Şimdi Ara

Bir DSG konusu da benden (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
7
Favori
13.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironeagle129

    Sıfır DSG şanzıman fiyatı 4000 TL olduğuna emin misiniz?
    quote:

    Orijinalden alinti: ATAK_T-129

    Sifir DSG sanziman fiyati 4000 TL olduguna emin misiniz?

    ?öyle bir ilan var. Kavrama seti de 1.100TL.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-volkswagen-ag-7-ileri-otomatik-dsg-sanziman-karadeniz-ticaret-131747186/detay

    www.toptanotoyedekparca.net/volkswagen-yedek-parca/golf-v-1k5-0607/14-tsi-cavd/debriyaj/2641-debriyaj-seti-dsg-sanzuman




  • bende 1.4 160 dsg sahibiyim. hatta suan aracımı satıyorum mercedes cla alacağım için. dsg tepki ve uyumlu çalışma açısından mükemmel bir şanzıman fakat kavrama ve maktronik kronik sorunlu parçalar. servislerde bunun bilincinde. 2010 model olan aracımın garantisi bitmeden ücretsiz olarak 1er kere mekatronik ve kavraması değişti. garantisi bittikten sonrada 3-4 ay önce yeniden bu iki parça değişti. aracımı sürekli yetkili servise götürdüğüm için bu işlemi iyi niyet garantisi adı altında çok cüzi bir rakama yaptılar. gönül isterki hem çok uyumlu çalışsın hemde sorun çıkarmasın ancak malesef sorun çıkarıyor. dsg şanzıman sorunsuz diyen biri çıkmaz sanırım. ancak benim için öenmli olan, markanın veya servisin aracın arkasında nekadar durduğudur. sorunlu olmasa daha iyi ancak sorunlu olduğunu kabul edip buna göre aracın arkasında olmalarıda bence gayet güzel.
  • Servis o zaman fazla gösteriyor. Arkadaşım da leon eski kasa var. Araç şu an serviste. 11000 TL'ye Mekatronik ve birkaç parça değişti. Arıza devam ediyor. 18000TL'ye şanzıman değişikliği oluyor. Garanti bitmiş. Iyi niyet garantisinden yapılacak inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironeagle129 -- 26 Ağustos 2013; 13:20:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servislerde parça fiyatları yüksek olur.

    @ATAK_T-129
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    yahu Allah askina klasik sanzimana bi takmissiniz,powershift edc gibi örnekler de var cift kavramali,ve bunlara 10 bin tl istenmiyor üstüne bunlar sorunlu da değil dsg gibi.
    kötü örnek bi i30 var o arabanin motoru da 105 değil 128 beygir üstüne aktarmasi kötü tabi çok yakacak.
    tomarla otomatik araç var memlekette,en basitinden gider focusa lpg taktırır powershift alırım.
    DSG li vag alip basima bela edeceğime ya manuelini alirim,ya da edc li bir megane falan alirim.
    Dizel otomatik diye hayatta o paralari C sınıfına bağlamam ayri konu.
    Dizel otomatik olarak da çok seçenek var,dsg için kazıklanmaya baş ağrımasına gerek yok.
    Neden dsg gibi bir problemli şanzımanı başıma bela edeyim ki?
    8-10 bin tl üstüne para veriyosun şanzıman farki yok iyi niyet garantisi yok uzatilmis garantisi,ondan sonra vay efenim dsg ekonomikmis akilliymis kralmis.
    Milletin catir catir kavramasi patliyor,ağzinizla bu mal sorunlu diye aciklama yapiyosunuz,halen dsg dsg.
    Birakin arkadasim su fanatikliği yahu,dsg sorunlu sanziman eve de sokulmaz bu kadar basit.

