Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Rusty Beard

    2 tane logitech mouse kullandım, m100 ve g100 ikisinde de çift tıklama sorunu var şu an malesef.

    galiba bu yeni logitech serilerinin geninde var bu problem..
    30 liralığında da 300 liralığında da....
    halbuki OMRON switch kullanıyorlar...tabi bu firmanın da farklı kalitelerde birçok switch modeli vardır...
    forumda bu işleri çok iyi takip eden arkadaşlar vardır.umarım bu konuya da uğrayıp bizi bilgilendirirler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    Kullandığınız ürünü elime dahi almadım, en ufak bir fikre sahip değilim, ama kullandığım ürün hakkında sizden daha fazlasını bildiğime eminim. Zaten mesajımda karşılaştırma yapmadan sizin yanlış bildiğiniz, ve yanlış ifade ettiğiniz durumları düzeltmeye çalıştım. Ben kimsenin avukatı değilim hiç bir zaman da olmadım, tanısaydınız beni bunu bilirdiniz. Sadece bir şeylerin hakkının yenmesine objektif ve adil birisi olarak gönlüm razı olmuyor.

    Şu şekilde tekrar özetliyeyim, kullandığınız mouse'un özellikleri size g700s ten daha iyi gelmiş sizi daha memnun etmiş, bu g700s i "tırt" yapmaz. Bana sizin kullandığınız mouse u bedava kargolasanız ben onu kullanmam, görüntü olarak benim alışkanlıklarımı karşılayamayacağı açık, fakat size aldığınız mouse "tırt" diyemiyorum, çünkü sizi mutlu ettiğini biliyorum, dünya benim çevremde dönmüyor, elinizde ki mouse u tırt etmiyor benim bayılarak kullandığım g700s. Anlatabildim umuyorum.

    1 parça mouse için bir insanı ne aşağılarım, ne kalbini kırarım, düşüncelerimi izah ettim sadece, kimseyi kırmak haddime değil, yanlış anlaşıldığım bir durum olduysa kusura bakmayın.

    Son olarak 55" tvler de g700s le insanların neler yaptığına inanamazsınız, kendimden ve çevremden biliyorum. Sizde ki aksaklık ne oldu bilemiyorum gerçekten.

    Ben yine derdimi anlatamadım galiba g700s çok iyi bir fare fakat şu anda kullandığım fareye göre "tırt" diyorum.
    Evet bu farenin tipine 5 para verilmez fakat inşallah kullanma fırsatınız olur.Görüntüsü ile performansı ters orantılı.
    Bu sıralar ben de Ghost recon phantoms oynayarak test ediyorum. ani tepkilerde hedefe isabet oranı (kaydırma tepkisi) çok daha iyi...
    Bir de : BİLİMSE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNDE "yanlışlama" diye bir terim vardır; siz sahip olduğunuz ürüne dair kötü yorumlara karşı hemen "haksızlık yapıyorsunuz" diye ithamda bulunuyorsunuz. Peki ya siz çok fazla savunuyorsanız???




  • sacid55 kullanıcısına yanıt
    Tersine çok iyi anlattınız, ancak benim pek sevmediğim durumların içine girmeye başlıyor konu.

    1. si ilk hatanız kablolu bir mouse ile kablosuz bir mouse karşılaştırması yapamazsınız segmentleri farklı, kimyaları farklı. hangi mantıkla bu iki ürünü kıyaslama ihtiyacı hissettiğinizi ben anlamakta zorlanıyorum.

    2. si yani gittiniz bu iki urunu kiyasladiniz kendinize has bir sekilde yine tirt deme opsiyonunuz yok

    herkesin beklentileri farklıdır mousetan

    benim 1. beklentim kalitesidir, 2. beklentim ergonomisidir, 3. beklentim kablosuz olmasıdır. 4. beklentim kablosuz hassasiyetidir. 5. yazılım ve makro desteğidir.

    siz de bu durum farklı, yani beklentileriniz farklı diye başka bir ürün "tırt" olamaz güzel kardeşim.


