Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun öncelikle,

    Abarttığım herhangi bir durum yok Alp bey, yazdıklarım tamamen yaşadığım gerçek olaylardır.

    Türkiye içindeki durum için bir şey söylemedim, söylemem de, bizim ülkemizde halk acı çektirilmeye programlandığı için ülkemiz içerisinde sizimn de yaşadığınız gibi mantıkla örtüşmeyen, hani 10 yaşında çocuğun bile düşünebileceği ayrıntıları, en önemli kurumların bile başında ki cahillerin düşünemiyor olması bize sıkıntı olarak geri geliyor malesef. Bu sebeple ben ülke koşullarımızdan bahsetmedim, hiç bir zamanda malesef bahsetmeyeceğim. Manteryaliye bu çünkü. Standart olarak aldığım ve size aktardığım Uluslararası garantidir sadece.
  • Evet arkadaşlar forumdaki tüm yazılanları okudum. Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım istedim. Z5500 ses sistemim arızalanmıştı yılı tam hatırlıyamayacağım 2009 du türkiyedeki standart 2 yıllık garantisi dolmuştu. Tabi panikledim eyvah bu kadar para verdik şimdi ne yapacağım dedim. Hemen forumlarda anlatılan acil müdahale durumlarında yapılacak olanları yaptım. Elektronikçiden aynı değerlerde sigorta aldım denedim nafile. Sonra dedim kendi kendime dur heycan yapma bulucaz bir çaresini. Ne mersayı aradım ne aldığım yeri direkt müşteri destek hattını aradım. O zamanlar telefona avrupa desteği olduğu için türkçe konuşan biri çıkmıyordu. Fakat siz kendinizi üç beş kelime ile ifade edebilirseniz türk yetkiliye bağlıyorlardı. Bazende direkt türk yetkilide telefona çıkabiliyordu. Durumu güzel bir şekilde ifade ettim. Beni bir süre hatta beklettiler ve size önce sigorta yollayalım deneyin dediler. Sonra yine geri dönüş yapın durumu paylaşalım şeklinde bir cevap aldım tamam demekten başka şansım yoktu. Aradan bir hafta geçti almanyadan orjinal sigorta geldi zarfın içinde 3-5 tane vardı. Önceden denediğim için biliyordum olmayacağını denedim sonuç olumsuz. Hemen telefona sarıldım yine aradım destek hattını denedim durum olumsuz dedim. Beni beklettiler bir süre hatta sonra yetkili şu an için yeni ürünlerimiz üretim aşamasında bizi 1 ay sonra arayın gibi birşey dedi. Bu iş çok ilginç bir hal almaya devam ediiyordu. 1 ay geçti aradım. Uzun telefon görüşmesinden sonra faturası hala duruyormu dediler. Evet duruyor dedim. Yetkili, vermiş olduğum referans numarasını orjinal faturanın üzerine kurşun kalemle yazıp tarayın ve vereceğim linkte adınıza açmış olduğum profil var. Buraya upload edin ve bana yine dönüş yapın dedi. Yetkilinin dediklerini harfiyen uygulayarak geri dönüş yaptım. Bir süre beni hatta bekletti ve şöyle bir cevap geldi hayırlısı olsun yeni ürününüzün çıkışını yaptım. İyi günlerde kullanın dedi. Ürünün tarafıma ulaşmasıda o kadar kolay olmadı tabi. 10 gün sonra gümrükten aradılar. Bazı sorular sordular. Kutunun içinde ne olduğu ve bazı yapmam gereken işlemler olduğu. Size vekaletname örneği göndericez noterden tastiklettirip bize mail atın dedi gümrük yetkilisi. Hadi yaa buda nerden çıktı dedim. Neyse denilenleri yaptım Noterde baya bir uğraştırdılar. Noter amcam imzayı attı ve 50 lirada orda bize kaçtı haliyle kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez dimi. Tüm işlemleri yaptım ne olur artık bir daha birşey çıkmasın dedim. Çıkmadıda sıfır ürün artık kutudan çıkarılmayı bekliyordu. O gün bugün şu anda kullandığım tüm pc çevre birimlerim logitech. markadan şaşmam. (Mouse,kamera,ses sistemim,klavye,direksiyon,game pad) Arkadaşlarım takılır hatta logitech anakart çıkarsa alırmısın diyolar. Tabi alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    Geçmiş olsun öncelikle,

    Abarttığım herhangi bir durum yok Alp bey, yazdıklarım tamamen yaşadığım gerçek olaylardır.

