Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayarlara ait bir çok bileşen kullanıyoruz, zaman zaman biz bozuyoruz zaman zaman kendileri bozuluyorlar, her bir bileşen bozulduğundaysa çoğumuz eyvah deriz ülkede ki garanti anlayışı ve işleyişinden dolayı. Kimi ürün gider 20 gün geri gelmez, kimisi bir ay kimisi 2..

    Logitech ürünleri, ama estetiklerinden ama konforlarından ama kaliteli malzemesinden ötürü 10 senedir tek tercihimdir, forumda beni tanıyanlar bilirler. Klavye - Mouse setlerinden, evrensel kumandalarına kameralarına bir çok bileşenlerini kullandım, pek te bir sorunla karşılaşmadım açıkçası,

    3 sene önce aldığım mx 1100'ümde sol mouseta çift tıklama sıkıntısı yaşamış ama üzzerine de açıkçası 3 yıldır vakit bulup düşememiş, o şekilde kullanmıştım, geçen gün paketleyip kaldırdım, gidip kendime darkfield aldım bir tane, bugün nereden geldiyse aklıma Logitech servisi arayıp mx1100ün durumunu anlatayım dedim, önce karşıma hayatımda ilk defa gerçekten de kültürlü, sakin, ne söylediğini bilen beyefendi bir müşteri temsilcisi çıktı, mouse umun durumunu anlattım hani ben geri bildirim maksadıyla arayıp böyle bir şey oldu deyip kapatıcaktım açıkcası, sonra yeni aldığım darkfield da da çok ufak bir durumu kendilerine izah ettim hani başkası kafaya takmaz ama ben taktım biraz nedense diye, ne oldu biliyormusunuz, öncelikle mx1100 için benim ufak gördüğüm sorunun büyük bir sıkıntı olduğunu keşke ilk günlerde ulaşsaydınız da madur etmemiş olsaydık sizi diye dile getirince beyefendi biraz şaşırdım ilgili tutumuna, alışık olmadığımdan hani yoksa beklemediğimden değil logitechten. sonra seri numarasını istedi mouseun, üzerinden 3 sene de geçmiş olsa ürününüz Logitech uluslararası garanti kapsamında, size ürünün aynısı olmadığı için yeni modelini göndericez her iki mouse unda deyince iyice şaşırdım, peki bende kileri ne yapmam lazım dediğimdeyse imha edebilirsiniz demesi her şeyi bitirdi.

    Garanti budur.
    Marka olmak budur.

    Logitech kullanıcısının sözüne itimad ederek, hani kullanıcı hatası var mı yok mu gönderin araştıralım paradoxuna bile girmeden Büyük marka nasıl olunuru bana gösterdi.

    buradan tekrar teşekkür ediyorum kendilerine..

    NOT: Arkadaşlar ben Logitech çalışanı değilim, sadece deneyimlerimi aktardım size. Logitech desteği ile alakalı şöyle mi yapıcam böyle mi olacak şeklinde çok özel mesaj geliyor, atmayın lütfen.

    benzer bir hikaye daha

    http://forum.donanimhaber.com/m_75226454/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 8 Ağustos 2017; 21:41:49 >







  • Bende de G500 var, çift tıklama sorunu ortaya çıktı. Sadece garanti süresi dolanlara mı yenisini gönderiyorlar acaba?
  • For4ever logiiii :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Bende de G500 var, çift tıklama sorunu ortaya çıktı. Sadece garanti süresi dolanlara mı yenisini gönderiyorlar acaba?

    MX1100 zaten 3 yil garantisi olan bir urun, garanti suresi dolan urunler maalesef degistirilmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    ogitech servisi arayıp mx1100ün durumunu anlatayım dedim, önce karşıma hayatımda ilk defa gerçekten de kültürlü, sakin, ne söylediğini bilen beyefendi bir müşteri temsilcisi çıktı,

    hangi numaradan ulaştınız kendilerine? ben web sitesindeki 00800'lü numaradan ulaşamıyorum. Arama başarısız oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-x-treme

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    ogitech servisi arayıp mx1100ün durumunu anlatayım dedim, önce karşıma hayatımda ilk defa gerçekten de kültürlü, sakin, ne söylediğini bilen beyefendi bir müşteri temsilcisi çıktı,

    hangi numaradan ulaştınız kendilerine? ben web sitesindeki 00800'lü numaradan ulaşamıyorum. Arama başarısız oluyor.

    evet o numara, denediğimde görmüştüm cepten ulaşılamıyor, ev telefonundan aradım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Bende de G500 var, çift tıklama sorunu ortaya çıktı. Sadece garanti süresi dolanlara mı yenisini gönderiyorlar acaba?

