Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B747

    Dün ticket açmıştım ben Türkiyeden aldığım arızalı mouse ve yurtdışından almayı düşündüğüm mouse için. Yetkili servise göndermeniz gerekmekte, alacağınız ürünün de uluslararası garantisi olmaz diye burada yazılanlarla uzaktan yakından alakası olmayan bir cevap aldım.

    İnternette çok olumlu yorumlar görmüştüm vs. diye yazmıştım ve son gelen yanıt:

    Bahsettiginiz Avrupadaki teknik destek ekibi biziz. Bahsettiginiz yorumlar Distirbutorde olmadigi zaman gonderdigimiz yedek parcalara aittir ve biz bu destegi zaten kestik.
  • Valla bana göre Corsair'den başkası yalan. 2 aylık klavyemde yay sesleri geliyordu (bazı tuşlarda, çalışmada sorun yok ama tuşu bırskınca uzun ince bir ses) Destek birimine mail attım 7 günde çözeriz dediler 13 gün oldu ses seda yok... Her günde yazıyorum gram ilerlemiyor. Adam bana HongKong'dan 3 günde, Hollanda'dan 1 günde ürün gönderdi. Üstelik eski ürünlerini dahi istemeden, kargo parası dahi almadan. 1 klavye kaç gün test edilebilir ki... Hatalı diyorsam hatalıdır, alırsın ve ertesi günü yenisini verirsin.

    Razer'mış, Logitech'miş hikaye... Sildim gitti. Aradığım ürünü Corsair'de bulduğum sürece başka hiç bir markanın yanından dahi geçmem artık.

    Şu saatten sonra çözselerde tıınnn... Dandik bir klavye değişimi için 13 gün bekleten, haber dahi vermeyen firmadan hayır gelmez...

    Ayrıca web sayfaları karma karışık, ne nerede belli değil. Opera dışında başka bir tarayıcı ile giriş dahi yapamıyorum. Sanki bir şeyleri bulmamızı istemiyorlarmış gibi abuk subuk bir tasarımı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 22 Ekim 2014; 14:46:24 >




  • logitech g9x mouse çift tıklama sorunu yaşamaya başladı, 1 haftadır pcyi ve oyunları kontrol edemiyorum, ben mouse'u alırken bütün logitech gamer mouselarda çift tıklama sorunu vardı ama belki bize olmaz diye almıştım, şimdi mecburen yeni mouse alacağım
    size sorum yeni nesil logitechlerde çift tıklama olayı çözüldü mü? yoksa razer mi bakayım? ya da bu tt esports nasıldır?
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Eğer mouse unuz çift tıklama dışında iyi durumda ise youtube da double click fix diye arattırın bir kaç çözüm bulacaksınız. Ben ebayden garanti olsun diye switch aldım, g500 ümün çift tıklayan switchini değiştirdim. Yok yenileyim artık diyosanız şu an satılan yeni seri logitech gamer mouselar 20 milyon tıklama ömürlü switchlerle satılıyor. Sizdeki mouse da 5 ile 10 milyon arası tıklama ömürlü switch olması lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam kutusuz garanti belgesiz 19 aylık cihazımı garanti kabul etti, verdim bende, diğer türlü g400s almayı düşünüyorum
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Valla ne diyeyim bende bilemedim. Sırf garanti belgesi yok diye faturalı, kutulu G500 ümü garanti dışı saymışlardı. Heralde a anki ruh hallerine göre davranıyorlar.
  • aksesuarları bile almadılar, artık buraya yazarım sonucu
  • Sayfalarda bir sürü olumlu yorum var ama nedense bazı arkadaşlar daha realist yorumlar yapmış. O yorumlara bir örnek de ben yapacağım;

    Logitech C920 Webcam satın almıştım, Türkiye'den. 1-1.5 ay geçmeden ses konusunda ciddi bir sıkıntı yaşanmaya başladı. Konuyla ilgili mail attım, telefon açtım buna rağmen tek gelen yanıt "distribütörünüze yollayarak garanti kapsamında onarımını yaptırabilirsiniz" oldu. Acaba eskiden miydi o çok iyi diye adlandırılan Logitech...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fds14 F kullanıcısına yanıt
    Şöyle bir durum var. Örnek olarak mouse aldınız ve bunun Logitech kapsamında 5 yıl dünya garantisi var. Ama Türkiyedeki ithalatçı ürünlerine 2 yıl garanti verdiği için bu 2 yıllık süreçte logitech sizle ilgilenmez ülkenizdeki firmaya yönlendirir. Ama 2 yıl dolduktan sonra ürünle ilgili işlemleri eğer garanti devam ediyorsa Logitech Global üstlenir. Nitekim Amazon.com dan alınma G700s mouse umda tekerlek ses yaptığı için direk değişimini yaptılar. Birde G500 mouse umm vardı TR garantili onla ilgili birşey yapamayacaklarını servise vermemi istediler.

