Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkür ederim
    e-posta ile yardım istedim beklemedeyim şu an
    farenin arkasında ne yazıyosa yazdım p/n falan
    alıcımı kaybettim dedim yardımlarınızı bekliyorum gibi bişey dedim
    logitech in sitesinden bize ulaşından.
    gelişmeleri bildireceğim
  • cn_e kullanıcısına yanıt
    Sanırım son zamanda bu tür çok fazla istek aldılar. Bu yüzden işi biraz sıkı tutuyorlar gibi. Umarım olumlu yanıt verirler.
  • 4 defa bu epostayı gönderdiler, galiba anket gibi bişey

    We care about your experience with Logitech. Our records show that your case has been resolved. If you’re not satisfied with the result, have further questions, or never received an answer, please call us or visit Logitech Support online to submit your question.
    You can help us to improve our services by taking a few moments to complete our survey. We’d appreciate your feedback.

    Survey:https://dev-support.logitech.com/survey?id=a0li0000004H7ueAAC

    Regards,

    Logitech
    http://support.logitech.com
    ref:_00Di00j2Ck._500i0Clu3J:ref




  • cn_e kullanıcısına yanıt
    Sorununuz çözüldü gibi bir cevap vermişler. Birde deneyim ve görüşleriniz bizim için önemli falan demişler. Bir cevap verdilermi isteğinize?
  • bu gün de türkçe bir mesaj verdiler. stokta varsa size bir defaya mahsus göndeririz diye. seri no, adres vs. istediler gönderdim
    beklemedeyim :)
  • cn_e kullanıcısına yanıt
    Öyle dedilerse gönderirler. Hadi yine iyisiniz
  • ayın 19 unda bir kaç e posta yolladılar onları yazıyorum:
    Açt???n?z bu sorun kayd? ilk açt???n?z 00016536 numaral? sorun kayd?n?zla ayn? içerikte oldu?undan kapat?lm??t?r. Lütfen ilk sorun kayd?n?z çözümlenene kadar gönderilecek anketleri göz ard? edin.
    (bu 2 defa yolladığımdan oldu)
    Logitech Customer Satisfaction Survey‏
    (2 tane böyle konulu e-posta geldi. içerisinde sadece logitech in adı simgesi vardı.başka hiç bişey yok)
    Waiting for RMA (EMEA/APJ Version): Support - Marathon Mouse M705 00016536‏
    (bu da boş bi e-postaydı konu var sadece)

    bu gün de gelen e posta yine boş :) konu alanı şöyle :
    Logitech RMA - Support - Marathon Mouse M705 [00016536]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cn_e -- 22 Eylül 2014; 14:31:50 >

  • evet sayın seyirciler. logitech ups ile unifying alıcı göndermiş bulunmakta.
    tahmini varış süresi ayın 24 ü
    @white_predator teşekkür ederim :)
  • cn_e kullanıcısına yanıt
    Ne demek, her zaman
  • iyi günlerde eskit şimdiden ;)
  • Technics kullanıcısına yanıt
    eyvallah :) :) :)
    valla bu gün geldi farenin alıcısı. önce taktım bi çalışmadı. logitech download dan set smartı indirdim. unifying i açtim fare çalışmaya başladı.
  • Benim de ses sistemi, mouse değişimi ve skatez gönderilmesi gibi işlerimi sorunsuz çözdüler. Logitech her zaman yardımcı olmaya çalışıyor ancak özellikle her türlü düzenbazlığa kafası çalışan türk aklı burada da boş durmamış. millet olmayan ürünleri ile ilgili arızalar uydurup yeni ürün istemiş. Bu sebeple artık iyice incik boncuk herşeyi sorup fotoğraf istiyorlar. Logitechte çalışan türk bir arkadaş vardı o anlatmıştı. satış sonrasını da düşünerek bence logitechten şaşmayın burada halledemezseniz logitech merkez ile mutlaka hallediyorsunuz sorununuzu.
  • Logiteck M555B mouse'um var. Ürünün sol tuşunda çift tıklama oluyor. Sıkıntım evi taşıdığım için faturayı bulduğumda 2 seneyi 1 ay geçtiğini gördüm. Bunu logitech türkiyeye (logosoft herhalde) bildirdim. Pişkinlikle kabul edemeyeceklerini bildirdiler. Nasıl bir yol izleyebilirim? Daha önce kullandığım 2 adet anywhere mouse^ta da aynı şey olmuştu.
  • Goday kullanıcısına yanıt
    Logitech Avrupa Desteğe türkçe olarak mail atabilirsiniz.
  • M185 mouseum bozuk, garantisi vs herşeyi tam fakat nedense teknik servis veren firma istanbul içi kargoları karşılamıyor. Mouse 25 lira, kargoya vermem ve kargonun bana gelmesi yaklaşık 20 lira masraf çıkartıyor zaten. Neden böyle bir şey yapıyolar anlamış değilim. İnat ettim, bayramda memlekete gidip oradan yollayacağım zaten aktif olarak kullanmıyorum bu aralar o mouseu.

