Şimdi Ara

Bir TELESERVİCE hikayesi.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
11.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    tabi ki kabul etmez. teleservice de 20 iş günü içinde tamir etmesi gerekiyor. ama ediyor mu. etmiyor. tüketici olarak bilinçlenmediğimiz süre içinde bu firmalar at oynatır. yasal haklarımızı mutlaka takip edelim. meydan bunlara kalmasın


    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.
    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    tabi ki kabul etmez. teleservice de 20 iş günü içinde tamir etmesi gerekiyor. ama ediyor mu. etmiyor. tüketici olarak bilinçlenmediğimiz süre içinde bu firmalar at oynatır. yasal haklarımızı mutlaka takip edelim. meydan bunlara kalmasın


    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.
    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.


    ben de aynı durumdayım. vodafone845 marka telefonum 2 aydır serviste. her aradığımda yedek parça bekliyoruz diyorlar. sonuçta kanun ortada. kanuna göre hakkınız var ayıplı mal olduğu gerekçesiyle hakem heyetine gidin. 7 iş günü dolmadan yapın bunu tabi. günü geçirirseniz sonuç alamazsınız.

    ben bir alısveris sitesinden elektrikli masaj cihazı aldım. 5 ay sonra bozuldu. firmaya gönderdim. 2 gün sonra sıfırı bana verildi. bir tarafta adı duyulmamış firmanın yaptığı diğer tarafta vodafone teleservice.

    demem o dur ki, markanın ismine güvenmemeli. böyle yüzüstü bırakırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    tabi ki kabul etmez. teleservice de 20 iş günü içinde tamir etmesi gerekiyor. ama ediyor mu. etmiyor. tüketici olarak bilinçlenmediğimiz süre içinde bu firmalar at oynatır. yasal haklarımızı mutlaka takip edelim. meydan bunlara kalmasın


    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.
    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.


    ben de aynı durumdayım. vodafone845 marka telefonum 2 aydır serviste. her aradığımda yedek parça bekliyoruz diyorlar. sonuçta kanun ortada. kanuna göre hakkınız var ayıplı mal olduğu gerekçesiyle hakem heyetine gidin. 7 iş günü dolmadan yapın bunu tabi. günü geçirirseniz sonuç alamazsınız.

    ben bir alısveris sitesinden elektrikli masaj cihazı aldım. 5 ay sonra bozuldu. firmaya gönderdim. 2 gün sonra sıfırı bana verildi. bir tarafta adı duyulmamış firmanın yaptığı diğer tarafta vodafone teleservice.

    demem o dur ki, markanın ismine güvenmemeli. böyle yüzüstü bırakırlar


    Cihazı teleservise verdiğim gün hakem heyetine de gittim yani cihazı alala bir gün olmuşken gittim,ama cihaz bana tekrar geri gönderilecek hakem heyetinin sonucu iki ay sürer o sürede ben telefon bendeyken ben telefonu kullanmayacam mı alıp da değiştirmedikleri evde duran telefon benim ne işime yarayacak.

    Şöyle de bir durum var vodafone fiç kullanmadığım cihazın kullanıcı hatasından çizildiğini söyleyecek kadar pervasız bir firmaymış, ben de buna kim karar verdi telefonu görmeden telefon teleserviste dedim onlarda teleservis karar vermiş dedi az önce teleservisi aradım böyle bir şey yok telefona bakılmamış karar da verilmemiş dediler ikisinin söyledikleride tutmuyor vodafone firması ilk değişim için gittiğimde onlar da telefonun fabrika hatasından çizil olduğunu söylemişlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    tabi ki kabul etmez. teleservice de 20 iş günü içinde tamir etmesi gerekiyor. ama ediyor mu. etmiyor. tüketici olarak bilinçlenmediğimiz süre içinde bu firmalar at oynatır. yasal haklarımızı mutlaka takip edelim. meydan bunlara kalmasın


    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.
    Şu ana kadar vatan pc de en sorunsuz ve hızlı değişimi yaşadım bundan sonra vodafone dan telefon almam ve kimseye de tavsiye etmiyorum.


    ben de aynı durumdayım. vodafone845 marka telefonum 2 aydır serviste. her aradığımda yedek parça bekliyoruz diyorlar. sonuçta kanun ortada. kanuna göre hakkınız var ayıplı mal olduğu gerekçesiyle hakem heyetine gidin. 7 iş günü dolmadan yapın bunu tabi. günü geçirirseniz sonuç alamazsınız.

