< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (23. sayfa)
-
-
Evet resimleri ilk mailde bolca atmıştım onlar istemeden.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Arkadaşlar benim g810 klavyem çift tıklama sorununa sahip. Bundan 5 ay kadar önce yazmıştım 1ay sonra geri dönmüşler görmedim, sorunu ara ara tekrarladığı içinde daha yazmamıştım. Birkaç gündür sorun daha ileri seviyede olmaya başladı 7-8 tuş çift tıklama basmama sorununa sahip mail falan attım çok yavaş geri dönüyorlar o yüzden aradım sorunu anlattım. Ürünü 27.12.2016 da almama rağmen ve 2 yıl dolmadan bana garantisinin bittiğini söyledi ve eğer ki bitmediğini düşünüyorsanız faturayı yollayın dediler. Bende zaten faturayı mail ile yolladığımı ve hala garantisinin olduğunu ve 5 ay öncede yazdığımı söyledim. Sonra ise faturanın kontrol edileceğini sorunu ilgili birime ulaştırdığını söyleyip adres bilgilerimi ve telefon numaramı doğruladı. Olayı logitech globala da inglizce olarak ilettim fatura herşeyi zaten kayıtlı sistemde. Bundan sonraki süreçler nasıl olur sizce çünkü garantiside az kaldı çok geç cevap veriyorlar bilginiz varmıdır ?
-
g9x kullandım
çokta iyi para vermiştim
zorlaya zorlaya (penta firmasıydı) yaptırdım (kablo arızası )
mausa 40 50 cm den kısa orjinal kablodan farklı kablo takıp yolladılar
alt kaydıraclarıda degısmemısler anası aglamıstı
orta tıkıda nasıl yaptılarsa bozmuşlardı
o maus gibi bir maus daha bulamadım.
buda benim başımdan geçen bir olay
haaa aklıma gelmişken diyodular size maus hediye edelim ne edeceksiniz dedim g600 g9x in 5 katı buyuk fiyat olarak 10 da biri
aman yaa boşverin gitsin. senin şansın bu benim şansım bu
alıcısına bol şans.. -
Logitech'e satıcımın bana geri dönüş yapmadığını söyledikten sonra Hollanda'dan İstanbul'a 2 günde yeni G102 fare yolladılar, ve malzemesi eskisinden daha kaliteli.quote:
Orijinalden alıntı: arsenikq
G102 faremin sol tıkına sert bastığım zaman basmıyor komutu göndermiyordu. Logitech'e telefondan ulaştım ve sorunumu anlattım, değişim yapılmayacağını prosedürlerinin değiştiklerini söylediler ürünü nereden satın aldıysam oraya başvurmamı söylediler. 2 ay önce fare skatezlerinin zarar görmesi üzerine Logitech'e mail attım ve skatez gönderdiler gayet memnundum. değiştirseydiler tam olacaktı. -
Hocam selam, hortlatıyorum biraz ama affola.
Kız arkadaşım hediye olarak D&R'dan g502 mouse hediye almış fakat onun eline geçtikten 1 ay sonra verebildi bana, 1 hafta önce açtım kutusundan taktım kullanmaya başladım ve 1 gün sonra tekerlek dönüyor olmasına rağmen sayfalarda aşağı yukarı gidemiyordum, 1 hafta geçti mevzunun üstünden işlerim dolayısıyla kenarda duruyordu öyle, bu gün logitech e mail atıp olayı yazılı şekilde bildirdim. Başka yapmam gereken bir şey var mı? Doğru yere mi ulaştım, ilk kez başıma geliyor sormak istedim. -
Birkaç sene önce bir arkadaşım logitech in basit kablosuz mouse larından birine pil takarken pili bantlayıp takmış, pil taksam da çalışmıyor diye video göndermiş ve yenisini göndermişlerdi. Bi yandan iyi bi yandan kötü uygulamaları var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
eee sene olmuş 2019 ama logitech reis logi reis.. arkadaşımın kaç yıllık mouse si bozuldu garanti maranti kalmadi tabi ticket atiyor 2 güne donuyorlar 1 haftaya yenisini yolluyorlar ups ile.. helal olsun. Benimde logi g35 kulaklık kablosu deforme olmuş zamanla acaba bahsini açsam suistimal mi etmiş olurum :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Logitech'den böyle bir mail aldım. Sizce red edilme durumu olabilir mi ? Tecrübesi olan var mı ?
G502 Lightspeed Wireless Gaming Mouse için garanti kapsamında değişim işlemini başlattık! Bu aşamadan sonra talep, incelemesi 72 saat kadar sürebilen son bir onay sürecinden geçecektir. Sipariş tamamen onaylandıktan ve gönderildikten sonra, yeni cihazın ne zaman ulaşacağını öğrenebilmeniz için takip numarası içeren otomatik bir E-posta bildirim alırsınız.
Yeni ürünü alana kadar kusurlu ürünü elinizde tutmanızı şiddetle tavsiye ederiz. Herhangi bir nedenden ötürü değiştirme talebinin reddedilmesi durumunda sizi en kısa sürede bilgilendireceğim, böylece sıkıntınızın giderilmesini sağlamak için gereken diğer adımları atabiliriz.
Bu arada başka bir şeye ihtiyacınız olursa bana bildirmekten çekinmeyin.
-
Arkadaşlar Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming yerine Pazartesi Günü G502 Lightspeed Wireless Gaming Mouse Hollanda'dan kargoya verildi. Salı Günü gümrüğe geldi çarşamba akşamı gümrükten çıktı ve biraz önce teslim aldım. Bendeki G502'nin başparmak kısmındaki kauçuk erimişti Firma 3 ay görüşmeden sonra o ürün stokta yok dedi ve Hero yerine Light Speed Maus'u gönderdi. Bendeki ürünü kırmamı veya geri göndermemi de istemediler.
Kutu hiç açılmamış sıfır gibi görünüyor. Sanırım Refurbished falan değil çok güzel.
Resimler:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 1 Temmuz 2021; 12:42:58 >
-
Güle güle kullanın. Şaşırmadım. Bu adamlar böyle. Çok güzel görünüyor.
geçtiğimiz aylarda sistemimde ki rgb uyumu için bir de isim vermeyeyim farklı ve iyi bir markanın top ürününü deneyeyim dedim. Az para da değil 1250 liraydı ben alırken mouse 3 ayda mefta. Gittim mx3 aldım ben de tekrar. Ne varsa hala Logitechte var.
-
Bunu bende yasadim ama gecen sene aldigim logintech g935 ikidebir ses kisilmasi yasatiyordu kullagima takip 2 3 kez vurunca duzeliyordu bi ara duzelmedi bende duvara carptim attim depoya halla orda kirilmis durur logintechi o kadar ovmeyin bence
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Eskiden firmalar (premium diyebileceklerimiz) evladiyelik ürünler üretirlerdi. Genelde bozulduğundan değilde sıkıldığımızdan değiştirirdik. Şimdi ise adamların aklı gidiyo çok uzun süre dayanırda yenisini satamayız diye. Mouselarda genelde logitechi tercih ediyorum, ama alırken işimi görmesinin yanında tamir edilebilirliğinede dikkat ediyorum. Şu an kullandığım g700 mouseu yıllardır switch (en son üst anakart) değiştirerek kullanmaya devam ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X