Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar G910 almıştım geçen yıl 10 nisanda klavyede bugün medya tuşlarından durdurma oynatma tuşunun çalışmadığını fark ettim bazen çalışıyor bazen çalışmıyor birde medya tuşlarından geri sarma tuşunda da ışık çalışmıyor amerika dan almıştım garantisi 30 gün görünüyor teknik servise götürsem parası neyse versem yaparlar mı?Sizce teknik servise götürmeye gerek var mı?
  • EgeArsln.EA kullanıcısına yanıt
    Logitech america ile temasa geçebilirsiniz.
  • Technics kullanıcısına yanıt
    yardımcı olurlar mı sizce? ya da böyle ufak bir sorun için uğraşmaya değer mi?
  • EgeArsln.EA kullanıcısına yanıt
    bağlantı kurup nedenini sorabilirsiniz, donanımsal bir arıza ise destek verirler muhtemelen
  • Technics kullanıcısına yanıt
    logitech tr mail adresi var mı acaba ?
  • gerek kalmadı destekten sorunumu yazdım umarım yazılımsal bir şeydir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EgeArsln.EA

    gerek kalmadı destekten sorunumu yazdım umarım yazılımsal bir şeydir
    Penta benim mouse u yollamıs. tamir ettik diyor ama dıştan incelediğimde değişmiş gibi geldi. Kutusu benim yolladığım kutu ama mouse sıfıra yakın . Penta nın orjinal ambalajı haricinde sıfır ürün yollayıp yollamadığını bileniniz var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TossA CoinTo Your Witcher -- 15 Haziran 2016; 10:11:51 >
  • Şimdi de numlock tuşuna bastığımda klavyenin üst tarafındaki panelde ışık yanmıyor
  • Işığı yanmayan geri sarma tuşuda yanıp yanıp sönüyor anlamadım ne oluyor klavyeye
  • Nedense bir türlü şikayet ekranından dosya seç kısmına tıklayamayıp resim ekleyemiyorum ve gönder dediğimde bir hata veriyor.

    Sizde de durum aynı mı?

    https://support.logitech.com/tr_tr/contact-warranty

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TinyAngel

    Nedense bir türlü şikayet ekranından dosya seç kısmına tıklayamayıp resim ekleyemiyorum ve gönder dediğimde bir hata veriyor.

    Sizde de durum aynı mı?

    https://support.logitech.com/tr_tr/contact-warranty

    aynen hata veriyor.
  • performance mx mouse kullanıyorum. bugün tam 1. yılını doldurdu ve 1 haftadır sol tuş çift tıklama sorunu iyice tekrarlamaya başladı. faturası falan var. en hızlı çözüme kovuşmam için ne yapmalıyım yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Campolist

    performance mx mouse kullanıyorum. bugün tam 1. yılını doldurdu ve 1 haftadır sol tuş çift tıklama sorunu iyice tekrarlamaya başladı. faturası falan var. en hızlı çözüme kovuşmam için ne yapmalıyım yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?

    (850) 277 0 277 penta yı arıyorsunuz, ürünü göndermek için anlaşmalı oldukları kargo firması kodunu veriyorlar, ürünü şikayetinizi belirten küçük bir not, fatura fotokopisi ile birlikte eksiksiz kutusu ile beraber gönderiyorsunuz. 1 hafta için de yeni ürün ya da tamir edilmiş olarak gönderiyorlar. Mausunuzun yerine yeni çıkan mx2 gelmesi olasılığı da var.

    http://www.penta.com.tr/iletisim/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: proteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Campolist

    performance mx mouse kullanıyorum. bugün tam 1. yılını doldurdu ve 1 haftadır sol tuş çift tıklama sorunu iyice tekrarlamaya başladı. faturası falan var. en hızlı çözüme kovuşmam için ne yapmalıyım yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?

    (850) 277 0 277 penta yı arıyorsunuz, ürünü göndermek için anlaşmalı oldukları kargo firması kodunu veriyorlar, ürünü şikayetinizi belirten küçük bir not, fatura fotokopisi ile birlikte eksiksiz kutusu ile beraber gönderiyorsunuz. 1 hafta için de yeni ürün ya da tamir edilmiş olarak gönderiyorlar. Mausunuzun yerine yeni çıkan mx2 gelmesi olasılığı da var.

    http://www.penta.com.tr/iletisim/

    Tatil bitimi direk dediklerinizi yapayım. Çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar bendeki mx de çift tıklama sorunu değilde bilgisayarın tanımama sorunu var 8 aydır ara ara oluyordu,şu an hiç tanımıyor ne yaptımsa çalışmıyor. garantiye mi göndereyim var mı bir yolu.
  • Hic bi garwntiye guvenmiycen aga ozellikle acer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende arkadaşlarıma sürekli logitech öneririm. aynısı arkadaşımın başına geldi 40 tl lik dandik bi mouse almıştı logitechten 3 yıl geçti üzernden mouse bozulmuş logitech aramış onlarda değişim yapmşlar ve üni bittikten snra olmuş bu olay arkdşm bni arayıp teşekkür etti logitechin yaptıklarını anlatıncadaşok oldum inanamadım
  • Agladim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • f310 gamepadim de sorunlar var, sorunumu bildirip yardım almak istiyorum ama, garantiden mesajı yolladığımda hata veriyor, acaba neyi yanlış yaıyorum, seri numarasını yanlış giriyor olabilir miyim_?
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı sorun var, bir çözüm buldunuz mu
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.