    Sanki memleketin heryeri powershift ve edc kayniyor. Adamlar yani ford ve renault uc bes tane ciftkavrama satabiliyor. onlarda ariza olsa nereden duyulacak. Vw gibi binlerce cift kavrama satamiyorlarki. Birde saglam diyorlar ya su powershift e. Edc madem iyi bir sanziman neden renault benzinlilerde cvt ve tork konvektorlu sanzimanlari kullaniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • monoto M kullanıcısına yanıt
    Hocam dsg o anlattığın kadar mucizevi bir buluş ise usa pazarında neden yok cvt dahi usa pazarında yıllardır satılır kullanılır iken. kaldı ki cvt geleceğin ta kendisi subaru ve nissan öncü olacak bu işte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Üstteki mesajımda yazdım. Garantinin bittiğini farz edelim.

    1-) Kavrama ömrünün bitmesi durumunda 1.100TL'ye kavramayı alırsınız, biraz da işçilik verirsiniz. Toplamda 1.500TL'den daha ucuza kavramanızı değiştirmiş olursunuz.

    2-) Mekatroniğiniz bozulursa 1.500TL'ye çıkma-sağlam mekatronik alır, sorununuzu çözersiniz.

    3-) Mekatronik ve kavrama sağlam olduğu halde şanzıman çalışmaz hale gelirse 1.500-2.000TL'ye revize ettirmez, 4.000TL'ye sıfır şanzıman alırsınız. 1.500TL'ye sağlam mekatroniğinizi satar, 2.500TL'ye şanzıman yenilemiş olursunuz.

    4-) Aynı anda şanzımanın hem mekatroniği bozulur, hem kavraması biter, hem de iç mekanik aksamı çalışmaz hale gelirse 5.000TL masrafınız olur. Bu kadar faktörü bir araya getirip, çölde kutup ayısıyla karşılaşan bedeviyle şans konusunda yarışacak kadar şanslıysanız, kaza riskinin her an mevcut olduğu bir trafiğe çıkmanızı tavsiye etmiyorum.

    Çift kavrama ile tork konvertörlüyü kıyaslamak yanlış olsa da, Japon'ların yüz binlerce km'yi en ufak dıştan müdahale gerektirmeden tamamlayan tork konvertörlü şanzımanları varken, elbette DSG'ye sorunsuz denemez. Ama DSG'yi diğer çift kavramalardan daha sorunlu bulmuyorum. Onların sayısı sorunların çok duyulacağı kadar çok değil. Belki Powershift sorunsuzluk olarak daha iyidir. Onun da tüketim ve hızlanma verileri ortada.

    hocam bu rakamlar resmi mi? 4000 tl sıfır dsg şanzıman nerde?
    @günerkanat
    zamanla DSG tamir ve değişimi ucuzlayacak mantığınız doğrulanıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 26 Ağustos 2013; 13:06:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Hocam dsg o anlattığın kadar mucizevi bir buluş ise usa pazarında neden yok cvt dahi usa pazarında yıllardır satılır kullanılır iken. kaldı ki cvt geleceğin ta kendisi subaru ve nissan öncü olacak bu işte...

    Amerikada DSG satilmaktadir , ac vw usa sitesinden bak. Sırf cevap vermek icin yanlis seyler yazmayiniz. Ayrica Amerika bizim icin bir gosterge degil.
    Amerikanlar yakit tuketimini onemseselerdi zaten o kocaman araclara binip v8 leri kullanmazlardi. Amerikada dizel otomobilde cok tutmuyor. Dizel otomobillerde mi ise yaramaz. Tamamen pazarla alakali bir durum. Bilmeden konusmayalim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 26 Ağustos 2013; 13:15:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • söylediğiniz de tamamen hayal ürünü.
    dsg hakkında firmanın kendi ağziyla aciklamasi var,şanzimanin problemli olduğunu onlar da kabul ediyorlar.
    firmanin kendisinin bile biz çok satiyoz ondan bozuluyo tarzi bir açıklama yapmamışken sizin böyle bir şey söylemeniz gerçekten ibretlik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Hocam dsg o anlattığın kadar mucizevi bir buluş ise usa pazarında neden yok cvt dahi usa pazarında yıllardır satılır kullanılır iken. kaldı ki cvt geleceğin ta kendisi subaru ve nissan öncü olacak bu işte...