    ben bir alısveris sitesinden elektrikli masaj cihazı aldım. 5 ay sonra bozuldu. firmaya gönderdim. 2 gün sonra sıfırı bana verildi. bir tarafta adı duyulmamış firmanın yaptığı diğer tarafta vodafone teleservice.

    demem o dur ki, markanın ismine güvenmemeli. böyle yüzüstü bırakırlar


    Cihazı teleservise verdiğim gün hakem heyetine de gittim yani cihazı alala bir gün olmuşken gittim,ama cihaz bana tekrar geri gönderilecek hakem heyetinin sonucu iki ay sürer o sürede ben telefon bendeyken ben telefonu kullanmayacam mı alıp da değiştirmedikleri evde duran telefon benim ne işime yarayacak.

    Şöyle de bir durum var vodafone fiç kullanmadığım cihazın kullanıcı hatasından çizildiğini söyleyecek kadar pervasız bir firmaymış, ben de buna kim karar verdi telefonu görmeden telefon teleserviste dedim onlarda teleservis karar vermiş dedi az önce teleservisi aradım böyle bir şey yok telefona bakılmamış karar da verilmemiş dediler ikisinin söyledikleride tutmuyor vodafone firması ilk değişim için gittiğimde onlar da telefonun fabrika hatasından çizil olduğunu söylemişlerdi.

    vodafone nin forumu var. orada da bu sikayetinizi dile getirin bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    tabi ki kabul etmez. teleservice de 20 iş günü içinde tamir etmesi gerekiyor. ama ediyor mu. etmiyor. tüketici olarak bilinçlenmediğimiz süre içinde bu firmalar at oynatır. yasal haklarımızı mutlaka takip edelim. meydan bunlara kalmasın


    Kesinlikle katılıyorum arkadaşıma.Ülkemizde yasaların açıkları üzerinden müşteriyi madur eden birçok firma var.
  • vodafone forumunda benim de mağdur olduğum vodafone845 telefonu konusunda vodafone görevlisinin yorumu. ne çıkar bilmiyorum olumlu mu gelişmedir bilmiyorum ama aşağıda paylaşmak istiyorum.


    Herkese Merhaba,
    Öncelikle, Vodafone Forum’da paylaşmış olduğunuz taleplerinizi ilgili birimlerimizle birlikte yakından takip ettiğimizi belirtmek isteriz.

    Vf 840 ve Vf 845 ile ilgili ilettiğiniz cihaz taleplerine istinaden ilgili departmanlarımız tarafından konunun tüm taraflarıyla iletişime geçilmiştir ve çözüme yönelik hızlı aksiyonlar alınması için gerekli planlamalar yapılmıştır.
    Bu kapsamda Vf 840 ve Vf 845 cihazlarıyla ilgili yedek parça ve değişim cihazı bekleyen abonelerimize değişim cihazı verilmesine karar verilmiştir.
    Bu karar doğrultusunda cihazların tarafımıza ulaşmasını takiben en kısa süre içinde değişim cihazlarının gönderimlerine başlanacaktır.
    Goruşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
    http://forum.vodafone.com.tr/t5/forums/replypage/board-id/Otherbrands/message-id/479




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    Konu güncel olduğuna göre ben de yazmak istiyorum,vodafone bayisinden aldığım blackberry marka cep telefonumun kutusunu eve gelince açtım ve yan tarafında bir çizik fark ettim ertesi gün cihazı yeniden aldığım yere götürdüm açılmamış kutuda yenisini talep ettim,onlar ise beni teleservise yönlendirdiler,daha içeri girer girmez kalitesiz ilgisiz bir yer olduğunu gördüm, telefonumu kutusuz teslim aldılar en az bir hafta en geç bir ay sonra gelir ama değişeceğini sanmıyorum değişse bile kutusuz değişiyor bizde dediler ben de kutusu yeni açılmış hiç kullanılmamış cihazımı servise bıraktım ilk anda hiç kullanılmamış ve teknik bir sorunu olmayan telefonum ankaradan istanbula gönderilmesi saçma geldi, daha sonra ordan çıkıp tüketisi haklarına şikayet dilekcesini verdim, ve iki gün sonra teleservisi aradım, tam telefonda yarım saatten fazla bekledim ve telefona çıkan temsilciye cihazı geri göndermelerini söyledim onlarda pazartesi geri geleceğini sitesinden takip edeceğimi söylediler pazartesi oldu sitede geldiğine dair bilgi yok, sonra beni vodafone müştesi hizmetledi aradı kayır oluşturup değerlendirme yapılacağını söyledi cihaz sizde dursun değişim olacak mı değerlendirilir bekleyin dedi bu gün vodafoneden mesaj aldım konuyula ilgili arayın diye aradım değişim olmayacağını cihazın müşteri çiziği olduğunu bunu da teleservisin değerlendirdiğini söylediler, ben böyle bir şey duymadım kendim çizsem niye götürüp bu kadar uğraşayım işim gücüm yok da ve telefonu hiç kullanmadım bile sadece kutuyu açtım ve ciziği gördüm. Bundan sonra vodafoneden telefon almam siz siz olun almayın ve teleservisle de kesinlikle yolunuz kesişmesin sadece kutusunu açtığım ve çiziği gördüğüm bir günlük telefon değiştirilmiyor ve geri de gelemedi aramam rağmen tüketici haklarından ne çıkar bilmem ama onu da üç ay beklemek zor iş o sürede ben bu telefonu teleservisten alınca kullanmayım mı ya da almayım mı alırsam tüketici hakkından yararlanamıyor muyum ya da o küçük çizikle kullanmaya devam mı edeyim.

