Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • safa34 kullanıcısına yanıt
    yurtdışı ürünler uluslarası logitech garantisi altında. sitesinden kontrol edebilirsiniz
  • fasakasa kullanıcısına yanıt
    iphone 4ün arızalanınca artık o piyasada yok buyrun iphone 5s gibi davranan başka bir firma daha dünyada yok henüz zaten
  • m.gokmen kullanıcısına yanıt
    kral alet %100 Güle güle kullan tekrar.
  • dodh D kullanıcısına yanıt
    Türkiye ayağında benzer sorunları duyuyoruz. Geçen hafta zorlu da apple centerdaydım, adamlar çok özenli bir ortam hazırlamışlar, ama bizim halkımızın mantığını bir görseniz. Apple şuan power tuşu sorunlu tüm cihazları değiştiriyor, sen misin değiştiren, home butona şırıngayla toz enjekte eden mi ararsın neler neler var, apple da ki yetkili bu suistimaller hizmet kalitenizi etkiliyor, sistemi çalışmaz hale getiriyor bir süre sonra dedi. Velhasıl bizim ülkede olaylar böyle, bu firmaların değil bizim halkın vizyonundan dolayı. Arada olan sana bana oluyor. Logitech tr de yok, bu distribötür hizmeti, burada en az 1000 kere yazmışımdır. Ama gelse de zaten En kral firma bile 1 sene içinde bizim gibi oluveriyor.
  • Fire.Sword kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun da, telefonda ki adamla bu şekilde bir iletişime neden geçtiniz onu anlamadım bende garantisi devam eden bir ürün için, gönderin garantiye istediğiniz sonucu alamazsanız üzerine gidersiniz. Cihazımın sağ mouse u bozuk herkesin mouseunu değiştirmişsiniz benim kisi nide değiştirin derseniz ben de değiştirmem sizin mouseunuzu. Buradan kaybediyorsunuz zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 3 Temmuz 2014; 1:16:42 >
  • Üstte o kızgınlıkla konuşma sırasını yanlış yazdım sanırım. Direk herkesin mousu değiştirmişsiniz benimkini de değiştirin demedim tabiki Sorunu güzelce anlattım. Sonra adam bana garantiye yollayın dedi. Bende okuduğum yorumlara göre garanti belgesi isteniyormuş ben kaybettim fatura ve seri numarasıyla göndersem olur mu dediğimde olmaz dedi. Ne yapacam o zaman dedim. Bilemem dedi. Ondan sonra ben, çoğu kişinin mouse'nu, bırakın garanti belgesi, fatura bile istemeden değiştirmişsiniz dediğimde yok öyle birşey dedi, ondan sonra eskidendi artık olmuyor deyip başından savdı.
    Neyse sonra kızıp mail yoluyla belki yabancı biri cevaplar, onlar daha anlayışlı oluyor diye logitech ingiltere sayfasına kayıt olup ingilizce sorunu ve telefon görüşmesini ve sonrasındaki kızgınlığımı anlatan bir mail attım. Metin diye yine bir türk cevapladı. Allah'tan o anlayışlıydı. Denemem için 2-3 şey önerdi, olmayınca sağolsun adres ve fatura resmi isteyip değişim formu doldurdu. Şu anda dün Hollanda'dan yollanan yeni mousum İstanbul'da, yarın elime ulaşır sanırım. Elime ulaştığında mesajımı edit'leyecektim. Artık burdan durumu anlatmış oldum
    Benim kızgınlığım mouse'ı değiştirmemelerine değil hiçbir işe yaramayan bir kağıt parçasına bu kadar kafayı takmaları. Daha öncede 3-4 donanımı garantiye yolladım hepsi ya sadece seri numarasıyla yada fatura ile çalışırken logitech'in üzerinde sadece logosoft yazan bir kağıt parçasına bu kadar kafayı takmasını anlamadım. Klavye'de logitech ve garanti belgesi duruyor. ona baktım üzerinden ne zaman alındığı vs hiçbir bilgi yok logosoft yazan boş bir kağıt. Elimde mouse'ın Seri numarası var, faturada vatan'dan alındığı ve daha 1 yıl garantisi olduğu görülüyor. E o zaman bu üzerinde hiçbir bilgi bulanmayan garanti belgesi takıntısı ne



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fire.Sword -- 3 Temmuz 2014; 13:42:53 >




  • Fire.Sword kullanıcısına yanıt
    garanti belgeniz hala kayıp ve sorununuz yine çözülmüş benim söyleyecek pek bir şeyim yok bunun üzerine. Demek ki çok ta takılmıyormuş garanti belgesine sizin söylediğiniz gibi.