    Türkiye içindeki durum için bir şey söylemedim, söylemem de, bizim ülkemizde halk acı çektirilmeye programlandığı için ülkemiz içerisinde sizimn de yaşadığınız gibi mantıkla örtüşmeyen, hani 10 yaşında çocuğun bile düşünebileceği ayrıntıları, en önemli kurumların bile başında ki cahillerin düşünemiyor olması bize sıkıntı olarak geri geliyor malesef. Bu sebeple ben ülke koşullarımızdan bahsetmedim, hiç bir zamanda malesef bahsetmeyeceğim. Manteryaliye bu çünkü. Standart olarak aldığım ve size aktardığım Uluslararası garantidir sadece.




    Yanlış anlamışsını yahut ben tam ifade edememişim. Abartıdan kastım sizin yazınız üzerine değil, yazan diğer arkadaşlarla birlikte sizin başlığınızdan çıkan "Logitech Mükemmel" sonucudur. Zira anladığım kadarıyla siz durumun farkındasınız. Piyasada mimlenmiş markalar bazen çok güzel jestler yapıyor ve iyi bilinenler de Türk büroksasisi gibi gereksiz prosedurler çıkarabiliyor. Mesele kaale almadığınız pek çok marka hatta markaların %90'ı sadece seri numarası üzerinden garanti sorgulaması yapıp ürün kabul eder. Hatta Logitech bu anlamda geriye kalan 3-5 firmadan biri.

    Sizin olayınız doğrudur tabi ki. Lakin ürünümün destek alması oradaki şahısların zeka seviyesine veya o günkü moral düzeyine bağlı ise siz şanslıymışsınız :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be®H@N

    Evet arkadaşlar forumdaki tüm yazılanları okudum. Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım istedim. Z5500 ses sistemim arızalanmıştı yılı tam hatırlıyamayacağım 2009 du türkiyedeki standart 2 yıllık garantisi dolmuştu. Tabi panikledim eyvah bu kadar para verdik şimdi ne yapacağım dedim. Hemen forumlarda anlatılan acil müdahale durumlarında yapılacak olanları yaptım. Elektronikçiden aynı değerlerde sigorta aldım denedim nafile. Sonra dedim kendi kendime dur heycan yapma bulucaz bir çaresini. Ne mersayı aradım ne aldığım yeri direkt müşteri destek hattını aradım. O zamanlar telefona avrupa desteği olduğu için türkçe konuşan biri çıkmıyordu. Fakat siz kendinizi üç beş kelime ile ifade edebilirseniz türk yetkiliye bağlıyorlardı. Bazende direkt türk yetkilide telefona çıkabiliyordu. Durumu güzel bir şekilde ifade ettim. Beni bir süre hatta beklettiler ve size önce sigorta yollayalım deneyin dediler. Sonra yine geri dönüş yapın durumu paylaşalım şeklinde bir cevap aldım tamam demekten başka şansım yoktu. Aradan bir hafta geçti almanyadan orjinal sigorta geldi zarfın içinde 3-5 tane vardı. Önceden denediğim için biliyordum olmayacağını denedim sonuç olumsuz. Hemen telefona sarıldım yine aradım destek hattını denedim durum olumsuz dedim. Beni beklettiler bir süre hatta sonra yetkili şu an için yeni ürünlerimiz üretim aşamasında bizi 1 ay sonra arayın gibi birşey dedi. Bu iş çok ilginç bir hal almaya devam ediiyordu. 1 ay geçti aradım. Uzun telefon görüşmesinden sonra faturası hala duruyormu dediler. Evet duruyor dedim. Yetkili, vermiş olduğum referans numarasını orjinal faturanın üzerine kurşun kalemle yazıp tarayın ve vereceğim linkte adınıza açmış olduğum profil var. Buraya upload edin ve bana yine dönüş yapın dedi. Yetkilinin dediklerini harfiyen uygulayarak geri dönüş yaptım. Bir süre beni hatta bekletti ve şöyle bir cevap geldi hayırlısı olsun yeni ürününüzün çıkışını yaptım. İyi günlerde kullanın dedi. Ürünün tarafıma ulaşmasıda o kadar kolay olmadı tabi. 10 gün sonra gümrükten aradılar. Bazı sorular sordular. Kutunun içinde ne olduğu ve bazı yapmam gereken işlemler olduğu. Size vekaletname örneği göndericez noterden tastiklettirip bize mail atın dedi gümrük yetkilisi. Hadi yaa buda nerden çıktı dedim. Neyse denilenleri yaptım Noterde baya bir uğraştırdılar. Noter amcam imzayı attı ve 50 lirada orda bize kaçtı haliyle kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez dimi. Tüm işlemleri yaptım ne olur artık bir daha birşey çıkmasın dedim. Çıkmadıda sıfır ürün artık kutudan çıkarılmayı bekliyordu. O gün bugün şu anda kullandığım tüm pc çevre birimlerim logitech. markadan şaşmam. (Mouse,kamera,ses sistemim,klavye,direksiyon,game pad) Arkadaşlarım takılır hatta logitech anakart çıkarsa alırmısın diyolar. Tabi alırım.