    3.sü

    quote:

    logitech in aldığım ve okuduğum kadarıyla gaming serisi TIRT çıktı...


    quote:

    BU SEBEPL GERÇEKTEN GAMING ÜRÜNÜ ARIYORSANIZ BENCE GERÇEK GAMING FİRMALARININ ÜRÜNLERİNİ ALIN.LOGITECH GÜNLÜK KULLANIM İÇİN İYİ VE DAYANIKLI FAKAT.....İİGERİSİ TIRTTTTT.......


    quote:

    LÜTFEN STEELSERIES , ROCCAT VE RAZOR GİBİ MARKALARIN ÜRÜNLERİNİ DENEMEDEN LOGITECH HATASINA DÜŞMEYİN....


    Ilk mesajinizda yazdiklariniz bunlar.

    son mesajınızda da ben karşılaştırma yaptım demissiniz. Ya benim okudugum mesajlar farkli ya da siz yazdiklarinizin farkinda degilsiniz.

    yaptığınız şeyi bolca yapan insan var bu forumda, yeni bir ürün alır almaz eski kullandığı ürünü kötülemek. G700s yanlış durak, yanlış model, çünkü segmentinin en iyi 1-2 mouseundan birisi g700s.

    Gelin fikirlerinizi anlatın insanlara, biz de dinleyelim,

    ya arkadaşlar ben yeni bir kablolu ürün aldım memnunum eski logitech ürünüm kablosuzdu ancak beni mutlu etmedi vs, biz de yorum yapalım,

    Logitech hatasına düşmeyin ne demektir misal? Logitech sizin beklentilerinizi karşılamadı diye bir hata olmaz. Bu sizin hüsnü kuruntunuz.

    Gelip Logitechle alakalı bir başlığa zırt, tırt, lı ifadeler kullanacaksiniz, bilip bilmeden " yok efendim yazilimla dpi duzenbazligi yapiyorlar logitech almayin bunlari alin" diye yalan yanlis mesajlar atacaksiz sonra ben karşılık verince de avukat olucam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 19 Mayıs 2014; 3:18:23 >




  • Ben başıma gelenleri ve bu durumlarda nasıl hissettiğimi,nasıl düşündüğümü ve nasıl davrandigimi açık bir şekilde ifade ettiğimi düşünüyorum.tabiki tavsiye de vereceğim.burası bir forum.firmayı kötülemek için yazmıyorum.keşke şu anda 3adet lohitech ürünü kullandigimi anlattığım satırı da alintilasaydiniz.konuyu hoslanmadiginiz tarafa çeken yine kendinizsiniz.tekrar söylüyorum:lütfen kelimelere takilmayiniz.zaten anlayan anlamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sacid55 -- 19 Mayıs 2014; 3:19:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sacid55 kullanıcısına yanıt
    Bir forumdayiz, birbirimizle anlasmamizi veya anlasamamamizi saglayan seyler o "kelimeler" takilmama imkanimiz yok. 20 tane de urununu kullanabilirsiniz logitechin bu sizin ekonominiz. Mantik ve saygi cercevesinde her turlu urun yorumuna saygimiz var. ilk mesajiniz ilk kelimesinden son kelimesine kadar uslup ve ele alis bicimi olarak yanlis. Yeni aldiginiz urunler sizi memnun etmisse guzelliklerini paylasin, illa bir seylerle kiyaslayacaksaniz benzer segment urunler icin, kulaktan dolma olmayan gercek bilgilerle ve haksizlik etmeden yaparsak sorun yasanmaz asla. Iyi geceler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emin olun anlattığım ürünleri alırken en ince ayrıntısına kadar araştırmasını yaptım. Şu anda tümüyle hatırlayıp yazmamis olmam/hatalı bilgi vermem beni bilgisiz yapmaz.ayrıca buraya birşeyler yazmak sizi de bilgili yapmaz. Buraya birşeyler yazarak yarisacaksak sayfalar yetmez. Bence deneyimleri paylaşmak forumun asıl maksatidir.bu arada siz kendinizi Donanimhaber sitesi tarafı,beni de karşı taraf ilan ettiniz.üslup demişken : bu konuya bilerek deginmemistim fakat madem söylediniz cevap vereyim: önce siz kendi uslubunuzu gözden geciriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sacid55 -- 19 Mayıs 2014; 3:48:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sacid55 kullanıcısına yanıt
    Yok ben anlatamıyorum muhtemelen, size deneyim paylaşmayın demedi ki kimse. Sizin kisi deneyim paylasmak olmadı diyorum ama. Sadece saydırdınız keyfinize göre bıraktınız. O ilk mesajınıza rağmen bana ne üslubu begenmediğinizi de anlamıyorum. Bilgi konusunda sizinle yarışmak istediğimi sanmıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatalı yazdığım (yazilimsal dpi arttırımı ) konusundaki cevabiniza itiraz zaten itiraz etmedim ayrıca forumlardaki başka sohbetlerinize de baktim. Ben de bilgi konusunda sizinle yarışmak istediğimi sanmıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Itiraz edeceğiniz bir şey söylemedim ki ben. Tırtın yanlışlığını ifade ettim ve yanlış bir kıyaslama yaptığınızı vurguladım. Neyse bilgi tartışmasında da hemfikirsek artık anlaştık demektir. Phantomu bırakın future soldier kasın biraz şuan elim kırık oynayamıyorum ama düzelince bi bakalım neler yapıyor mouseunuz ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her mouse kullanicisitla şahlanir. Açikçasi çok iyi bir oyuncu olduğumu idda etmiyorum.phantoms da en iyi rank im colonel 5. Malum refleksler yaş ile beraber geriliyor.. bir de pay to win mantıklı oyunlarda çok iyi olmak,çok paran olmasıyla fazlaca doğru orantılı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sacid55