    Amerikada DSG satilmaktadir , ac vw usa sitesinden bak. Sırf cevap vermek icin yanlis seyler yazmayiniz. Ayrica Amerika bizim icin bir gosterge degil.
    Amerikanlar yakit tuketimini onemseselerdi zaten o kocaman araclara binip v8 leri kullanmazlardi. Amerikada dizel otomobilde cok tutmuyor. Dizel otomobillerde mi ise yaramaz. Tamamen pazarla alakali bir durum. Bilmeden konusmayalim.

    Evet ben yanılmışım özür dilerim usa pazarında dsg halen varmış. Toplatılmıştı halbuki 10 yıl garanti ile karardan evvel dsg ile ilgili kullanıcılarıdan aldıkları tüm servis ücretlerini geri ödemek şartı ile geri salmışlar demekki. Firmayı brakın dsg nin ayıp olduğuna dair Türkiyedeki makamlarında ayıplı kararları var Doğuş kabul etmedi tabi servislerde hayrına değişim yapıyor cüzzi masrafları müşteriye yansıtarak tabi nereye kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mangalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S


    quote:

    Orijinalden alıntı: Euphorium


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Dsg gibi harika bi sanzuman yapilmis yollara konmus adamlar hatalarin arkasinda duruyor ve DSG ustundeki calisma surekli devam ediyor her uretilen aracta DSG dahada gelismis oluyor. Yani sorun gittikce azaliyor. Surekli gelisen bir urun var ortada. Japonlar gibi dogurup birakmiyolar sokaga, daha iyisini yapmaya calisiyolar en azindan. Toyota anca 20.000 de ust kapagi acilan 1.4 D-4D leri gizlemeye calissin ama koskoca marka SORUNLU bi motoru bi turlu masaya yatirmasin. Hondada keza oyle 2003 ten 2013 e ayni motoru kullaniyor.

    Oncelikle merhabalar. Toyota ve VW degerlendirmelerinize katiliyorum fakat Honda nin motorunda degistirilmesi gereken bir sorunun oldugunu bilmiyordum. Biraz daha aciklar misiniz lutfen?

    Oncelikle uslubunuz icin tesekkur ederim. Bu tip yazilarda genelde kavga cikar.

    Honda 2003 te 153 Torka sahip motora 8.3 tuketim yaziyor 2013 te ise 9.5 yaziyor. Degistirmesi gerekilen bisey varsa oda bana gore gucu verdigi devir ve biraz daha teknoloji.10 yildir ayni motora dokunmadan uretmek biraz ilginc. Cogu marka o tip motoru urettide defteri kapatali yillar oldu.

    Bırak bu işleri arkadaşım VW 2012'ye kadar 8V 102HP 1.6 şehir içi 10LT yakan atmosferik motor sattı. Benim eski 2000 model VVT-I Corolla 110bg şehir içi 7LT yakıyordu. Önce babam sonra ben 13 sene 150.000KM bindik o arabaya, kaputa anahtar değmedi. Tokat yiyen 102'lik Golf'lerin Bora'ların da haddi hesabı olmadı.

    Japon'da laf olmaz icraat olur.

    Lt cinsinden bakarsak Fiat Grubunda kullanilan Tjet Guc/Yakit oraninda en iyilerindendir.

    Toyota anahtar degmedi diyosunuzda su zamanda sorunsuz olmayan benzinli atmosferik motor kalmadi.Hem su tokatlama olayi o kadar farkli biseyki Yokuslarda Multijetim ile vites buyurturken pesimde sesi gittikce kuculen Hondalar oluyor. Sizin dediginiz su motorda Avensis'in agirligini ustune yuklenince performans degilde iskence veren motor.Bir sure kullandim keske kesici devri daha ilerde olsa diyodum. Tipik japon motoru, devir bandinin sonuna dogru gelen bir ivme ve tik kesiciye dusuyor. CVT yi niye yaptiklari belli.

    Japonda Icraatta pek olmuyor, varsa Alman ve Italyan teknolojide baskasi pek yurumuyor.

