Şimdi Ara

Bir TELESERVİCE hikayesi.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
100
Cevap
1
Favori
11.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu günceL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LVND

    Konu günceL




    ufak bir sorundan dolayı,bende teleservice verdim telefonumu,internet sitesinden edinilen bilgiye göre telefonun 04/04/2012 de bütün işlemleri tamamlanmış test için bekliyor diyor...gel gelelim 5 gün geçmiş hala bekliyor serviste...arıyorsun hiçbir şekilde telefonla ulaşmak mümkün değil çünkü sistemlerini milleti delirtmek ve ulaşmak mümkün olmasın diye kurmuşlar...

    lafa gelince Ülke büyüdü gelişti dört dörtlük oldu ama vatandaşın çektiği eziyetler ortada...aslan kesilen firmalara hiçbir yaptırım ceza yok...


    şöyle firmaları Avrupa da iki dakikada tükürükleri ile boğarlar ama yok burası Türkiye...buradan beton köprüler çöker insanlar pisi pisine ölür...naylon çadırlarda insanlar yanar...hepsi kader olur nasılsa...yazıklar olsun...gelecek yok bu Ülkede...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 11 Nisan 2012; 18:48:07 >




  • 2 aydır bekliyorum ben telefonumu. sizin 5 gün olmuş. bu firma alman firması. almanyada yapsalar ithalat iznini ellerinden alırlar.
  • arkadaşım çok geçmiş olsun durum hakkında bilgi verirsen sevinirim bende mart 8 de cihaz gönderdim mart 13 de işleme alındı nisan 5 de cihaz kargo departmanında ama hala bekliyorum müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum birtürlü defalarca aradım ve en az beklediğim süre 58 dakika az önce tekrar aradım bekleyenler arasında 1. sıradasınız dedi umutlandım ama 47 dakika beklememe ramen hala kimse çıkmayında bende telefonu kapadım ha bundan sonra garantili cihazmı töbe ne kvk ne genpa ne başarı nede teleservice hiçbiri 5 para etmez sadece formalite lütfen sayfayı kapamayınki insanlar ne olduğunu bilsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheetlack

    arkadaşım çok geçmiş olsun durum hakkında bilgi verirsen sevinirim bende mart 8 de cihaz gönderdim mart 13 de işleme alındı nisan 5 de cihaz kargo departmanında ama hala bekliyorum müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum birtürlü defalarca aradım ve en az beklediğim süre 58 dakika az önce tekrar aradım bekleyenler arasında 1. sıradasınız dedi umutlandım ama 47 dakika beklememe ramen hala kimse çıkmayında bende telefonu kapadım ha bundan sonra garantili cihazmı töbe ne kvk ne genpa ne başarı nede teleservice hiçbiri 5 para etmez sadece formalite lütfen sayfayı kapamayınki insanlar ne olduğunu bilsin...

    sabah arayın biraz daha çabuk ulaşılıyor. 9 gibi. teleservice bir facia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    ben hala ulaşamadım kendilerine,ne telefon ne mail hiçbir şekilde okus pokus yapmışlar kendilerini adeta...telefon şimdide kargo departmanında takıldı kaldı....

    artık ağzımı bozacam o hale getirdiler şeref yoksunları

    bir Ülke düşünün ki vatandaşına bu kadar eziyet çektiriliyor ama ortada devlet yok...devlet anca vergi almaya geldiğinde vardır

    orada çalışanlar bu kadar yalan söyledikleri için nasıl rahat uyuyorlar merak ediyorum. binlerce insan arıyor onları




  • Garanti falan hikaye. en iyisi Spot ve Çin malı telefonlardır.
  • ama dostum senin söylediğinde öyle bir mantıksız ki. benim 2 aydır tamir edilmeyen çakma vodafone tel zaten çin malı huawei model.
  • HOCAM TELESERVİCE HAFTA SONLARI CALISIYORMU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cars92

    HOCAM TELESERVİCE HAFTA SONLARI CALISIYORMU

    hayır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neptunmavisi

    Garanti falan hikaye. en iyisi Spot ve Çin malı telefonlardır.