    buzdolabi bile cikarsa alirim.
    bende de 7 yildir kullandigim v450 nano mouse ve z5500 var.sonradan vx nano mouse aldim.halen hepsini kullaniyoeum garantiyle şunla bunla hiç işim olmadı.bugun k230 klavye aldım.unifying ozellikli diye.yani tek aliciyla 6 cihaza kadar calistiriyomus.yanliz elimdeki mouselarin ikisiylede calismadi.unifying ozelligi olmasi lazimmis yada şansa tutabilirmişte.tek sorunum bu oldu.yarın setle degistircez artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benimde mause da bir problem var G600 bakalim bnde sizden gaza gelip aramaya karar verdim yasadiklaimi anlatiri burdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle selamlar. bende logitechten yaklaşık 6 7 ay önce cooling pad aldım. n200. bir süredir kablosunda sıkıntı vardı şu an çalışmayı tamamen durdurdu. bimeksten almıştım zamanında şuan bulunduğum şehirde bimeks yok. bursayada tekrar dönmeyeceğim. faturası garanti belgesi yanımda ben bunu nasıl halledebilirim. garanti belgesi üzerindeki numarayı aradım yaklaşık 5 dk bekledim kimse açmadı. sanırım logosofttu firmanın adı. benim bunu kendim kargoyla merkezi neresiyse göndersem faturasının fotokopisiyle beraber. bu sorun hallolur mu? ve ya bilgi almak için benim nereyi aramam gerekli yardımcı olursanız sevinirim. yada direk yenisini göndereceklerse seri numarasıyla daha iyi olur ama :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutmayankamon

    öncelikle selamlar. bende logitechten yaklaşık 6 7 ay önce cooling pad aldım. n200. bir süredir kablosunda sıkıntı vardı şu an çalışmayı tamamen durdurdu. bimeksten almıştım zamanında şuan bulunduğum şehirde bimeks yok. bursayada tekrar dönmeyeceğim. faturası garanti belgesi yanımda ben bunu nasıl halledebilirim. garanti belgesi üzerindeki numarayı aradım yaklaşık 5 dk bekledim kimse açmadı. sanırım logosofttu firmanın adı. benim bunu kendim kargoyla merkezi neresiyse göndersem faturasının fotokopisiyle beraber. bu sorun hallolur mu? ve ya bilgi almak için benim nereyi aramam gerekli yardımcı olursanız sevinirim. yada direk yenisini göndereceklerse seri numarasıyla daha iyi olur ama :)

    Teknik servisler genelde müşteriyle değil, ürünün satın alındığı firmayla muhattap olurlar. Yanlış bilmiyorsam artık Logitech ürünlerinin çoğunun teknik servisi Logosoft'tan Penta'ya geçti. Benim Logosoft garantili klavyem tamir için Logosoft'a değil Penta'ya gitmişti. Yine elinizdeki mevcut garanti belgesi ve faturayla işlem yapılıyor yani değişiklik herhangi bir soruna sebep olmuyor. Bimeks ile telefonda görüşüp ürünü kendilerine kargolarsanız gerekli işlemleri yapacaklardır fakat muhtemelen sizin Bursa'ya, Bursa'daki Bimeks'in yine bir ihtimal İstanbul'a servise göndermesi ve aynı işlemin dönüşte de tekrarlanacak olması ürününüzün garantiden geleceği süreyi uzatacaktır fakat pek fazla seçeneğiniz yok malesef. Fatura konusunda da fotokopi değil de sizin elinizdeki faturayı yani aslını isteyebilirler aklınızda bulunsun.




