için tavsiye etmiştim. Lakin beni dinlemedi. Hayırlısı.

    3- Audi A3 TDI: 2012 model. 20 binde PRNDS ve akabinde N'ye geçmesi durumunu yaşamış. Aşırı ısınmadan dolayı, elektrikli valfleri ve TCM (Transmission Control Module) modülü arızası. Şanzıman müşürü değişmiş (fiks geçici çözüm) günü kurtarmışlar lakin sorun devam edince, Mekatronik değişmiş ve bu sefer de sallantı durumu oluşmuş. Kavga kıyamet derken tekrar değiştirmişler. Şimdilik sorun yok imiş. Ama bir daha tövbe dediler.

    VW ile Audi'yi ayırmayınız, ikisi de özellikle bu sınıflarda aynı üniteleri kullanıyorlar (A3-Golf, A1 Polo)

    Yok Audi'de malzeme biraz daha premium imiş laflarına kanmayınız. Bildiğiniz aynı motor-şanzıman. Sorunlar aynı, servisin tepkileri markaya göre biraz farklı.

    Hala 6 ileri yağlı tip DSG'yi örnek gösterip, sorunsuz diyenler var. Şaşırarak izliyorum. Sorunlu olan 7 ileri kuru tip olanlardır. Golf 7'de bu sorun çözüldü diyorlar ama bilemiyorum. Güvenmiyorum.

    Doğuş Oto'da çalışan önemli teknik elemanın söylediğini aktarıyorum: Eskiden araçlar denenme sürecinden geçirilir, yıllarca hazırlanır, büyük paralar harcanarak geliştirilir, denenir ve bütün sorunları giderilerek müşteriye sunulurdu. Artık, öyle değil, nasıl olsa garanti veriyoruz, aracın arkasındayız deyip, müşterinin üzerinde deniyorlar araçları.

    Otomotiv sektörü tefecilerin eline geçmiş durumda. Tek amaç daha çok kar. Durum ortada. Malı sat, parayı al, güle güle.

    http://forum.donanimhaber.com/m_75070682/f_//tm.htm#75070682



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 28 Ağustos 2013; 2:43:43 >




  • Birde ileri düzey anlamama ya da anlamak istememe durumu var.Tartışıyosun falan söyledikleri şeylerin yanlış çıktığını fark ettikleri zaman hemen bir kıvırma başlıyor. :) 5 paragraf şey yazıyorlar tamamen anlamama ve demagoji üstüne kurulu.Birde DSG kullanıcısıyız,bilgiliyiz diye geçiniyorlar daha ne olup bittiğinden haberleri yok,söyledikleri şeylerin yanlış olduğundan haberleri yok.

    Firma bile hatalı bir şey ürettiğini kabul etti ki sorunu çözmek için farklı yollar deniyor.Ama gelde bu insanlara anlat bunları.Sanki babalarının firması.Bu kadar olmaz arkadaş ya bir şeyi eleştirmeyi bileceksin ki adamlar hatalarını düzeltsin.Eleştri yıkıcı değil yapıcıdır.Ama bunu anlamazlar işte.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Mesele ikinci el kaygısı satmaya karar verdiklerinde ya alıcı çıkmazsa ya dsgn,n adı çıkarsa mazeme sonsuza kadar ellerinde kalırsa...
  • Arkadaşımın audı A 6 sı var ilk defa kullandım 7 ilerı otamatık 2000 cc motor kaç beygır açıkcası bilmıyorum , ilk izlenımım performans olarak 280 kadran olmasına rağmen 240 zor çıktı 32 bim km de 2011 model arac ... Arac lüks cok konforlu vs laf lafı açtı kendısı bana aracı satacagını sanzımanlarda problem çıkabıldıgını söyledi ...
    Henüz sanzımanla ılgılı bır sorun olmadıgını fakat ılerleyen km Lerde muhtemelen çıkacağını uğraşmak ıstemedıgı ıcın satacagını belirttı ...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Arkadaşımın audı A 6 sı var ilk defa kullandım 7 ilerı otamatık 2000 cc motor kaç beygır açıkcası bilmıyorum , ilk izlenımım performans olarak 280 kadran olmasına rağmen 240 zor çıktı 32 bim km de 2011 model arac ... Arac lüks cok konforlu vs laf lafı açtı kendısı bana aracı satacagını sanzımanlarda problem çıkabıldıgını söyledi ...
    Henüz sanzımanla ılgılı bır sorun olmadıgını fakat ılerleyen km Lerde muhtemelen çıkacağını uğraşmak ıstemedıgı ıcın satacagını belirttı ...