    Arkadaşım bence çin malı spot mallardan uzak dur.Şöyle yapabilirsin mesela yurt dışından güvenilir birisi aracılığı ile garantisiz ama kutusu açılmamış (simfree iphone gibi) cihaz getirt kullan.Bozulunca da canın isterse tamirciye yoksada at gitsin :)

    Mesela

    İphone 4s 16 gb (İsmini vermek istemediğim bir firmada) 3.000 tl ile 2.100 tl arasında
    İphone 4s 16 gb simfree cihaz 1350 ile 1500 tl arasında

    arada bin tl oynuyor hemen hemen.ben bidahaki cihazımı böyle alcam bozulursa kafaya takmam atarım yenisini alırım yani




  • LVND, Önerin mantıklı teşekkürler.

    Bir şey soracam, Benim Telefon Vodafone 945, Teknik servisi haliyle Teleservice. Teleservice olduğunu öğrenince büyük bir hayalkırıklığı yaşadım. Telefon bozulmasın diye Telefonu hassas kullanıyorum. :) Benim Kredi kartım olmadığından, Kuzenime para verdim, o bana Hepsiburada.com dan satın aldı. Yani telefon benim adıma kayıtlı değil. Olurda telefon bozulursa, Telefon kuzenimin adına kayıtlı olduğundan, Teleservice gönderipde, Teleservice tarfından mağdur edilirsem, Yasal haklarımı nasıl arayacağım? bu konuda tereddüt ediyorum işte. bu konuda bilgin varsa yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler. ;)

    Çin malı spot telefonlara gelince. Mesela İphone çakması ve diğer telefonları oldukça uygun fiyatlara gerek telefonculardan, gereksede sahibinden.com gibi sitelerden bulmak kolay. Vodafone 945`e diğer ürünlerle beraber yaklaşık 350 TL param gitti. kılıf, 8 gb hafıza kartı, ekran koruyucu vs. Fakat, Araştırırsanız Teleservice`in hemde oldukça fazla sayıda insanları mağdur ettiğini göreceksiniz. Şunu anlatmaya çalışmıştım, Eğer, 100 TL veripde, Spot veya Çin malı bir telefon satın alsaydım, bozulup çöpe bile gitseydi pek umrumda olmayacaktı. Yani bir 100 TL zarara girmekmi önemli? 350 TL zarara girmekmi? bunu anlatmaya çalışmıştım işte. :) Özetle, Garanti olayına artık güvenmiyor ve inanmıyorum. bende bir güvensizlik oluştu. bundan sonra telefon satın alırsam, kesinlikle Çin malı veya Spot satın alacağım. hem Spotlardan memnun olan çok kişi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neptunmavisi

    LVND, Önerin mantıklı teşekkürler.

    Bir şey soracam, Benim Telefon Vodafone 945, Teknik servisi haliyle Teleservice. Teleservice olduğunu öğrenince büyük bir hayalkırıklığı yaşadım. Telefon bozulmasın diye Telefonu hassas kullanıyorum. :) Benim Kredi kartım olmadığından, Kuzenime para verdim, o bana Hepsiburada.com dan satın aldı. Yani telefon benim adıma kayıtlı değil. Olurda telefon bozulursa, Telefon kuzenimin adına kayıtlı olduğundan, Teleservice gönderipde, Teleservice tarfından mağdur edilirsem, Yasal haklarımı nasıl arayacağım? bu konuda tereddüt ediyorum işte. bu konuda bilgin varsa yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler. ;)

    Çin malı spot telefonlara gelince. Mesela İphone çakması ve diğer telefonları oldukça uygun fiyatlara gerek telefonculardan, gereksede sahibinden.com gibi sitelerden bulmak kolay. Vodafone 945`e diğer ürünlerle beraber yaklaşık 350 TL param gitti. kılıf, 8 gb hafıza kartı, ekran koruyucu vs. Fakat, Araştırırsanız Teleservice`in hemde oldukça fazla sayıda insanları mağdur ettiğini göreceksiniz. Şunu anlatmaya çalışmıştım, Eğer, 100 TL veripde, Spot veya Çin malı bir telefon satın alsaydım, bozulup çöpe bile gitseydi pek umrumda olmayacaktı. Yani bir 100 TL zarara girmekmi önemli? 350 TL zarara girmekmi? bunu anlatmaya çalışmıştım işte. :) Özetle, Garanti olayına artık güvenmiyor ve inanmıyorum. bende bir güvensizlik oluştu. bundan sonra telefon satın alırsam, kesinlikle Çin malı veya Spot satın alacağım. hem Spotlardan memnun olan çok kişi var.

