Şimdi Ara

Bir DSG konusu da benden (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
7
Favori
13.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Cumartesi günü Altınoluktan Çanakkale yönüne giderken Kazdağlarındaki rampada kamyon arkasına takılmış 3 araba gördüm yavaş ilerliyorlardı ortadaki araç muhtemelen DSG li bir ibizaydı. İki bayanın kullandığı ibiza sarsılarak durdu sonra 4 lüleri yakıp öylece kalakaldılar yolda. Araçta daha yeni pırıl pırıl muhtemelen 2013 model. Kullanıcıları için çok kötü bir durum. DSG mi düşman başına. İşyerimizde bir arkadaşta Altea Lx modeli var DSG li çok memnunum diyorken daha on bini görmeden sorunlar başladı. Yazılım atacaklarmış diyordu sat kurtul uğraşma dedim.

    Aracın DSG'li olduğunu nasıl anladınız? "Muhtemelen" derken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    "Ya zaten devrelerinin yanması imkansız çünkü sende DEVRE DIŞI sürekli. "

    Bak bu cümlen hakaret içeriyor ama umrumda değil.Şikayet etmem kimseyi çocuk değilim.

    Bu konu içerisinde bir tane DSG'yi veya VW'i kötülediğim mesaj bulsana.Ben hayatımda bir şeyi yaparken çok uzun araştırmalar, yaparım.Pek çok ihtimali düşünürüm pişman olmayayım diye.Ben buraya gelip kötülemek için bir şey yazmadım.Tartışmanın buraya gelmesine sebep olan yazıma bakalım hemen.

    "Peki atıyorum 10 sene sonra ne olacak ? Yada 7-8 sene sonra ? Bu araçların garantileri bittiği zaman ? İkinci el alan adam 2 ay sonra eline şanzımanı alınca ne yapacak ? Ne kadar para bayılacak ?"

    Çıkıp şuna yazsan ki sıradan bir şanzıman 1000 liraya toplanıyorsa 1500 liraya toplanacak vs. vs." tartışacağımız bir nokta kalmayacak,bende memnun olacam.Ama yok arkadaş kimin devrelerinin devre dışı kaldığı belli sanki araba alınca firmadan hisse sahibi oluyormuş gibi savunmalarınız nedir yahu.Ayrıca gelecek üzerine konuşurken ihtimal konuşacam tabii.Bu forumda aynı şekilde motoruyla ilgili sorunu olan bir araba olursa ben garantisi bittikten sonra olası başıma gelecek ihtimaller üzerinde dururum çünkü zaten mimlenmiş bir motor.Ayrıca "Günerkanat" isimli kişi yukarıda ki mesajlarında ne kadar boş konuştuğunuda belli etmiş merak etme.Yine boş boş laf sokmuş kafasına göre gereken cevabıda verdim.Ayrıca aferim bak saçmaladığın noktalara cevap verdikçe traşlıyosun o kısımları mesajından.Bu seferde yazsaydın "Yieeaa adam niye 20 km mesafeye yıkamaya bıraksın yieeaa." diye burdan modemi atacaktım kafana. :)

    Sana bunu en basitinden şöyle anlatayım umarım anlarsın ve "Günerkanat" isimli kişinin ne kadar boş konuştuğunuda anlarsın.2 tane oyun konsolumuz olsun.X konsolu Y konsoluna göre biraz daha hızlı olsun.X konsolunun okuyucusunda sorun oluyor,servis yapıyor ve bir kaç nesil okuyucu çıkarıyor en son diğerlerine nispeten dayanıklı henüz bozulmayan bir okuyucu yapıyor.Öte yandan Y konsolu bu konuda hiç sıkıntı yapmıyor.

    Şimdi sen biraz daha hızlı olduğu için X konsolu almak istiyorsun ve cihaz garantide.Fakat çıkardığı sorunları biliyorsun hiç mi düşünmezsin "Garantisi bitince ne olacak,acaba başıma bir dert açar mı ? diye.Peki hiç sorun yapmayan cihaz için aynı şeyleri düşünür müsün ? Düşünsen bile bir kaç plan geride olur.İşte "Günerkanat" isimli kullanıcıda burada X konsolu için düşündüklerimizi Y konsolu için düşünmemize indirgeyecek kadar saçmalamış.Yazdığımızı anlamamış ki.Ya da en basitinden kronik bir sorunu bilinen bir ses sistemi.Bir ses sistemi alacaksın ama yüksek frekans sürücüleriyle ilgili bir sorunu var.Her 3 cihazın 1 tanesinde sorun meydana çıkabiliyor.Şimdi bu cihazıda alırken en basitinden sürekli tizlerinin yanıp garantisi bittiğinde elinde kalacağıyla,nasıl yaptıracağınla,kaça mal olacağıyla ilgili ihtimaller yapmaz mısın ?

    Abi bu kadar basit bir konuyu hiç art niyet içermeyen sorumu bu kadar düşmanca bir tavırla bombalamanız,bence dönüpte bir bakın kendinize.Ciddiyim yapın bunu.Bi mesajlarınızı okuyup gözden geçirin tekrar.

    Ayrıca yukarıda silinmiş oto yıkama ile ilgili mesajım görmediysen eğer tekrar yazayım.Fabrikalarla anlaşmalı çalışıyoruz,indirimli yıkıyoruz.4,5 tane hergün gidip araçları teslim alıp yıkadıktan sonra geri teslim ediyoruz.İnsanların sıra bekleme derdi olmuyor.Böyle pek çok fabrika vs. ile anlaşmamız var.O konuda bile anlayamama sıkıntısı çekmişsin.


    Gerçekten sinir esnasında yazmış olduğum bir cümle K.BAKMA şikayet edilmiş zaten. Özür dilerim tekrardan bu cümle için olaya dönersek.

    Bana çok kolay bir soru sordum bu konuda VW ve DSG kötülediğin cümleler parantez içinde anlatımını yapıcam...

    Hiç bir araba üreticisi bugüne kadar "Biz hatalı bir şey ürettik,gelin sürekli güncelleyelim,değişelim garantiniz bitince başınızın çaresine bakın." dememiştir.

