Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de başımdan geçenleri anlatayım.
    G300S mause'umun sağ tuşu zor basmaya başladı. Garantisi devam ettiği için iletişime geçtim. Bir haftayı geçtikten sonra cevap verdiler. Gecikme için özür dileyip adresimi istediler. 20 saat önce Holanda'dan kargoya verdiler ve birkaç saat önce kapalı kutu bir şekilde yeni ürünü teslim aldım.
    Daha önce garantiyle işim oldu fakat böylesini yaşamamıştım, müşterinin bu kadar yanında olmaları çok güzel. Tabi suistimale çok açık ama kişiye kalmış orası.
  • Ya arkadaşlar bu kadar hızlı çözüm ürettiğini okuyorum ancak bende 0212 li bir numarası vardı onu aradım birikeriyle görüştüm bana deişim yapacaklarını söyledi telefondaki kadın ancak. Ardından bir mail geldi yetkili birime incelenmesi için gönderldi diye. Bu ayın11-12 si gibi iki iş günü maksimum inceleme süresidir diye üzernden tam olarak 7 gün geçti hala bir dönüş yok geçen hafta çarşamba günü aradım ypğunluk vardır ondan henüz cevap verilmemiştir dediler. G930 kulaklığım bozuldu. Birbirini görmüyor alıcıyla. Garanti belgesi cart curt yok ama. Deiştirelim oyanlıyor musunuz dediler evet dedim sonra deişti nasıl yapcaz acaba şu bahsi geçen 0850 no yu mu arasam? Farklı yerler mi ki bunlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caga17

    2 ay önce g300s mouse sol ve sağ tuşlar basmaz olmuştu.Sitesinden bildirdim durumu dün ürüne değişim gelmiş.Şu anda ups aracılığı ile yenisini gönderiyorlar.
    Bu süreç toplamda ne kadar sürdü hocam ürünü bildirip değişim vermeleri ve ürünün elinize ulaşması acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RumeeL

    Bugun bizim ufaklik hanimin hediye aldigi g933 kulakligi yere dusurdu dusurur dusurmez kirildi 189 euroya almisti

    Sabahtan beri moralim bozuktu az para degil aklima logintechi aramak geldi birde icini acip tamir edecegim ayaginan duman ettim



    Aradim bilgi istediler ve Esime Sorun degil size yenisini gonderelim dediler ilkez boyle biseyle karsilasiyorum



    Benim icin steel vs hilayedir artik zaten mouse klavye speaker kulaklik logintech bundan sonra bu firmadan sasma yok
    Hocam tam olarak nenzaman bildirdiniz?

    Değişime ne zaman karar verildi ve herhangi bir ups kargo takip no falan verdiler mi süreç benimkiyle aynı başlamış belli ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exorcist33

    Hocam tam olarak nenzaman bildirdiniz?

    Değişime ne zaman karar verildi ve herhangi bir ups kargo takip no falan verdiler mi süreç benimkiyle aynı başlamış belli ki

    Alıntıları Göster
    Dostum Banada ups verdiler simdi gonderdim isin ilginc yani kadin Sorun Degil yenisini gonderiyoruz dedi ama logintechten arastirdik urunu bize gonderin denildi sizinki ne oldu gonderdinizmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • exorcist33 kullanıcısına yanıt
    18 Mayıs başvurdum 30 Mayıs'ta geri dönmüşler ama hard disk çöktüğü için geri dönemedim.23 Haziran'da tekrar geçtim iletişime 6 Temmuz'da bilgileri istediler işte isim,adres,ürün seri numarası,nereden aldığınız diye verdim.11 Temmuz'da değişim olduğu bilgisi geldi.13 Temmuz'da ürün elime geçti.
  • Vallahi aynı kadın bana da değişim dedi 12 temmuz da benden iletişim ve adres bilgilerini istedi.aynı gün gönderdim. Sonrada hala bir geri dönüş yok bugün ayın 21 i. Ups falan vermediler bana henüz. Ancak geri gönderin falan okuduğum yorumlarda da geri göndermek yoktu henüz bi bilgi çıkmadı açıkcası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caga17 C kullanıcısına yanıt
    Kardeşim peki sizdeki ürünü aldılar mı ups den falan anladığım kadarıyla 20 gün kadar sürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de bana da ups verdiler şimdi gönderdim derken neyi gönderdiniz acaba hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • exorcist33 kullanıcısına yanıt
    hayır benden almadılar.
  • caga17 C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederm bilgilendirme için hocam saolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exorcist33

