Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    Bilgisayarlara ait bir çok bileşen kullanıyoruz, zaman zaman biz bozuyoruz zaman zaman kendileri bozuluyorlar, her bir bileşen bozulduğundaysa çoğumuz eyvah deriz ülkede ki garanti anlayışı ve işleyişinden dolayı. Kimi ürün gider 20 gün geri gelmez, kimisi bir ay kimisi 2..

    Logitech ürünleri, ama estetiklerinden ama konforlarından ama kaliteli malzemesinden ötürü 10 senedir tek tercihimdir, forumda beni tanıyanlar bilirler. Klavye - Mouse setlerinden, evrensel kumandalarına kameralarına bir çok bileşenlerini kullandım, pek te bir sorunla karşılaşmadım açıkçası,

    3 sene önce aldığım mx 1100'ümde sol mouseta çift tıklama sıkıntısı yaşamış ama üzzerine de açıkçası 3 yıldır vakit bulup düşememiş, o şekilde kullanmıştım, geçen gün paketleyip kaldırdım, gidip kendime darkfield aldım bir tane, bugün nereden geldiyse aklıma Logitech servisi arayıp mx1100ün durumunu anlatayım dedim, önce karşıma hayatımda ilk defa gerçekten de kültürlü, sakin, ne söylediğini bilen beyefendi bir müşteri temsilcisi çıktı, mouse umun durumunu anlattım hani ben geri bildirim maksadıyla arayıp böyle bir şey oldu deyip kapatıcaktım açıkcası, sonra yeni aldığım darkfield da da çok ufak bir durumu kendilerine izah ettim hani başkası kafaya takmaz ama ben taktım biraz nedense diye, ne oldu biliyormusunuz, öncelikle mx1100 için benim ufak gördüğüm sorunun büyük bir sıkıntı olduğunu keşke ilk günlerde ulaşsaydınız da madur etmemiş olsaydık sizi diye dile getirince beyefendi biraz şaşırdım ilgili tutumuna, alışık olmadığımdan hani yoksa beklemediğimden değil logitechten. sonra seri numarasını istedi mouseun, üzerinden 3 sene de geçmiş olsa ürününüz Logitech uluslararası garanti kapsamında, size ürünün aynısı olmadığı için yeni modelini göndericez her iki mouse unda deyince iyice şaşırdım, peki bende kileri ne yapmam lazım dediğimdeyse imha edebilirsiniz demesi her şeyi bitirdi.

    Garanti budur.
    Marka olmak budur.

    Logitech kullanıcısının sözüne itimad ederek, hani kullanıcı hatası var mı yok mu gönderin araştıralım paradoxuna bile girmeden Büyük marka nasıl olunuru bana gösterdi.

    buradan tekrar teşekkür ediyorum kendilerine..

    müşteri memnuniyeti her zaman markaların ilk önceliği olmalı fakat ülkemizde göremiyoruz maalesef çoğu zaman. inşallah bu tutumu sergileyen markalar artarda tükeciler olarak biz de değerli oldugumuzu hissedebiliriz.




  • Cyborg rat 7 düşünüyordum artık logitech g9x MW3 e karar verdim G700 de olabilir ama genelde oyun için kablolu alın diyorlar fakat bu durum g700 için de geçerli mi bilemediğimden
  • Cidden Tebrik Edilir Başa Bir Şey Denilmez Herhalde.Bu Arada Yeni Ürünleri Denediniz Mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CRaFTY_35

    müşteri memnuniyeti her zaman markaların ilk önceliği olmalı fakat ülkemizde göremiyoruz maalesef çoğu zaman. inşallah bu tutumu sergileyen markalar artarda tükeciler olarak biz de değerli oldugumuzu hissedebiliriz.