    ( Bu cümlende DSG halende sorunlu olduğunu iddia etmişsin ve sürekli yani ömür boyu anlamında güncelleneğini üstüne üstük garantisi bitince başınızın çaresine baksın tüketici )

    Aslında bu olay böyle değil. Sorunlu olan şanzımanlar 2012 ve öncesi dediğim gibi yeni C KODLU kavramalar 2013 modellerde kullanılıyor. Bu şanzımanlar 50 bin km kullanıcıları tarafından halen sorunsuz yani artık yolu var daha ama neden şuana kadar sorunsuz olduğu bu kadar söz edilmiyorda sorunlu olduğu dillere destan.
    Daha çok kötüleyici mesajın var geri dönüp bak oku anlarsın.

    Bak sorduğun soru ne kadar mantıksız şuradan anlamalısın. Soru sorarken '' Peki atıyorum '' demişsin. Atarak kafadan soru sorarsan ÇIKMAZA girilir her türlü. Yani soruna cevap vereyim bende.

    Bu DSG eğer garanti süresi içinde 5 sene sorun çıkarmamışsa 10 sene sonra çıkaracağı sorun her türlü normal olur. Sonuçta 10 yıllık bir eski araç olur ama çıkaracağını sanmıyorum. Garantisi bittiği zaman çoğu marka gibi sorun çıkardığı gibi servisin iyi niyetine kalmış işlem uygulanır. Ama kronik bir sorun çıkmazsa her türlü ücret alınır eğer kronik bir sorun çıkarsa garanti bitsede para alınmamalı. Eğer 2.el alan adam o aracı ne zaman almış ise benim için o önemlidir farkındaysan soruların iyice saçma olmaya başladı ama için rahatlsın. DSG verdiği soruna göre para çıkar cebinden çıkması beklenen sorunlar tek KAVRAMA ve GÜNCELLEME olur ama bu yeni işlemler ile çıkmaz olsada çıksa bile KAVRAMA İŞÇİLİK DAHİL : 2.000 - 2.500 TL ARASINDAN DEĞİŞİR. Güncelleme ise bundan daha düşük bir fiyatta 1.000 TL gibi bir fiyattan işlem görür. ÇİFT KAVRAMA kaliteli bir şanzıman için bu fiyatlar çok ucuzi bir rakam bana göre.

    Hocam '' Günerkanat'' ın yukarıda sana sorduğu soru sana ne kadar saçma geliyorsa senin bana DSG hakkında sorduğun SORU BİR O KADAR SAÇMADIR. Aynı soru kendi sorunuda saçma bulduğum için sevindim.

    Bak bir tane daha çok saçma örnek verdin ne bu şimdi X ve Y konsol olayı konu içinde kalalım başkalarına bu cevap üzerinden laf atma çık konuş.

    Silinen mesajını görmesem sana nasıl cevap verebilirdim.

    Vallaha yeter artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GitarxtanbuL

    Peki 2012-2013 de çıkan 7ileri kuru dsg lerde aynı sorun devam ediyormu ?

    Hayır 2013 model araçlarda yeni C KODLU sistem ile şuan kimse sorun yaşamamış. Ama insanların aklı halen eski kodlu kavrama sorunlarında kalmış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Cumartesi günü Altınoluktan Çanakkale yönüne giderken Kazdağlarındaki rampada kamyon arkasına takılmış 3 araba gördüm yavaş ilerliyorlardı ortadaki araç muhtemelen DSG li bir ibizaydı. İki bayanın kullandığı ibiza sarsılarak durdu sonra 4 lüleri yakıp öylece kalakaldılar yolda. Araçta daha yeni pırıl pırıl muhtemelen 2013 model. Kullanıcıları için çok kötü bir durum. DSG mi düşman başına. İşyerimizde bir arkadaşta Altea Lx modeli var DSG li çok memnunum diyorken daha on bini görmeden sorunlar başladı. Yazılım atacaklarmış diyordu sat kurtul uğraşma dedim.

    Aracın DSG'li olduğunu nasıl anladınız? "Muhtemelen" derken?

    Arkadaş rüya görmüş bizimle paylaşmış saygısızlık yapmayalım...

    3 araba görmüş ortadaki ibizayı DSG sanıyor muhtemelen bayan'da var içinde ilginç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    "Ya zaten devrelerinin yanması imkansız çünkü sende DEVRE DIŞI sürekli. "

    Bak bu cümlen hakaret içeriyor ama umrumda değil.Şikayet etmem kimseyi çocuk değilim.

    Bu konu içerisinde bir tane DSG'yi veya VW'i kötülediğim mesaj bulsana.Ben hayatımda bir şeyi yaparken çok uzun araştırmalar, yaparım.Pek çok ihtimali düşünürüm pişman olmayayım diye.Ben buraya gelip kötülemek için bir şey yazmadım.Tartışmanın buraya gelmesine sebep olan yazıma bakalım hemen.

    "Peki atıyorum 10 sene sonra ne olacak ? Yada 7-8 sene sonra ? Bu araçların garantileri bittiği zaman ? İkinci el alan adam 2 ay sonra eline şanzımanı alınca ne yapacak ? Ne kadar para bayılacak ?"

    Çıkıp şuna yazsan ki sıradan bir şanzıman 1000 liraya toplanıyorsa 1500 liraya toplanacak vs. vs." tartışacağımız bir nokta kalmayacak,bende memnun olacam.Ama yok arkadaş kimin devrelerinin devre dışı kaldığı belli sanki araba alınca firmadan hisse sahibi oluyormuş gibi savunmalarınız nedir yahu.Ayrıca gelecek üzerine konuşurken ihtimal konuşacam tabii.Bu forumda aynı şekilde motoruyla ilgili sorunu olan bir araba olursa ben garantisi bittikten sonra olası başıma gelecek ihtimaller üzerinde dururum çünkü zaten mimlenmiş bir motor.Ayrıca "Günerkanat" isimli kişi yukarıda ki mesajlarında ne kadar boş konuştuğunuda belli etmiş merak etme.Yine boş boş laf sokmuş kafasına göre gereken cevabıda verdim.Ayrıca aferim bak saçmaladığın noktalara cevap verdikçe traşlıyosun o kısımları mesajından.Bu seferde yazsaydın "Yieeaa adam niye 20 km mesafeye yıkamaya bıraksın yieeaa." diye burdan modemi atacaktım kafana. :)

    Sana bunu en basitinden şöyle anlatayım umarım anlarsın ve "Günerkanat" isimli kişinin ne kadar boş konuştuğunuda anlarsın.2 tane oyun konsolumuz olsun.X konsolu Y konsoluna göre biraz daha hızlı olsun.X konsolunun okuyucusunda sorun oluyor,servis yapıyor ve bir kaç nesil okuyucu çıkarıyor en son diğerlerine nispeten dayanıklı henüz bozulmayan bir okuyucu yapıyor.Öte yandan Y konsolu bu konuda hiç sıkıntı yapmıyor.

