Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok iyi.
  • evet bende logitech firmasını ürünlerinin arkasında durduğu için tebrik ediyorum. 2012 aralık yada 2013 ocak ayında aldığım g300 mouse un tekerlekte tıklama probleminden dolayı garantiye yollamak istedim. fakat teknosadan aldığım fişi kaybettiğim için pek birşey yapamadım. (ürünü nakit aldığımdan slip te yoktu.) bugun 00800 44 882 5862 nolu numarayı aradım ve durumu belirttim. ilk önce problem için özür dilediler sonra arkasındaki s/n ve p/n numarasını istediler. sonra ürünün arkadaki yazısı okunacak şekilde ve tamamının fotosunu istediler. yolladım yaklaşık 1 saat sonra yeni ürünün tarafıma 12 ila 24 saat içinde kargolanacağı bilgisi verildi. ve eski ürünüde geri dönüşüme yollamamı istediler.

    birincisi konuştuğum kişi gayet anlayışlıydı.
    ikincisi problem çözme odaklı bir müşteri hizmetleri var.(ürünü kimden aldıysanız ilk onunla temasa geçin, fişi nerede, gönderin bakarız şeklinde sallamıyorlar.)
    üçüncüsü ise çok hızlılar.

    umarım ülkemizde kötü amaçlı kullanım olmaz. böylece herkes problemi olduğunda hızlı ve mutlu bir şekilde problemini girerir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Agresif KUZU

    evet bende logitech firmasını ürünlerinin arkasında durduğu için tebrik ediyorum. 2012 aralık yada 2013 ocak ayında aldığım g300 mouse un tekerlekte tıklama probleminden dolayı garantiye yollamak istedim. fakat teknosadan aldığım fişi kaybettiğim için pek birşey yapamadım. (ürünü nakit aldığımdan slip te yoktu.) bugun 00800 44 882 5862 nolu numarayı aradım ve durumu belirttim. ilk önce problem için özür dilediler sonra arkasındaki s/n ve p/n numarasını istediler. sonra ürünün arkadaki yazısı okunacak şekilde ve tamamının fotosunu istediler. yolladım yaklaşık 1 saat sonra yeni ürünün tarafıma 12 ila 24 saat içinde kargolanacağı bilgisi verildi. ve eski ürünüde geri dönüşüme yollamamı istediler.

    birincisi konuştuğum kişi gayet anlayışlıydı.
    ikincisi problem çözme odaklı bir müşteri hizmetleri var.(ürünü kimden aldıysanız ilk onunla temasa geçin, fişi nerede, gönderin bakarız şeklinde sallamıyorlar.)
    üçüncüsü ise çok hızlılar.

    umarım ülkemizde kötü amaçlı kullanım olmaz. böylece herkes problemi olduğunda hızlı ve mutlu bir şekilde problemini girerir.

    Bende telefon ile arayacağım, mail atarak aldığım tek yanıt tr distribütörünü gönderin oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 yıl kullandığım Logitech G500 mouseumun lazeri bozuldu (hor kullanımın etkisi büyük). Garantiye yolladım sıfır kutusunda g500s yolladılar...Klavyem logitech. Ses sistemi alacağım ve ilk bakacağım ürünler logitech'inki olacak...Müşretirisini üzmeyen bir firma teşekkürler.
  • 3 yıl kullandıgım kablosuz klavye mouse setinin usb dongle'ı benim hatam sonucu kırıldı. Avrupa'daki yeri aradım. Benden sadece seri numara ve adres bilgilerimi aldı 3 gun sonra ucretsiz kargo elimdeydi. Bundan sonra bir urunun logitech markası varsa tercihim gozu kapalı logitectir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasimboo

    3 yıl kullandıgım kablosuz klavye mouse setinin usb dongle'ı benim hatam sonucu kırıldı. Avrupa'daki yeri aradım. Benden sadece seri numara ve adres bilgilerimi aldı 3 gun sonra ucretsiz kargo elimdeydi. Bundan sonra bir urunun logitech markası varsa tercihim gozu kapalı logitectir.

    Siz hangi numarasını aradınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasimboo

    3 yıl kullandıgım kablosuz klavye mouse setinin usb dongle'ı benim hatam sonucu kırıldı. Avrupa'daki yeri aradım. Benden sadece seri numara ve adres bilgilerimi aldı 3 gun sonra ucretsiz kargo elimdeydi. Bundan sonra bir urunun logitech markası varsa tercihim gozu kapalı logitectir.

    Siz hangi numarasını aradınız?

    numara tam aklımda degil ama +44lü yurdısı numarasını aramıstım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasimboo

    quote:

    Orijinalden alıntı: fds14


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasimboo

    3 yıl kullandıgım kablosuz klavye mouse setinin usb dongle'ı benim hatam sonucu kırıldı. Avrupa'daki yeri aradım. Benden sadece seri numara ve adres bilgilerimi aldı 3 gun sonra ucretsiz kargo elimdeydi. Bundan sonra bir urunun logitech markası varsa tercihim gozu kapalı logitectir.

