Şimdi Ara

Bir TELESERVİCE hikayesi.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
11.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • evet hocam telefon geldi... utandırdılar beni... şu an yüzüm kızardı...
    ben konuya katılırken sekreterin yani benim muhatap olduğum servisin
    yüzü olan kişinin veya kimse sorumlu onun ilgisiz tavrıyla alakalıydı...
    telefonu 2 gün önce almış ısrarla arıyorum bana 2 defa gelmemiş dedi...
    kargodan araştırıp alan kişiyi söyleyince tamam gelmiş deyince o hızla
    yazdım birşeyler... saygılar...

    bu arada dokunmatik ekran sorunu vardı değiştirmişler...
  • ''15.06.2012 10:37:13: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    14.06.2012 09:41:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.''
    diyo şimdi telefonu teslim ettiğim şubeye gelmiş mi oluyo telefonum?
  • HTC EVO 3D model bir telefon aldım ve bir adet ölü piksel var. Teleservice telefonu yollamami istedi. Ne yapayım sizce? Bir ölü piksel için ugrasmayayim mi onlarla?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilous

    HTC EVO 3D model bir telefon aldım ve bir adet ölü piksel var. Teleservice telefonu yollamami istedi. Ne yapayım sizce? Bir ölü piksel için ugrasmayayim mi onlarla?

    bence uğraşma.

    ben iphoneumda sarı ekran belirdi diye yolladım. sıvı teması var deyiğ 839,99 TL istediler. tüketici hakem heyetine başvurdum e-devlet üzerinden. bu teleservice kadar baştan savma bir teknik servis yoktur. uzak durun derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beostar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilous

    HTC EVO 3D model bir telefon aldım ve bir adet ölü piksel var. Teleservice telefonu yollamami istedi. Ne yapayım sizce? Bir ölü piksel için ugrasmayayim mi onlarla?

    bence uğraşma.

    ben iphoneumda sarı ekran belirdi diye yolladım. sıvı teması var deyiğ 839,99 TL istediler. tüketici hakem heyetine başvurdum e-devlet üzerinden. bu teleservice kadar baştan savma bir teknik servis yoktur. uzak durun derim.

    Valla hocam bir taraftan takma kafana diyorum ama bir taraftanda gözüm oraya takılıyor sürekli. Kararsız kaldım, normal kullanımda pek belli olmuyor zaten ama yollayacağım galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ne yaptınız ya ben de şimdi teleservise cihazımı götürecektim adresi ararken bu konuya geldim konuyu okudum. Cihazımda kendi kendine kapanma ya da reset atma sorunu var. Ama mecbur vereceğim 4 aylık vodafone 945 cihazımın garantisini bozdurmak istemiyorum. Allahtan önceki telefonumu satmamışım garanti süresi boyunca telefonsuz kalmayacağım.
  • sıfırla değistirdiler tamir edemeyince vodafone. bu sefer de yeni verdikleri telefonun da ekranı gidiyor. alakasız yerlerde dokunmatik özelliği algılıyor
  • Bende iphone 3gs var . Sim kartı çıkartırken kırdım o aparatı. Neyse garantiye götürdüm aldılar sonra takip ederken girdim sitelerine bir baktım arayın falan diyor aradım bende. Sonra dedi ki : Telefon garanti kapsamından çıkmış. Diyorum ki ne alaka ben kırdım kullanıcı hatası tamam da siz yapın ben parası neyse vericem diyorum kadın diyor ki yok garantiden çıkmış artık garantisi yok diyor . Neyse uzatmadan kapattım konuyu yarın gidip telefonu alıcam artık kendim başka yerde yaptırcam.
    Ben uğraşmayı severim böyleleriyle ama elimde bir şey yok tüketici mahkemesine gitsem ne diycem hiç bir fikrim yok. Şu anda ne yapmalıyım (yasal olarak ) bir fikri olan varsa sevinirim. Şimdiden teşekkur ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez

    Bende iphone 3gs var . Sim kartı çıkartırken kırdım o aparatı. Neyse garantiye götürdüm aldılar sonra takip ederken girdim sitelerine bir baktım arayın falan diyor aradım bende. Sonra dedi ki : Telefon garanti kapsamından çıkmış. Diyorum ki ne alaka ben kırdım kullanıcı hatası tamam da siz yapın ben parası neyse vericem diyorum kadın diyor ki yok garantiden çıkmış artık garantisi yok diyor . Neyse uzatmadan kapattım konuyu yarın gidip telefonu alıcam artık kendim başka yerde yaptırcam.
    Ben uğraşmayı severim böyleleriyle ama elimde bir şey yok tüketici mahkemesine gitsem ne diycem hiç bir fikrim yok. Şu anda ne yapmalıyım (yasal olarak ) bir fikri olan varsa sevinirim. Şimdiden teşekkur ederim.

    parcasını degistirirler ucretli garanti surer boyle sacmalık mı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez

    Bende iphone 3gs var . Sim kartı çıkartırken kırdım o aparatı. Neyse garantiye götürdüm aldılar sonra takip ederken girdim sitelerine bir baktım arayın falan diyor aradım bende. Sonra dedi ki : Telefon garanti kapsamından çıkmış. Diyorum ki ne alaka ben kırdım kullanıcı hatası tamam da siz yapın ben parası neyse vericem diyorum kadın diyor ki yok garantiden çıkmış artık garantisi yok diyor . Neyse uzatmadan kapattım konuyu yarın gidip telefonu alıcam artık kendim başka yerde yaptırcam.
    Ben uğraşmayı severim böyleleriyle ama elimde bir şey yok tüketici mahkemesine gitsem ne diycem hiç bir fikrim yok. Şu anda ne yapmalıyım (yasal olarak ) bir fikri olan varsa sevinirim. Şimdiden teşekkur ederim.

    parcasını degistirirler ucretli garanti surer boyle sacmalık mı olur.


    Yok hocam degistirmediler iste .. İsin kotu tarafi telefonda donma problemi var acildiktan sonra 5 dk acilmiyor telefon kullanamiyorum .. Orda calisan arkadasa dedim ki tamam madem siz yapamdiniz bende telefoncuya goturuum ondan sonra garantisi biter mi dedim biter dedi hem telefonu yapmiyor hem de baskasi yaparsa garanti biter diyorlar :)) yani ya telefonu kullanmiycam ya da yaptirip garantisi biticek :) cok garip bir olay su andada telefondan yaZiyorum tabi sim yok diyor :)) yarin aparat alip kendim yaptirmayi deniycem olmazsa artik iphone olacak ipod :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez


    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez

    Bende iphone 3gs var . Sim kartı çıkartırken kırdım o aparatı. Neyse garantiye götürdüm aldılar sonra takip ederken girdim sitelerine bir baktım arayın falan diyor aradım bende. Sonra dedi ki : Telefon garanti kapsamından çıkmış. Diyorum ki ne alaka ben kırdım kullanıcı hatası tamam da siz yapın ben parası neyse vericem diyorum kadın diyor ki yok garantiden çıkmış artık garantisi yok diyor . Neyse uzatmadan kapattım konuyu yarın gidip telefonu alıcam artık kendim başka yerde yaptırcam.
    Ben uğraşmayı severim böyleleriyle ama elimde bir şey yok tüketici mahkemesine gitsem ne diycem hiç bir fikrim yok. Şu anda ne yapmalıyım (yasal olarak ) bir fikri olan varsa sevinirim. Şimdiden teşekkur ederim.

    parcasını degistirirler ucretli garanti surer boyle sacmalık mı olur.