    şimdi sinirle yazdım editleyecektim dediğiniz mesajınızın içinde ki ifadeyi alalım.

    quote:

    "Eğer bundan da birşey çıkmazsa anlaşılan o ki logitech'in garantisinin diğer firmalardan hiçbir farkı kalmamış. Boşuna garantiye güvenip logitech almayın."
    demişsiniz.

    kızgınlığınızla söylediğiniz bir şeyle insanların ne yapıp ne yapmamalarına karar veriyorsunuz. Ben de buna kızıyorum. Kusura bakmayın bunun adı bencilliktir sadece. Olanı biteni iyice okusak, böyle dünya bizim çevremizde dönüyor gibi değil de olaylara objektif yaklaşmaya çalışsak halk olarak, çevremize daha faydalı yorumlarda bulunabiliriz diye düşünüyorum.

    Logitech dün kötüydü sizden garanti belgesi istiyordu, bugün se iyi mouseunuzu değiştirdiler, bu sayfa daki bir çok arkadaşın mesajı bu yönde. Ve biz ülkece bu yüzden kaybediyoruz bana göre. Hep bana hep bana demeden, koskoca firmaları forum köşelerinde asan kesen mesajlar atmadan bence olaylara daha objektif bakabilmeliyiz. İşte o zaman sorun kalmaz. Ben gidip a markası alsam bundan sonra Logitech yerine Logitech bir şey kaybetmez, ama bu adamlar yıllardır bu kadar emek veriyor bu konuda, bu kadar müşteri memnuniyeti diye çırpınıyorlarken, bir bana yeni ürün göndermedi diye bir daha almayın bunlardan bir şey demek, sadece bencillik. Üstelik yapacağınız şey ufacık bir kağıt parçasına sahip çıkmak sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 3 Temmuz 2014; 20:10:00 >




  • Siz de maşallah logitech'e laf söyletmiyorsunuz, nerden savunacağınızı şaşırmışsınız Ben olması gereken şeyi söylüyorum. Üzerinde hiçbir bilgi bulanmayan bir kağıt parçası garanti belgesi kayıp diye mousu garantiye almamak ne. Mouse türkiyeden alındığını, hangi tarifte alındığını gösteren fatura neden kabul edilmiyor. Hani garanti belgesinde alındığı tarih vs. bilgi olsa yada nerden alındığı, tarihi gösteren faturayı kaybetmiş olsam eyvallah haklılar diyecem de. Bu belge takıntıları ve isteyen tek fima olmaları bana hala saçma geliyor. Gerçi logitech istemiyor ditirübor penta istiyor sanırım. Benim sorunumu sadece fatura ile çözdüklerine göre demek ki garanti belgesi olmadan sadece fatura ile çözülebiliyormuş.
    Ayrıca ben dün logitech kötü bugün iyimi dedim ben. Logitech donanım iolarak benim için iyidir ben garantisine laf ettim ve evet dün teknik servisi benim için kötüydü çünkü ortada saçma bir durum vardı. Bugün ise olması gereken oldu. Ama ben yinede ooo logitech teknik servisi çok iyi herkes logitech alsın falan demiyorum. Sadece saçma olan durumu ilgili bir yetkili tarafından düzelttildiğini söyledim. Alıntı yaptığınız yorumda da ne var anlamadım. Editleyecektim dediğim yorumu silmeyecektim, altına mail ile daha sonra sorunun nasıl çözüldüğü yazacaktım. Telefonla aradım saçma bir nedenle başlarıdan savdılar sonra birde maili deniyim dedim. Yine sırf bu belge nedeniye cevap vermeselerdi evet logitech'in garantisnin diğer firmalardan farkı yok hatta daha kötü derdim. Ve siz nasıl sürekli logteich'i savunup öneriyorsanız ben ise önermezdim. Ayrıca şimdi de garantisine çok iyi demiyorum. Penta'nın diğer firmalardan farkı yok. İngiltere ofisinin ise şansınıza karşınıza çıkan adama göre yardımcı olabilirlerde penta'ya postalayabilirler de.
    Son olarak sizde logitech'te yetkilimisiniz yoksa ağır fanmısınız anlamadım, her mesaja cevap veriyorsunuz, biri logitech'i övdüğünde destek veren yorumlar yazıyorsunuz, yaşadığı olumsuzluğu yazdığında hemen savunma moduna geçip saldırıyorsunuz. Forumda bu tür nvidia, amd, intel fanlarını çok gördümde logitech'in bukadar sadık fanını ilk defa görüyorum