    Multijet kullanmasam inanacağım ha. 2000 devre getirmeyince yokuşta doğru düzgün kalkamayan bir yeni nesil turbo dizel motorun Japon atmosferiklerinden iyi olmasının zerre ihtimali yok. Bırakın güncelleri, 15 sene önceki Japonu bile hala tercih ederim Multijet denen çöpe.

    Kusura bakmayın ama şu mesajınızdan sonra "benim için" tek bir mesajı kaale alınmaması gereken, fanatikten bir üyeden ibaretsiniz.

    İyi akşamlar.

    aynen katılıyorum az yakar derler ama bende başıma gelmeyene kadar öyle sanırdım 2000 devir altı ölü torku her devirde hissettirmiyor hissettirdiği devir bandı az 2000 den sonra yakıt bildiğin su niyetine içiyor yol bilgisayarında anlık tüketim 30 35 40 ları gördüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bur@k1985

    bende 1.4 160 dsg sahibiyim. hatta suan aracımı satıyorum mercedes cla alacağım için. dsg tepki ve uyumlu çalışma açısından mükemmel bir şanzıman fakat kavrama ve maktronik kronik sorunlu parçalar. servislerde bunun bilincinde. 2010 model olan aracımın garantisi bitmeden ücretsiz olarak 1er kere mekatronik ve kavraması değişti. garantisi bittikten sonrada 3-4 ay önce yeniden bu iki parça değişti. aracımı sürekli yetkili servise götürdüğüm için bu işlemi iyi niyet garantisi adı altında çok cüzi bir rakama yaptılar. gönül isterki hem çok uyumlu çalışsın hemde sorun çıkarmasın ancak malesef sorun çıkarıyor. dsg şanzıman sorunsuz diyen biri çıkmaz sanırım. ancak benim için öenmli olan, markanın veya servisin aracın arkasında nekadar durduğudur. sorunlu olmasa daha iyi ancak sorunlu olduğunu kabul edip buna göre aracın arkasında olmalarıda bence gayet güzel.

    Araba daha 2.5 yaşında ve üstelik 0 iken 2 kere aynı parçadan arıza yapmış. Siz kendi arabanızı garnatisiz olarak 2. el olarak alır mıydınız?
    Firma arkasında duruyor diyorsunuzda garanti içinde eli mecbur duracak. Garanti bittikten sonra müşteriler ürkütmesin diye "iyi niyet garantisi" çıkarmışlar.(İtiraz filan etmeden her servis uguluyor mu bilmiyorum) Diğer tarafatan garantiden değişilen parçanın sonra tekrar arıza çıkarması ise ayrı konu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    söylediğiniz de tamamen hayal ürünü.
    dsg hakkında firmanın kendi ağziyla aciklamasi var,şanzimanin problemli olduğunu onlar da kabul ediyorlar.
    firmanin kendisinin bile biz çok satiyoz ondan bozuluyo tarzi bir açıklama yapmamışken sizin böyle bir şey söylemeniz gerçekten ibretlik.

    Ben sadece karsilastirma kistasinizi elestirdirdim. Karsilastirdiginiz sanzimanlar ozellikle powershift hem ekonomikligi saglamiyor hemde cok tutulmadigi icin ariza haberi olma ihtimali dusuk. Cunku kullanan insan olmazsa ariza yapanida goremezsiniz. Ben dsg cok sattigi icin ariza yapiyor demedim. ac yazima bak. kendiniz uydurup kendiniz cevap veriyorsunuz.Sadece dsg cok satildigi icin ariza haberi cok olacak tabiki.
    Ayrica ben dsg de hic sorun olmuyor diye birsey savunmuyorum. Dsg nin calisma sitiline gore cokta abartilicak bir sorunu yok ondan bahsediyorum. Elbette her urunun arizalisi hatalisi olacak.
    Zannimca hertur soru soruldu ve cevaplar alindi gibi. İs olsun diye konuyu gundemde tutmak isteyenlerin amacina ulasmamasi icin hakikaten foruma bir seyler katmak isteyenlerin cevap yazmamasini oneririm. Cunku acayip bir dsg dusmanligi var. Ve karsidakiler anlamak istedigini anliyor gerisini dinlemiyor. Sanki dsg bir teror orgutu. Burda dsg sorunsuz bir sanziman demedigim halde oyleymis gibi lanse ediyor adam. Ne denirki buna...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 26 Ağustos 2013; 14:12:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Resmi yani serviste olan rakamlar değil. Şu anda piyasada parça satanların sattığı fiyatlar bunlar. Linkleri önceki mesajlarımda bulabilirsiniz.