    Şimdi sen biraz daha hızlı olduğu için X konsolu almak istiyorsun ve cihaz garantide.Fakat çıkardığı sorunları biliyorsun hiç mi düşünmezsin "Garantisi bitince ne olacak,acaba başıma bir dert açar mı ? diye.Peki hiç sorun yapmayan cihaz için aynı şeyleri düşünür müsün ? Düşünsen bile bir kaç plan geride olur.İşte "Günerkanat" isimli kullanıcıda burada X konsolu için düşündüklerimizi Y konsolu için düşünmemize indirgeyecek kadar saçmalamış.Yazdığımızı anlamamış ki.Ya da en basitinden kronik bir sorunu bilinen bir ses sistemi.Bir ses sistemi alacaksın ama yüksek frekans sürücüleriyle ilgili bir sorunu var.Her 3 cihazın 1 tanesinde sorun meydana çıkabiliyor.Şimdi bu cihazıda alırken en basitinden sürekli tizlerinin yanıp garantisi bittiğinde elinde kalacağıyla,nasıl yaptıracağınla,kaça mal olacağıyla ilgili ihtimaller yapmaz mısın ?

    Abi bu kadar basit bir konuyu hiç art niyet içermeyen sorumu bu kadar düşmanca bir tavırla bombalamanız,bence dönüpte bir bakın kendinize.Ciddiyim yapın bunu.Bi mesajlarınızı okuyup gözden geçirin tekrar.

    Ayrıca yukarıda silinmiş oto yıkama ile ilgili mesajım görmediysen eğer tekrar yazayım.Fabrikalarla anlaşmalı çalışıyoruz,indirimli yıkıyoruz.4,5 tane hergün gidip araçları teslim alıp yıkadıktan sonra geri teslim ediyoruz.İnsanların sıra bekleme derdi olmuyor.Böyle pek çok fabrika vs. ile anlaşmamız var.O konuda bile anlayamama sıkıntısı çekmişsin.


    Gerçekten sinir esnasında yazmış olduğum bir cümle K.BAKMA şikayet edilmiş zaten. Özür dilerim tekrardan bu cümle için olaya dönersek.

    Bana çok kolay bir soru sordum bu konuda VW ve DSG kötülediğin cümleler parantez içinde anlatımını yapıcam...

    Hiç bir araba üreticisi bugüne kadar "Biz hatalı bir şey ürettik,gelin sürekli güncelleyelim,değişelim garantiniz bitince başınızın çaresine bakın." dememiştir.

    ( Bu cümlende DSG halende sorunlu olduğunu iddia etmişsin ve sürekli yani ömür boyu anlamında güncelleneğini üstüne üstük garantisi bitince başınızın çaresine baksın tüketici )

    Aslında bu olay böyle değil. Sorunlu olan şanzımanlar 2012 ve öncesi dediğim gibi yeni C KODLU kavramalar 2013 modellerde kullanılıyor. Bu şanzımanlar 50 bin km kullanıcıları tarafından halen sorunsuz yani artık yolu var daha ama neden şuana kadar sorunsuz olduğu bu kadar söz edilmiyorda sorunlu olduğu dillere destan.
    Daha çok kötüleyici mesajın var geri dönüp bak oku anlarsın.

    Bak sorduğun soru ne kadar mantıksız şuradan anlamalısın. Soru sorarken '' Peki atıyorum '' demişsin. Atarak kafadan soru sorarsan ÇIKMAZA girilir her türlü. Yani soruna cevap vereyim bende.

    Bu DSG eğer garanti süresi içinde 5 sene sorun çıkarmamışsa 10 sene sonra çıkaracağı sorun her türlü normal olur. Sonuçta 10 yıllık bir eski araç olur ama çıkaracağını sanmıyorum. Garantisi bittiği zaman çoğu marka gibi sorun çıkardığı gibi servisin iyi niyetine kalmış işlem uygulanır. Ama kronik bir sorun çıkmazsa her türlü ücret alınır eğer kronik bir sorun çıkarsa garanti bitsede para alınmamalı. Eğer 2.el alan adam o aracı ne zaman almış ise benim için o önemlidir farkındaysan soruların iyice saçma olmaya başladı ama için rahatlsın. DSG verdiği soruna göre para çıkar cebinden çıkması beklenen sorunlar tek KAVRAMA ve GÜNCELLEME olur ama bu yeni işlemler ile çıkmaz olsada çıksa bile KAVRAMA İŞÇİLİK DAHİL : 2.000 - 2.500 TL ARASINDAN DEĞİŞİR. Güncelleme ise bundan daha düşük bir fiyatta 1.000 TL gibi bir fiyattan işlem görür. ÇİFT KAVRAMA kaliteli bir şanzıman için bu fiyatlar çok ucuzi bir rakam bana göre.

    Hocam '' Günerkanat'' ın yukarıda sana sorduğu soru sana ne kadar saçma geliyorsa senin bana DSG hakkında sorduğun SORU BİR O KADAR SAÇMADIR. Aynı soru kendi sorunuda saçma bulduğum için sevindim.

    Bak bir tane daha çok saçma örnek verdin ne bu şimdi X ve Y konsol olayı konu içinde kalalım başkalarına bu cevap üzerinden laf atma çık konuş.

    Silinen mesajını görmesem sana nasıl cevap verebilirdim.

    Vallaha yeter artık...




    Konsol ile ilgili insanların uzun vadede bilinçaltlarına yerleşebilecek olası şeyleri örneklemeye çalışırken "Konu dışına çıkmayalım." demende manidar.Ya Anro bak yaşın daha ufak dostum.Anladığım kadarıylada yazdığım şeylerin derinine inmeden dümdüz bir şekilde anlıyosun.Bu tartışma benim için bitmiştir.Biraz kitap oku,ben senin yaşındayken 10 günde 3,4 tane kitap okuyordum.O zaman daha net anlarsın örneklemelerimi.Zaten özelden bazı arkadaşlarla bu konuyu görüştüm sağolsunlar ne demek istediğimi anlayıp senin gibi kıvırmayp bilgi verdiler.Hayatında daha bir kere servise gitmemişsindir 2 gündür başıma mühendis kesildin.Şu konu kenarda dursunda eminim 2 sene sonra gelir yazdığım örneklemelerden çıkardığın şu saçma sonuçlarını okudukça "Yok artık." dersin kendine.Hadi sağlıcakla,DSG ile mutluluklar sana.