  • Fire.Sword kullanıcısına yanıt
    İlk sayfadan beri her mesajımı okumadığınızdan olabilir. Kendimle ilgili merak ediyorsanız şöyle özetleyeyim, Masaüstünde tasarım delisi birisi olduğumdan yıllardır Logitech ürünlerini kullanırım, bu forumda onlarca Logitech ürün incelemem var, bu başlıkta dahil olmak üzere bir çok haklı övgünün altını çizerken, haklı yergilerde de altını çizip destek verdim. Orta üzeri fiyata sahip ürünler sunan bu markanın fiyatına göre ürünlerinde sorun görebildiğimiz bir marka olduğunu, çift tıklama sorunları, tekerlek kumanda problemleri, optik takılma sorunları gibi bir çok sorunu üzerinde durduk.

    Ama yine bu başlıkta defalarca markanın Türkiye'de ki hizmet kalitesi ile Avrupa'da ki hizmet kalitesi arasında uçurumlar olduğunu da konuştuk. Daha bir mesaj yukarıda size bu durumun nedenlerini bile başka bir arkadaşın mesajıyla alıntı yaparak anlattım. Şimdi sizin gibi bir çok insan buraya geliyor, bunlardan tek birisini bile okumadan, hatta kendisiyle doğrudan alakalı mesajları bile anlamadan, "Logitech'in garantisi artık kötü çünkü değişim yapmıyorlar, bu markadan ürün satın almayın" deyip çekip gidiyor. Halbu ki Türkiye'de ki hizmet sorunlarıyla alakalı bir durum bu, siz daha bunun bile farkında değilsiniz. Penta, Logosoft, vs bir çok yerli distribütör garanti belgesini isteyebiliyor yeri geldiğinde. Ancak siz avrupa ile temasa geçiyorsunuz, garantisi devam eden ürününüz hakkında bile bu insanlar Türkiye'de ki distribütörün sizi madur ettiğini düşünerek size yani son kullanıcısına sahip çıkıyorlar. İşte benim de burada ilk mesajdan beri anlattığım şey sadece ve sadece budur.


    Alıntı yaptığım cümlenizde marka ile alakalı olarak sonuca varıyor, insanlara öneride bulunuyorsunuz. Ama bunun markadan mı, distribütörden mi kaynaklandığından bile bir habersiniz. Logitech devreye giriyor, sorununuzu benim ilk mesajımdan beri söylediğim şekilde çözüyor ve siz buraya gelip mesajınızı editleme ihtiyacı hissediyorsunuz. Marka hakkında distribütör size umduğunuz gibi davranmadı diye hükme varıp öneride bulunmak buraya gelen bir çok arkadaşın yaptığı şey, benim de kızdığım konu bu. Çünkü bunun adı bencillik sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 5 Temmuz 2014; 13:28:09 >




  • İşte bu gibi firmalar olduğu sürece satış sonrası hizmet, bir adım daha ileri gidecek..
  • Yaklasik bir yil once aldigim F710 gamepadimin RT tusu bozuldu. Garantiye vermek istiyorum ama faturasini bulamiyorum. Garanti belgesi var ama ustunde tarih yazmiyor. Hangi yollari izlemem konusunda yardimci olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4007

    İşte bu gibi firmalar olduğu sürece satış sonrası hizmet, bir adım daha ileri gidecek..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: xNightStalker

    Yaklasik bir yil once aldigim F710 gamepadimin RT tusu bozuldu. Garantiye vermek istiyorum ama faturasini bulamiyorum. Garanti belgesi var ama ustunde tarih yazmiyor. Hangi yollari izlemem konusunda yardimci olabilir misiniz?

