Şimdi Ara

Bir Konu Hakkında Önemli Soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar sizlere sormak istediğim bi soru var. Vodafone Bayisi’nin bana İngiltere çıkışlı cihaz satması nedeniyle garanti süresi 1 yıldı cihazımın bu konu hakkında da bana bi şey söylenmedi servise gönderdiğimde öğrendim. Bu durumu Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne şikayet ettim. Bu şikayet sonucu servis garantisinin 1 yıl olduğunu belgelemiş, durum telefonun satışını yapan bayii tarafından kabul edilmiş ve Vodafone’a yeni cihazın satışı yapıldığı müşterinin telefonu gelip alması gerektiği şeklinde bilgi verilmiş. Cihazım iPhone 5 fatura fiyatı da (KDV ve fatura fiyatı dahil) 2520 tl. Bayiinin bana android cihaz verme gibi bi hakkı var mı? Eğer telefonu beğenmezsem bana başka telefon verin deme hakkım var mı? Bi de bana sorulması gerekmez mi hangi cihaz istiyosun diye?



  • Böyle bir durumda bence ya fatura tutarı iade edilir ya da sıfır iPhone 5 verilir.
    Sıfır iPhone 5 olmadığına göre fatura tutarı iade edilmesi gerekir.

    Örneğin x cihazı kullanıyorsunuz. Tamire yolladınız. Yapılamadığı zaman yenisi verilir. Yenisi piyasadan kalkmışsa ya fatura tutarı iade edilir ya da üst model verilir.
  • W.Amadeus kullanıcısına yanıt
    Taahhüt olduğu için işin içinde para iadesi durumu nasıl olur bilmiyorum. Açıkçası androide geçmeyi düşünüyodum LG G3 falan verirlerse kabul edebilirim ama tutup da Samsung verirlerse almam, bana sorulması gerektiğini düşünüyorum ben de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordOfSummer

    Taahhüt olduğu için işin içinde para iadesi durumu nasıl olur bilmiyorum. Açıkçası androide geçmeyi düşünüyodum LG G3 falan verirlerse kabul edebilirim ama tutup da Samsung verirlerse almam, bana sorulması gerektiğini düşünüyorum ben de

    Kafalarına göre belirleyip cihaz vermezler bana kalırsa. Başka cihaz verilmesi Kurumsal bir mantığa aykırı gibi geliyor bana.
    Bulunamayan bir cihazın üst modeli mantıklı. Aynı cihaz mantıklı. Fatura tutarı mantıklı. Bunun dışında ki seçenekler bana mantıksız geliyor.

    Örneğin abimin s3 ü zamanında 1800 tl ye almıştı. Bir arıza tamir edilemediğinden dolayı, sıfırı bulunabildiği halde fatura tutarı iade edildi.
    Sıfırı 1100 tl ye düşmüştü ancak 1800 tl iade aldı.
    Bir örnek de, dizüstü bilgisayar bozulmuştu aynısı bulunamadığından bir üst modeli ücretsiz verildi.




  • W.Amadeus kullanıcısına yanıt
    Aynen ben de öyle düşünüyorum hocam. Bunu sormamın nedeni Vodafone Müşteri Hizmetleri'nin bana "müşterimizin adına cihaz satışı yapılmıştır" demesi. Bayiinin ne yaptığını bilmiyorum yarın açık olursa öğrenicem bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordOfSummer

    Aynen ben de öyle düşünüyorum hocam. Bunu sormamın nedeni Vodafone Müşteri Hizmetleri'nin bana "müşterimizin adına cihaz satışı yapılmıştır" demesi. Bayiinin ne yaptığını bilmiyorum yarın açık olursa öğrenicem bakalım

    Bu üç seçenek dışında istemediğiniz bir durumla karşılaşırsanız kabul etmeyin. Tekrar Vodafone a şikayet bırakırsınız.
    Ama dediğim gibi kurumsal firmalar yapmaz böyle bir şey. Sonuçta bir yanlışlık yapılmış, bunun çözümü sizi memnun etmek zorunda.
    Sonucu buraya yazarsanız sevinirim, merak ettim. Bilgilenmiş oluruz.
  • W.Amadeus kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle yapıcam zaten hocam. Yardımınız için çok teşekkür ederim, buraya iletirim sonucu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordOfSummer

    Aynen öyle yapıcam zaten hocam. Yardımınız için çok teşekkür ederim, buraya iletirim sonucu :)

    Rica ederim. Bekliyoruz...
  • Fatura iadesini israr edin bence, iphone 6 alirsiniz o paraya veya 2 g3. Sonucu ben de bekliyorum alintilar misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deve Katili kullanıcısına yanıt
    Taahhüt var hocam ödediğim kadarını geri iade ederler, taahhüt de iptal olur :) Buraya yazıcam mutlaka
  • Gittim az önce bayiiye, "müşteri hizmetleri ne bilsin ya telefon değiştirmek gibi bi durum yok, müşteri hizmetleri bu konuyla ilgili hiç bi şey yapamaz öyle bi görüşme geçmedi" vs dedi. Dalga geçiyolar sanırım. Müşteri hizmetleri nasıl böyle bi hata yapabilir? Ya da bayii mi billur geçiyo anlayamadım. Ortada bi yanlışlık olduğu kesin ama nerde yanlış bilmiyorum. Vodafone'a da müşteri hizmetlerine de lanet olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordOfSummer -- 21 Aralık 2014; 15:49:58 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.