    Edit:Bu forumda sürekli trollük yapıp gülünç duruma düşenlerde sizsiniz.Sen daha F/P'ın P'sinin aracın gidiş performansı olduğunu sanacak kadar kısıtlı bilgiye sahipsin sana ne anlatmaya çalışıyorum ki,o konuda bile milleti delirtmiştin.Eğer daha yazmaya devam edeceksen özel mesaj at,şu konu yüzünden uçacaz siteden.

    Edit : Google'a C kodlu kavrama yazınca karşıma çıkan konulara bakarsakta çok komik.Bahsettiğin sorunsuz (!) C kodlu kavrama bu sanırm,eğer değilse demek ki bilmediğimiz yine sorunlara devam eden bir C daha var. :) 1 sene sonrada D kodlu kavrama çıkar.Sonra o sorunsuz falan derken bir paradoks bir bilmem ne.

    http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/3743-dsg-sanziman-yardim-lutfen-print.html
    http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/2120-7-dsg-kavrama-sistemi-bozuldu-4.html
    http://www.skodaturkey.com/archive/index.php/t-24446.html
    http://www.otohaber.com.tr/YorumOku/883a5934-0671-4134-a785-70234771dc6d/1
    http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/6184-c-kodlu-kavramada-sorunlu.html

    Ayrıca son paylaştığım linkte ki arkadaş tamda dikkat çekmek istediğim noktayı özet geçecek nitelikte yazmış.

    "Asıl DSG sıkıntısı yüksek km lerde baş göstercek şu anda 7-DSG lerde çok yüksek km ler yapılmadı 150 bin km lerde boşluklar aşınmalar artınca vites geçişlerinde bir uzama gazı çek bırak yaptığımızda geç tepki almalar hadi hayırlısı

    (sadece tahmin bizim 130.000 km de aşınmalar başlamış yapıcak birşey yok dedi usta )"


    Tekrar dediğim gibi yazacağın bir şey varsa özelden yaz artık.Oradan devam edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 27 Ağustos 2013; 2:05:05 >




  • Dogus oto fanatikleri nekadar cok bu forumda.Avrupada 10 seneye kadar garanti verirken bizdeki sacmaliga bak iyi niyet :-) ne kadarda da iyi niyetliler.Dsg octi dusunuyorum bi gercek ama su hala izliyorumki sikinti sorunları hayrlisi bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    yok hesap öyle değil. araç ekim 2009 çıkışlı yani 4 yaşında. malum geçen seneye kadar ağustostan itibaren satılan araçlar bir yıl sonranın modeli olabiliyordu. garantisi bittiğinde aldım. kasım başı 2011 de. araç 2 yıldır bende.

    garantisi bitmeden mekatronik ve kavrama değişti. bunu biliyorum çünkü aracın ilk sahibi bir arkadaşımdı. ayrıca aracın ekspertiz raporu ve detaylı servis çıktısını inceledim. yani ben bu konuların bilinciydeydim ve aracı garantisi bitmiş olarak aldım. hatta arkadaşa niye uzatmadın keşke uzatılsaymış dedim.

    ilk sorun 2011 haziran ayında çözülmüş. ben aracı almadan 5 ayönce fln. son sorunda yaklaşık 3ay önce oldu. oda 2 sene sonra yapar. yani buda sadece işçilik anlamında 2 senede bir cebinizden 500-700tl gibi bir rakam çıkması demek(kavrama+mekatronik).

    sizin dediğiniz gibi 1 yılda 2 kere fln değişim olmuyor.. 4 yılda 2 kere değişmiş oluyor. nasıl bu hesabı çıkarttınız anlamadım. siz bir aracı almadan önce iyice detaylı araştırma yapmıyormusunuz? ben şahsen almadan önce servise gider nelerin yapılıp yapılmadığına dikkat ederim.

    sorunlu diyebiliriz ama henüz kronik diyemeyiz. en son değişimde güncel sıkıntı yaratmayacak kavrama değişti dediler. bunun neticesine bakmak lazım. aracı sattığımda da ben alan kim olursa olsun çekinmeden arayabileceğini her türlü konuda bilgi verebileceğimi ve elimden gelirse yardım edebileceğimi söylüyorum.

    Sizin yaklaşımınız maşallah en negatif en kötümser yaklaşım olmuş. hesaplamaları en dipten yapmışsınız ama sizi suçlamıyorum.bende işin açıkçası bir konuda dezavantajı veya eksikleri gösterecek yada savunacak olsam o konuya dibe vurarak girerdim. keşke hesabı kendiniz yapmak yerine bana sorsaydınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crowman

    Dogus oto fanatikleri nekadar cok bu forumda.Avrupada 10 seneye kadar garanti verirken bizdeki sacmaliga bak iyi niyet :-) ne kadarda da iyi niyetliler.Dsg octi dusunuyorum bi gercek ama su hala izliyorumki sikinti sorunları hayrlisi bakalim.

    orası ayrı bir konu. dsg li araçlarada bence motor-şanzımanı sadece kapsayan 5 veya 10 yıllıkbir garanti vermeleri lazım. 2 yıl ver garantiyi sonra uzatmazsan ne yaparsan yap demiyorlar ama yinede bir güvencede vermiyorlar.
  • Ben olsam durup yardım eder dsg hakkındaki bilgilerimi paylaşırdım.
  • Keşke! sizde ilk mesajda tarihler ve zamanlar hakkında daha detaylı anlatım yapsaydınız.
    Fazladan gereksiz hesaplar yapmak ve uzun mesajlaşmalar yapmak zorunda kalmazdık.

    Kafadan hesap yapınca zamanlamalar doğruyu vermiyor.