    önce pentayı arayıp durumu izah edin, eğer çözüm üretmezlerse logitech ingiltereye mail atmalısınız. Takipçisi olabilmem için bilgilendirin beni de arada ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: xNightStalker

    Yaklasik bir yil once aldigim F710 gamepadimin RT tusu bozuldu. Garantiye vermek istiyorum ama faturasini bulamiyorum. Garanti belgesi var ama ustunde tarih yazmiyor. Hangi yollari izlemem konusunda yardimci olabilir misiniz?

    önce pentayı arayıp durumu izah edin, eğer çözüm üretmezlerse logitech ingiltereye mail atmalısınız. Takipçisi olabilmem için bilgilendirin beni de arada ;)

    Garanti belgesinde Logosoft yazıyor. Penta tam olarak ne firması oluyor?
  • Logitechin suan TR garantisini saglayan firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar Logitech M185 mouse optik bozuldu . garanti belgem yok sorgulama yapamadım seri numaradan nasıl bir yol izlemem gerek direk ürünü kargo yapsam nasıl olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matsipik

    arkadaşlar Logitech M185 mouse optik bozuldu . garanti belgem yok sorgulama yapamadım seri numaradan nasıl bir yol izlemem gerek direk ürünü kargo yapsam nasıl olur

    direk ürünü nereye kargolayacaksınız hocam önce tr distribütörü ile temasa geçmelisiniz, durumu izah edin çözemezlerse uluslararası merkezlerine mail atın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xNightStalker

    Yaklasik bir yil once aldigim F710 gamepadimin RT tusu bozuldu. Garantiye vermek istiyorum ama faturasini bulamiyorum. Garanti belgesi var ama ustunde tarih yazmiyor. Hangi yollari izlemem konusunda yardimci olabilir misiniz?

    Aldığınız yeri ve tarihi hatırlıyorsanız, kredi kartıyla aldıysanız/internetten aldıysanız/TeknoSA Turuncu Kart gibi kartlar kullanarak aldıysanız tarihi bulabilirsiniz ve bu tarihle yaptığınız işlemin faturasını geriye dönük olarak firmadan temin edebilirsiniz. Ben TeknoSA Turuncu Kart ile yaptığım bir işlemin geçmişe dönük faturasını çıkarttırmıştım. Bunun dışında ufak bir öneri olarak bir ürün satın aldığınızda garanti belgesini doldurtmanız yönünde. Eğer sonradan gitseniz bile fatura ve garanti belgesiyle bu işlemi halledebilirsiniz. Böyle bir durumda fatura saklama gibi bir zahmetten kurtulursunuz. Belgenin doldurulmuş ve kaşelenmiş olması gerekiyor fatura yoksa malesef çünkü ona göre işlem yapıyorlar.




  • öncelikle iyi günler. benim elimde şu an m705 var. nereden geldiğini bilmiyorum. dolayısıyla garanti, kutu, alıcı falan yok elimde. fare temiz, sanıyorum çalışır durumda(ışığı yanıyor. alıcıolmadığından deneyemedim).

    sorum şu ben bu logitech den alıcı konusunda yardım alabilir miyim?
    yanıtlarsanız sevinirim
    saygılarımla.
  • cn_e kullanıcısına yanıt
    Şansınızı denemekten zarar gelmez. Ama bana yeni skatez göndermek için, alış faturasının, mouseun detaylı halinin (tam olarak hangi model olduğunu gösteren) ve mouse un aksesuarları ile olan genel fotoğrafımı göndermemi istediler.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.