    Doğru tespit aynen hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtDem07

    Cyborg rat 7 düşünüyordum artık logitech g9x MW3 e karar verdim G700 de olabilir ama genelde oyun için kablolu alın diyorlar fakat bu durum g700 için de geçerli mi bilemediğimden


    quote:

    Orijinalden alıntı: Recep Kalenderoglu

    Cidden Tebrik Edilir Başa Bir Şey Denilmez Herhalde.Bu Arada Yeni Ürünleri Denediniz Mi



    G700 incelemem

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=64670093



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 31 Ağustos 2012; 23:08:14 >




  • Mx3200 setimin mouse'u çift tıklama sorunu çıkartmıştı. 3 sene kadar oldu sanırım aldığımdan beri. Logitech support'tan sorun girişi yaptım, bize gönderin seti mk710 gönderelim dediler. Dedim şimdi bayram üzeri nasıl olacak posta işleri falan? Ha dediler madem bayram, sana bir kolaylık yapalım, sen resmini gönder bize, biz sana gene gönderelim. Tamam dedim, gönderdim resmi. 2 gün içinde yeni set elime geçti. Valla bravo, büyük firma gerçekten.
  • Hangi numaradan ulaştınız ?

    ben de genelde razer ve logitechten şaşmam fakat razer ürünlerinde veya diğer markalarda ( steelseries, zowie vb ) sorun olsa ne yapabiliriz merak ediyorum. sırf bu yüzden logitech bir adım önde.
  • Beyler vx nanonun garanti suresi ne kadar acaba bilen varmi sitesinde vx nanoyu bulamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Beyler vx nanonun garanti suresi ne kadar acaba bilen varmi sitesinde vx nanoyu bulamadim.

    3 yıl.
  • bir iki hafta önce logitech supporta vx nano çift tıklama sebebiyle ürün kaydettim, donanımsal bir arıza dendi; ancak garanti süresi dolmadığı için distrübitöre yönlendirdiler. Logosoft'u aradığımda ürünün garanti kartını kaybettiyseniz " ürün bizim değildir." diyip geri yollarız; ücretli tamir yaptırmak isterseniz 25 tl ücreti fareyi kargoya vererek zarfın içine koyun gönderin dediler. bir tek beni mi buluyor böyle şeyler? bir de yıl 2012 olmuş halen garanti kartı istiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    bir iki hafta önce logitech supporta vx nano çift tıklama sebebiyle ürün kaydettim, donanımsal bir arıza dendi; ancak garanti süresi dolmadığı için distrübitöre yönlendirdiler. Logosoft'u aradığımda ürünün garanti kartını kaybettiyseniz " ürün bizim değildir." diyip geri yollarız; ücretli tamir yaptırmak isterseniz 25 tl ücreti fareyi kargoya vererek zarfın içine koyun gönderin dediler. bir tek beni mi buluyor böyle şeyler? bir de yıl 2012 olmuş halen garanti kartı istiyorlar.

    geçmiş olsun size de.

    Türkiye garantisi tamamen buradaki distribütörün insiyatifinde, seri numarasından çok güzel takip eder firma istese ama işte amaç yokuşa sürmek, başlıkta bahsettiğim bizim ülkedeki garanti anlayışı işte malesef hala bu. bunda bizim de payımız var mutlaka.