    Verdiğin bilgiler için teşekkürler. Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 27 Ağustos 2013; 17:44:29 >
  • Arkadaşlar neden bukadar çok birbirinizi üzüyorsunuz. Bu araçların sorunlu olduğunu söylemişsiniz ben inanmıyorum hiçbirine nedenmi ? Burda sorunu yaşayan insanların mesajlarını yada başka forumlardaki başlıkları koyarak DSG li araçlar sorunlu diyemezsiniz. Bu adamlar salakmı bu araçları pazarlasınlar türkiyede ww-seat-skoda kaç tane bayi var biliyormusunuz. Bu araçlardan sanki 100 tane satılmışda hepside forum sahiplerinde onlarda arıza vermiş :) . Bırakın ya bu işleri gidin bir tane ww servisine satış ve servis raporlarını sorun. Her aracın özellikle elektronik-donanım ağırlıklı olanlar sorun vermeye ve arıza verme yüzdelik dilimleri büyüktür. Sorunsuz bir araçmı istiyorsunuz Lada Samara ya binebilirsiniz. Pardon onlarında hararet sorunu vardı değilmi :) . Neyse siz tartışın bizde son teknoloji DSG mizle konfora devam edelim :)

    Edit: Yukarda yazmıştım ya 100 tane satılmış ve hepside forumdaki arkadaşlarda onlarda sorunlu diye. 101 .cide bende benim DSG de sorun yok bir gariplikmi var acaba :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobbege -- 27 Ağustos 2013; 18:22:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crowman

    Dogus oto fanatikleri nekadar cok bu forumda.Avrupada 10 seneye kadar garanti verirken bizdeki sacmaliga bak iyi niyet :-) ne kadarda da iyi niyetliler.Dsg octi dusunuyorum bi gercek ama su hala izliyorumki sikinti sorunları hayrlisi bakalim.

    bence Corolla cvt düşün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 27 Ağustos 2013; 18:29:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    Arkadaşlar neden bukadar çok birbirinizi üzüyorsunuz. Bu araçların sorunlu olduğunu söylemişsiniz ben inanmıyorum hiçbirine nedenmi ? Burda sorunu yaşayan insanların mesajlarını yada başka forumlardaki başlıkları koyarak DSG li araçlar sorunlu diyemezsiniz. Bu adamlar salakmı bu araçları pazarlasınlar türkiyede ww-seat-skoda kaç tane bayi var biliyormusunuz. Bu araçlardan sanki 100 tane satılmışda hepside forum sahiplerinde onlarda arıza vermiş :) . Bırakın ya bu işleri gidin bir tane ww servisine satış ve servis raporlarını sorun. Her aracın özellikle elektronik-donanım ağırlıklı olanlar sorun vermeye ve arıza verme yüzdelik dilimleri büyüktür. Sorunsuz bir araçmı istiyorsunuz Lada Samara ya binebilirsiniz. Pardon onlarında hararet sorunu vardı değilmi :) . Neyse siz tartışın bizde son teknoloji DSG mizle konfora devam edelim :)

    Edit: Yukarda yazmıştım ya 100 tane satılmış ve hepside forumdaki arkadaşlarda onlarda sorunlu diye. 101 .cide bende benim DSG de sorun yok bir gariplikmi var acaba :)

    Ferrarisini satıp dsg almış bilge konuştu; gidin arıza istatistiklerini bayisinden sorun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    Arkadaşlar neden bukadar çok birbirinizi üzüyorsunuz. Bu araçların sorunlu olduğunu söylemişsiniz ben inanmıyorum hiçbirine nedenmi ? Burda sorunu yaşayan insanların mesajlarını yada başka forumlardaki başlıkları koyarak DSG li araçlar sorunlu diyemezsiniz. Bu adamlar salakmı bu araçları pazarlasınlar türkiyede ww-seat-skoda kaç tane bayi var biliyormusunuz. Bu araçlardan sanki 100 tane satılmışda hepside forum sahiplerinde onlarda arıza vermiş :) . Bırakın ya bu işleri gidin bir tane ww servisine satış ve servis raporlarını sorun. Her aracın özellikle elektronik-donanım ağırlıklı olanlar sorun vermeye ve arıza verme yüzdelik dilimleri büyüktür. Sorunsuz bir araçmı istiyorsunuz Lada Samara ya binebilirsiniz. Pardon onlarında hararet sorunu vardı değilmi :) . Neyse siz tartışın bizde son teknoloji DSG mizle konfora devam edelim :)

    Edit: Yukarda yazmıştım ya 100 tane satılmış ve hepside forumdaki arkadaşlarda onlarda sorunlu diye. 101 .cide bende benim DSG de sorun yok bir gariplikmi var acaba :)

    Ferrarisini satıp dsg almış bilge konuştu; gidin arıza istatistiklerini bayisinden sorun

    Edit: Tartışmak istemiyorum. Kimseyle nedenmi çünkü halen aracın değişeni varmı yokmu diye ikinci elde en büyük alım kriteri olan bir ülkede yaşıyoruz. Bu yüzden isteyn istediğine binsin ben DSG ile memnunum güvendeyim huzurluyum :)

    Edit2: Kuşadası WW ye sorabilirsiniz burda çokca DSG li araç var hepside WW de servis kuyruğu oluşturmuş kavga ediyorlar . Bende sıramı alsam acaba :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobbege -- 27 Ağustos 2013; 18:45:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    Arkadaşlar neden bukadar çok birbirinizi üzüyorsunuz. Bu araçların sorunlu olduğunu söylemişsiniz ben inanmıyorum hiçbirine nedenmi ? Burda sorunu yaşayan insanların mesajlarını yada başka forumlardaki başlıkları koyarak DSG li araçlar sorunlu diyemezsiniz. Bu adamlar salakmı bu araçları pazarlasınlar türkiyede ww-seat-skoda kaç tane bayi var biliyormusunuz. Bu araçlardan sanki 100 tane satılmışda hepside forum sahiplerinde onlarda arıza vermiş :) . Bırakın ya bu işleri gidin bir tane ww servisine satış ve servis raporlarını sorun. Her aracın özellikle elektronik-donanım ağırlıklı olanlar sorun vermeye ve arıza verme yüzdelik dilimleri büyüktür. Sorunsuz bir araçmı istiyorsunuz Lada Samara ya binebilirsiniz. Pardon onlarında hararet sorunu vardı değilmi :) . Neyse siz tartışın bizde son teknoloji DSG mizle konfora devam edelim :)

    Edit: Yukarda yazmıştım ya 100 tane satılmış ve hepside forumdaki arkadaşlarda onlarda sorunlu diye. 101 .cide bende benim DSG de sorun yok bir gariplikmi var acaba :)