  • Bende cift tiklama yapan g500 icin iletisime gectim bakalim ne cikacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics


    " Logitech ürünleri, ama estetiklerinden ama konforlarından ama kaliteli malzemesinden ötürü 10 senedir tek tercihimdir, forumda beni tanıyanlar bilirler. Klavye - Mouse setlerinden, evrensel kumandalarına kameralarına bir çok bileşenlerini kullandım, pek te bir sorunla karşılaşmadım açıkçası, "

    "önce karşıma hayatımda ilk defa gerçekten de kültürlü, sakin, ne söylediğini bilen beyefendi bir müşteri temsilcisi çıktı"

    "Garanti budur.
    Marka olmak budur."


    katıldığım yerler gerçekten benimde tecrübem var vatandan LOGITECH M705 almıştım güzel mouse herşeyi yapıyorda 2 hafta sonra masanın üstünde lazeri teklemeye başladı resmen gitmiyordu pad de sorun yok ama böyle birşey olması canımı çok sıktı neyse denk geldim bir logitech konusuna ordan telefon numaralarını aldım aradım söyledim garantiye yollayın çözüme ulaşmazsa buradan yardımcı oluruz dedi yolladım geldi tabikide türkiye burası Allah bilir hiçbirşey yapmadılar ama üstüne sorun giderildi demişler geldim bakım hiçbirşey değişmemiş adamı aradım bana serii numaralarını sordu fotoğrafla kanıtlamamı istedi yolladım mailine bana anında geri mail geldi yeni modeminiz yola çıkmıştır UPS ile hollandadan evime gelmesi 2 günü buldu kontrol ettim ups de. eski mouse elimde kaldı yeni mouse i ücretsiz yolladılar. gerçekten çok şaşırdım hakkaten garanti budur. sırf bu yüzden logitech alırım herzaman. zaten çevre bileşenlerinde logitech ve diğerleri diye düşünüyorum kimse alınmasın ama öyle. hem daha estetik hem daha kaliteli .

    NOT: Belirtmeden edemeyeceğim yurtdışından gelen mouse in tıklaması bile farklı daha güzel türkiyeye en dandikleri yolluyorlar orası kötü yahu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 24 Ağustos 2013; 15:28:14 >




  • Benimde geçen gün çok sevdiğim mx revolution faremin alıcısı kırıldı. Maalesef yardımcı olmadılar garantisi bitmiş falan diye.Heryere baktım ama bulamadım..
  • Garanti konusunda Logitech'ten iyisi kesinlikle yoktur. Bu defalarca kez kanıtlanmış birşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics


    " Logitech ürünleri, ama estetiklerinden ama konforlarından ama kaliteli malzemesinden ötürü 10 senedir tek tercihimdir, forumda beni tanıyanlar bilirler. Klavye - Mouse setlerinden, evrensel kumandalarına kameralarına bir çok bileşenlerini kullandım, pek te bir sorunla karşılaşmadım açıkçası, "

    "önce karşıma hayatımda ilk defa gerçekten de kültürlü, sakin, ne söylediğini bilen beyefendi bir müşteri temsilcisi çıktı"

    "Garanti budur.
    Marka olmak budur."


    katıldığım yerler gerçekten benimde tecrübem var vatandan LOGITECH M705 almıştım güzel mouse herşeyi yapıyorda 2 hafta sonra masanın üstünde lazeri teklemeye başladı resmen gitmiyordu pad de sorun yok ama böyle birşey olması canımı çok sıktı neyse denk geldim bir logitech konusuna ordan telefon numaralarını aldım aradım söyledim garantiye yollayın çözüme ulaşmazsa buradan yardımcı oluruz dedi yolladım geldi tabikide türkiye burası Allah bilir hiçbirşey yapmadılar ama üstüne sorun giderildi demişler geldim bakım hiçbirşey değişmemiş adamı aradım bana serii numaralarını sordu fotoğrafla kanıtlamamı istedi yolladım mailine bana anında geri mail geldi yeni modeminiz yola çıkmıştır UPS ile hollandadan evime gelmesi 2 günü buldu kontrol ettim ups de. eski mouse elimde kaldı yeni mouse i ücretsiz yolladılar. gerçekten çok şaşırdım hakkaten garanti budur. sırf bu yüzden logitech alırım herzaman. zaten çevre bileşenlerinde logitech ve diğerleri diye düşünüyorum kimse alınmasın ama öyle. hem daha estetik hem daha kaliteli .