    arkadaşım niye telefonu aldığında dükkandan çıkmadan kutuyu açıp kontrol etmedin telefonu.
    bak sana başımdan geçen bi olayı anlatayım.
    2011 nisanda electroworldden samsung s8530 wave2 aldım.kasaya ödemeyi yaptım,ilgilenen çocuk kutuyu açtı işte pil tamam o tamam bu tamam kutu içeriği tamam,iyi günlerde kullanın dedi ve tam işinin başına dönecekken dedim dur,aç dedim telefonu,açtık ekranı kıl kıl incelerken yakaladım ölü pikseli dedim bunu götür yenisini getir,hiç itiraz etmedi haklısınız dedi ve yeni kapalı kutu getirdi,onuda inceledim o tip bir sorunu yoktu ve mağazadan çıktım.
    o sorunu mağazadan çıktığım an yakalasam servisle uğraştıracaklardı beni.

    ama daha sonra bi olay daha başıma geldiki o senin durumla benzer.
    eşime wave2 alınca kayinçoda istedi 3 ay sonra kayinçoya yine electroworldden aldık.orda farkedemedim ama pil kapağı kasma yapıyordu evde farkedince kayinço koştu hemen değiştirdiler.yeni cihazı getirdi.bu seferde alttaki parça biraz çıkık.yine koştu değiştirdi getirdi bu sefer sağlam.(electroworld bize çok yakın)
    ama pil kapağının yerine oturmaması ve kasması ardından gelen diğer telefondaki alt parçanın hatalı üretimi fabrikasyon hata oldukları belli.
    eğer eve geldikten sonra cihazda çizik farketsem değiştirmezlerdi.kendin çizmişsin bize getiriyorsun diyebilirlerdi.
    keşke kontrol etseymişsin mağazadayken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 21 Nisan 2012; 11:10:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    Konu güncel olduğuna göre ben de yazmak istiyorum,vodafone bayisinden aldığım blackberry marka cep telefonumun kutusunu eve gelince açtım ve yan tarafında bir çizik fark ettim ertesi gün cihazı yeniden aldığım yere götürdüm açılmamış kutuda yenisini talep ettim,onlar ise beni teleservise yönlendirdiler,daha içeri girer girmez kalitesiz ilgisiz bir yer olduğunu gördüm, telefonumu kutusuz teslim aldılar en az bir hafta en geç bir ay sonra gelir ama değişeceğini sanmıyorum değişse bile kutusuz değişiyor bizde dediler ben de kutusu yeni açılmış hiç kullanılmamış cihazımı servise bıraktım ilk anda hiç kullanılmamış ve teknik bir sorunu olmayan telefonum ankaradan istanbula gönderilmesi saçma geldi, daha sonra ordan çıkıp tüketisi haklarına şikayet dilekcesini verdim, ve iki gün sonra teleservisi aradım, tam telefonda yarım saatten fazla bekledim ve telefona çıkan temsilciye cihazı geri göndermelerini söyledim onlarda pazartesi geri geleceğini sitesinden takip edeceğimi söylediler pazartesi oldu sitede geldiğine dair bilgi yok, sonra beni vodafone müştesi hizmetledi aradı kayır oluşturup değerlendirme yapılacağını söyledi cihaz sizde dursun değişim olacak mı değerlendirilir bekleyin dedi bu gün vodafoneden mesaj aldım konuyula ilgili arayın diye aradım değişim olmayacağını cihazın müşteri çiziği olduğunu bunu da teleservisin değerlendirdiğini söylediler, ben böyle bir şey duymadım kendim çizsem niye götürüp bu kadar uğraşayım işim gücüm yok da ve telefonu hiç kullanmadım bile sadece kutuyu açtım ve ciziği gördüm. Bundan sonra vodafoneden telefon almam siz siz olun almayın ve teleservisle de kesinlikle yolunuz kesişmesin sadece kutusunu açtığım ve çiziği gördüğüm bir günlük telefon değiştirilmiyor ve geri de gelemedi aramam rağmen tüketici haklarından ne çıkar bilmem ama onu da üç ay beklemek zor iş o sürede ben bu telefonu teleservisten alınca kullanmayım mı ya da almayım mı alırsam tüketici hakkından yararlanamıyor muyum ya da o küçük çizikle kullanmaya devam mı edeyim.