    Audi'deki şanzıman ya dl501 kodlu s tronic'tir (dq500'ün audi'deki muadili) ya da 8 ileri zf şanzıman vardır. DL501'in tork limiti çok yüksek olduğu için ve ıslak tip olduğu için 7 ileri kuru tipte oluşan sıkıntılar oluşmaz. 8 ileri ZF şanzıman zaten sıkıntısız bir şanzıman. Kısacası arkadaşınız çok saçmalamış.

    240'ın üzerine de çıkmaya ne gerek var ben çözemedim. Zaten 250'den sonrası elektronik olarak sınırlandırılmıştır Audi'lerde. 240'a zor çıktıysanız araç muhtemelen 2.0TDI. Aradaki farkı verseydiniz 10km/h daha hızlı gidecektiniz. Değeceğini düşünüyorsanız buyrun aradaki farkı verin daha yüksek hacimli araç alın.




  • quote:


    Size bir update vereyim de konu kapansın (gerçi sevgili Can'a saygısızlık etmek istemem, ama bilgi vermek açısından yazmam lazım)

    Elimden geçen ve bende iken hiçbir sorun yaşamadığım, dolayısı ile objektifliğim konusunda emin olduğum 3 Vw-Audi aracın son durumları:

    1- Polo GTI: 2011 model, TR yollarına çıkan ilk 5-6 Polo GTI'dan birisi idi. 4000km olmadan satmıştım. Motoru her 2000km'de 1 litreden fazla yağ yakıyordu. Aracı 4 sene uzatılmış garanti yaptırmıştım. Motoru revize edilmiş versiyonla değişti, VW'in sunduğu, karter havalandırma valfinin değişmesi gibi ucuz ve kullanıcıyı oyalama amaçlı değişiklikler yapıldı. Hala aynı sorunları devam ediyor (satarken bunları anlatmıştım) Sırf bu sorunun devam etmesinden dolayı 185hp'lik A1 almaktan vazgeçtim. Doğuş Oto, sorunun giderildiğini, ama devam ederse karter havalandırmanın değiştirilebileceğini ve yazılım yükleneceğini, bunun için yağ takibine girmesi gerektiğini söyledi. Sıfır araç alıp, aynı dertleri tekrar yaşamamak için, vazgeçtim.

    Alın 130 sayfalık forum. İnsanlar 500km yağ yakmadığı zaman güne gülerek başlıyorlar. VW kepazeliği

    2- Golf 6 TDI Highline: 2012 model. Geçen gün sahibi ile konuştum, kavrama değişecekmiş. Servis yan çiziyormuş. Ben kendisine 4 yıl garantiyi bozmamasını, ileride de bu sorunları yaşamaması için tavsiye etmiştim. Lakin beni dinlemedi. Hayırlısı.

    3- Audi A3 TDI: 2012 model. 20 binde PRNDS ve akabinde N'ye geçmesi durumunu yaşamış. Aşırı ısınmadan dolayı, elektrikli valfleri ve TCM (Transmission Control Module) modülü arızası. Şanzıman müşürü değişmiş (fiks geçici çözüm) günü kurtarmışlar lakin sorun devam edince, Mekatronik değişmiş ve bu sefer de sallantı durumu oluşmuş. Kavga kıyamet derken tekrar değiştirmişler. Şimdilik sorun yok imiş. Ama bir daha tövbe dediler.

    VW ile Audi'yi ayırmayınız, ikisi de özellikle bu sınıflarda aynı üniteleri kullanıyorlar (A3-Golf, A1 Polo)

    Yok Audi'de malzeme biraz daha premium imiş laflarına kanmayınız. Bildiğiniz aynı motor-şanzıman. Sorunlar aynı, servisin tepkileri markaya göre biraz farklı.

    Hala 6 ileri yağlı tip DSG'yi örnek gösterip, sorunsuz diyenler var. Şaşırarak izliyorum. Sorunlu olan 7 ileri kuru tip olanlardır. Golf 7'de bu sorun çözüldü diyorlar ama bilemiyorum. Güvenmiyorum.

    Doğuş Oto'da çalışan önemli teknik elemanın söylediğini aktarıyorum: Eskiden araçlar denenme sürecinden geçirilir, yıllarca hazırlanır, büyük paralar harcanarak geliştirilir, denenir ve bütün sorunları giderilerek müşteriye sunulurdu. Artık, öyle değil, nasıl olsa garanti veriyoruz, aracın arkasındayız deyip, müşterinin üzerinde deniyorlar araçları.