    @oquzdag
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bur@k1985

    bende 1.4 160 dsg sahibiyim. hatta suan aracımı satıyorum mercedes cla alacağım için. dsg tepki ve uyumlu çalışma açısından mükemmel bir şanzıman fakat kavrama ve maktronik kronik sorunlu parçalar. servislerde bunun bilincinde. 2010 model olan aracımın garantisi bitmeden ücretsiz olarak 1er kere mekatronik ve kavraması değişti. garantisi bittikten sonrada 3-4 ay önce yeniden bu iki parça değişti. aracımı sürekli yetkili servise götürdüğüm için bu işlemi iyi niyet garantisi adı altında çok cüzi bir rakama yaptılar. gönül isterki hem çok uyumlu çalışsın hemde sorun çıkarmasın ancak malesef sorun çıkarıyor.dsg şanzıman sorunsuz diyen biri çıkmaz sanırım. ancak benim için öenmli olan, markanın veya servisin aracın arkasında nekadar durduğudur. sorunlu olmasa daha iyi ancak sorunlu olduğunu kabul edip buna göre aracın arkasında olmalarıda bence gayet güzel.


    Arkadaş aracı sattı kurtuldu. Alana geçmiş olsun...




  • Bu nasıl bir "züğürt tesellisi"dir. Anlamak zor...

    *8.000TL şanzıman farkı ver.
    *Aman! kronik sorunu var, ek garanti lazım. 1.500TL ver +2yıl garantisi satın al.
    *2+1 yıl kazık servis fiyatları ile bakım yaptır.
    *İyi niyetten "cüzi para öde".
    *Zamanı gelince buralar parça cenneti olacak...
    *Ustalar öğrenecek, lego gibi oyun oynayarak montaj yapacak.
    *Olmadı! şanzıman bu para, kavrama şu para, işçilik şu para. Değiştiriverirsin, ne olacak!

    *Yolda ısınınca soluklanmak isteyecek.
    *Şakırtısı ile müzik sistemine eşlik edecek.
    *Ama çok hızlı çok keyifli. O kadar keyifli ki; İbiza dsg kullanıcıları bile Bmw zf keyfi yaşar(!)

    11 yıllardır otomatik araç kullanıyoru(z)m. Kendime ait easytronic, aileye ait mmt/i-shift/cvt
    4 küsür yıldır da, 6 ileri tam otomatik -3yıl garantili- şanzımanlı araç kullanıyorum. Bakım harici servise gitmedim.

    Şanzıman farkı kaç para mı? Olması gereken gerçek fiyatta, yani 2.200TL.

    Aman! fazla yakar o, diyenler...
    Ödemediğim 8.000TL ile fazladan tükettiği 1-2lt/100km hesabının kaç bin km'ye denk geldiğini de siz hesaplayıverin.



    -Züğürt tesellisi: İnsanın kendini durumun vahametinden kurtarmak adına ürettiği teselli çeşididir.