    arkadaşım niye telefonu aldığında dükkandan çıkmadan kutuyu açıp kontrol etmedin telefonu.
    bak sana başımdan geçen bi olayı anlatayım.
    2011 nisanda electroworldden samsung s8530 wave2 aldım.kasaya ödemeyi yaptım,ilgilenen çocuk kutuyu açtı işte pil tamam o tamam bu tamam kutu içeriği tamam,iyi günlerde kullanın dedi ve tam işinin başına dönecekken dedim dur,aç dedim telefonu,açtık ekranı kıl kıl incelerken yakaladım ölü pikseli dedim bunu götür yenisini getir,hiç itiraz etmedi haklısınız dedi ve yeni kapalı kutu getirdi,onuda inceledim o tip bir sorunu yoktu ve mağazadan çıktım.
    o sorunu mağazadan çıktığım an yakalasam servisle uğraştıracaklardı beni.

    ama daha sonra bi olay daha başıma geldiki o senin durumla benzer.
    eşime wave2 alınca kayinçoda istedi 3 ay sonra kayinçoya yine electroworldden aldık.orda farkedemedim ama pil kapağı kasma yapıyordu evde farkedince kayinço koştu hemen değiştirdiler.yeni cihazı getirdi.bu seferde alttaki parça biraz çıkık.yine koştu değiştirdi getirdi bu sefer sağlam.(electroworld bize çok yakın)
    ama pil kapağının yerine oturmaması ve kasması ardından gelen diğer telefondaki alt parçanın hatalı üretimi fabrikasyon hata oldukları belli.
    eğer eve geldikten sonra cihazda çizik farketsem değiştirmezlerdi.kendin çizmişsin bize getiriyorsun diyebilirlerdi.
    keşke kontrol etseymişsin mağazadayken.