    MX1100 zaten 3 yil garantisi olan bir urun, garanti suresi dolan urunler maalesef degistirilmez.

    Logitech uluslarası garanti 5 yılmış. 3 yıl değil ;)

    Bu bilgi yanlis. Urunden urune degisir garanti suresi. Ornegin MX1100 3 yil garantisi olan bir urunken MX3200 5 yil garantisi olan bir urundur. Eger sizin urununuzun kac sene garantisi oldugunu bulmak isterseniz:

    1- Logitech'in Ingiltere sayfasina gidin:
    www.logitech.com
    Logitech: Wireless Mouse, Keyboards, Headsets & Video Conferencing
    http://www.logitech.com/en-gb/home

    2- Sag ust kisimdaki search kismina urununuzun model ismini yazin ve o urunun sayfasina gidin
    3- Acilan sayfanin sol kisminda "warranty information" goreceksiniz.

    MX 3200 icin ornek sayfayi gormek icin asagidaki linke tiklayin:


    MX 1100 icin asagidaki linke bakin:
    www.logitech.com
    Logitech Support + Download
    http://www.logitech.com/en-gb/support/mice/4676?osid=1&bit=32


    Eger urununuzun model ismini bilmiyorsaniz, asagidaki yontemi uygulayarak bulabilirsiniz:

    1- Su linke tiklayin:http://www.logitech.com/en-gb/support
    2- Option 1 veya Option 2 kullanarak urununuzu bulun.

    Ozetle, her urunun farkli bir garanti suresi var. Turkiye'de satin almis oldugunuz urun ilk 2 yil boyunca distributorunuzun garantisi altindadir. Ancak urun 5 yillik garantisi olan bir urunse, 2. yildan sonra direkt Logitech size garanti saglar.

    Saygilar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Bende de G500 var, çift tıklama sorunu ortaya çıktı. Sadece garanti süresi dolanlara mı yenisini gönderiyorlar acaba?

    MX1100 zaten 3 yil garantisi olan bir urun, garanti suresi dolan urunler maalesef degistirilmez.

    Logitech uluslarası garanti 5 yılmış. 3 yıl değil ;)

    Bu bilgi yanlis. Urunden urune degisir garanti suresi. Ornegin MX1100 3 yil garantisi olan bir urunken MX3200 5 yil garantisi olan bir urundur. Eger sizin urununuzun kac sene garantisi oldugunu bulmak isterseniz:

    1- Logitech'in Ingiltere sayfasina gidin:
    www.logitech.com
    Logitech: Wireless Mouse, Keyboards, Headsets & Video Conferencing
    http://www.logitech.com/en-gb/home

    2- Sag ust kisimdaki search kismina urununuzun model ismini yazin ve o urunun sayfasina gidin
    3- Acilan sayfanin sol kisminda "warranty information" goreceksiniz.

    MX 3200 icin ornek sayfayi gormek icin asagidaki linke tiklayin:


    MX 1100 icin asagidaki linke bakin:
    www.logitech.com
    Logitech Support + Download
    http://www.logitech.com/en-gb/support/mice/4676?osid=1&bit=32


    Eger urununuzun model ismini bilmiyorsaniz, asagidaki yontemi uygulayarak bulabilirsiniz:

    1- Su linke tiklayin:http://www.logitech.com/en-gb/support
    2- Option 1 veya Option 2 kullanarak urununuzu bulun.

    Ozetle, her urunun farkli bir garanti suresi var. Turkiye'de satin almis oldugunuz urun ilk 2 yil boyunca distributorunuzun garantisi altindadir. Ancak urun 5 yillik garantisi olan bir urunse, 2. yildan sonra direkt Logitech size garanti saglar.

