Şimdi Ara

Bir kamyon arkası kazası daha.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
4.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat.ersin

    Mazotunu bile kaçak kullanıp (lafım hepsine değil) sineğin yağını çıkarmaya çalışan kamyoncular koruma barını hiç düşünür mü?

    Maalesef devlet buna yöneltiyor... işini düzgün kitabına göre yapan, kaçak mazot kullanmayan, araç kullanma sürelerine uyan, fazla tonaj atmayan, ulaştırma bakanlığından ilgili belgelerin tamamını alan kamyoncu ancak karın tokluğuna çalışır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    Kamyon Arkası Barı nedir? Ne değildir?


    The current U.S. guard standards were acknowledged to be effective to 30 mph,

    Mevcut ABD bar standartları 30 mph' a ( 48 kmh) kadar dayanıklı olduğu kabul edilmiştir.

    a 40 mph standard was acknowledged to be feasible, but was overruled as not cost-effective due to a 40% higher cost for the stronger guards.


    40 mph'a ( 64 kmh) dayanıklı barın fizibıl olduğu kabul edilmiş fakat % 40 daha fazla maliyeti olduğundan daha kuvvetli barlar f/p oranı nedeni ile kabul görmemiştir.


    current U.S. underride guards above 25 mph can often be fatal.

    Mevcut ABD barları 25 mph dan ( 40 kmh) sonra otomobil yolcuları için öldürücü olabilmektedir.



    DİKKAT ! ZURNANIN ZART DEDİĞİ YER...

    Modern cars can withstand a 35 mph impact into a stiff wall

    Arabaların sert duvara çarpma sonucu içindekileri 35 mph ( 56 kmh ) sürate kadar korudukları bilinirken istediğiniz kadar sağlam "bar" yapın, bu süratin üstünde çarpanlar ölecektir.

    35 mph dan sonra yolcuları korumak için kamyonun arkasında enerjiyi emecek bir ezilme bölgesi yapmanız gerekir. Bu bölgenin maliyeti tahmin edileceği gibi mevcut bar maliyetlerinin yanında "off the chart" ya da "out off the roof"dur.



    75 km/h survivable closing speed requires a 400 mm long (derinliğinde okuyun) energy-absorbing structure, 90 km/h, requires 800 mm)." From Volvo Report. ( bu eneji emici yapılar araç tam boyu sabit tutularak ,kasa boyundan feragat edilerek mi yapılacak yoksa araç tam boyu arttırılarak mı yapılacak? bir durumda taşıma maliyetleri artacak, diğer durumda yollar yeniden düzenlenecek.)

    http://www.underridenetwork.org/CurrentIssues/UnderrideGuards.aspx

    Link vermiştim , nedense okunmamış?

    35 mil (56 km/s) hıza kadar koruyan bir bar aslında işe yarayabilir.

    İki araç arasındaki hız farkının 56 km/s olduğu çarpışmalarda işe yarayacaktır.

    Yolda 80 km/s hızla seyreden kamyona 136 ile çarpıldığında ölümleri önleyecek bir bara hayır diyemez kimse.

    Treyler'in son tekerleği çok önde olan dizaynlarda bu barlar olmalı bence.

    Otokar uygulamış.


    https://www.otokar.com.tr/tr-tr/urunler/Sayfalar/platform.aspx

     Bir kamyon arkası kazası daha..
     Bir kamyon arkası kazası daha..




  • Yeni yeni araç kullanmaya başlayan birisiyim otoyolda böyle birşey başıma gelse yol kenarına atarım kendimi uçurumdan düşsem bile kurtulma ihtimalim daha yüksek
  • Çok üzücü. Ne denebilir ki...
  • Hız başka hiçbir şey değil yorumları okuyorumda herkes tırcı diyor peki hız yapana ne demeli biraz mantıklı konuşun hız varsa ölüm vardır basit yorumlar yapmayın makasa girersin tırcı suçlu olur adres sorarsın tıra girersin park halinde tırcı suçlu olur yapmayın böyle

    takip mesafeni koru arkadaşım girme aracın arkasına birçok kişi kasaptan almış öylesine sürüyor aracı

    Allah rahmet etsin ölenlerede yakınlarının başı sagolsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dblackerr -- 20 Mart 2015; 19:09:12 >
  • sürücünün hatalı olduğunda şüphe yok. zaten fazlasıyla da cezasını çekmiş. ama bu tır dorselerinin arkalarına takılması gereken koruma barı ile ilgili devletin birşey yapması gerekmiyor mu?
    devlet sigara içeni cezalandırıyor, içki içeni cezalandırıyor, emniyet kemeri takmayanı cezalandırıyor, aşırı hız yapanı cezalandırıyor. bu işe de bir standart getiri, koruma barı konusuna eğilir. gerekli standartları karşılamayan araçlara yüklü bir ceza yazar ve ölümler azalır. yanılmıyorsam kanada gibi ülkelerde çok ciddi bir şekilde uygulanıyor bu sistem. 400 tl de olsa 4000tl de olsa yaptırmayan cezasını ödesin. vatandaşımızın canından daha mı değerli?
  • Başlığa bir giri ile kamyon arkası barlarının arkadan çarpanları hangi dereceye kadar koruyabileceğini ABD kaynaklarına dayanarak gösterdim.

    Kamyon arkası barları savunucularından beklenir ki, EU, haydi lisanınız yok, TC kaynakları ile argümanlarını desteklesinler.

    96 saattir tıs yok.

    Anlaşılan arkadaşlar “Aylaklığa Övgü”yü sadece başlığı ile değerlendirip tamamen yanlış anlamışlar.

    Başlık açılınca, kafalarındaki dvd çalara ilgili dvd yi koydular başlat düğmesine bastılar, “fikir” beyan etmiş oldular.

    “The packaging is often done so effectively that the viewer, listener, or reader does not make up his own mind at all. Instead, he inserts a packaged opinion into his mind, somewhat like inserting a DVD into a DVD player. He then pushes a button and ‘plays back’ the opinion whenever it seems appropriate to do so. He has performed acceptably without having had to think.”

    Many of the beliefs we hold dearest and defend most vigorously may have been planted in our minds in just this way. ( Yuh olsun! dediğim Show TV nin yaptığı gibi )

    http://www.learningace.com/doc/1201993/daf1984a7d0074e1ebb2888a737d1c32/the-influence-of-mass-culture

    http://forum.donanimhaber.com/m_49961695/tm.htm

    Şu mesajım 3 adet eksi almış ;

    ” Ne kadar da haklısınız ve ne kadar güzel izah etmişsiniz. Tam da bu nedenle arkadan vuranlara eskiden 8/8 , şimdi ise "asli kusur" ( % 100 ) veriyorlar.”

    Bilgi sahih ve doğru, arkadaşları eksi vermeye iten ne olabilir dersiniz? Muhtemelen sorumlu olduklarını, esirgenip bağışlanmayacaklarını ve ölümsüz olmadıklarını hatırlatmam olmalı.

    ABD bile 30 mph dan 40 mph a çıkabilmek için gereken maliyet artışını karşılamakta güçlük çekerken, başkalarının kesesinden 400 tl ye ölümsüzlük vadeden sanayici, 56 saattir konuya muttali olmasına rağmen ondan da bir ses yok.

    Ses yok ama ( artılara bir değer atfettiğimi sanmayınız ) 35 adet artıyı kaptı .

    Bu ülkede tuz tüketimi korkunç, ondan öte, facia boyutlarında.




  • Peki hırsızın hiç mi suçu yok ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.