    Her mouse kullanicisitla şahlanir. Açikçasi çok iyi bir oyuncu olduğumu idda etmiyorum.phantoms da en iyi rank im colonel 5. Malum refleksler yaş ile beraber geriliyor.. bir de pay to win mantıklı oyunlarda çok iyi olmak,çok paran olmasıyla fazlaca doğru orantılı...

    Hocam sizin tırt kelimesini kullanmanız yanlıştı, tırt demek eleştiriden farklı bir anlama getiriyor.
    Özeti bu bence konunun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: sacid55

    Her mouse kullanicisitla şahlanir. Açikçasi çok iyi bir oyuncu olduğumu idda etmiyorum.phantoms da en iyi rank im colonel 5. Malum refleksler yaş ile beraber geriliyor.. bir de pay to win mantıklı oyunlarda çok iyi olmak,çok paran olmasıyla fazlaca doğru orantılı...

    Hocam sizin tırt kelimesini kullanmanız yanlıştı, tırt demek eleştiriden farklı bir anlama getiriyor.
    Özeti bu bence konunun

    Türk dil kurumu: tırt :ise yaramaz ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sacid55 kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: sacid55


    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: sacid55

    Her mouse kullanicisitla şahlanir. Açikçasi çok iyi bir oyuncu olduğumu idda etmiyorum.phantoms da en iyi rank im colonel 5. Malum refleksler yaş ile beraber geriliyor.. bir de pay to win mantıklı oyunlarda çok iyi olmak,çok paran olmasıyla fazlaca doğru orantılı...

    Hocam sizin tırt kelimesini kullanmanız yanlıştı, tırt demek eleştiriden farklı bir anlama getiriyor.
    Özeti bu bence konunun

    Türk dil kurumu: tırt :ise yaramaz ...



    bkz. kuruntu - Yanlış ve yersiz düşünce,

    http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&kelime=KURUNTU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 19 Mayıs 2014; 12:44:55 >