    Ferrarisini satıp dsg almış bilge konuştu; gidin arıza istatistiklerini bayisinden sorun

    Edit: Tartışmak istemiyorum. Kimseyle nedenmi çünkü halen aracın değişeni varmı yokmu diye ikinci elde en büyük alım kriteri olan bir ülkede yaşıyoruz. Bu yüzden isteyn istediğine binsin ben DSG ile memnunum güvendeyim huzurluyum :)

    Edit2: Kuşadası WW ye sorabilirsiniz burda çokca DSG li araç var hepside WW de servis kuyruğu oluşturmuş kavga ediyorlar . Bende sıramı alsam acaba :)

    İsteyenin istediğine binmesine kim mani olabilir maksadım yanlış anladınız. tartışmak değil niyetim gülümsemekti sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    Arkadaşlar neden bukadar çok birbirinizi üzüyorsunuz. Bu araçların sorunlu olduğunu söylemişsiniz ben inanmıyorum hiçbirine nedenmi ? Burda sorunu yaşayan insanların mesajlarını yada başka forumlardaki başlıkları koyarak DSG li araçlar sorunlu diyemezsiniz. Bu adamlar salakmı bu araçları pazarlasınlar türkiyede ww-seat-skoda kaç tane bayi var biliyormusunuz. Bu araçlardan sanki 100 tane satılmışda hepside forum sahiplerinde onlarda arıza vermiş :) . Bırakın ya bu işleri gidin bir tane ww servisine satış ve servis raporlarını sorun. Her aracın özellikle elektronik-donanım ağırlıklı olanlar sorun vermeye ve arıza verme yüzdelik dilimleri büyüktür. Sorunsuz bir araçmı istiyorsunuz Lada Samara ya binebilirsiniz. Pardon onlarında hararet sorunu vardı değilmi :) . Neyse siz tartışın bizde son teknoloji DSG mizle konfora devam edelim :)

    Edit: Yukarda yazmıştım ya 100 tane satılmış ve hepside forumdaki arkadaşlarda onlarda sorunlu diye. 101 .cide bende benim DSG de sorun yok bir gariplikmi var acaba :)

    Ferrarisini satıp dsg almış bilge konuştu; gidin arıza istatistiklerini bayisinden sorun

    Edit: Tartışmak istemiyorum. Kimseyle nedenmi çünkü halen aracın değişeni varmı yokmu diye ikinci elde en büyük alım kriteri olan bir ülkede yaşıyoruz. Bu yüzden isteyn istediğine binsin ben DSG ile memnunum güvendeyim huzurluyum :)

    Edit2: Kuşadası WW ye sorabilirsiniz burda çokca DSG li araç var hepside WW de servis kuyruğu oluşturmuş kavga ediyorlar . Bende sıramı alsam acaba :)

    İsteyenin istediğine binmesine kim mani olabilir maksadım yanlış anladınız. tartışmak değil niyetim gülümsemekti sadece.

    Hocam takılıyorum ya :) Arada yazıyoruz bizde işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: crowman

    Dogus oto fanatikleri nekadar cok bu forumda.Avrupada 10 seneye kadar garanti verirken bizdeki sacmaliga bak iyi niyet :-) ne kadarda da iyi niyetliler.Dsg octi dusunuyorum bi gercek ama su hala izliyorumki sikinti sorunları hayrlisi bakalim.

    bence Corolla cvt düşün

    Ben bundan sonra alacağım aracımın %90 cvt'li olacağını düşünüyorum.


    *Bu gün Yeni Octi'yi trafikte gördüm, gayet güzel olmuş. İnşallah dört kollu direksiyondan vazgeçmişlerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    "Ya zaten devrelerinin yanması imkansız çünkü sende DEVRE DIŞI sürekli. "

    Bak bu cümlen hakaret içeriyor ama umrumda değil.Şikayet etmem kimseyi çocuk değilim.

    Bu konu içerisinde bir tane DSG'yi veya VW'i kötülediğim mesaj bulsana.Ben hayatımda bir şeyi yaparken çok uzun araştırmalar, yaparım.Pek çok ihtimali düşünürüm pişman olmayayım diye.Ben buraya gelip kötülemek için bir şey yazmadım.Tartışmanın buraya gelmesine sebep olan yazıma bakalım hemen.

    "Peki atıyorum 10 sene sonra ne olacak ? Yada 7-8 sene sonra ? Bu araçların garantileri bittiği zaman ? İkinci el alan adam 2 ay sonra eline şanzımanı alınca ne yapacak ? Ne kadar para bayılacak ?"

    Çıkıp şuna yazsan ki sıradan bir şanzıman 1000 liraya toplanıyorsa 1500 liraya toplanacak vs. vs." tartışacağımız bir nokta kalmayacak,bende memnun olacam.Ama yok arkadaş kimin devrelerinin devre dışı kaldığı belli sanki araba alınca firmadan hisse sahibi oluyormuş gibi savunmalarınız nedir yahu.Ayrıca gelecek üzerine konuşurken ihtimal konuşacam tabii.Bu forumda aynı şekilde motoruyla ilgili sorunu olan bir araba olursa ben garantisi bittikten sonra olası başıma gelecek ihtimaller üzerinde dururum çünkü zaten mimlenmiş bir motor.Ayrıca "Günerkanat" isimli kişi yukarıda ki mesajlarında ne kadar boş konuştuğunuda belli etmiş merak etme.Yine boş boş laf sokmuş kafasına göre gereken cevabıda verdim.Ayrıca aferim bak saçmaladığın noktalara cevap verdikçe traşlıyosun o kısımları mesajından.Bu seferde yazsaydın "Yieeaa adam niye 20 km mesafeye yıkamaya bıraksın yieeaa." diye burdan modemi atacaktım kafana. :)

    Sana bunu en basitinden şöyle anlatayım umarım anlarsın ve "Günerkanat" isimli kişinin ne kadar boş konuştuğunuda anlarsın.2 tane oyun konsolumuz olsun.X konsolu Y konsoluna göre biraz daha hızlı olsun.X konsolunun okuyucusunda sorun oluyor,servis yapıyor ve bir kaç nesil okuyucu çıkarıyor en son diğerlerine nispeten dayanıklı henüz bozulmayan bir okuyucu yapıyor.Öte yandan Y konsolu bu konuda hiç sıkıntı yapmıyor.