    Demem o ki, bu konuda 2 adet Logitechten bahsediliyor birisi Türkiye ayağı birisi Avrupa ve bunlarda ithalatçılarımız yüzünden farklı boyutlarda işlem yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimust -- 26 Ekim 2014; 11:46:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yimust

    Şöyle bir surum var. Örnek olarak mouse aldınız ve bunun Logitech kapsamında 5 yıl dünya garantisi var. Ama Türkiyedeki ithalatçı ürünlerine 2 yıl garanti verdiği için bu 2 yıllık süreçte logitech sizle ilgilenmez ülkenizdeki firmaya yönlendirir. Ama 2 yıl dolduktan sonra ürünle ilgili işlemleri eğer garanti devam ediyorsa Logitech Global üstlenir. Nitekim Amazon.com dan alınma G700s mouse umda tekerlek ses yaptığı için direk değişimini yaptılar. Birde G500 mouse umm vardı TR garantili onla ilgili birşey yapamayacaklarını servise vermemi istediler.

    Demem o ki, bu konuda 2 adet Logitechten bahsediliyor birisi Türkiye ayağı birisi Avrupa ve bunlarda ithalatçılarımız yüzünden farklı boyutlarda işlem yapıyorlar.

    + 1000
    son cümleye ek olarak burada ki ithalatçımız ve art niyetli alıcılarımız yüzünden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14

    Sayfalarda bir sürü olumlu yorum var ama nedense bazı arkadaşlar daha realist yorumlar yapmış. O yorumlara bir örnek de ben yapacağım;

    Logitech C920 Webcam satın almıştım, Türkiye'den. 1-1.5 ay geçmeden ses konusunda ciddi bir sıkıntı yaşanmaya başladı. Konuyla ilgili mail attım, telefon açtım buna rağmen tek gelen yanıt "distribütörünüze yollayarak garanti kapsamında onarımını yaptırabilirsiniz" oldu. Acaba eskiden miydi o çok iyi diye adlandırılan Logitech...

    Yanlış anlaşılmasın ama İşte benim en kızdığım şey bu sizin yaptığınız.
    Bir çok arkadaş olumlu deneyimlerini paylaşıyor.
    Bazıları da sizin gibi memnuniyetsizliklerini dile getiriyor.

    Ve bu noktada sizin olaya bakış açınız. Olumlu yorum yazanlar hayalperest. Olumsuzlar Realist :)
    Olayları gözlemlerken sadece en yakınımızda ki pencereden bakmayı tercih ettiğimiz sürece toplum olarak 2 metre yol alamıycaz. Ve bu kadar özel destek sağlayan markaların bile Türkiye ayaklarında ki hizmetler böyle tıkanacak. Biz haketmiyoruz iyi hizmeti çünkü..
    Ben iyi niyetinizden eminim sadece mesajınızda ki tanıma istinaden yeri geldiği için bakış açımızın yanlış olduğunu ifade etmek istedim. Üzerinize almayın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14

    Sayfalarda bir sürü olumlu yorum var ama nedense bazı arkadaşlar daha realist yorumlar yapmış. O yorumlara bir örnek de ben yapacağım;

    Logitech C920 Webcam satın almıştım, Türkiye'den. 1-1.5 ay geçmeden ses konusunda ciddi bir sıkıntı yaşanmaya başladı. Konuyla ilgili mail attım, telefon açtım buna rağmen tek gelen yanıt "distribütörünüze yollayarak garanti kapsamında onarımını yaptırabilirsiniz" oldu. Acaba eskiden miydi o çok iyi diye adlandırılan Logitech...

    Yanlış anlaşılmasın ama İşte benim en kızdığım şey bu sizin yaptığınız.
    Bir çok arkadaş olumlu deneyimlerini paylaşıyor.
    Bazıları da sizin gibi memnuniyetsizliklerini dile getiriyor.

