Şimdi Ara

Bir ttnet kazığı daha;

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
1.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar kısaca başıma gelen sorunu dile getireyim.(aslında bu bir nasihat başınıza gelirse hiç uğraşmayın)
    Geçen ay oturduğumuz semtte komple internet kesintisi vardı.Tabi kesintinin birinci haftası ben bunu bilmiyordum.kaç kez ttneti ev telefonundan aradıysam hepsi ayrı bir sorun yok efendim bakım var yok yarım saate gelecek yok 2 saat sonra gelecek...... uzar gider liste.Şimdi küfretmeden nasıl yazıcam bilemiyorum ama inanın insanı bu kadar s...ken başka firma görmedim.ya kardeşim ben bilgisayardan az çok anlarım sorun tamamen sizden kaynaklı diyorum telefondaki çalışanın bana verdiği cevap bilgisayarınız şu an açıkmı.:) Neyse 10 -12 gün hergün ben bunları aradım.
    En son aramalarım artık oturduğunuz semtte çalışma var bir kaç gün içinde gelecek.Neyse evden çıktım posta kutusunda ttnet faturası 60 küsür lira fatura.delirdim tabi tekrar çık yukarı tekrar ara.Karşımdaki çalışan buyrun nasıl yardımcı olabilirim dedi.Durumu anlattım tamamen sizden kaynaklı nedenlerden dolayı 10-12 gün internet sorunu yaşıyorum ve bana gönderdiğiniz fatura 60 lira.Kadın bir dakika sizi başka numaraya aktarıyorum dedi küfreder gibi aktardıktan sonra abartmıyorum tam 8 dakika müzik dinlettiler açanda olmadı. İnat değilmi bir gün sonra tekrar aradım ha bu arada hala internet yok.Beyfendi çıktı kayıt formu açalım araştırma sonucu size geri dönüş yapılacak.Neyse bir kaç gün sonra mesaj geldi cebime. Bir sonraki ay ödemenizden düşülecektir.Evet arkadaşlar gelelim finale
    Nemi oldu tam tamına faturadan 1,96 TL düşmüşler.Düşmeşeler ailecek aç kalırdık yoksa.Şikayetvar coma yazdım adamlar yemin ediyorum komedi gibi cevap verdiler.onuda birazdan paylaşıcam.Bu firmanın rezilliğini görün.Ya kardeşim ben asgari ücretle çalışan bir insanım bir çoğumuzda öyle ayda 80 liradan fazla internet parası veriyorum bu yaptıkları ayıp.Ha ayrıca 30 küsürde teledon faturası verdim sırf ttneti aramamdan dolayı.başka yere aramam yok.
    Siz siz olun aramayın arkadaş her türlü geçiriyorlar.Kontürünüze ödeyeceğiniz fatura paralarına yazık.







  • EVET ARKADAŞLAR SİKAYETVAR DAKİ YAZIM VE VERDİKLERİ CEVAP
    Giriş cümlesine dikkat;

    Sakın bana cevap olarak bunu yazmayın baştan söyleyeyim.

    "Müşterimizin şikâyeti tarafımıza ulaşmış olup, ilgili birim tarafından kontroller devam etmektedir. En kısa sürede müşterimize bilgilendirme yapılacaktır.

    TTNET A.Ş ile ilgili her türlü görüş, öneri ve isteklerinizi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 0 375 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ya da iletisim@ttmail.com adresine e-posta göndererek bildirebilirsiniz. Saygılarımızla TTNET A.Ş."

    SORUM BU;
    Ttnet ile birçok sıkıntı yaşadım tamam olur dedim.Neyse geçen ay 10 günden fazla internete giremedim.Sorun tamamen Ttnet kaynaklı. Oturduğum semtte internet kesintisi yokmuş.10 günden fazla bir sürede sorunu çözdüler. Kaç kere Ttnet'i aradım artık bilmiyorum.15 dakika müzik dinletmenizmi telefonu açan personelin bana özürlü gibi davranmasımı işlerine gelmeyince başka numaraya aktarıp telefonu kimsenin açmamasımı.