    Şimdi sen biraz daha hızlı olduğu için X konsolu almak istiyorsun ve cihaz garantide.Fakat çıkardığı sorunları biliyorsun hiç mi düşünmezsin "Garantisi bitince ne olacak,acaba başıma bir dert açar mı ? diye.Peki hiç sorun yapmayan cihaz için aynı şeyleri düşünür müsün ? Düşünsen bile bir kaç plan geride olur.İşte "Günerkanat" isimli kullanıcıda burada X konsolu için düşündüklerimizi Y konsolu için düşünmemize indirgeyecek kadar saçmalamış.Yazdığımızı anlamamış ki.Ya da en basitinden kronik bir sorunu bilinen bir ses sistemi.Bir ses sistemi alacaksın ama yüksek frekans sürücüleriyle ilgili bir sorunu var.Her 3 cihazın 1 tanesinde sorun meydana çıkabiliyor.Şimdi bu cihazıda alırken en basitinden sürekli tizlerinin yanıp garantisi bittiğinde elinde kalacağıyla,nasıl yaptıracağınla,kaça mal olacağıyla ilgili ihtimaller yapmaz mısın ?

    Abi bu kadar basit bir konuyu hiç art niyet içermeyen sorumu bu kadar düşmanca bir tavırla bombalamanız,bence dönüpte bir bakın kendinize.Ciddiyim yapın bunu.Bi mesajlarınızı okuyup gözden geçirin tekrar.

    Ayrıca yukarıda silinmiş oto yıkama ile ilgili mesajım görmediysen eğer tekrar yazayım.Fabrikalarla anlaşmalı çalışıyoruz,indirimli yıkıyoruz.4,5 tane hergün gidip araçları teslim alıp yıkadıktan sonra geri teslim ediyoruz.İnsanların sıra bekleme derdi olmuyor.Böyle pek çok fabrika vs. ile anlaşmamız var.O konuda bile anlayamama sıkıntısı çekmişsin.


    Gerçekten sinir esnasında yazmış olduğum bir cümle K.BAKMA şikayet edilmiş zaten. Özür dilerim tekrardan bu cümle için olaya dönersek.

    Bana çok kolay bir soru sordum bu konuda VW ve DSG kötülediğin cümleler parantez içinde anlatımını yapıcam...

    Hiç bir araba üreticisi bugüne kadar "Biz hatalı bir şey ürettik,gelin sürekli güncelleyelim,değişelim garantiniz bitince başınızın çaresine bakın." dememiştir.

    ( Bu cümlende DSG halende sorunlu olduğunu iddia etmişsin ve sürekli yani ömür boyu anlamında güncelleneğini üstüne üstük garantisi bitince başınızın çaresine baksın tüketici )

    Aslında bu olay böyle değil. Sorunlu olan şanzımanlar 2012 ve öncesi dediğim gibi yeni C KODLU kavramalar 2013 modellerde kullanılıyor. Bu şanzımanlar 50 bin km kullanıcıları tarafından halen sorunsuz yani artık yolu var daha ama neden şuana kadar sorunsuz olduğu bu kadar söz edilmiyorda sorunlu olduğu dillere destan.
    Daha çok kötüleyici mesajın var geri dönüp bak oku anlarsın.

    Bak sorduğun soru ne kadar mantıksız şuradan anlamalısın. Soru sorarken '' Peki atıyorum '' demişsin. Atarak kafadan soru sorarsan ÇIKMAZA girilir her türlü. Yani soruna cevap vereyim bende.

    Bu DSG eğer garanti süresi içinde 5 sene sorun çıkarmamışsa 10 sene sonra çıkaracağı sorun her türlü normal olur. Sonuçta 10 yıllık bir eski araç olur ama çıkaracağını sanmıyorum. Garantisi bittiği zaman çoğu marka gibi sorun çıkardığı gibi servisin iyi niyetine kalmış işlem uygulanır. Ama kronik bir sorun çıkmazsa her türlü ücret alınır eğer kronik bir sorun çıkarsa garanti bitsede para alınmamalı. Eğer 2.el alan adam o aracı ne zaman almış ise benim için o önemlidir farkındaysan soruların iyice saçma olmaya başladı ama için rahatlsın. DSG verdiği soruna göre para çıkar cebinden çıkması beklenen sorunlar tek KAVRAMA ve GÜNCELLEME olur ama bu yeni işlemler ile çıkmaz olsada çıksa bile KAVRAMA İŞÇİLİK DAHİL : 2.000 - 2.500 TL ARASINDAN DEĞİŞİR. Güncelleme ise bundan daha düşük bir fiyatta 1.000 TL gibi bir fiyattan işlem görür. ÇİFT KAVRAMA kaliteli bir şanzıman için bu fiyatlar çok ucuzi bir rakam bana göre.

    Hocam '' Günerkanat'' ın yukarıda sana sorduğu soru sana ne kadar saçma geliyorsa senin bana DSG hakkında sorduğun SORU BİR O KADAR SAÇMADIR. Aynı soru kendi sorunuda saçma bulduğum için sevindim.

    Bak bir tane daha çok saçma örnek verdin ne bu şimdi X ve Y konsol olayı konu içinde kalalım başkalarına bu cevap üzerinden laf atma çık konuş.

    Silinen mesajını görmesem sana nasıl cevap verebilirdim.

    Vallaha yeter artık...




    Konsol ile ilgili insanların uzun vadede bilinçaltlarına yerleşebilecek olası şeyleri örneklemeye çalışırken "Konu dışına çıkmayalım." demende manidar.Ya Anro bak yaşın daha ufak dostum.Anladığım kadarıylada yazdığım şeylerin derinine inmeden dümdüz bir şekilde anlıyosun.Bu tartışma benim için bitmiştir.Biraz kitap oku,ben senin yaşındayken 10 günde 3,4 tane kitap okuyordum.O zaman daha net anlarsın örneklemelerimi.Zaten özelden bazı arkadaşlarla bu konuyu görüştüm sağolsunlar ne demek istediğimi anlayıp senin gibi kıvırmayp bilgi verdiler.Hayatında daha bir kere servise gitmemişsindir 2 gündür başıma mühendis kesildin.Şu konu kenarda dursunda eminim 2 sene sonra gelir yazdığım örneklemelerden çıkardığın şu saçma sonuçlarını okudukça "Yok artık." dersin kendine.Hadi sağlıcakla,DSG ile mutluluklar sana.