  • sacid55 kullanıcısına yanıt
    Mütevazi olmayın, g700s i bile beğenmeyecek hassasiyet algısına sahip olduğunuza göre ben harikalar yaratacağınızdan eminim. Yaş konusunda sizden büyük olabilirim ;) Pay to win Phantom için geçerli ancak Future soldier için geçersiz. bir kere para verip alıyorsunuz bitiyor. Sağlam maçlar çıkaracağınızdan şüphem yok.
  • Technics kullanıcısına yanıt
    Son yazdığınız alintili cevabiniza bir anlam veremedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sacid55 -- 19 Mayıs 2014; 14:14:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışında getirilen bir kulaklik alacağım. Ama garantisi nasıl isler? Yani uluslararası garantisi olup olmadığını falan nasıl anlarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu gormusken yazayım bu hafta yine G300 ve F710 değişimi yaptılar serviste. Garanti olayı gerçekten çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G700S diyorum başka birşey demiyorum
  • bu yetkili servisin bi bana mı gıcklığı var anlamadım. herkes memnun kalmış pat diye değiştirmişler falan.
    g600 mouse um var 1ay ya kullandım ya kullanmadım. mouse imleci hareket etmiyor. tuşları ışıkları falan çalışıyor. sadece hareket etmiyor imleç /cursor. garantiye yollayayım dedim. yollamaz olaydım. bu kadar amatörce bi garanti hiç bir firmada görmedim.
    1- garanti süresince herhangi bir bilgi verilmedi. mouse ellerine ulaştı mı, arıza tespit edildi mi, onarım yapıldı mı en ufak bir bilgilendirme sistemleri yok.
    2- gönderdiğim kutu ezik içinde geldi. kargo firmasından da kaynaklanması da olası ama kutunun içi de pek iç açıcı değildi. kendi ürünlerini ve belgelerini tam olarak ilk satın aldığım gibi gayet özenerek yerleştirmiştim. tekrar içinde kutuyu katlamayı belgeleri kutuya ığdırmayı başaramamışlar. tepmişler en sonunda. şişme kargodan değil bariz bi şekilde kutunun içerisine gelişi güzel ne varsa tepmeden kaynaklı.
    3- sorun giderilmiştir gibi saçma sapan bir bilgi vardı sadece. sorun neymiş ne işlem yapılmış bişeyi değişmiş mi Allah bilir dedim ilk gördüğümde.
    4- sorun ve işlem hakkında bi bilgi vermemelerinin sebebi hiçbir işlem yapmamalarıymış. arızalı diye teknik servise gönderdiğim ürün 15 gün sağda solda oraya buraya atılıp aynen geri yollanmış.
    elimde teknik servisten kalan tek bilgi sorun giderilmştir. ki sorunun giderilmesi de söz konusu değil.

    ayrıca garanti belgesi olmadan bi işlem yapmıyoruz triplerine de acayip sinir oldum. ilk göndermek istediğimde elimde sadece mouse ve faturası vardı. garanti belgesi yok diye kabul etmediler. bi gün sonra tekrar kutuyla sırf meraktan altına yapışık naylon içerisindeki garanti belgesini yerinden çıkarmadan gönderdim. aynı şekilde geri geldi.
    yani eğer garanti belgesini kaybettiyseniz hiç dert etmeyin başka bi logitech ürününüz varsa onun garanti belgesini yollayın. ya da tanıdğınız birinden alın. farketmeleri söz konusu bile değil




  • Logitech'in müşteri memnuniyeti geride kaldı sanırım. Benim de g300 mouse'um bozuldu. Sağ tuşa basılı tuttuğumda sanki arka arkaya basıyormuşum gibi birden çok kez tıklama yapıyor. Yorumları gördükten sonra ümtilenip bir heves aradım aramaz olaydım. Çıkan adam o kadar umursamaz o kadar soğuk bir tipti ki. Tek dediği mouse garantiye yollayın. Biz birşey yapamayız. Çoğu kişinin mousu'nu değiştirmişsiniz dediğimde önce hayır öyle birşey yok dedi. Sonra internette bir sürü yorum okudum dediğimde o yorumlar bizi ilgilendirmiyor, Bizle alakası yok, öyle birşey olmuşsa da eskiden olmuştur 3-4 ay'dır bu şekilde çalışıyoruz dedi. Önce değişimleri yalanlayan adam sonra kabul edip eskiden di o demeye başladı. Garanti belgesini istediklerini ve benim kaybettiğimi, seri numarası ve fatura ile birlikte garantiye gönderemeyeceğimi sorduğumda hayır dedi. Öyle saçmalık mı olur kaç tane ürün garantiye yolladım seri numarası yerine garanti belgesi isteye tek firmasınız dedim. Hiç umursamaz bir biçimde isterseniz tüketici mahkemesine başvurabilrsiniz demez mi 60 tl'ye aldığım mouse için mahkemeylemi uğraşacam lan. Anlaşıldı mouse elimde patladı, sağolun dedim. Adam yine umursamaz şekilde siz bilirsiniz deyip kapattı. Logitech'in müşteri memnuniyeti geride kalmış demek ki. Yetişememişiz. Penta'ya mouse'unu gönderip sağlam şekilde alan da bir yorum da görmediğim için hiç uğraşmayacam. Şimdi bir de e-mail yoluyla şansımı denedim. Eğer bundan da birşey çıkmazsa anlaşılan o ki logitech'in garantisinin diğer firmalardan hiçbir farkı kalmamış. Boşuna garantiye güvenip logitech almayın.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.