    yasal hakları kuzen arayacak sizn gonderin onemli degil. 945 ler 845 lere gore nispeten cabuk geliyor ureticisi zte. ama 845 ler huawei Allah belasını versin bu telefonun




  • Anlatmak istediğimi yanlış anlattım galiba.Kesinlikle öyle çakma telefonlardan uzak durun.Demek istediğim dışı iphone yada başka cihazlara benzetilipte iç özellikleri ile oynanmış cihazlardan uzak durun.Mesela ben geçen gün 1 gb hafıza kartlı iphone 4s gördüm Kesinlikle uzak durun.Yağmurdan kaçayım derken doluya tutulmayın.
    Keşke bir iş adamı bu yazdıklarımızı okusa da tüketiciyi madur etmeyecek bir garanti firması açsa.Telefonumu satıp gider o adamdan yeniden cihaz alırım
  • BAKALIM ARKADASLAR BENDE SALI GUNU GONDERDIM TELEFONDAKI GELISMELERDEN HABERDAR ETCEM SIZI:) NOT TELEFON SONY XPERİA ARC EKRAN ÖLÜ PİXEL KRONIK CATLAMA
  • Konu güncel olduğuna göre ben de yazmak istiyorum,vodafone bayisinden aldığım blackberry marka cep telefonumun kutusunu eve gelince açtım ve yan tarafında bir çizik fark ettim ertesi gün cihazı yeniden aldığım yere götürdüm açılmamış kutuda yenisini talep ettim,onlar ise beni teleservise yönlendirdiler,daha içeri girer girmez kalitesiz ilgisiz bir yer olduğunu gördüm, telefonumu kutusuz teslim aldılar en az bir hafta en geç bir ay sonra gelir ama değişeceğini sanmıyorum değişse bile kutusuz değişiyor bizde dediler ben de kutusu yeni açılmış hiç kullanılmamış cihazımı servise bıraktım ilk anda hiç kullanılmamış ve teknik bir sorunu olmayan telefonum ankaradan istanbula gönderilmesi saçma geldi, daha sonra ordan çıkıp tüketisi haklarına şikayet dilekcesini verdim, ve iki gün sonra teleservisi aradım, tam telefonda yarım saatten fazla bekledim ve telefona çıkan temsilciye cihazı geri göndermelerini söyledim onlarda pazartesi geri geleceğini sitesinden takip edeceğimi söylediler pazartesi oldu sitede geldiğine dair bilgi yok, sonra beni vodafone müştesi hizmetledi aradı kayır oluşturup değerlendirme yapılacağını söyledi cihaz sizde dursun değişim olacak mı değerlendirilir bekleyin dedi bu gün vodafoneden mesaj aldım konuyula ilgili arayın diye aradım değişim olmayacağını cihazın müşteri çiziği olduğunu bunu da teleservisin değerlendirdiğini söylediler, ben böyle bir şey duymadım kendim çizsem niye götürüp bu kadar uğraşayım işim gücüm yok da ve telefonu hiç kullanmadım bile sadece kutuyu açtım ve ciziği gördüm. Bundan sonra vodafoneden telefon almam siz siz olun almayın ve teleservisle de kesinlikle yolunuz kesişmesin sadece kutusunu açtığım ve çiziği gördüğüm bir günlük telefon değiştirilmiyor ve geri de gelemedi aramam rağmen tüketici haklarından ne çıkar bilmem ama onu da üç ay beklemek zor iş o sürede ben bu telefonu teleservisten alınca kullanmayım mı ya da almayım mı alırsam tüketici hakkından yararlanamıyor muyum ya da o küçük çizikle kullanmaya devam mı edeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    Konu güncel olduğuna göre ben de yazmak istiyorum,vodafone bayisinden aldığım blackberry marka cep telefonumun kutusunu eve gelince açtım ve yan tarafında bir çizik fark ettim ertesi gün cihazı yeniden aldığım yere götürdüm açılmamış kutuda yenisini talep ettim,onlar ise beni teleservise yönlendirdiler,daha içeri girer girmez kalitesiz ilgisiz bir yer olduğunu gördüm, telefonumu kutusuz teslim aldılar en az bir hafta en geç bir ay sonra gelir ama değişeceğini sanmıyorum değişse bile kutusuz değişiyor bizde dediler ben de kutusu yeni açılmış hiç kullanılmamış cihazımı servise bıraktım ilk anda hiç kullanılmamış ve teknik bir sorunu olmayan telefonum ankaradan istanbula gönderilmesi saçma geldi, daha sonra ordan çıkıp tüketisi haklarına şikayet dilekcesini verdim, ve iki gün sonra teleservisi aradım, tam telefonda yarım saatten fazla bekledim ve telefona çıkan temsilciye cihazı geri göndermelerini söyledim onlarda pazartesi geri geleceğini sitesinden takip edeceğimi söylediler pazartesi oldu sitede geldiğine dair bilgi yok, sonra beni vodafone müştesi hizmetledi aradı kayır oluşturup değerlendirme yapılacağını söyledi cihaz sizde dursun değişim olacak mı değerlendirilir bekleyin dedi bu gün vodafoneden mesaj aldım konuyula ilgili arayın diye aradım değişim olmayacağını cihazın müşteri çiziği olduğunu bunu da teleservisin değerlendirdiğini söylediler, ben böyle bir şey duymadım kendim çizsem niye götürüp bu kadar uğraşayım işim gücüm yok da ve telefonu hiç kullanmadım bile sadece kutuyu açtım ve ciziği gördüm. Bundan sonra vodafoneden telefon almam siz siz olun almayın ve teleservisle de kesinlikle yolunuz kesişmesin sadece kutusunu açtığım ve çiziği gördüğüm bir günlük telefon değiştirilmiyor ve geri de gelemedi aramam rağmen tüketici haklarından ne çıkar bilmem ama onu da üç ay beklemek zor iş o sürede ben bu telefonu teleservisten alınca kullanmayım mı ya da almayım mı alırsam tüketici hakkından yararlanamıyor muyum ya da o küçük çizikle kullanmaya devam mı edeyim.