  • Aynen, ben de bu durumlar ile karşılaştığım günden beri Logitech'e saygım sonsuz oldu. Kendilerini tebrik ediyorum. Gönül rahatlığı ile Logitech ürünü alırım aldırırım.
  • farem ses sistemim konsolum logitech.
    logitechten sasmam malzeme kalitesi bir yana müsterisi anlayisi bir yana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisi bitmiş X540 hoparlör bozuldu hoparlör temin edebilir miyim dedim bana z506 gönderdiler, G700 mouse skatezi bozuldu nasıl temin edebilirim dedim yeni mouse gönderdiler. Bir daha skatez istedim amam mouse göndermeyin sakın sadece skatez lazım dediler onuda gönderdiler ve 5 kuruş para çıkmadı cebimden. Artık skatez için utandım corapadden aldım 2 takım ( 4 adet). Şaştım kaldım böyle bir müşteri memnuniyeti anlayışına O yüzden forever Logitech . 6 tane mouse mevcut logitech, 2 adet hoparlör logitech, web cam logitech. Logitech'in G35 ayarında bir kulaklığın jak girişli modelini (ses kartımla kullanmak istiyorum), mousepad ve mekanik klavye çıkarmalarını bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    bir iki hafta önce logitech supporta vx nano çift tıklama sebebiyle ürün kaydettim, donanımsal bir arıza dendi; ancak garanti süresi dolmadığı için distrübitöre yönlendirdiler. Logosoft'u aradığımda ürünün garanti kartını kaybettiyseniz " ürün bizim değildir." diyip geri yollarız; ücretli tamir yaptırmak isterseniz 25 tl ücreti fareyi kargoya vererek zarfın içine koyun gönderin dediler. bir tek beni mi buluyor böyle şeyler? bir de yıl 2012 olmuş halen garanti kartı istiyorlar.

    Logiteche mail at distrübütrden destek alamadığını belirt. O zaman yardımcı olurlar distürübütöre yönlendirmezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    Hangi numaradan ulaştınız ?

    ben de genelde razer ve logitechten şaşmam fakat razer ürünlerinde veya diğer markalarda ( steelseries, zowie vb ) sorun olsa ne yapabiliriz merak ediyorum. sırf bu yüzden logitech bir adım önde.

    Razer vespula mousepad için mail attım. çizik içinde ama kutuyu açtığımız için garantiye almıyorlar dedim. Mouse kullanımı ile nasıl bu hale gelir dedim. Üzerinde sadece mouse kullandım kesme tahtası niyetine salata et filan doğramadım Resim istediler gönderdim resimde birşey görünmüyor dediler yardımcı olmadılar. Bu sebeple bir daha razer ürünü almam. onun yüzünden G700 ün iki defa skatezini değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unstained -- 4 Eylül 2012; 13:11:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    Hangi numaradan ulaştınız ?

    ben de genelde razer ve logitechten şaşmam fakat razer ürünlerinde veya diğer markalarda ( steelseries, zowie vb ) sorun olsa ne yapabiliriz merak ediyorum. sırf bu yüzden logitech bir adım önde.

    Razer vespula mousepad için mail attım. çizik içinde ama kutuyu açtığımız için garantiye almıyorlar dedim. Mouse kullanımı ile nasıl bu hale gelir dedim. Üzerinde sadece mouse kullandım kesme tahtası niyetine salata et filan doğramadım Resim istediler gönderdim resimde birşey görünmüyor dediler yardımcı olmadılar. Bu sebeple bir daha razer ürünü almam. onun yüzünden G700 ün iki defa skatezini değiştirdim.

    üzüldüm adınıza. razer gibi markaların türkiyede ofislerinin bulunmaması bizim açımızdan kötü. hem bir ürüne 250 300 lira veriyorsun hemde garanti desteği alamıyorsun.. G700 ü keşke vespula ile kullanmasaydınız bu arada. vespula teflon skatezlere daha uygun bir mousepad. bunuda belirteyim dedim. ben g700 ü qck gibi kumaş padlerle kullandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    Hangi numaradan ulaştınız ?

    ben de genelde razer ve logitechten şaşmam fakat razer ürünlerinde veya diğer markalarda ( steelseries, zowie vb ) sorun olsa ne yapabiliriz merak ediyorum. sırf bu yüzden logitech bir adım önde.

    Razer vespula mousepad için mail attım. çizik içinde ama kutuyu açtığımız için garantiye almıyorlar dedim. Mouse kullanımı ile nasıl bu hale gelir dedim. Üzerinde sadece mouse kullandım kesme tahtası niyetine salata et filan doğramadım Resim istediler gönderdim resimde birşey görünmüyor dediler yardımcı olmadılar. Bu sebeple bir daha razer ürünü almam. onun yüzünden G700 ün iki defa skatezini değiştirdim.