  • Bakn hala ayni noktadasiniz.
    Dsg nin hatalisi arizalisi yok hepsi hatali.
    Bunuda firma kendi agziyla kabul etmistir.
    Powershift 5tane satsa dsg 50tane satsa farketmez,dsg firmasmin da aciklamsiyla problemli sorunlu hatali bir uretimdir.
    Fabrikadan dahs otorite oldugunuzu iddia ediyorsaniz orasi ayri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Ağustos 2013; 16:24:15 >
  • ww arac kullananlarda ozellikle trasporter ve caravelle sankı babasının otaban sureklı sol serıtten gıdıyor korna selektor zorla yol verıyorlar buda onun gıbı bir durum .... dsg sorunlu bir sanzıman her yerde goruyoruz ve okuyoruz nıcın savunuyorsunuz .... hıc bir markanın fanatıklıgını yapmaya gerek yok netıcede para verıyoruz onlarda hızmet etmekle sorumlu verdıklerı hızmetde sorun varsa bu tenkit edılir elestırılır bu dunyanın her yerınde boyledır ..

    hayatım boyunca ne verip karsılıgında ne aldıgıma baktım .benım işimi goruyormu gormuyormu hicbir marka babamızın mali degıl ...
    adamlar para kazanacak biz burda bırbırımızı yiyecegız .hic gerek yok ... gercekcı olalım o zaman sorunları daha kolay cozerız herkese selamlar ..
  • Her aracın iyi ve kötü yönleri var. Mesele bunları objektif olarak ortaya koymak. Ben hiçbir arkadaşımızın bu gibi sorunlar sebebi ile üzülmesini istemem. Kendi bşııma gelmesini istemediğim olayları başkası da yaşamasın.

    Daha önce iki video eklemiştim, şirket aracının dsg ısınması hakkında.

    Hatta geçen sene bazı arkadaşlar yalan söylediğimizi ima etmişti.

    Bu da bugün çektiğim video, büyükçekmece yokuşundan İNERKEN. Bakınız çıkarken demiyorum.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bur@k1985

    bende 1.4 160 dsg sahibiyim. hatta suan aracımı satıyorum mercedes cla alacağım için. dsg tepki ve uyumlu çalışma açısından mükemmel bir şanzıman fakat kavrama ve maktronik kronik sorunlu parçalar. servislerde bunun bilincinde. 2010 model olan aracımın garantisi bitmeden ücretsiz olarak 1er kere mekatronik ve kavraması değişti. garantisi bittikten sonrada 3-4 ay önce yeniden bu iki parça değişti. aracımı sürekli yetkili servise götürdüğüm için bu işlemi iyi niyet garantisi adı altında çok cüzi bir rakama yaptılar. gönül isterki hem çok uyumlu çalışsın hemde sorun çıkarmasın ancak malesef sorun çıkarıyor. dsg şanzıman sorunsuz diyen biri çıkmaz sanırım. ancak benim için öenmli olan, markanın veya servisin aracın arkasında nekadar durduğudur. sorunlu olmasa daha iyi ancak sorunlu olduğunu kabul edip buna göre aracın arkasında olmalarıda bence gayet güzel.

    Araba daha 2.5 yaşında ve üstelik 0 iken 2 kere aynı parçadan arıza yapmış. Siz kendi arabanızı garnatisiz olarak 2. el olarak alır mıydınız?
    Firma arkasında duruyor diyorsunuzda garanti içinde eli mecbur duracak. Garanti bittikten sonra müşteriler ürkütmesin diye "iyi niyet garantisi" çıkarmışlar.(İtiraz filan etmeden her servis uguluyor mu bilmiyorum) Diğer tarafatan garantiden değişilen parçanın sonra tekrar arıza çıkarması ise ayrı konu.



    Ben aracin ikinci sahibiyim. İlk sahibide bi arkadasimdi. Ondayken garanti vardi ve iki parca ondayken deismisti. Ben aldiktan sonra bende 1 kere ariza yapti ve servis aracin 2. Sahibi olmama ramen sorgusuz sualsiz deistirdi parcayi. Ben aldim alan kiside yetkili servise gittigi surece sikinti yasamaz. Sorunlu arac satmiyorum sonucta. Alanlarda durumun bilincinde. Ben kendi aracimi evet alirdim. Cunku cok titiz bir insanim ve araclarimada oyle bakarim. Aldigim arkadasimda ayni sekildeydi. Ben arabayla gazlayip bozmadim sonucta veya bi yerde patlamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.