Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangi servisi aradınız acaba? Telefon numarasını alabilir miyim?

    Daha önce Logitech mouse'um vardı, çift tıklama sorunu yüzünden değiştirdim MK520 setini aldım, 3-5 ay kullandım bunun mouse u da çift tıklama yapmaya başladı. Bende aynı şekilde değiştirmek istiyorum, aldığım yer olan Vatan'a verirsem 1 aya anca gelir ve o zamana dek mouse suz idare edemem. Siz seri numarasını falan vermişsiniz, seri numarasından ürünü ne zamandır kullandığınızı nerden biliyorlar acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dreamcream -- 5 Eylül 2012; 1:58:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dreamcream

    Hangi servisi aradınız acaba? Telefon numarasını alabilir miyim?

    Daha önce Logitech mouse'um vardı, çift tıklama sorunu yüzünden değiştirdim MK520 setini aldım, 3-5 ay kullandım bunun mouse u da çift tıklama yapmaya başladı. Bende aynı şekilde değiştirmek istiyorum, aldığım yer olan Vatan'a verirsem 1 aya anca gelir ve o zamana dek mouse suz idare edemem. Siz seri numarasını falan vermişsiniz, seri numarasından ürünü ne zamandır kullandığınızı nerden biliyorlar acaba?

    seri numarası ürünün kimlik numarasıdır, trde satış yapıldığı anda distribütör iletir. öncesinde vatanla görüşmeniz gerekiyor diye thmin ediyorum.
    telefon numarası sitelerinde var zaten
    http://www.logitech-europe.com/techsup/images/rn/turkey.php




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [darkness13]

    quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    bir iki hafta önce logitech supporta vx nano çift tıklama sebebiyle ürün kaydettim, donanımsal bir arıza dendi; ancak garanti süresi dolmadığı için distrübitöre yönlendirdiler. Logosoft'u aradığımda ürünün garanti kartını kaybettiyseniz " ürün bizim değildir." diyip geri yollarız; ücretli tamir yaptırmak isterseniz 25 tl ücreti fareyi kargoya vererek zarfın içine koyun gönderin dediler. bir tek beni mi buluyor böyle şeyler? bir de yıl 2012 olmuş halen garanti kartı istiyorlar.

    Logiteche mail at distrübütrden destek alamadığını belirt. O zaman yardımcı olurlar distürübütöre yönlendirmezler.

    Belirttim; ancak 3 gün oldu cevap gelmedi. Acaba yeni bir destek bildirimi mi açsam?

    edit: cevap geldi; garanti belgesi şarttır diyip" Urununuzle ilgili 19 Eylul'den sonra yeniden bize basvurabilirsiniz eger Turkiye'deki garanti sartlarini yok saydiysaniz." demişler. 19 Eylül'de yeniden yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texture -- 5 Eylül 2012; 11:19:56 >




  • Benim de geçen sene Mx518 mouse bozuldu. Sorunu biraz garip ve anlaşılması zordu. Bilgisayarı ilk açtığımda 10 dakika normal çalışıyordu sonrasında ise problem çıkarıyordu. Garantiye gönderdim. Tespit etmekte zorlandılar ve geri gönderdiler sorunsuz diye. Ben de video çektim ve gidip elden verdim. Bu sefer ikna oldular. Ellerinde sıfır mx518 olmadığından G500 verdiler

    Sonuçta ben memnun kaldım
  • G15 klavye bozuldu. Kimi tuşları çalışıyor kimisinde ise hiç tepki yok. Garantisi de bitmiş görünüyor. Şansımı denesem mi acaba?
  • Benim sorunuma da distribitör'ü arayın, onlar ilgilensin dediler ve dolayısıyla mouse um çöp oldu, bende yenisini aldım haliyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dreamcream

    Benim sorunuma da distribitör'ü arayın, onlar ilgilensin dediler ve dolayısıyla mouse um çöp oldu, bende yenisini aldım haliyle.

    Oncelikle distributorunuze basvurmaniz gerekiyor cunku. Turkiye'de satilan urunler distributor garantisi altindadir. Distributorunuz size yardimci ol(a)miyorsa, o zaman distributorden gelen teknik servis dokumaniyla birlikte Logitech'e yeniden basvurup durumu durustce anlatirsaniz yardim alirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dreamcream

    Benim sorunuma da distribitör'ü arayın, onlar ilgilensin dediler ve dolayısıyla mouse um çöp oldu, bende yenisini aldım haliyle.

    Oncelikle distributorunuze basvurmaniz gerekiyor cunku. Turkiye'de satilan urunler distributor garantisi altindadir. Distributorunuz size yardimci ol(a)miyorsa, o zaman distributorden gelen teknik servis dokumaniyla birlikte Logitech'e yeniden basvurup durumu durustce anlatirsaniz yardim alirsiniz.

    Distribitör klavye-mouse setini beraber göndermem gerektiğini söyledi ama tabi onlara değil aldığım yer olan Vatan'a verecekmişim,onlar gönderecekmiş servise. Vatan'a verirsem 1 aya gelmez, ayrıca sadece bozuk olan mouse u göndersem tamam diyecem, dandirik bi mouse ile idare ederim ama ikisini de istiyorlar, dolayısıyla bende göndermekten vazgeçtim.