    Bana sorulmadan Tivibu hizmeti faturama eklenmesi mi.Kapattırmak için şubelerimize gelin demeniz mi?Sizi ev telefonundan arayıp aylık 30 lira ev telefonu ödemem mi?Bir ayın yarısını sizden kaynaklı nedenlerden dolayı interneti kullanamam mı?*Ay sonunda 60 lira fatura ödemem mi?Bunu sorduğumda bana kayıt formu açıp bir sonraki ay kullanamadığınız internet günleri faturanızdan düşülecektir denmesi ve bu ay ödediğim fatura 60 lira olması mı?
    Okunma : 26 Takip Et
    Şikayet ile ilgili Görüşmeler Müşterimizin ilgili yazısı üzerine, şikâyet içeriğinde yer alan mail adresine bilgilendirme yapılmıştır.

    TTNET A.Ş ile ilgili her türlü görüş, öneri ve isteklerinizi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 0 375 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ya da iletisim@ttmail.com adresine e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TTNET A.Ş. 21 Mayıs 2012
    18:43:03 00 Müşterimizin şikâyeti tarafımıza ulaşmış olup, ilgili birim tarafından kontroller devam etmektedir. En kısa sürede müşterimize bilgilendirme yapılacaktır.

    TTNET A.Ş ile ilgili her türlü görüş, öneri ve isteklerinizi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 444 0 375 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ya da iletisim@ttmail.com adresine e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TTNET A.Ş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PLar3s3 -- 22 Mayıs 2012; 19:42:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLar3s3

    Evet arkadaşlar kısaca başıma gelen sorunu dile getireyim.(aslında bu bir nasihat başınıza gelirse hiç uğraşmayın)
    Geçen ay oturduğumuz semtte komple internet kesintisi vardı.Tabi kesintinin birinci haftası ben bunu bilmiyordum.kaç kez ttneti ev telefonundan aradıysam hepsi ayrı bir sorun yok efendim bakım var yok yarım saate gelecek yok 2 saat sonra gelecek...... uzar gider liste.Şimdi küfretmeden nasıl yazıcam bilemiyorum ama inanın insanı bu kadar s...ken başka firma görmedim.ya kardeşim ben bilgisayardan az çok anlarım sorun tamamen sizden kaynaklı diyorum telefondaki çalışanın bana verdiği cevap bilgisayarınız şu an açıkmı.:) Neyse 10 -12 gün hergün ben bunları aradım.
    En son aramalarım artık oturduğunuz semtte çalışma var bir kaç gün içinde gelecek.Neyse evden çıktım posta kutusunda ttnet faturası 60 küsür lira fatura.delirdim tabi tekrar çık yukarı tekrar ara.Karşımdaki çalışan buyrun nasıl yardımcı olabilirim dedi.Durumu anlattım tamamen sizden kaynaklı nedenlerden dolayı 10-12 gün internet sorunu yaşıyorum ve bana gönderdiğiniz fatura 60 lira.Kadın bir dakika sizi başka numaraya aktarıyorum dedi küfreder gibi aktardıktan sonra abartmıyorum tam 8 dakika müzik dinlettiler açanda olmadı. İnat değilmi bir gün sonra tekrar aradım ha bu arada hala internet yok.Beyfendi çıktı kayıt formu açalım araştırma sonucu size geri dönüş yapılacak.Neyse bir kaç gün sonra mesaj geldi cebime. Bir sonraki ay ödemenizden düşülecektir.Evet arkadaşlar gelelim finale
    Nemi oldu tam tamına faturadan 1,96 TL düşmüşler.Düşmeşeler ailecek aç kalırdık yoksa.Şikayetvar coma yazdım adamlar yemin ediyorum komedi gibi cevap verdiler.onuda birazdan paylaşıcam.Bu firmanın rezilliğini görün.Ya kardeşim ben asgari ücretle çalışan bir insanım bir çoğumuzda öyle ayda 80 liradan fazla internet parası veriyorum bu yaptıkları ayıp.Ha ayrıca 30 küsürde teledon faturası verdim sırf ttneti aramamdan dolayı.başka yere aramam yok.
    Siz siz olun aramayın arkadaş her türlü geçiriyorlar.Kontürünüze ödeyeceğiniz fatura paralarına yazık.