    Saygilar.

    muhtemelen logitech çalışanısınız infonuzdan gördüğüm kadarıyla, dediğiniz doğrudur, ben yanlış anlamış olabilirim. yanlış yönlendirmeyeyim kimseyi mesajı silicem




  • benimde logitech chillstream gamepadin tetik tuşu ve A tuşu bozuldu. tetiklerden biri kendi kendine basıyor yada istesemde basmıyor. acaba logiden destek alabilir miyim.
  • x7 almayı düşünüyordum taki senin yazını görene kadar logitech g400 alıyorum olay bitti :)
  • Büyük firma olmak bu olsa gerek.Çoğu firma kem küm ediyor böyle durumlarda.
  • Senin adına sevindim Tech. Yalnız bu durumu kötüye kullanmak isteyenler de olacaktır. Her arayana ürünün seri numarasını verin yenisini yolluyoruz demezler herhalde. Nasıl bir yol izliyorlar, adam mı seçiyorlar merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackeagle

    Senin adına sevindim Tech. Yalnız bu durumu kötüye kullanmak isteyenler de olacaktır. Her arayana ürünün seri numarasını verin yenisini yolluyoruz demezler herhalde. Nasıl bir yol izliyorlar, adam mı seçiyorlar merak ediyorum.

    Bu durumdan cikar saglamak isteyen kotu niyetli kisiler zaten anlasiliyor bir sekilde. Gerekli durumlarda adres takip ve mahkemeye kadar gidebiliyor iyi niyeti suistimal olaylari. Cunku Logitech sadece gercekten yardima ihtiyaci olan kullanicilara yardimci olmak istiyor ve de oluyor. O bahsettiginiz yapidaki kisiler, bu servisi baltaliyor maalesef. Bazi isim ve adresler zaten fislenmis durumda.
  • Abi diyorum en iyisi Logitech adamlar malzeme kalitesini 1 numara tutuyor g300 ile x7'yi karşılaştırdım x7 çok adi gibi duruyordu g300 karşısında hoparlörüm,kulaklığım,farem ve klavyem logitech hiç bir sorun yaşamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackeagle

    Senin adına sevindim Tech. Yalnız bu durumu kötüye kullanmak isteyenler de olacaktır. Her arayana ürünün seri numarasını verin yenisini yolluyoruz demezler herhalde. Nasıl bir yol izliyorlar, adam mı seçiyorlar merak ediyorum.

    Ekipleri benim gördüğüm kadarıyla profesyonel, Durumu kötüye kullanmak isteyenleri ayırt edebilirler diye düşünüyorum, gerçek Logitech kullanıcıları, ve Logitech'e geçmeyi düşünenler kullandıkları-kullanacakları markanın ne kadar büyük ve benzersiz olduğunu görerek ona göre tercih yapabilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bybela16

    x7 almayı düşünüyordum taki senin yazını görene kadar logitech g400 alıyorum olay bitti :)

    iyi günlerde kullanın. bu yazıdan sonra başka bir markayı tercih etmeden düşünme fırsatı bulacak diğer arkadaşlar da
    Güçlü bir markanın ürünleri kimseyi hiç bir zaman üzmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eagle Claw

    Büyük firma olmak bu olsa gerek.Çoğu firma kem küm ediyor böyle durumlarda.

    Aynen öyle, en pahalı markayı da kullansanız bu biçim birgaranti anlaşıyına ben tanık olmadım hayatımda bugüne kadar. Büyük Marka olmak bile kolay değilken Logitech Çok Büyük bir Marka olmuş gerçektende.
  • Aldığım hiçbir Loıgitech ürünü beni üzmedi
  • Hocam 9859 mesajınız olmasa cidden inanmazdım anlattığınıza. Gerçekten çok şaşırdım.

    Logitech'in şu an hem Z-5500 ünü hem G105 klavyesini kullanmaktayım, garantiyle bir münasabetim olmadı henüz çok şükür. Ancak olsa da şu okuduğum mesaj içimi çok rahatlattı. Özellikle Z-5500 konusunda.

    Bugün bunu ne samsung yapar ne philips ne de benim garantisiyle uğraştığım diğer ürünler. Samsung 4 kere servise gider yok kayıt yok biz de 3 görünüyor der tamir eder. Philips e fatura gösterirsiniz garanti yok biz garanti isteriz der. Yani bu anlattıklarım uzar gider

    Önümüzdeki günlerde mouse alacağım Razer, Logitech ,Thermaltake arasında kalmıştım. Şu yazdıkların mouse tercihim konusunda o kadar aydınlatıcı olduki benim için gerçekten teşekkür ederim

    Saygılar.




  • Tuvnera sen kaliteden anlarsın her zaman ;)

    legolas, ben de bunu yapacak pek marka bilmiyorum açıkçası, zaten devamlı tercihimdi, Logitech dışında marka kullanmam bu saatten sonra.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.