    Otomotiv sektörü tefecilerin eline geçmiş durumda. Tek amaç daha çok kar. Durum ortada. Malı sat, parayı al, güle güle.


    Paylaşımınız için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Misterr -- 28 Ağustos 2013; 21:36:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Size bir update vereyim de konu kapansın (gerçi sevgili Can'a saygısızlık etmek istemem, ama bilgi vermek açısından yazmam lazım)

    Elimden geçen ve bende iken hiçbir sorun yaşamadığım, dolayısı ile objektifliğim konusunda emin olduğum 3 Vw-Audi aracın son durumları:

    1- Polo GTI: 2011 model, TR yollarına çıkan ilk 5-6 Polo GTI'dan birisi idi. 4000km olmadan satmıştım. Motoru her 2000km'de 1 litreden fazla yağ yakıyordu. Aracı 4 sene uzatılmış garanti yaptırmıştım. Motoru revize edilmiş versiyonla değişti, VW'in sunduğu, karter havalandırma valfinin değişmesi gibi ucuz ve kullanıcıyı oyalama amaçlı değişiklikler yapıldı. Hala aynı sorunları devam ediyor (satarken bunları anlatmıştım) Sırf bu sorunun devam etmesinden dolayı 185hp'lik A1 almaktan vazgeçtim. Doğuş Oto, sorunun giderildiğini, ama devam ederse karter havalandırmanın değiştirilebileceğini ve yazılım yükleneceğini, bunun için yağ takibine girmesi gerektiğini söyledi. Sıfır araç alıp, aynı dertleri tekrar yaşamamak için, vazgeçtim.

    Alın 130 sayfalık forum. İnsanlar 500km yağ yakmadığı zaman güne gülerek başlıyorlar. VW kepazeliği

    2- Golf 6 TDI Highline: 2012 model. Geçen gün sahibi ile konuştum, kavrama değişecekmiş. Servis yan çiziyormuş. Ben kendisine 4 yıl garantiyi bozmamasını, ileride de bu sorunları yaşamaması için tavsiye etmiştim. Lakin beni dinlemedi. Hayırlısı.

    3- Audi A3 TDI: 2012 model. 20 binde PRNDS ve akabinde N'ye geçmesi durumunu yaşamış. Aşırı ısınmadan dolayı, elektrikli valfleri ve TCM (Transmission Control Module) modülü arızası. Şanzıman müşürü değişmiş (fiks geçici çözüm) günü kurtarmışlar lakin sorun devam edince, Mekatronik değişmiş ve bu sefer de sallantı durumu oluşmuş. Kavga kıyamet derken tekrar değiştirmişler. Şimdilik sorun yok imiş. Ama bir daha tövbe dediler.

    VW ile Audi'yi ayırmayınız, ikisi de özellikle bu sınıflarda aynı üniteleri kullanıyorlar (A3-Golf, A1 Polo)

    Yok Audi'de malzeme biraz daha premium imiş laflarına kanmayınız. Bildiğiniz aynı motor-şanzıman. Sorunlar aynı, servisin tepkileri markaya göre biraz farklı.

    Hala 6 ileri yağlı tip DSG'yi örnek gösterip, sorunsuz diyenler var. Şaşırarak izliyorum. Sorunlu olan 7 ileri kuru tip olanlardır. Golf 7'de bu sorun çözüldü diyorlar ama bilemiyorum. Güvenmiyorum.

    Doğuş Oto'da çalışan önemli teknik elemanın söylediğini aktarıyorum: Eskiden araçlar denenme sürecinden geçirilir, yıllarca hazırlanır, büyük paralar harcanarak geliştirilir, denenir ve bütün sorunları giderilerek müşteriye sunulurdu. Artık, öyle değil, nasıl olsa garanti veriyoruz, aracın arkasındayız deyip, müşterinin üzerinde deniyorlar araçları.

    Otomotiv sektörü tefecilerin eline geçmiş durumda. Tek amaç daha çok kar. Durum ortada. Malı sat, parayı al, güle güle.

    http://forum.donanimhaber.com/m_75070682/f_//tm.htm#75070682

    GTI'ı ilk aldığın günleri hatırlıyorum da, seninle sağlam kapışmalarımız olmuştu.

    Sen de her Vag grubundan alışveriş yapan vatandaş gibi fanatikliğe doğru kayıyordun ki son anda direkten döndün, polo ve tsi gerçek yüzünü göstererek ipten aldı seni.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.