    Yok hocam degistirmediler iste .. İsin kotu tarafi telefonda donma problemi var acildiktan sonra 5 dk acilmiyor telefon kullanamiyorum .. Orda calisan arkadasa dedim ki tamam madem siz yapamdiniz bende telefoncuya goturuum ondan sonra garantisi biter mi dedim biter dedi hem telefonu yapmiyor hem de baskasi yaparsa garanti biter diyorlar :)) yani ya telefonu kullanmiycam ya da yaptirip garantisi biticek :) cok garip bir olay su andada telefondan yaZiyorum tabi sim yok diyor :)) yarin aparat alip kendim yaptirmayi deniycem olmazsa artik iphone olacak ipod :)

    bir daha teleservice garantili teli bedavaya almam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez


    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: E.Sanchez

    Bende iphone 3gs var . Sim kartı çıkartırken kırdım o aparatı. Neyse garantiye götürdüm aldılar sonra takip ederken girdim sitelerine bir baktım arayın falan diyor aradım bende. Sonra dedi ki : Telefon garanti kapsamından çıkmış. Diyorum ki ne alaka ben kırdım kullanıcı hatası tamam da siz yapın ben parası neyse vericem diyorum kadın diyor ki yok garantiden çıkmış artık garantisi yok diyor . Neyse uzatmadan kapattım konuyu yarın gidip telefonu alıcam artık kendim başka yerde yaptırcam.
    Ben uğraşmayı severim böyleleriyle ama elimde bir şey yok tüketici mahkemesine gitsem ne diycem hiç bir fikrim yok. Şu anda ne yapmalıyım (yasal olarak ) bir fikri olan varsa sevinirim. Şimdiden teşekkur ederim.

    parcasını degistirirler ucretli garanti surer boyle sacmalık mı olur.


    Yok hocam degistirmediler iste .. İsin kotu tarafi telefonda donma problemi var acildiktan sonra 5 dk acilmiyor telefon kullanamiyorum .. Orda calisan arkadasa dedim ki tamam madem siz yapamdiniz bende telefoncuya goturuum ondan sonra garantisi biter mi dedim biter dedi hem telefonu yapmiyor hem de baskasi yaparsa garanti biter diyorlar :)) yani ya telefonu kullanmiycam ya da yaptirip garantisi biticek :) cok garip bir olay su andada telefondan yaZiyorum tabi sim yok diyor :)) yarin aparat alip kendim yaptirmayi deniycem olmazsa artik iphone olacak ipod :)

    bir daha teleservice garantili teli bedavaya almam


    Allah bulastirmasin hocam lanet ettirdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Htc one v telefonumun aldığım günden beridir yarattığı donma problemi yüzünden teleservise gönderdim. 20 günde format atıp göndermişler ve sorun çözülmemiş olarak geri geldi. Aynı şekilde 2 defa daha gönderdim ve aynı şekilde format atıp geri gönderdiler. 3. Gondermemde ise anakarti değiştirmisler. Simdi sorum madem anakart değişecekti neden beni aylarca surundurdunuz ? Ikincisi sıfır aldığım telefonun anakarti değişmiş bir şekilde kullanmak zorunda miyim? Ki su an da telefonun ekran rengi bozuk yine arızalandı yani. Aslında söylenecek çok şey var da konunun kilitlenmesinden korkuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konunun kilitlenmesinden korkma olayını ben anlamadım donanımhaber haklının mı yanında haksızın mı? tabiki her türlü sorunumuzu burada yazıp firmanın yediği haltları söylememiz lazım. benim c6-01 mayıs başı gitmişti maşallahı var git gel git gel bitmiyor sorunu.. şimdi en son 6 haziranda gitti kvk ile sonra kvk bakmıyomuş teleservise göndermişler oraya 2 temmuzda giriş yapmış değişim bekleniyor yazıyor :) komik tarafı kvk oraya gönderince yeni bir 20 iş günü süresi başlamış :) dalga geçiyolar resmen
  • kardeş sen gene iyisin. ben usb arızasından verdim. kendim tamir etsem 15 dakka sürecek işlem için şubat 2012denberi bekliytorum. öyle sallanıyorum işte. 650 liram çöpe gitti.
  • LVND kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım merhaba,