    Edit:Bu forumda sürekli trollük yapıp gülünç duruma düşenlerde sizsiniz.Sen daha F/P'ın P'sinin aracın gidiş performansı olduğunu sanacak kadar kısıtlı bilgiye sahipsin sana ne anlatmaya çalışıyorum ki,o konuda bile milleti delirtmiştin.Eğer daha yazmaya devam edeceksen özel mesaj at,şu konu yüzünden uçacaz siteden.

    Edit : Google'a C kodlu kavrama yazınca karşıma çıkan konulara bakarsakta çok komik.Bahsettiğin sorunsuz (!) C kodlu kavrama bu sanırm,eğer değilse demek ki bilmediğimiz yine sorunlara devam eden bir C daha var. :) 1 sene sonrada D kodlu kavrama çıkar.Sonra o sorunsuz falan derken bir paradoks bir bilmem ne.

    http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/3743-dsg-sanziman-yardim-lutfen-print.html
    http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/2120-7-dsg-kavrama-sistemi-bozuldu-4.html
    http://www.skodaturkey.com/archive/index.php/t-24446.html
    http://www.otohaber.com.tr/YorumOku/883a5934-0671-4134-a785-70234771dc6d/1
    http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/6184-c-kodlu-kavramada-sorunlu.html

    Ayrıca son paylaştığım linkte ki arkadaş tamda dikkat çekmek istediğim noktayı özet geçecek nitelikte yazmış.

    "Asıl DSG sıkıntısı yüksek km lerde baş göstercek şu anda 7-DSG lerde çok yüksek km ler yapılmadı 150 bin km lerde boşluklar aşınmalar artınca vites geçişlerinde bir uzama gazı çek bırak yaptığımızda geç tepki almalar hadi hayırlısı

    (sadece tahmin bizim 130.000 km de aşınmalar başlamış yapıcak birşey yok dedi usta )"


    Tekrar dediğim gibi yazacağın bir şey varsa özelden yaz artık.Oradan devam edelim.

    Ya ben olayın içinde biri olarak ve olayı tam biliyorken neden x ve y örneğini bana yapıyorsun. O tarz örnekler başka kişilere kolay anlatım amacı ile yapılır. Okuduğun kitaplar ile konumuzun alakası yok bana göre okuman iyi bir durum keşke bende alışkanlık olsada ben okusam ama olmuyor sıkıntıya gelemiyorum.
    Bizim araç her servise gittiğinde ben vardım hatta yaşadığım bir servisteki kişi ile olayımıda anlatmıştım. Sıkıntı yapma o kadar EREL'e aboneyiz adeta.
    DSG ile hep mutluluk dolu içimiz zaten sizin sözleriniz bu mutluluğu bozamıyor.

    Ayrıca bu forumda sürekli doğru bilgiye shaip olduğumu iddia etmedim orada bir bilgiye sahip oldum bu ayıp bir durum değil.

    Verdiğiniz 1 link 2012 konusu o zaman bu kavrama meydanda değildi.
    2 link ise oda 2012 es geçtim.
    3 link ise C kodlu kavramada sorun çıktığı kaanatinde ama ortada ve servislerde sorduğumuzda sorun yok. C KODLU kavrama şuanda en sorunsuz olan kavramadır.
    4'te bişey yok.
    5 link tek aklıma takılan ama genel olarak yine en az sorunsuz olan piyasada normal şanzımanlar gibi hata payı çok az olan kavrama C KODU kavrama.

    Kardeşim DSG sürekli kesintisiz konfor sağlar sen sıkıntı yapma kullanan birisisin halen kötüleme derdindesin.

    Artık uzatmaya gerek yok farklı görüşteyiz. MAÇ İZLİYORUM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Peki garanti süresi bittiğinde arıza yaparsa ne yapmayı düşünüyorsunuz sn. TikDiyenTüleyman.

    O zaman da gidip servise tik,tik dersiniz. Onlar da size tik, tik


    Gülmedim desem yalan olur.
  • Anro kullanıcısına yanıt
    1. Linkte ArenNoah isimli kullanıcı "Aracımdaki DSG şanzıman C kodlu yeni tip şanzımanla değiştikten sonra keyfime diyecek yoktu ancak son 2 gündür bariz bir şekilde farkına vardığım bir sorun var ki canın sıkılmaması mümkün değil." yazmış.

    Bu adam geleceği gördüde mi C kodlu kavrama ile değişim yapıldığını söyledi ? C kodlu kavrama demek senin zannettiğin gibi sadece 2013 değil ondan öncede araçlara entegre edilmeye başlamış.

    2. Linkte "CEMGUVEN." isimli kullanıcı "Dur kalklarda özellikle D1 den D2'ye geçiş hissettiriyor. Vites geçişi sırasında vurmayı hissettiriyor. Geri viteste park yerinden çıkarkende yoğun manevra yapınca vurma yapıyor. Kavrama yeci C kodlu..." yazmış

    Bu adamda geleceği gördü galiba.İki mesajın yazılma tarihleride birbirine yakın. 2012'nin 5. ve 6. ayları.Demek ki neymiş senin zannettiğin gibi değilmiş.C kodlu kavrama taa 2012'nin ortalarında zaten arabalara entegre edilmeye başlanmış.

    3. Link'te C kodlu kavramanın sorunsuz değil,ilk nesillere göre daha az sorunsuz olduğu yazılmış.

    4. Link'te ki konuda C kodlu kavramada hala sorunun çözülemediğinde bahsediliyor.Detaylı incelersen görürsün.

    5. Link'te zaten her şey ortada.

    Ben DSG'nin sürüş konforuna bir şey demiyorum zaten.Ama ortada negatif bir durum varsada eleştirmesini bilirim.Tarafsız olmak o ilk mesajımda alıntıladığım arkadaş gibi olmaktır.Tekrar hatırlayalım ne dediğini.


    "Asıl DSG sıkıntısı yüksek km lerde baş göstercek şu anda 7-DSG lerde çok yüksek km ler yapılmadı 150 bin km lerde boşluklar aşınmalar artınca vites geçişlerinde bir uzama gazı çek bırak yaptığımızda geç tepki almalar hadi hayırlısı

    (sadece tahmin bizim 130.000 km de aşınmalar başlamış yapıcak birşey yok dedi usta )"


    Neyse sizin bileceğiniz iş diyeceklerim bu kadar.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.