    7 iş günü içinde tüketici yasasına göre koşulsuz iade hakkı var. o maddeye göre değişim talep edin




  • Bundan emin misiniz cep telefonları içinde geçerli mi bu durum,bunu vodafona da ilettim ama kabul etmedi,telefonuda geri istedim o halde bilerek gönderilmiyor yedi günü mü dolduruyorlar.Bir de bu hak internetten yapılan alışveriş için miydi ben öyle hatırlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catil -- 16 Nisan 2012; 11:24:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catil

    Bundan emin misiniz cep telefonları içinde geçerli mi bu durum,bunu vodafona da ilettim ama kabul etmedi,telefonuda geri istedim o halde bilerek gönderilmiyor yedi günü mü dolduruyorlar.Bir de bu hak internetten yapılan alışveriş için miydi ben öyle hatırlıyorum.

    İKİNCİ KISIM: TÜKETİCİNİN KORUNMASI VE AYDINLATILMASI

    AYIPLI MAL

    Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    (Değişik fıkra: 21/02/2007-5582 S.K./22.mad.) İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına veya 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren, ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ve kullandırdığı kredi miktarı ile sınırlıdır. Konut finansmanı kuruluşları tarafından 10/B maddesinin dokuzuncu fıkrasına göre verilen kredilerin devrolması halinde dahi, kredi veren konut finansmanı kuruluşunun sorumluluğu devam eder. Krediyi devralan kuruluş bu madde kapsamında sorumlu olmaz. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz. *

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.




    http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html




    ayıplı maldır bu mal. yukarıdaki kanunu okuyun. bir çok da yönetmelik var.




  • tabi ki kabul etmez. teleservice de 20 iş günü içinde tamir etmesi gerekiyor. ama ediyor mu. etmiyor. tüketici olarak bilinçlenmediğimiz süre içinde bu firmalar at oynatır. yasal haklarımızı mutlaka takip edelim. meydan bunlara kalmasın
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.