    NOT: Belirtmeden edemeyeceğim yurtdışından gelen mouse in tıklaması bile farklı daha güzel türkiyeye en dandikleri yolluyorlar orası kötü yahu.



    dostum bende de aynı şey oldu aynı süreç yaşandı fotoğraflarını istedi gelen maile cevap olarak fotoğraflı maili yolladım sonra logitech sitesine giriş yaptım yaklaşık on dk sonra ürünlerim altında yolladığım fotolar vardı ama bana tekrar mail falan gelmedi acaba bi aksilik mi var?




  • g500 2 yil kullandim normal garantisi bittiği icin logitech distribütörü para talep etmişti

    logitechle direk temasa gectim fatura ve farenin resimlerini cekip gönderdim sifir g500s gönderdiler firma dedigin boyle olur

    sırf su müşteriye gosterilen ilgi alâka bile bu markayi kullanma sebebi bizim türkiye distribütörü anca baştan savma cevaplar versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M705 mouse eski versiyonlarında sorun vardı. Lazer herheyrde çalışmıyorud. Vatanda birebir değiştirdim yenisinde bir sıkıntı yok. Logitech'e gelince arızalı X-540 yerine z-506 gönderdiler, g700 mouse değişti sorgusuz sualsiz. Bu dediklerim 2 yıldan fazla oluyor. Logtechte çalışan türkler de mevcut birisi ile görüşmüştüm özellikle türkyedeki kullanıcılar bu durumu suistimal etmeye başlamış olmayan ürünleri değişim talep etmeye başlamışlar. Bu sebebpe artık öncelikle garanti belgeleri ve fatura ile yetkili distrübütöre yönlendiriyorlar. ancak sonuç lamazsanız ilgili belgelerde kendileri de yardımcı oluyorlar. Müşteri memnuniyetinde logitech üzerine tanımam.
  • Bende g500 aldım ve aldığımdan beridir mouse da bir çınlama var.Geceleri çok fazla rahatsız ediyor.Acaba garantiye yollasam değiştirirler mi?

    Bir de ürünü hızlıaldan aldım keşke cayma hakkımı kullanıp iade etseydim.
  • Bende benim bozuk g300 için mail attım resinli felan bakalım ne olucak ? Bu arada bu destek numarasını arasam faturama çok para yansır mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ExtraTechx*

    Bende g500 aldım ve aldığımdan beridir mouse da bir çınlama var.Geceleri çok fazla rahatsız ediyor.Acaba garantiye yollasam değiştirirler mi?

    Bir de ürünü hızlıaldan aldım keşke cayma hakkımı kullanıp iade etseydim.




    çınlama dediğiniz şey benim yaşadığım sorunsa dayanılacak bir şey değildi bu

    donanımhaber forum
    << Logitech G700 & G700S Kablosuz Gaming Mouse İncelemesi 5700-8200 DPI >> » Sayfa 4 - 13
    http://forum.donanimhaber.com/m_64670093/mpage_2/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcan0123

    Bende benim bozuk g300 için mail attım resinli felan bakalım ne olucak ? Bu arada bu destek numarasını arasam faturama çok para yansır mı ?

    destek numarası ücretsiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    M705 mouse eski versiyonlarında sorun vardı. Lazer herheyrde çalışmıyorud. Vatanda birebir değiştirdim yenisinde bir sıkıntı yok. Logitech'e gelince arızalı X-540 yerine z-506 gönderdiler, g700 mouse değişti sorgusuz sualsiz. Bu dediklerim 2 yıldan fazla oluyor. Logtechte çalışan türkler de mevcut birisi ile görüşmüştüm özellikle türkyedeki kullanıcılar bu durumu suistimal etmeye başlamış olmayan ürünleri değişim talep etmeye başlamışlar. Bu sebebpe artık öncelikle garanti belgeleri ve fatura ile yetkili distrübütöre yönlendiriyorlar. ancak sonuç lamazsanız ilgili belgelerde kendileri de yardımcı oluyorlar. Müşteri memnuniyetinde logitech üzerine tanımam.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    g500 2 yil kullandim normal garantisi bittiği icin logitech distribütörü para talep etmişti

    logitechle direk temasa gectim fatura ve farenin resimlerini cekip gönderdim sifir g500s gönderdiler firma dedigin boyle olur

    sırf su müşteriye gosterilen ilgi alâka bile bu markayi kullanma sebebi bizim türkiye distribütörü anca baştan savma cevaplar versin

    Logitech'e eğitime göndermek lazım Türkiye'de ki firmaların hepsini..




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.