    üzüldüm adınıza. razer gibi markaların türkiyede ofislerinin bulunmaması bizim açımızdan kötü. hem bir ürüne 250 300 lira veriyorsun hemde garanti desteği alamıyorsun.. G700 ü keşke vespula ile kullanmasaydınız bu arada. vespula teflon skatezlere daha uygun bir mousepad. bunuda belirteyim dedim. ben g700 ü qck gibi kumaş padlerle kullandım.

    Şu an Q-Pad ile kulanıyorum memnunum gerçi pad eskimeye başladı kenarlardan. zaten alırsam kumaş pad alırım yine q-pad yada ss qck gibi. Goliathus düşünüyodum ama razera gıcık oldum bi kere.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    Hangi numaradan ulaştınız ?

    ben de genelde razer ve logitechten şaşmam fakat razer ürünlerinde veya diğer markalarda ( steelseries, zowie vb ) sorun olsa ne yapabiliriz merak ediyorum. sırf bu yüzden logitech bir adım önde.

    Razer vespula mousepad için mail attım. çizik içinde ama kutuyu açtığımız için garantiye almıyorlar dedim. Mouse kullanımı ile nasıl bu hale gelir dedim. Üzerinde sadece mouse kullandım kesme tahtası niyetine salata et filan doğramadım Resim istediler gönderdim resimde birşey görünmüyor dediler yardımcı olmadılar. Bu sebeple bir daha razer ürünü almam. onun yüzünden G700 ün iki defa skatezini değiştirdim.

    üzüldüm adınıza. razer gibi markaların türkiyede ofislerinin bulunmaması bizim açımızdan kötü. hem bir ürüne 250 300 lira veriyorsun hemde garanti desteği alamıyorsun.. G700 ü keşke vespula ile kullanmasaydınız bu arada. vespula teflon skatezlere daha uygun bir mousepad. bunuda belirteyim dedim. ben g700 ü qck gibi kumaş padlerle kullandım.

    Şu an Q-Pad ile kulanıyorum memnunum gerçi pad eskimeye başladı kenarlardan. zaten alırsam kumaş pad alırım yine q-pad yada ss qck gibi. Goliathus düşünüyodum ama razera gıcık oldum bi kere.

    bence şans vermeye değer. goliathus kendini kanıtlamış bir pad. umarım memnun kalırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: mnf.trb

    Hangi numaradan ulaştınız ?

    ben de genelde razer ve logitechten şaşmam fakat razer ürünlerinde veya diğer markalarda ( steelseries, zowie vb ) sorun olsa ne yapabiliriz merak ediyorum. sırf bu yüzden logitech bir adım önde.

    Razer vespula mousepad için mail attım. çizik içinde ama kutuyu açtığımız için garantiye almıyorlar dedim. Mouse kullanımı ile nasıl bu hale gelir dedim. Üzerinde sadece mouse kullandım kesme tahtası niyetine salata et filan doğramadım Resim istediler gönderdim resimde birşey görünmüyor dediler yardımcı olmadılar. Bu sebeple bir daha razer ürünü almam. onun yüzünden G700 ün iki defa skatezini değiştirdim.

    üzüldüm adınıza. razer gibi markaların türkiyede ofislerinin bulunmaması bizim açımızdan kötü. hem bir ürüne 250 300 lira veriyorsun hemde garanti desteği alamıyorsun.. G700 ü keşke vespula ile kullanmasaydınız bu arada. vespula teflon skatezlere daha uygun bir mousepad. bunuda belirteyim dedim. ben g700 ü qck gibi kumaş padlerle kullandım.

    Şu an Q-Pad ile kulanıyorum memnunum gerçi pad eskimeye başladı kenarlardan. zaten alırsam kumaş pad alırım yine q-pad yada ss qck gibi. Goliathus düşünüyodum ama razera gıcık oldum bi kere.

    Kumaş dışındaki bir çok mpad, skatez düşmanı zaten, kumaştan şaşmamak lazım bence de.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.