    Ayrıca, yurtdışından logitech ürün getirsek Türkiye'de garantide sıkıntı çıkarıyolar mı?
  • Valla bu Logitech firmasına garanti konusunda hayran kaldım.g400s mouse vardı sağ tıklama tuşunda takılma yapıyordu,garantiye gönderin dediler Penta ya gönderdim ve bugün aradım Mouse için iade kararı çıktı (Penta elinde olmadığı için ücret iadesine karar vermiş)

    Sanalmarketi aradım bana Penta tarafından atılan maili kendilerine göndermemi istedi.Az önce maili attım.Takibinde elinde G400s mouse olduğunu ve ürünü değişim yapacaklarını söylediler.Şimdi yenisi gelecek . (Fakat onun yerine başka mouse alsam olur mu acaba aradaki farkı ödeyip moseden memnunum aslında ama bir sensei veya tt sports ta mı denesem)
  • Bakalım hakikaten forumun dediği kadar var mıymış merak ediyorum.Elimde kutusu dahil bütün belgeleri saklı duruyor.Amazondan aldığımdan dolayı garantide sıkıntı oluyor diye duymuştum bi yerde ama alakasının olmadığını söyledi çoğu kişi.Bende bugün bu konuyu okuyarak amazondan aldığım g930 kulaklığımın sorunu hakkında bir ticket yolladım logitech support sitesinden türkçe olarak altınada ingilizce not yazdım belki ingiliz denk gelir diye.Cevap geldiğinde foruma yazacağım cevabı bende.Zaten şansıma amazondan alırken kırık geldi kargo parasıyla uğraşmayayım diye değiştirtmedim bi sıkıntı oluşturmuyodu ama aldık kulaklığı 6 ayda patladı kulaklık belki şansım burda döner
  • Dün ticket açmıştım ben Türkiyeden aldığım arızalı mouse ve yurtdışından almayı düşündüğüm mouse için. Yetkili servise göndermeniz gerekmekte, alacağınız ürünün de uluslararası garantisi olmaz diye burada yazılanlarla uzaktan yakından alakası olmayan bir cevap aldım.
  • B747 kullanıcısına yanıt
    Millet zamanında etinden sütünden fazla fazla yararlandı. Baktılar bol keseden ürün yedek parça dağıtınca ipin ucu kaçıyor artık kendilerini ağırdan satıyorlar. Tabi bunda uyanık son kullanıcınında çok suçu var, duyduğum kadarıyla elinde hiç ürün olmayanlar bile arızalandı yenisini gönderir misiniz diye başvurmuşlar ve bir çoğuna gönderilmiş. Şimdi ceremesini bizim gibi parasını veren kullanıcılar çekiyor. Arızalanan G700 mouse'umla ilgili yazışırken yardımcı oldular ama bin deredende su getirdiler. Umarım daha da azıtıp çakma firmalar gibi kullanıcı hatası deyip garanti dışı bırakmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B747

    Dün ticket açmıştım ben Türkiyeden aldığım arızalı mouse ve yurtdışından almayı düşündüğüm mouse için. Yetkili servise göndermeniz gerekmekte, alacağınız ürünün de uluslararası garantisi olmaz diye burada yazılanlarla uzaktan yakından alakası olmayan bir cevap aldım.

    Ülke icinde olup iki gram şerefi olmayan insanlar yüzünden bu hale geldi bu garanti hizmeti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.