    Bilgilendirmen için ayrıca teşekkür ederim...
    Bnede HTC One aldım 1 hafta içerisinde kasa açılması nedeniyle TELESERVİCE'e gönderdim yaklaşık 2 ay sonra değişim olan yeni cihazım geldi. Gelen yeni cihazda da ufakda olsa kasa açıklığı vardı fakat beni ilk başta rahatsız etmedi. 15-20 gün sonra bu açıklık uzunlamasına doğru büyüdü ve şikayetçi olduğumu belirttim. Teleservice' e gönderirken de "Kesinlikle tamir istemediğimi değişim yada paramın iade edilmesini" kayıt formuna yazdırdım. Ardından bi çok kez bu şikayetimi ve yazılı kayıt formumla birlikte mail üzerinden de tamir yapılmamasını yazdım ve ilgililer maillerimi okudu...
    10 gün sonra bana sormadan cihazımı açıp kasa değişimi yapıp gönderdiler... İlk başta kabul etmeyeceğimi, sonrasında teslim alırken imzaladığım belgeye "Tamir istemediğimi belirttiğim halde bana sorulmadan cihazım açılıp kasası değişmiş, yeni doğabilecek hatalardan dolayı bir daha sorun yaşarsam mahkeme açacağımı" forma yazıp imzaladım.

    Bu şerefsizler hala kendilerini savunuyor. Şuan cihazımın hoparlöründen karşı tayrafa sesim az gidiyor. TELESERVİCE'e Dava açmayı düşünüyorum ama masraflar ne tutar, kazanırmıyım bilmiyorum...

    Sen kime açtın davayı? Masraflar ne tuttu... Fatura 1700 TL olduğu için hakem heyetini aşıyor ve ilgilenemiyor..
     Bir TELESERVİCE hikayesi..




  • Selamun aleykum arkadaşlar benimde bir sorunum var izlemem gereken metod hakkında yardımcı olurmusunuz.

    bende telefonumu teleservise gönderdim. Höperler, sarj yeri ve dokunmaktikte (bazen) sorun yaşadığımı söyledim. garantisi olmasına rağmen alınan darbeden ötürü anakar tırnakları kırılmış dediler ve kullanıcı hatası diye ücret taleb ettiler. telefonum geri geldi. geldiği zaman m9 telefonumun ekran ve kasanın birbirinden ayrılacak gibi olduğunu gördüm ve kamerada hiç sorun olmamasına rağmen siyah lekeler oluşmuş ve bulanık olmuştu. tekrar gönderip tüm bu durumları izah ettim ama yine aynı savunmayla kullanıcı hatası olduğu hususunda ısrar ettiler. benim ne yapmam lazım şuan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayffes

    Selamun aleykum arkadaşlar benimde bir sorunum var izlemem gereken metod hakkında yardımcı olurmusunuz.

    bende telefonumu teleservise gönderdim. Höperler, sarj yeri ve dokunmaktikte (bazen) sorun yaşadığımı söyledim. garantisi olmasına rağmen alınan darbeden ötürü anakar tırnakları kırılmış dediler ve kullanıcı hatası diye ücret taleb ettiler. telefonum geri geldi. geldiği zaman m9 telefonumun ekran ve kasanın birbirinden ayrılacak gibi olduğunu gördüm ve kamerada hiç sorun olmamasına rağmen siyah lekeler oluşmuş ve bulanık olmuştu. tekrar gönderip tüm bu durumları izah ettim ama yine aynı savunmayla kullanıcı hatası olduğu hususunda ısrar ettiler. benim ne yapmam lazım şuan...


    Ulaşabildiniz mi? Sitesine ve telefonuna ulaşamıyorum, telefondan soğudum. 4 kez servise gitti cihaz, şikayet var sitesinde de millet ulaşamamaktan yakınmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çağdaş kullanıcısına yanıt
    Hayır ulaşılmıyor. Herkes aynı dertten yakınıyor. Çok lakayıt ve sacma ne yapacağımı bende bilmiyorum..
  • hayffes H kullanıcısına yanıt
    Ben de telefonu 9 şubatta yolladım en son siteye erişebildiğimde yedek parça bekleniyor diyordu ve şimdi hiçbir yerden ulaşamıyorum 21 iş gününü geçmesi halinde ücret iadesi talep edebilir miyim ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.