    evet haklısınız bundan sonra telefon alacak olsam mağazada açar bakarım,ama öyle bir jelatin ile kapatmışlar ki bıçak ya da makasla açmanız lazım, o kadar kapalı olunca cihaz da çizik olacağı akla gelmiyor, en son çıkan karar cihazı hiç kullanmadığım ve bir gün sonra geri getirdiğim halde ben çizmişim güya,hem de ayın on birinden bekliyorum o cihazı o da gelmedi henüz,son test aşamasında diyor bu savsataları nerden uyduruyorlar bilmiyorum teknik sorunu olmayan cihazın neyin testini yapıyorsun, çizik olan yeri isterseniz ücretli değiştirebilir yazmışlar bir de utanmadan,bundan sonra vodafone dan telefon almam bedava verseler ancak alırım.şimdi ben bu gelen cihazı kullanmak zorundayım tüketici heyeti kararı çok sürer çünkü napayım bilmiyorum.bu konuyu açan arkadaşa sormak istiyorum cihazı kullanmalımıyım tüketici kararını bu kadar süre beklemem zor kullanmadan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    Konu güncel olduğuna göre ben de yazmak istiyorum,vodafone bayisinden aldığım blackberry marka cep telefonumun kutusunu eve gelince açtım ve yan tarafında bir çizik fark ettim ertesi gün cihazı yeniden aldığım yere götürdüm açılmamış kutuda yenisini talep ettim,onlar ise beni teleservise yönlendirdiler,daha içeri girer girmez kalitesiz ilgisiz bir yer olduğunu gördüm, telefonumu kutusuz teslim aldılar en az bir hafta en geç bir ay sonra gelir ama değişeceğini sanmıyorum değişse bile kutusuz değişiyor bizde dediler ben de kutusu yeni açılmış hiç kullanılmamış cihazımı servise bıraktım ilk anda hiç kullanılmamış ve teknik bir sorunu olmayan telefonum ankaradan istanbula gönderilmesi saçma geldi, daha sonra ordan çıkıp tüketisi haklarına şikayet dilekcesini verdim, ve iki gün sonra teleservisi aradım, tam telefonda yarım saatten fazla bekledim ve telefona çıkan temsilciye cihazı geri göndermelerini söyledim onlarda pazartesi geri geleceğini sitesinden takip edeceğimi söylediler pazartesi oldu sitede geldiğine dair bilgi yok, sonra beni vodafone müştesi hizmetledi aradı kayır oluşturup değerlendirme yapılacağını söyledi cihaz sizde dursun değişim olacak mı değerlendirilir bekleyin dedi bu gün vodafoneden mesaj aldım konuyula ilgili arayın diye aradım değişim olmayacağını cihazın müşteri çiziği olduğunu bunu da teleservisin değerlendirdiğini söylediler, ben böyle bir şey duymadım kendim çizsem niye götürüp bu kadar uğraşayım işim gücüm yok da ve telefonu hiç kullanmadım bile sadece kutuyu açtım ve ciziği gördüm. Bundan sonra vodafoneden telefon almam siz siz olun almayın ve teleservisle de kesinlikle yolunuz kesişmesin sadece kutusunu açtığım ve çiziği gördüğüm bir günlük telefon değiştirilmiyor ve geri de gelemedi aramam rağmen tüketici haklarından ne çıkar bilmem ama onu da üç ay beklemek zor iş o sürede ben bu telefonu teleservisten alınca kullanmayım mı ya da almayım mı alırsam tüketici hakkından yararlanamıyor muyum ya da o küçük çizikle kullanmaya devam mı edeyim.

    arkadaşım niye telefonu aldığında dükkandan çıkmadan kutuyu açıp kontrol etmedin telefonu.
    bak sana başımdan geçen bi olayı anlatayım.
    2011 nisanda electroworldden samsung s8530 wave2 aldım.kasaya ödemeyi yaptım,ilgilenen çocuk kutuyu açtı işte pil tamam o tamam bu tamam kutu içeriği tamam,iyi günlerde kullanın dedi ve tam işinin başına dönecekken dedim dur,aç dedim telefonu,açtık ekranı kıl kıl incelerken yakaladım ölü pikseli dedim bunu götür yenisini getir,hiç itiraz etmedi haklısınız dedi ve yeni kapalı kutu getirdi,onuda inceledim o tip bir sorunu yoktu ve mağazadan çıktım.
    o sorunu mağazadan çıktığım an yakalasam servisle uğraştıracaklardı beni.

    ama daha sonra bi olay daha başıma geldiki o senin durumla benzer.
    eşime wave2 alınca kayinçoda istedi 3 ay sonra kayinçoya yine electroworldden aldık.orda farkedemedim ama pil kapağı kasma yapıyordu evde farkedince kayinço koştu hemen değiştirdiler.yeni cihazı getirdi.bu seferde alttaki parça biraz çıkık.yine koştu değiştirdi getirdi bu sefer sağlam.(electroworld bize çok yakın)
    ama pil kapağının yerine oturmaması ve kasması ardından gelen diğer telefondaki alt parçanın hatalı üretimi fabrikasyon hata oldukları belli.
    eğer eve geldikten sonra cihazda çizik farketsem değiştirmezlerdi.kendin çizmişsin bize getiriyorsun diyebilirlerdi.
    keşke kontrol etseymişsin mağazadayken.

    evet haklısınız bundan sonra telefon alacak olsam mağazada açar bakarım,ama öyle bir jelatin ile kapatmışlar ki bıçak ya da makasla açmanız lazım, o kadar kapalı olunca cihaz da çizik olacağı akla gelmiyor, en son çıkan karar cihazı hiç kullanmadığım ve bir gün sonra geri getirdiğim halde ben çizmişim güya,hem de ayın on birinden bekliyorum o cihazı o da gelmedi henüz,son test aşamasında diyor bu savsataları nerden uyduruyorlar bilmiyorum teknik sorunu olmayan cihazın neyin testini yapıyorsun, çizik olan yeri isterseniz ücretli değiştirebilir yazmışlar bir de utanmadan,bundan sonra vodafone dan telefon almam bedava verseler ancak alırım.şimdi ben bu gelen cihazı kullanmak zorundayım tüketici heyeti kararı çok sürer çünkü napayım bilmiyorum.bu konuyu açan arkadaşa sormak istiyorum cihazı kullanmalımıyım tüketici kararını bu kadar süre beklemem zor kullanmadan.

