Şimdi Ara

Bir türlü kargoya verilmeyen ürün (konunun asus markasıyla alakası yok)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28.01.2013 te İstanbul bilişimden U56E-BAL7 Series Asus Notebooku banka havalesi ile ödemesini yaparak satın aldım. Aldığım gün stokta ürün olmasına rağmen, ve ürünün sayfasında "aynı gün kargo" ibaresine rağmen ürün 10 gündür kargoya verilmiyor.
    Ürünü aldıktan iki gün sonra müşteri hizmetleri bölümünün bağladığı yetkili ile yaptığım görüşmede yetkili bana "ELİMİZDEKİ CİHAZLARI CİHAZLARDA TESPİT ETTİĞİMİZ SORUNDAN DOLAYI GERİ GÖNDERDİK, YENİ PARTİ CİHAZLAR EN GEÇ 5 ŞUBATTA STOĞUMUZDALAR" dedi. Ben de anlayış göstererek tamam dedim.
    Bugün, yani 8 subat 2013 te müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede ...... Hanım, bana "CİHAZ HENÜZ STOĞUMUZA GİRMEDİ" dedi. Siparişi iptal etmek istediğimi söylediğimde de ..... Hanım, bana " BELLİ ÖDEME GÜNLERİMİZ VAR, BUGÜN OLMAZ AMA HAFTAYA SALI GÜNÜ PARANIZ HESABINIZA GEÇER" dedi.

    Yani acil ihtiyacım olan bir bir laptobu "aynı gün kargo" vaadiyle satın alıyorum, 10 gün sonra bana verilen cevap "YA BEKLEYİN, YA DA BİR HAFTA SONRA PARANIZ İADE EDİLECEK"
    Siz olsanız ne yaparsınız?







  • Belki yüzlerce kere okudum forumda o firmadan internetten bir şey almayın, illa alacaksanız arayıp stok sorun diye.
    Geçmiş olsun size yapabileceğiniz tek şey ihtarname çekmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sitedeki ürünlerin bazilarilarinda stoğa gelince haber ver, bazılarında ön ödemeli satın al, bazılarında da satın al, ve aynı gün kargo yazıyor. Ben de satın al ve aynı gün kargo ibaresi bulunan cihazı aldım. Site hileye başvuruyorsa ben ne yapabilirim ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aman diyorum bu konuda ben de çok fazla şikayet okuyorum internette ve bu ilk vukuatları da değil.
    Birde ortalıkta bu firmanın getirttiği ürünlere ASUS türkiye'nin bakmadığı ve kullanıcıların İTHALATÇI firmalarla papaz olduğu şeklinde de duyumlar alıyorum. Ancak gerçekliği hakkında bir araştırma yapma şansımda olmadı açıkcası. Siz siz olun alacağınız ürünün garantisinin nereden olduğunu sormadan yanaşmayın...

    Siz de geçmiş olsun demekten başka bir şey gelmiyor elimden... Bence hemen tüketici kurumlarına başvurun...

    Saygılarımla,
  • Nihayet Cihaz bugün kargoya verilmiş, cuma gunü elimde olur inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbul bilişim en son ürün alacağım yer sony zamanında aldık elimizde patladı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.