Şimdi Ara

Bir Logitech Klasiği.. (Garanti) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
12
Favori
45.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acaba sorun mu yaşadın sandım başlığı görünce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün önce pentaya g430 yolladım sesle ilgili sorun olduğu için 7.1 doğru çalışmıyordu sağolsunlar hiç birşey yok diyip geri yollamışlar ben şimdi napıcam logitech türkiye rma numarasını yazarmısınız.
  • Merhabalar.
    Şimdi benim iki sorunum var.
    1-Media markttan 1 sene önce aldığımG700S'inkablosunda temazsızlık var.Şimdi afedersiniz bu at hırsızlarına götürsem komple mouse u vs isteyip kullanıcı hatası derler.Bir kablo için kargo vs uğraşmaktansa logitech ten direk olarak kablo istemeyebilirmiyim? Sitesine üye olup ürünü kaydettim,servis maili oluşturmaya çalıştım.Ancak gönder dediğimde sistem hata veriyor.(Chrome ve Edge ile denedim.)
    2-Geçen blackfridayde Amazondan aldığım G930 un bluetooth alıcısında temazsızlık var ve satılmıyor.Bunu Logitechten talep edebilirmiyim?
  • Technics kullanıcısına yanıt
    günaydın ürünlerinizin değişmesine sevindim benim şöyle bir problemim var daha önce mx3200 kullanıyordum daha sonra LOGITECH MK710 olan set aldım. mx 3200ü iş yerindeki bilgisayarda kullanıyorum her iki bilgisayarda da setpoint kurulu mk710 da caps lock aclıp kapandıgında monitör ekranında uyarı vermiyor ama mx 3200 ve diger modellerde monitör ekrannında uyarı veriyor bu konu hakkında bir bilginiz varmı ?
  • Ali Arslan kullanıcısına yanıt
    donanımın uyumu yok sanıyorum, başka bir açıklaması yok çünkü :)
  • Technics kullanıcısına yanıt
    olayı şimdi çözdüm klavyedeki ekranda simgesi varmış onun dışındaki şeyleri monitör ekranında gösteriyor keşke bunlarıda gösterse
  • Aynı durum bendede oldu, bende konu açacaktım ama benzerini görünce buraya yazmak istedim.

    Ekim 2013 te aldığım Anywhere MX maus 2. defa değişti bugun aldım kullanıyorum. Sol tuşun çift tıklama sorunu nedeniyle değişen ürün yerine yenisi geldi. Ama sanırım bu mauslarda bu sorun kronik. Bir tanıdıktada var aynı sorun ondaki maustada var. İş yerinde yoğun excel ve internet kullanmayla ortaya çıkıyor.
    Kesinlikle övgüyü hakeden bir firma. Önce 1-2 tavsiye yazıp sonrasında tamir yada gönderin bakalım demeden direk yeni ürün gönderiyorlar. Ürünleride oldukça kaliteli zaten, diyecek birşey yok helal olsun...
  • Garanti konusunda burası ana başlık olmuş gibi. Yakın zamanda m705 faremin sol tuş mefta oldu diğerleri gibi bunun arkasından fatiha okumak yerine garantiye göndermeye karar verdim daha 1 yıl olmuş alalı. mail ile pentaya ulaştım bakalım süreç nasıl devam edecek.
  • Pentaya göndermene gerek yok işlein uzar.