    Genelde onlar beni arıyor iletişim bilgilerimi bırakıyorum. Bide onlarla muhattap olurken telefon parasımı ödüyücem Bunca olaydan sonra bu yapılana şaşırmadım zaten




  • 4 ay sözleşme bitmesine kapatmazsam insan değilim:)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PLar3s3 -- 22 Mayıs 2012; 19:45:40 >
  • O klasik cumleleri kadar insani deli eden bir sey olamaz !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir ttnet mağduruyum ayda 22 liraya 4 gb aldık daha ilk ayda 44 TL . 2. ay ise 88TL geldi artık bu işin çivisi çıktı dedim ve müşteri hizmetlerini aradım.bana sınırı aştığımdan dolayı olabilceğini söylediler fakat daha aşmamıştım bizi daha sonra lütfen bekleyin sizi .......... beye aktarıyom dediler bana bunun bir pakete üye olmaktan dolayı olduğunu söylediler banada VIP EĞLENCE PAKETİ diye bi mesaj geliyordu işte 12 saatlik 30 dakkanız başlamıştor diye.bende bunun ne olduğunu bilmiyordum tabiki.meğer bu haftalık para yazıyormuş.bana evet o dediler.zaten interneti alelacele almıştım araştırmadan neyse bende gittim konuştım işte dır dır dır dır konuştular.kapattırdım ve 120 lira modem parası 88 lira ay parası bide geçen ayın 44 TL sini verdim(44 TL yi daha önce vermişitim) 2 ayda TTNET şeref....ne 252 TL vermişim yazık be yazık bu vatandaşlara kim bilir ben evime kaç ekmek alırdım kaç tane ihtiyacını karşılardım neredeyse 1 yıl yeticek para tüketici hakları da bişey yaptığı yok bu ne biçim iş ya aldığıma çok pişmanım




  • Ben internet bazında sorun yaşamıyorum(şimdilik) ancak şu telefonla aradığım yerler insaana kafayı yedirtiyor hadi onu geçtim internette şikayette bulundum düzeltmek için ne bir çaba gösterdiler ne de bir cevap yazdılar. Bend bu nedenle uyduneti araştırıyorum ve ttnetin ne kadar sefil bir hizmet verdiğine katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtfrkyksktp

    Bende bir ttnet mağduruyum ayda 22 liraya 4 gb aldık daha ilk ayda 44 TL . 2. ay ise 88TL geldi artık bu işin çivisi çıktı dedim ve müşteri hizmetlerini aradım.bana sınırı aştığımdan dolayı olabilceğini söylediler fakat daha aşmamıştım bizi daha sonra lütfen bekleyin sizi .......... beye aktarıyom dediler bana bunun bir pakete üye olmaktan dolayı olduğunu söylediler banada VIP EĞLENCE PAKETİ diye bi mesaj geliyordu işte 12 saatlik 30 dakkanız başlamıştor diye.bende bunun ne olduğunu bilmiyordum tabiki.meğer bu haftalık para yazıyormuş.bana evet o dediler.zaten interneti alelacele almıştım araştırmadan neyse bende gittim konuştım işte dır dır dır dır konuştular.kapattırdım ve 120 lira modem parası 88 lira ay parası bide geçen ayın 44 TL sini verdim(44 TL yi daha önce vermişitim) 2 ayda TTNET şeref....ne 252 TL vermişim yazık be yazık bu vatandaşlara kim bilir ben evime kaç ekmek alırdım kaç tane ihtiyacını karşılardım neredeyse 1 yıl yeticek para tüketici hakları da bişey yaptığı yok bu ne biçim iş ya aldığıma çok pişmanım

    Maalesef burası Türkiye....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLar3s3

    4 ay sözleşme bitmesine kapatmazsam insan değilim:)))

    Ttneti kapattırmakta bir dert tam 5 saat sıra bekledim baya bir kıvrandılar ama genede dilekçemi verdim ama hala kapanmış değil beni arayacaklarmış bakalım bekliyoruz ne zaman arayacaklar bu işin sonu ne olacak
  • Sasirmadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 tl mi
    Vaoooov

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet var sitesinin 8 tane elemanı var cevapları onlar aynen kopyalayıp yapıştırıyor..hiçbir firmanın temsilcisi ve ya müşteri hizmetlerinin işi gücü yok da şikayetvar sitesine girip üye olacak... birde orada insanlara cevap yetiştireceklerini mi sanıyorsunuz :) bu kadar saf olmayın çünki 6 ay bir süre o sitede bende baktım şikayetlere :))))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 2 Temmuz 2013; 21:55:40 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.