    teleserviceden hersey beklenir. bir tane şikayette okudum. sıvı teması olduğunu söylemişler bir cihaza. vatandaş da servisi aramış. onlar da elinizde tutunca terleyince aynı durum oluşabilir mi demiş. o zaman ne yapacak vatandaş telefonla konuşurken eliyle değil başka bi yeriyle mi tutacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    Konu güncel olduğuna göre ben de yazmak istiyorum,vodafone bayisinden aldığım blackberry marka cep telefonumun kutusunu eve gelince açtım ve yan tarafında bir çizik fark ettim ertesi gün cihazı yeniden aldığım yere götürdüm açılmamış kutuda yenisini talep ettim,onlar ise beni teleservise yönlendirdiler,daha içeri girer girmez kalitesiz ilgisiz bir yer olduğunu gördüm, telefonumu kutusuz teslim aldılar en az bir hafta en geç bir ay sonra gelir ama değişeceğini sanmıyorum değişse bile kutusuz değişiyor bizde dediler ben de kutusu yeni açılmış hiç kullanılmamış cihazımı servise bıraktım ilk anda hiç kullanılmamış ve teknik bir sorunu olmayan telefonum ankaradan istanbula gönderilmesi saçma geldi, daha sonra ordan çıkıp tüketisi haklarına şikayet dilekcesini verdim, ve iki gün sonra teleservisi aradım, tam telefonda yarım saatten fazla bekledim ve telefona çıkan temsilciye cihazı geri göndermelerini söyledim onlarda pazartesi geri geleceğini sitesinden takip edeceğimi söylediler pazartesi oldu sitede geldiğine dair bilgi yok, sonra beni vodafone müştesi hizmetledi aradı kayır oluşturup değerlendirme yapılacağını söyledi cihaz sizde dursun değişim olacak mı değerlendirilir bekleyin dedi bu gün vodafoneden mesaj aldım konuyula ilgili arayın diye aradım değişim olmayacağını cihazın müşteri çiziği olduğunu bunu da teleservisin değerlendirdiğini söylediler, ben böyle bir şey duymadım kendim çizsem niye götürüp bu kadar uğraşayım işim gücüm yok da ve telefonu hiç kullanmadım bile sadece kutuyu açtım ve ciziği gördüm. Bundan sonra vodafoneden telefon almam siz siz olun almayın ve teleservisle de kesinlikle yolunuz kesişmesin sadece kutusunu açtığım ve çiziği gördüğüm bir günlük telefon değiştirilmiyor ve geri de gelemedi aramam rağmen tüketici haklarından ne çıkar bilmem ama onu da üç ay beklemek zor iş o sürede ben bu telefonu teleservisten alınca kullanmayım mı ya da almayım mı alırsam tüketici hakkından yararlanamıyor muyum ya da o küçük çizikle kullanmaya devam mı edeyim.

    arkadaşım niye telefonu aldığında dükkandan çıkmadan kutuyu açıp kontrol etmedin telefonu.
    bak sana başımdan geçen bi olayı anlatayım.
    2011 nisanda electroworldden samsung s8530 wave2 aldım.kasaya ödemeyi yaptım,ilgilenen çocuk kutuyu açtı işte pil tamam o tamam bu tamam kutu içeriği tamam,iyi günlerde kullanın dedi ve tam işinin başına dönecekken dedim dur,aç dedim telefonu,açtık ekranı kıl kıl incelerken yakaladım ölü pikseli dedim bunu götür yenisini getir,hiç itiraz etmedi haklısınız dedi ve yeni kapalı kutu getirdi,onuda inceledim o tip bir sorunu yoktu ve mağazadan çıktım.
    o sorunu mağazadan çıktığım an yakalasam servisle uğraştıracaklardı beni.