    Teşekkür ederm bilgilendirme için hocam saolun.
    Bence suphelendigi kisilerden ups gonderin diyor kanimca



    Bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım bu hafta içi değişim verirler kulaklıksız kaldık ya :( fena bi durum insan eksikliğini hissediyor🎧

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haber vereyım dedım bı hafta önce ürün yenisi geldi :) lakin mouse için aynı şeyi yapmadılar garanti bitti dediler. g500 fatura istediler fatura yok tabii :) kaç zaman geçti
  • exorcist33 kullanıcısına yanıt
    süper haber iyi günlerde kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    süper haber iyi günlerde kullanın
    saolun hocam telefonda ilk elimizde g930 yok 933 olarak değişim yapalım dediler onaylar mısınız anlayamadım ilk :) ne bilelim biz Türküz bizim burda böyle şeyler yok şaka yapıo sandım :) kısık bi sesle evet diyebildim telefndaki kadın utanmadı hangi rengi istersiniz dedi. Tabi paşa dururmu beyaz tabiki dedim :)) çok mutlu oldğumuz doğrudur. :)
  • Garantisinin bitmesine 2 ay kala 2 Temmuz da G105 için mail atmıştım. 30 Temmuz da G213 adresime teslim edildi. Logitechten başka marka satın almam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • logitech m165 mouse'un usb receiver'ını kaybettim. durumu bildiren mail attım şöyle bir yanıt geldi.
    I understand that you would like assistance with your Wireless Mouse M165.

    Could you please tell me if there is an unifying orange star under the mouse that looks like this.

    mouse'un altında öyle bir şeyin olmadığını söyledim.
    şimdi ne olacak? benden usb receiver için para mı isteyecekler yenisini mi gönderecekler?
  • G102 faremin sol tıkına sert bastığım zaman basmıyor komutu göndermiyordu. Logitech'e telefondan ulaştım ve sorunumu anlattım, değişim yapılmayacağını prosedürlerinin değiştiklerini söylediler ürünü nereden satın aldıysam oraya başvurmamı söylediler. 2 ay önce fare skatezlerinin zarar görmesi üzerine Logitech'e mail attım ve skatez gönderdiler gayet memnundum. değiştirseydiler tam olacaktı.
  • Geçen sene hb'den g710+ klavye aldım. Bilen bilir plastik bir bilek desteği de var. Bendekinin bilek desteği tırnaklarından birisi kırıldı. Baya bir süre o şekilde kullandım. Ama sonra bir tırnak daha kırıldı ve bilek desteğini klavyeye takamaz oldum. Aklıma mail atıp ücreti karşılığında yeni bir bilek desteği istemek geldi. Maili attım ve bana seri numarasını faturayı falan da yollamamı söylediler. Denileni yaptım ve bana garanti kapsamı dahilinde Logitech G910 Orion Spectrum RGB v2 model klavyeyi yolladılar. Direk yurt dışından geldi ve 3-5 günde geldi. G710+ klavyem aslında sorunsuz. Tertemiz ve yepyeni. Şuan iki tane mekanik klavyem var. Logitech böyle bir markaymış işte. Müşterisini her zaman mutlu eden türden. O yüzden bütün ekipmanlarımı Logitech seçmiş olmamın gururunu ve güvenini yaşıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.