    Ve bu noktada sizin olaya bakış açınız. Olumlu yorum yazanlar hayalperest. Olumsuzlar Realist :)
    Olayları gözlemlerken sadece en yakınımızda ki pencereden bakmayı tercih ettiğimiz sürece toplum olarak 2 metre yol alamıycaz. Ve bu kadar özel destek sağlayan markaların bile Türkiye ayaklarında ki hizmetler böyle tıkanacak. Biz haketmiyoruz iyi hizmeti çünkü..
    Ben iyi niyetinizden eminim sadece mesajınızda ki tanıma istinaden yeri geldiği için bakış açımızın yanlış olduğunu ifade etmek istedim. Üzerinize almayın..


    Benim mesajıma yanlış pencereden siz bakmışsınız :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 18 gün sonra bugün mouse'um elimde, 2 tuşu da değiştirmişler (g9x), skatezleri sıfırlamışlar bu çok hoşuma gitti, biraz özensiz yapıştırmışlar öndekini çıkıntı var ama mousepad'im de sıkıntı olmuyor alıştım, aynı mouse tamir etmişler yollamışlar sağolsunlar bu da bi 19 ay gitsin yeter bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    18 gün sonra bugün mouse'um elimde, 2 tuşu da değiştirmişler (g9x), skatezleri sıfırlamışlar bu çok hoşuma gitti, biraz özensiz yapıştırmışlar öndekini çıkıntı var ama mousepad'im de sıkıntı olmuyor alıştım, aynı mouse tamir etmişler yollamışlar sağolsunlar bu da bi 19 ay gitsin yeter bana

    İyi günlerde olsun.
  • Technics kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • arkadaşlar sanalmarketimden aldığım Logitech G19 Klavye kendi hıyarlığımdan kaynaklanan bi durumdan dolayı kullanamıyorum

    klavye iyice pislenmişdi malum 1defalıgınada klavyenin içine çay dokmuslugum var ama temızledım sorunsuz kullanıyordum

    klavyenin tuşlarını felan sökdüm 1kovaya doldurdum suyu ısıtıp içine boşalttım tuşlar sıcak suyun ıcınde 1kaç saat durdu tuşları tekrar yerine takayım derken tuşların SICAK SUDAN dolayı YAMULDUĞUNU Farkettim dolayısıyla tuşlar yerine şimdi girmiyor en az 15TUŞ bu şekilde

    ürünü 13/09/2011 almışım malum 2yıl garantisi bitmiş Müşteri hizmetlerine maille durumu anlatsam yardımcı olabilirlermi acaba ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.gokmen

    arkadaşlar sanalmarketimden aldığım Logitech G19 Klavye kendi hıyarlığımdan kaynaklanan bi durumdan dolayı kullanamıyorum

    klavye iyice pislenmişdi malum 1defalıgınada klavyenin içine çay dokmuslugum var ama temızledım sorunsuz kullanıyordum

    klavyenin tuşlarını felan sökdüm 1kovaya doldurdum suyu ısıtıp içine boşalttım tuşlar sıcak suyun ıcınde 1kaç saat durdu tuşları tekrar yerine takayım derken tuşların SICAK SUDAN dolayı YAMULDUĞUNU Farkettim dolayısıyla tuşlar yerine şimdi girmiyor en az 15TUŞ bu şekilde

    ürünü 13/09/2011 almışım malum 2yıl garantisi bitmiş Müşteri hizmetlerine maille durumu anlatsam yardımcı olabilirlermi acaba ??

    geçmiş olsun pek sanmıyorum yardımcı olacaklarını.




  • tuş takımını ücretini ödemek şartıyla istesem acaba yardımcı olurlarmı sadece tuşlar lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.gokmen

    tuş takımını ücretini ödemek şartıyla istesem acaba yardımcı olurlarmı sadece tuşlar lazım

    tuşları kuş kaptı da diyebilirsin
  • Logitech firmasından en az 200 taneden fazla ürün satın aldım.İlk aldığım logitech ürünü mx1000 idi.12 tane sipariş etmiştim.bataryaları dışında 5-6 tanesi hala kullanılıyor.Kaç sene geçti bilmiyorum... en az 8 sene :D
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.