    ama daha sonra bi olay daha başıma geldiki o senin durumla benzer.
    eşime wave2 alınca kayinçoda istedi 3 ay sonra kayinçoya yine electroworldden aldık.orda farkedemedim ama pil kapağı kasma yapıyordu evde farkedince kayinço koştu hemen değiştirdiler.yeni cihazı getirdi.bu seferde alttaki parça biraz çıkık.yine koştu değiştirdi getirdi bu sefer sağlam.(electroworld bize çok yakın)
    ama pil kapağının yerine oturmaması ve kasması ardından gelen diğer telefondaki alt parçanın hatalı üretimi fabrikasyon hata oldukları belli.
    eğer eve geldikten sonra cihazda çizik farketsem değiştirmezlerdi.kendin çizmişsin bize getiriyorsun diyebilirlerdi.
    keşke kontrol etseymişsin mağazadayken.

    evet haklısınız bundan sonra telefon alacak olsam mağazada açar bakarım,ama öyle bir jelatin ile kapatmışlar ki bıçak ya da makasla açmanız lazım, o kadar kapalı olunca cihaz da çizik olacağı akla gelmiyor, en son çıkan karar cihazı hiç kullanmadığım ve bir gün sonra geri getirdiğim halde ben çizmişim güya,hem de ayın on birinden bekliyorum o cihazı o da gelmedi henüz,son test aşamasında diyor bu savsataları nerden uyduruyorlar bilmiyorum teknik sorunu olmayan cihazın neyin testini yapıyorsun, çizik olan yeri isterseniz ücretli değiştirebilir yazmışlar bir de utanmadan,bundan sonra vodafone dan telefon almam bedava verseler ancak alırım.şimdi ben bu gelen cihazı kullanmak zorundayım tüketici heyeti kararı çok sürer çünkü napayım bilmiyorum.bu konuyu açan arkadaşa sormak istiyorum cihazı kullanmalımıyım tüketici kararını bu kadar süre beklemem zor kullanmadan.

    teleserviceden hersey beklenir. bir tane şikayette okudum. sıvı teması olduğunu söylemişler bir cihaza. vatandaş da servisi aramış. onlar da elinizde tutunca terleyince aynı durum oluşabilir mi demiş. o zaman ne yapacak vatandaş telefonla konuşurken eliyle değil başka bi yeriyle mi tutacak.

    ben sizin sorununuzda Huawei firmasının suçlu olduğunu düşünmüyorum sizinkisi tamamen teleservice işgüzarlığı olmuş..geçen konuda anlattığım telefonu teleservice deni geri alana kadar göbeğim çatladı bir daha telefon alırken ilk başta garantiyi kimin verdiğine bakacam inşallah




  • 80 güne geldik hala telefon yok.
    hakem heyetine de 1 ay olacak nerdeyse. nekadarda ordan sonuc cıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    80 güne geldik hala telefon yok.
    hakem heyetine de 1 ay olacak nerdeyse. nekadarda ordan sonuc cıkar


    Tüketici hakem heyeti işi boşluyor.Günlük 10 tane şikayet incelerse böyle oluyor işte.En az 2.5 ay sürer kardeşim.1.5 ay daha bekle.Zaten beklemekten başkada yapacak birşeyinin olduğunu zannetmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LVND

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    80 güne geldik hala telefon yok.
    hakem heyetine de 1 ay olacak nerdeyse. nekadarda ordan sonuc cıkar


    Tüketici hakem heyeti işi boşluyor.Günlük 10 tane şikayet incelerse böyle oluyor işte.En az 2.5 ay sürer kardeşim.1.5 ay daha bekle.Zaten beklemekten başkada yapacak birşeyinin olduğunu zannetmiyorum.

    yasal süre 3 aymış. yok tabi. vodafone cihazlar değisek diyor da hikaye gel de inan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: LVND

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    80 güne geldik hala telefon yok.
    hakem heyetine de 1 ay olacak nerdeyse. nekadarda ordan sonuc cıkar


    Tüketici hakem heyeti işi boşluyor.Günlük 10 tane şikayet incelerse böyle oluyor işte.En az 2.5 ay sürer kardeşim.1.5 ay daha bekle.Zaten beklemekten başkada yapacak birşeyinin olduğunu zannetmiyorum.

    yasal süre 3 aymış. yok tabi. vodafone cihazlar değisek diyor da hikaye gel de inan

    Bir tane scanner bulsam bana imzalatmak istedikleri o belgeyi göndereceğim.Dolandırıcılıktan başka birşey değil.Keşke elimde sermayem olsa da bir garanti firması açıp bu sıkıntılara son versem.Bunların yaptığı şey ne ticaret ne de esnaflık.Müşteriyi tek kullanımlık bir peçete gibi görüyorlar.Memnun kalsaydım telefon alırken bu firmadan alırdım ama şimdi kesinlikle almam.Ama bu durumda şirket olarak ömürleri uzun değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LVND

