Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Logitech m325 mouse'un sol tuşu durduk yere işlevini yapmamaya başladı. Bundan önceki mouse'tada benzer sorun olmuştu ve servis deneyimim berbattı. Bu sefer ne yapacaklar bakalım , deneyimlerimi yazacağım. Eskiden gözüm kapalı önerdiğim Logitech'e tövbe edeceğim gibi görünüyor , bakalım...
  • G500 mousem sol click tuşu çiftık yapıyor LOGİ müşteri hizmetleri garanti süresi dolduğu için yardımcı olamayacaklarını ilgili distribitör'e servis ücretini ödeyerek onarım yaptırabileceğimi söylüyor buyur burdan yakk....
  • Benimde f710 gamepad var.Alicisi kayboldu logitechle irtibata gectim,hemen yardimci oldular.3 gun sonra hollandadan alici ups kargo ile bedava kapima kadar geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen sene amazon . com dan aldığım g930 kablosuz kulaklık arızalandı. sağ taraf temassızlık yapıyor. hareket halinde ses kesintisi oluyor. ne yapmamı önerirsiniz? ilk önce kiminle irtibata geçmeliyim.
    başından böyle bir deneyim geçen kimse varmı?
  • benimde f710 receiver kayboldu. aşağıdakibi gibi mailleştik;

    -(onlardan gelen) Dear Riza,

    Thank you for contacting Logitech's Customer Care Team. This is Marissa and I will be helping you out for this case.

    Since you're a valued customer, I will forward this case for internal review to check if a receiver is available.
    Please provide the information below:
    1. Your complete address:
    P.O. Box address is not accepted. Please provide a valid address to ensure that the replacement will reach you in a timely manner.
    2. Your contact numbers:
    Home :
    Mobile:
    3. PID or S/N, P/N and M/N of your controller.

    For future reference your case reference number is 002657XX. This will allow us to quickly find the contact history when you need additional help. If we do not receive a reply, your support request will eventually be closed and set to "solved". A survey will be sent to you to gather your feedback.

    To contact us by phone or obtain additional information (FAQ's, Forum, Manuals, etc.) please visit support.logitech.com


    benden istediklerini gönderdim.. sonra yine şöyle bir mail geldi (yanlız bunu tam anlayamadım);

    (onlardan gelen)Dear riza,

    You’ve recently been in contact with Logitech. We’d like to follow up and ask if your request was fully addressed. If it wasn’t, please feel free to respond to this email or visit our online Support Community.


    Regards,

    Logitech

    son maili bana çevirebilecek biri olursa çok sevinirim...




  • takip
  • Ben ne yapıyım Penta garantili ürünü değiºtirmek için 20 dolar para istiyor.
    Neymiº g500s yokmuº bir üst model G502 yi göndermek için 20 dolar istiyor

    bana logitech in kendi RMA sı yada müºteri hizmetleri telefonu lazım.
    Değiºtirte bilirsem kullandığım son logitech ürünü olacak böyle bir ºeyle ilk kez karºılaºtım.
    Sadece logitech değil artık penta garantili üründe almam artık.

    Mouse ta üstümüze yıkacakları biºey olsa direk yıkıp geçecekler. Allahtan çizik bile yoktu.
    ben 95 tl ye almıºım ºimdi olmuº dolardan dolayı 226tl .
  • canını yediğim Logitech.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gonuldagi kullanıcısına yanıt
    Saka mi :)) banane kardesim sizin elinizde ne var desene bu penta adami deli eder. Mail atin logitechin sitesi support uzerinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech sevdiğim bir marka. Mouse ve kulaklığım Logitech gerçekten sağlam ürünler. 1 yıldır kullanıyorum en ufak sorun yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    Saka mi :)) banane kardesim sizin elinizde ne var desene bu penta adami deli eder. Mail atin logitechin sitesi support uzerinden

    Öyle oldu sakın para ödemeyin değiştirmezlerse bize bildirin dediler.
    Bakalım birazda pentayı fırçaladım maille pazartesi ararım veriyorsanız veriyorsunuz vermiyorsanız
    logitech müşteri hizmetlerini arıyorum dicem. 502 kimi gönderir 602 mi 702 mi o beni ilgilendirmez.
  • csb xd
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olishernandez

    csb xd

    yalancı sosis

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrikoc61


    quote:

    Orijinalden alıntı: olishernandez

    csb xd

    yalancı sosis

    knk ürüne bakmdan nasıl yenisini yolluyolar? 2 ihtimal var

    1) ya yolladıkları ürün bi bomba
    2) csb
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olishernandez

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayrikoc61


    quote:

    Orijinalden alıntı: olishernandez

    csb xd

    yalancı sosis

    knk ürüne bakmdan nasıl yenisini yolluyolar? 2 ihtimal var

    1) ya yolladıkları ürün bi bomba
    2) csb



    amazonda öyle knk. ticket attın mı beleşe yenisini yolluyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açmamın üzerinden 3 yıldan fazla olmuş yine bir logitech ürününde tekrarlanan kusursuz garanti işlemi.

    elimde bulunan g502 mouse ve g710 klavye de yaşadığım ufak tefek sayılabilecek sorunlardan dolayı ürünü önce pentaya gönderdim, 2 hafta ürünlerimi misafir ettikten sonra sağolsunlar kutularına yapıştırdıkları kargo ve servis kağıtlarıyla geri kargolamışlar bunlarda bir şey yok diye. sorunu uluslararası logiteche taşıdığımdaysa hemen ilgilenildi ve ss de ki isteği ileterek yeni ürünler ups ile kargolandı, 7 gün içerisinde elime geçtiler ki 2 gün sadece gümrükte kaldılar. şu an yeni ürünleri kullanmaya başladım hatta. Yıllar geçiyor mantelyalite değişmiyor. Böyle bir ortamda farklı bir marka seçme şansı da bırakılmıyor elbette bana. Teşekkürler Logitech.





  • arızalı t400 için müşteri hizmetleriyle mailleşiyorum. son mailde seri numarasını istedi ancak ben cihazın üzerindeki etiketi sökmüştüm (seri numarası da orda yazıyordu).
    o etiket dışında seri numarasını nasıl öğrenebilirim yardımcı olabilecek var mı
  • komut istemci (cmd) ekranını açıp (wmic bios get serialnumber) parantezler olmadan yazıp enter'a basmayı dene. olmazsa aida64 kurup onunla öğrenmeyi deneyebilirsin.
  • Fire.Sword kullanıcısına yanıt


    yani diyor ki bu komut sana BIOS Chip'in seri numarasını verir.

    aida64'ü de indiriyorum hocam, teşekkürler
  • Logitech gerçekten işini yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.