    Siz hangi numarasını aradınız?

    numara tam aklımda degil ama +44lü yurdısı numarasını aramıstım

    ne kadar günde tamamlandı bu işlem?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fds14 F kullanıcısına yanıt
    telefondaki bey bilgileri aldı bana 1 veya 2 gun sonra UPS 'ten kargo takip numarası geldi onunda bana ulasmas 2-3 gun surdu yani toplasak 1 haftada halloldu
  • Logitech'in güncel numarasını bilen var mı?
    Türkçe destek alabileceğim, 00800 44 882 5862 li numarayı da arayamıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sipariş Tarihi 25.03.2011 Tarihinde aldıgım G500 son 2-3 aydır aralıklarla çiftık sorunu yapıyor düzelir diye pek önemsemedim ama 2gundur iyice zıvanadan çıkmış durumda 3yılda sanırım doldu ne yapmam gerekir yol göstericek arkadaşlar varmı
  • Sogutucusu anakarti yakti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.gokmen

    Sipariş Tarihi 25.03.2011 Tarihinde aldıgım G500 son 2-3 aydır aralıklarla çiftık sorunu yapıyor düzelir diye pek önemsemedim ama 2gundur iyice zıvanadan çıkmış durumda 3yılda sanırım doldu ne yapmam gerekir yol göstericek arkadaşlar varmı

    Mouse garantisi bitmis fakat siz yinede ulasın onlara, tamir edip veya yeni bi g500s yollayabilirler ,deneyin şansınızı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimiside yüzüme kapatır telefonu
    Helal olsun adamlara hiç böyle arayıp sormadım ama bidahakine aldığım ürünleri logitech almaya çalışacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi numaradan ulaşıyoruz hocam onlara
  • Logitech'in kaliteli olduğunu söyleyenler bence kendini kandırmaktadır. Kullandığım bütün mauseları problem çıkardı bana, 150 TL lik olanından tutun da 29 Tl lik olana kadar. Forumlarda çok araştırdım başıma gelenleri aşağı yukarı aynı şikayetler. Çift tıklamalar, sol tık da takılmalar, kendi kendine hareket etmeler, yüzey konusunda aşırı hassaslık, web fonkisyonlarının ayarlanamaması ayarlansa da bir süre sonra ayarların sıfırlanması vs.
    Tasarım olarak on numara iş yapıyorlar ama maalesef kalite ve sağlamlık konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bir çok insan benim gibi garantiyle falan uğraşmayıp internetten yenisini satın alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aville -- 17 Nisan 2014; 3:04:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.gokmen

    Hangi numaradan ulaşıyoruz hocam onlara

    bende ulaşamadım halen, güncel numarayı bilen biri yok mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eowina

    Cyborg rat 7 düşünüyordum artık logitech g9x MW3 e karar verdim G700 de olabilir ama genelde oyun için kablolu alın diyorlar fakat bu durum g700 için de geçerli mi bilemediğimden

    rat gibi bişey istiyorsan g502 al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoubleJift

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eowina

    Cyborg rat 7 düşünüyordum artık logitech g9x MW3 e karar verdim G700 de olabilir ama genelde oyun için kablolu alın diyorlar fakat bu durum g700 için de geçerli mi bilemediğimden

    rat gibi bişey istiyorsan g502 al

    ooo hocam çok geç kalmışsınız ya, ben bu konuyu açtıktan sonra msi ge60 aldım, öyle oyunu moyunu dabıraktım pcye boşu boşuna fazla para verdim. msi ın yanında verdiği mouse ile oynuyorum yetiyor :D
  • Herkes birşeyler yazmış bende garanti süreci ile ilgili yaşadıklarımı anlatayım, aslında bunları anlatmak bana borcumu ödemek gibi bir şey, herhangi bir firmayı yanlış uygulamalarından dolayı nasıl kötülüyorsak iyi olan şeyleri de aynı şekilde paylaşmak gerekir,

    Bir siteden hediye çeki ile indirimli olan Vx nano kablosuz fare almıştım, almamın tek sebebi indirimde olmasıydı (55 tl) 50 tl kazandığım çek ile ödedim sonuç olarak fareyi 5 tl ye satın aldım. 2.5 sene kadar yoğun bir şekilde kullandım, bu arada çift tıklama problemi oluşmaya başladı, okul bitti kıbrıstan türkiyeye dönerken eşyalar arasında kutusunu gördüm, fatura garanti belgesi vs.. hersey vardı, nasıl olsa 2 sene geçti boşuna bunları kendime yük etmeyeyim diye hepsini attım, türkiyeye döndüm birkaç gün sonra fare kullanılması çok zor bir şekilde çalışıyordu ya çok tıklıyor ya hiç tıklamıyor.. birden garantinin 3 sene olduğunu hatırladım, hemen logitech ile mail yoluyla iletişime geçtim tabi onlarda beni penta ya yönlendirmek istedi, bende elimde hiç bir belgemin olmadığını ve ürünümün arızasının giderilmesini istediğimi söyledim (aslında problem baya önceden başlamıştı ama KKTC den bu tür ürünler yollanmadığı için 1 sene kadar arızalı halde kullandım) durumu anlattım, uzun zamandır problemli oldugunu söyledim, KKTC'nin gümrük probleminden bahsettim bu arada faturamın pdf olarak bir kopyasını yolladım felan derken bi kaç mail alışverişinden sonra ürünün resmini çekip yollamamı istediler, bende istedikleri formatta 2 resim çekerek iletişim bilgilerim ile yolladım, ben karşıdan cevap gelmesini beklerken hollanda'dan yeni bir ürün yola çıkmıştı bile, 2. gün almanya 3. gün de elime ulaştı.

    Tabi benim arızalı ürün eski model olan Vx fiyatını da yukarıda yazmıştım, bana yollanan ürün ise bendekine oranla çok çok daha güzel olan Mx anywhere (130 tl)


    Bazen verdiğiniz paranın karşılığını aldığınızı bazen de karşılığından fazlasını aldığınızı görmek mutlu ediyor, yeni yollanan fare benim için çok önemli değildi zaten belgeleri çöpe attığım için beklemiyordum ama verdikleri bu hizmet beni ileride yeni bir ürün alacağım zaman Logitech'e yöneltiyor.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.