Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karti K kullanıcısına yanıt
    Genelde 3 yıl. 2 yıl satın aldığın yer. 1 yıl da Logitech Türkiye garanti veriyor.
  • Aydolan kullanıcısına yanıt
    Anladim da teknik servisi aradim istanbulu 2 yil dediler. Bide faturam var garanti belgesi istiyorlar birde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Distribütör firma 2 yıl veriyor. Tabi ürüne göre değişir. Logitech in Türkiye sayfasından genede bir bak.

    Senin garanti problemin nedir?
  • Tr garanti suresi 2 sene genelde logitech urunlerinin. Logitech tr diye bir sey yok malesef henuz. Logitech urunleri uluslararasi olarak ta bazi urunlere 2 bazilarina 3 yil garanti veriyor. 2 senesi biten 3yil garantili urunler icin ingiltere merkezli Logitechten dedtek alinabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon dan alınma G700s mouse un tekerleği dönerken ses yapıyordu. Logitech é mail attım. Ürün resmini seri no ve faturasını istediler. Ve bugün yeni ürünü kargoya verdiler. 5 kuruş fazla olsun logitech olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimust -- 22 Ocak 2014; 23:43:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende kırık logitech g35 kulaklık var ne yapmam gerekiyor logitech desteğe nasıl ulaşabilirim yardımcı olabilecek biri var mı?
  • Bugün ürün elime ulaştı bu adamlar her konuda çok iyiler.

    @orlando23 Logitech in sitesine girip üye kaydı gerçekleştir. Daha saonra destek kısmınında arız kaydı oluştur ve arızanı anlat. Daha sonra gerekli yönlendirmeleri ilgili kişiler yapıyor.
  • Ben logitechten asla şaşmam (x540 hoparlör seti, z506 hoparlör seti, C270 webcam, G700, G300, M705, M325 ve bunun dışında bilimum mouseu mevcut yada kullandım). Ben mekanik klavyeleri çıkmadan önce razer almıştım bilseydim çıkacağını mekanik klavyeyide onlardan alırdım, mousepadide onlardan alırdım. G430 yada 230 seriside zamanında çıksaydı onlardan birinide alırdım. Adamlar satış sonrasında hiç bir şekilde yarı yolda bırakmadı. Creative den 5 adet ürün aldım (mp3 player, 2 adet kulaklık ve 2 adet ses kartı) şimdiye kadar 4 üründe de sorun yaşadım ve kesinlikle destek alamadım ne türkiyedeki satıcılarından nede creative'in kendisinden. 1 adet ses kart duruyor çalışan ama asla ve asla creative ürünü almam kimseyede tavsiye etmem. Sattıkları ürünün alternatifi var ise kesinlikle creative almayın ki biraz ses kartında rakipsizler onun dışında her ürünlerinde kat be kat üstün rakipleri mevcut. Creative O yüzden her zaman Logitech




  • merhaba benimde Logitech H760 Model Wileress Kulaklık aldım 40gün oldu ve bugun baktım çalışmıyor sarj olmuyor açılmıyor garanti belgesinde Mersa yazıyor nasıl bir yol izlemeyeliyim. yardımcı olursanız cok makbule geçer

    kayıt olusturdum İngilizce sayfa üzerinden oldu dogrumudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dimitradon -- 29 Ocak 2014; 23:39:29 >
  • ses kartı konusu dışında tamamen katılıyorum dediklerinize, ses kartı için de asus varken creative e para vermem. Size de tavsiye ederim. Araştırın.
  • dimitradon kullanıcısına yanıt
    Trden alındıysa ingilizce sayfadan değil, doğrudan Türkiye'de ki distribütöründen destek almanız gerekmekte.
  • Technics kullanıcısına yanıt
    Haklısınız artık asus var. Gerçi anakart üzerinde ki ses kartlarıda artık baya kaliteli son kullanıcı için. Creative'e olan ihtiyaç bitti.
  • G500 almıştım ağırlık kartuş yeri bozuk çıktı penta ya 27 ocakta bıraktım yarın yenisini 0 km G500 ümü alacağım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ben de faremle ilgili bir sorun yaşadım . Adamlar hemen geri dönüş yaptılar. Bu arada nereden alırsanız alın; arıza durumunda penta bilgisayar a göndermeniz gerekiyor. Distribütör de farketmiyor;mesela benim ürünüm logosoft çıkışlı ama logosoft'u aradım,adamlar beni penta Teknoloji ye yönlendirdiler.

    Bir problem olduğunda arızanızı yazarak;ürün parçalarında eksik olmadan şu adrese gönderin ama önce şu numarayı arayın:
    Penta Teknoloji No: 0216.528.0000

    Arızalı ürün gönderim adresi : ( İstanbul içi kargoların ödemesi size aittir.İstanbul dışı gönderimlerinizi karşıdan ödemeli göndereceksiniz ve Yurtiçi Kargo ya vereceksiniz.)
    Organize Sanayi Bölgesi 4. Cadde No:1
    Penta Teknoloji Ümraniye/İSTANBUL


    Bu da benim mail Cevabım:
    quote:

    Logitech Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse ile yaşadığınız sorun icin çok üzgünüm. Benim adım Kadir ve memnuniyetle isteğiniz konusunda yardımcı olacağım.