    http://support.logitech.com/tr_tr/contact adresine kaydol sonra oradan sorununu yaz. Duruma göre 1-2 tavsiye sonrası fatura ve ürün resmi isterler, sonrasında da direk hollanda dan yeni ürün gelir.
  • Yaklaşık 2 yıldır mx anywhere mause kullanıyorum, iki yıl için de 5 kez çift tıklama problemi ile servise gitti her seferinde yenisi ile değiştirilip gönderildi. Bu kez garantisi bittikten sonra tamir amacı ile gönderdim, yerine yeni çıkan 250 TL lik mx anywhere2 gönderdiler. Her şey çok güzeldi ta ki yeni mausu kullanana kadar, maalesef yeni mause da da scroll tuşunda balanssızlık problemi vardı. Tekerleği çeviriyorsunuz duruyor sonra yarım tur yeniden hareketleniyor. Telefon ile sorduğumda maalesef bir şey yapamayız dendi, ben de artık üstünde durmadım. Bir kampanyadan neredeyse bedava sayılacak fiyata eski mx mause aldım, çift tıklama sorunu oldu onuda gönderdim, bu sefer tamir edilip gönderildi. Sanırım artık işi sıkı tutmaya başladılar.
  • proteo kullanıcısına yanıt
    Mx anywhere çift tıklama problemi kronik sanırım. anywhere 2 yi almaya niyetleniyordum ilerde acaba ondaki durum nedir, karşılaştığınız sorunu neden çözemediler acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    Mx anywhere çift tıklama problemi kronik sanırım. anywhere 2 yi almaya niyetleniyordum ilerde acaba ondaki durum nedir, karşılaştığınız sorunu neden çözemediler acaba.

    Ürünü garantisi bittikten sonra tamir edilsin diye göndermiştim, yerine bu yeni mx2' yi gönderdikleri için oluşan bu problem konusunda ısrarcı olmadım. Benim eski mausu tamir edip gönderme şansınız var mı diye sorduğumda, net bir şekilde hayır cevabı aldım. Problem eklediğim video da kinin aynısı. Sayfayı durduruyorsunuz tam bir şey kesip kopyalayacak ya da word de bir yazı yazacaksınız scroll tuşu bir tık hareketleniyor ve sayfa yukarı ya da aşağı kayıyor. Can sıkıcı bir problem.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    Pentaya göndermene gerek yok işlein uzar.

    http://support.logitech.com/tr_tr/contact adresine kaydol sonra oradan sorununu yaz. Duruma göre 1-2 tavsiye sonrası fatura ve ürün resmi isterler, sonrasında da direk hollanda dan yeni ürün gelir.

    Tüh hocam ya bugün gönderdim bile ürünü pentaya :( neyse bilmiyordum öyle birşey yapabileceğimizi. Olur da Penta işi çözmezse artık o yolu denerim .
  • proteo kullanıcısına yanıt
    Değişim isteyin garantiden derim, bu sorun varsa net şekilde sorunlu ürün.
  • Logitech'in sitesine kaydettiyseniz ürünü ve faturasını yüklediyseniz Logitech Support'la konuşun derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brightmist

    Değişim isteyin garantiden derim, bu sorun varsa net şekilde sorunlu ürün.

    Bir video daha buldum, altta ki yorumda logitech den bir yorum var, yardımcı olunsun gibilerinden. Yalnız bana bu ürünü bir önceki garantisi biten mausun yerine yolladılar, sadece değişim ile ilgili bir yazı var elimde faturası haliyle yok. Bir de mail yolu ile anlatmaya çalışıyım durumu, telefonda hayır diyerek kestirip atıyorlar. Şu an zaten ürünü kullanamıyorum, bu problemi ile kullanılabilecek gibi değil, bir nevi çöp oldu kutusunda duruyor.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brightmist

    Logitech'in sitesine kaydettiyseniz ürünü ve faturasını yüklediyseniz Logitech Support'la konuşun derim.

    Logitech support 1 hafta oldu hala geri dönüş yapmadı ürünüm de kayıtlı logitech global ile nasıl iletişim kurabilirim?
  • VETERINARY kullanıcısına yanıt
    Web sitelerinden
  • proteo kullanıcısına yanıt
    Farketmez, uluslararası servisle temasa geçin.
  • VETERINARY kullanıcısına yanıt
    Bazen geç cevap veriyorlar biraz daha bekle. Ben umudumu kesmiştim ki cevap yazdılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.