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: LVND

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    80 güne geldik hala telefon yok.
    hakem heyetine de 1 ay olacak nerdeyse. nekadarda ordan sonuc cıkar


    Tüketici hakem heyeti işi boşluyor.Günlük 10 tane şikayet incelerse böyle oluyor işte.En az 2.5 ay sürer kardeşim.1.5 ay daha bekle.Zaten beklemekten başkada yapacak birşeyinin olduğunu zannetmiyorum.

    yasal süre 3 aymış. yok tabi. vodafone cihazlar değisek diyor da hikaye gel de inan

    Bir tane scanner bulsam bana imzalatmak istedikleri o belgeyi göndereceğim.Dolandırıcılıktan başka birşey değil.Keşke elimde sermayem olsa da bir garanti firması açıp bu sıkıntılara son versem.Bunların yaptığı şey ne ticaret ne de esnaflık.Müşteriyi tek kullanımlık bir peçete gibi görüyorlar.Memnun kalsaydım telefon alırken bu firmadan alırdım ama şimdi kesinlikle almam.Ama bu durumda şirket olarak ömürleri uzun değil.

    yasal garanti süresi 20 gün. 3 ay içinde hakem heyeti kararını veriyormuş maksimum.




  • Mağduriyet çok fazla .
    Sorun teknik servisler mi yoksa üretici firma mı. Bence her iki durumda da firmalar tüketiciyi korumalıdırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FİRUKO -- 4 Mayıs 2012; 16:27:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FİRUKO

    Mağduriyet çok fazla .
    Sorun teknik servisler mi yoksa üretici firma mı. Bence her iki durumda da firmalar tüketiciyi korumalıdırlar.

    mağduriyet üretici firmada değil , bana dünya üzerinde kusursuz olan bir cihaz gösterin ,yok ? Ama buradaki sorun bu değil. elbetteki elektronik cihaz arıza yapacak ya da hata oluşacak.

    Önemli olan bu hatayı gidermekle görevli olan firmaların davranışları .bu konuda Türkiyedeki en kötü servis teleservice denen firmadır. Bu kadar kötü bir servis anlayışı olamaz.


    Benim yeni cihazımı adamlar 15gündür yollamadı . Asya ile görüştüm ,keşke bizde olsaydı biz yollasaydık elimizde stok olmadığı için teleserviceden istettik dedi.

    Sonuç yeni cihaz kutulu değiştirilmiştir diyor . 08.05.2012 de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 15 Mayıs 2012; 23:20:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    vodafone forumunda benim de mağdur olduğum vodafone845 telefonu konusunda vodafone görevlisinin yorumu. ne çıkar bilmiyorum olumlu mu gelişmedir bilmiyorum ama aşağıda paylaşmak istiyorum.


    Herkese Merhaba,
    Öncelikle, Vodafone Forum’da paylaşmış olduğunuz taleplerinizi ilgili birimlerimizle birlikte yakından takip ettiğimizi belirtmek isteriz.

    Vf 840 ve Vf 845 ile ilgili ilettiğiniz cihaz taleplerine istinaden ilgili departmanlarımız tarafından konunun tüm taraflarıyla iletişime geçilmiştir ve çözüme yönelik hızlı aksiyonlar alınması için gerekli planlamalar yapılmıştır.
    Bu kapsamda Vf 840 ve Vf 845 cihazlarıyla ilgili yedek parça ve değişim cihazı bekleyen abonelerimize değişim cihazı verilmesine karar verilmiştir.
    Bu karar doğrultusunda cihazların tarafımıza ulaşmasını takiben en kısa süre içinde değişim cihazlarının gönderimlerine başlanacaktır.
    Goruşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
    http://forum.vodafone.com.tr/t5/forums/replypage/board-id/Otherbrands/message-id/479

    vodafone nun işi külliyen yalan... abimin vodafone hattını önce kapatmak istemediler kapattırdıktan sonra fatura çıkarttılar...




  • ellerindeki telefona teleservice bize ulaşmadı diyor... 2 gün olmuş kargodan teslim alalı...
    vay babam vay bunlar telefonu onarıpta teslim edecek görelim bakalım beklemedeyiz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımfad

    ellerindeki telefona teleservice bize ulaşmadı diyor... 2 gün olmuş kargodan teslim alalı...
    vay babam vay bunlar telefonu onarıpta teslim edecek görelim bakalım beklemedeyiz...

    telefon ne oldu hocam haber çıktımı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.