    XXXXX Bey, analadigim kadariyla urunde donanimsal bir sorun olusmus. Urunun tamamini gerekli belgelerle beraber, urunu satin aldiginiz yere veya garanti belgesinde adi gecen yetkili Logitech Distributorune iade etmeniz gerekecek. Garanti sartlarindan yararlana bilmeniz icin iadesi gerekenler ;

    -urunun tamamini
    -garanti belgesi ( Mersa, Logosoft veya Penta imzali ),
    -faturasi

    Gerekli belge eksikligi durumunda, malesef urun garanti sartlarina girmez ve ancak asagidaki Distributorlerden ucret karsiligi bakim talep edilebilir :

    - Penta Bilgisayar : 0 850 277 0 277


    Not: 2 haftaya kadar tarafınızdan cevap alınamaması durumunda, talebinizin çözümlendiği düşünülerek dosyanız kapatılacaktır ve otomatik olarak e-posta adresinize görüşlerinizi değerlendirmek amacıyla bir anket gönderilecektir.
    Dosyanızla ilgili referans numaranız 140218-001784 'dır. Dosyanızı takip etmek isterseniz, şu linke tıklayın:http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/10150248/username/xxxxx@hotmail.com


    Eğer sizden bir şifre istenir ve bir şifreniz yok ise, henüz bir hesabınız yok demektir. Bu durumda, Kullanıcı girişi bölümünde "Kullanıcı ismimi veya şifremi unuttum" kısmını kullanarak bir şifre belirleyebilirsiniz.

    Logitech Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için tekrar teşekkür ederiz.

    Saygılarımla,

    Kadir
    Logitech Europe S.A.
    Teknik Destek - Avrupa, Orta Doğu ve Afrika
    Customer By Web Form (xxxxxxxxxxxxxxxxx) 17/02/2014 10.10 PM
    FAREMLE FPS OYUNU OYNUYORUM. SAĞ TIKLAYIP DÜRBÜNDEN BAKMAK İSTEDİĞİMDE DEFALARCA KEZ DÜRBÜNÜ ELİNE ALIP BIRAKIYORDU. BİRAZ ARAŞTIRDIM,BAŞKA BİLGİSAYARLARDA DA DENEDİM FAKAT DEĞİŞİKLİK OLMADI. AYNI PROBLEM DEVAM EDİYORDU.
    http://www.brainbashers.com/10seconds.asp
    İSİMLİ SİTEDE SAĞ TUŞU DENEDİĞİMDE BEN BASILI TUTSAM BİLE BAZEN 2,BAZEN 7 V.S. DEFA KENDİLİĞİNDEN TIKLIYOR. BAŞKA FAREM DE YOK. SİZE BU FAREYİ GÖNDERDİĞİMDE FARESİZ KALIYORUM. NE YAPMALIYIM?

    Question Reference No140218-001784
    Product Level 1: Gaming
    Product Level 2: Mice & Keyboards
    Product Level 3: G700s Rechargeable Gaming Mouse
    Date Created: 17/02/2014 10.10 PM
    Last Updated: 18/02/2014 09.13 AM
    Status: Waiting for Customer
    M/N (Model number): G700s
    PID or S/N: 1310LZ09R6X9
    P/N (Part number): 910-003423
    Operating System: Windows 8.1
    Logitech Software: LGS Logitech Gaming Software
    Software Version: 8.50.2
    Computer Brand: Other
    Point of Purchase: Other online shops
    Chat Location:

    Chat Phone

    [---001:002739:22210---]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sacid55 -- 18 Şubat 2014; 12:13:08 >




  • Beyler sadace fatura mevcut bende 2 ay garantisi var z506min kontrol unutesi olan hoparlorde cizirti var acaba cozum olurmu bilen arkadaslar yardimci olabilirmi lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • penta yı bi ara; müşteri hizmetlerinde karşına çıkan kişiye derdini anlat; çözüm bulabilirler belki..
  • Teşekkürler yarın bi deneyeyim bakalım
  • Forever Logiii

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tum yazilanlari okuyamadim ama bendede ilk aldigim casper pcnin tyaninda verdikleri 2+1 ses sistemi tam 7 senedir sorunsuz calisiyor sadece ses acmak icin dondurdugumuz sey ortadayken ses gidip geliyor Şuan pcm yok ama yazin toplamayi dusunuyorum ve alacagim klavye mause LOGITECH

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    Tr garanti suresi 2 sene genelde logitech urunlerinin. Logitech tr diye bir sey yok malesef henuz. Logitech urunleri uluslararasi olarak ta bazi urunlere 2 bazilarina 3 yil garanti veriyor. 2 senesi biten 3yil garantili urunler icin ingiltere merkezli Logitechten dedtek alinabiliyor.

    Ben de MK 710 Wireles desktop var. Birkaç gündür farenin çift tıklamasında ve tekerleğinde sorun çıkarmaya başladı. Ürünü alalı 2 ay sonra 3 yıl olacak. Hatırladığım kadarıyla 2 yıl garanti yazıyordu kitapçıkta. Bu durumda Logitech ile irtibata geçmem gerekiyor sanırım. Yalnız önce bozuk ürünü göndermeden yenisini gönderiyorlar demişsiniz sonra da orjinal kutusunu istiyorlar demişsiniz. Ben orjinal kutuyu attım, eğer garanti kitapçıkla beraberse 2 hafta önce kitapçığını atmıştıım, fatura duruyordu. Yenisini alayım diye baktım 100 Lira olmuş sonradan Logitech garanti süresine bakayım dedim burada üç yıl olduğunu gördüm. Logitech'e bir e-mail attım bakalım ne olacak?




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.