  • Ben 5 Ay İçinde ciddi miktarda para ödeyerek güzel bir pc toplayacağım, Şimdiden klavye+Mause+Ses sistemimin markası belli. LOGİTECH
  • Ben yaklaşık 1 ay önce 60 tl ye ikinci elden Logitech G500 aldım. Ben İzmir'deyim ürün 3.12.2011 tarihinde Samsun Eksen Bilgisayar'dan alınmış. Ürün yaklaşık bir haftadır çift tıklama sorunu yapmaya başladı. Şimdi Logitech garantiye vereyim desem kesin distribütöre götür falan derler ben taa Samsun'a mı göndericem ürünü napıcam bi yardım etsene ozzyco kardeş. Faturası falan var.
  • Logi king
  • logitechin sitesine sorunu yazdım bir saat sonra mail attılar. 48 saat içinde döneceğiz diye. bakalım nolacak.

    Bir Logitech Klasiği.. (Garanti)
  • aynı cıft tıklama sorunu bnım Razer naga molten dede oldu dırek bırebır degısım yaptılar ama stokta olmadıgı ıcın bana parasını verecekler gerı 1 sene once almıstım .2 arada kaldım g700 mu alsam yoksa naga molten mı dıe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpLendoR-

    Ben yaklaşık 1 ay önce 60 tl ye ikinci elden Logitech G500 aldım. Ben İzmir'deyim ürün 3.12.2011 tarihinde Samsun Eksen Bilgisayar'dan alınmış. Ürün yaklaşık bir haftadır çift tıklama sorunu yapmaya başladı. Şimdi Logitech garantiye vereyim desem kesin distribütöre götür falan derler ben taa Samsun'a mı göndericem ürünü napıcam bi yardım etsene ozzyco kardeş. Faturası falan var.

    satın aldığınız yerle işletişime geçmeniz yeterli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saameet_06

    aynı cıft tıklama sorunu bnım Razer naga molten dede oldu dırek bırebır degısım yaptılar ama stokta olmadıgı ıcın bana parasını verecekler gerı 1 sene once almıstım .2 arada kaldım g700 mu alsam yoksa naga molten mı dıe

    http://resim.donanimhaber.com/fb.asp?m=64670093

    ben çok memnunum tavsiye ederim
  • distribütöre ulaşın dediler aradım mersayı 10 dk ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım tabiki :D (burası türkiye) mersaya mail attım arayın beni diye bakalım arayacaklar mı. logitechin hollanda ofisine ulaşmak daha kolaydı valla :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texture

    bir iki hafta önce logitech supporta vx nano çift tıklama sebebiyle ürün kaydettim, donanımsal bir arıza dendi; ancak garanti süresi dolmadığı için distrübitöre yönlendirdiler. Logosoft'u aradığımda ürünün garanti kartını kaybettiyseniz " ürün bizim değildir." diyip geri yollarız; ücretli tamir yaptırmak isterseniz 25 tl ücreti fareyi kargoya vererek zarfın içine koyun gönderin dediler. bir tek beni mi buluyor böyle şeyler? bir de yıl 2012 olmuş halen garanti kartı istiyorlar.

    Selam. Bunu daha once baska bir topic'de daha yazmistim ama tekrar edeyim. Seri numaralarindan, sadece urunun hangi fabrikadan hangi tarihte ciktigi gorulebilir. Turkiye'de satislar distributorler araciligi ile yapilmaktadir. Logitech urunlerini Turkiye'ye getirip dagitan 3 distributor firma var: Penta, Mersa ve Logosoft. Bu distributor firmalar ayrica Turkiye'de satilan urunler icin 2 yillik garanti sunmaktadir (Eger urunun garantisi 5 yil ise, ikinci yildan sonra Logitech direkt garanti servisi sunar). Sizin satin aldiginiz urunun hangi distributor'den ciktigini sadece garanti belgesinden anlayabilirsiniz. Distributor firmalar urunun kendilerine ait olup olmadigini ancak garanti belgesi araciligi ile takip edebiliyorlar. Eger Turkiye'de tek 1 Logitech distributoru olsaydi, o zaman zaten garanti belgesine gerek kalmazdi. Ayrica, garanti belgesi zorunlulugu ile ilgili bir yonetmelik var T.C. hukumeti tarafindan yayinlanmis olan. Onu da asagidaki linkte okuyabilirsiniz:

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    Bu arada Vatan'a gondersem 1 ayda gelmez gibi tahminler bence yanlis. Evet Turkiye'deki satis noktalari ve distributorlerin mukemmel servis sunduklari soylenemez, ancak prosedure gore hareket etmek gerekiyor. Tum sartlari sagladiginiz halde, distributor garantisini yoksayip direkt Logitech'ten yardim istemek bireysel dusunuldugunde karli ve daha hizli biliyorum, ancak bu bir iyiniyet suistimalidir ayni zamanda. Bir zaman sonra, yapilan tum istisnalarin sona erdirilmesine bile neden olabilir.

    O nedenle oncelikle garanti belgesi, fatura ve urununuzle birlikte distributore basvurmali, eger distributorunuz sorunu coz(e)miyorsa, onlardan gelen teknik servis formu ile Logitech'e basvurmalisiniz. Bu durumda kesinlikle magdur durumda kalmayacaginizi garanti ederim.




  • Bilgi için teşekkürler Technics ,
    Eve ve ofise birer tane mouse alacaktım, yazdıklarından sonra kesin olarak Logitech marka alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperturgay

    Bilgi için teşekkürler Technics ,
    Eve ve ofise birer tane mouse alacaktım, yazdıklarından sonra kesin olarak Logitech marka alacağım.

    memnun kalırsın umarım Alper'cim. şimdiden iyi günlerde kullan
  • Logitech kullanıcıya değer veren bir firma özellikle ses ürünlerinde geçmişte sıkıntı oldugunda çok kolay çözülmesini sağlıyordu,ben sırf bu yüzden logitech ürünlerini tercih ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.