Şimdi Ara

BIS Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Blackberry 9700 telefonumda Turkcell BIS kullanıyorum daha doğrusu kullanmaya çalışıyorum. Geçenlerde otomatik ödemede olan faturam bankadaki bi yanlışlıktan dolayı ödenmemiş ve hattım aramalara kapandı. Hemen faturayı ödedim ve hattım açılmış oldu, fakat hattım sadece aramalara açıldı, BIS aboneliğim aktif duruma geçmedi. Turkcell gold müşteri hizmetlerini aradım, genel bir çalışma olduğundan dolayı BIS hizmetinden yararlanamadığımı sorunun 1-2 saat içinde çözüleceğini belirttiler. Neredeyse 2 gün geçmesine rağmen BIS aboneliğim aktif olmadı. Yeniden Turkcell Müşteri hizmetlerini aradım. Genel çalışmanın devam ettiğini söylediler fakat çevremde BIS servisinden faydalanan arkadaşlarımda bi sorun gözükmüyor. Benim dışımda herkes sorunsuz bir şekilde BIS servisini kullanabiliyor. Müşteri hizmetlerine bunu söylediğimde; bazı kişilerde bu sorunun olduğunu ifade ettiler. Yani ilk önce genel bi sorun var demişlerdi daha sonra bu sorunu özele indirgediler. Hattı kapanıp açılan müşterilerin BIS aboneliği eşleştirilmesi yapılamıyormuş. Bu sorunu benden başka yaşayan biri var mı diye internette araştırma yaptım ve birçok kişinin bu sorunu yaşadığını gördüm. Anlaşılan Turkcell bir yaptırım politikası izlemeye başlamış. Faturasını zamanında ödemeyenleri böyle cezalandırırım diyor. Turkcell müşteri hizmetlerini arayarak; 'Madem BIS hizmetini veremiyorsunu ozman benden bunun parasını talep etmeyin'dedim. Sorunun kendilerinden kaynaklandığını söylüyorlar ama buna rağmen benden bunun parasını almaya devam edeceklerini söylediler. Ne zaman düzelir diye soruyorum, süresi belli olmaz diyorlar. Galiba bu sorunu çözmeleri 1-2 haftayı alır. Fatura göndermeleri 1 gün bile şaşmazken, faturasını 2 gün geç yatırdık diye bizi çok güzel cezalandırıyorlar. Hem de parasını ödedeğimiz servisi bize kullandırmayarak cezalandırıyorlar.

    Birkaç haber portalı bu konuyu gözden kaçırmamış ve haberini yapmışlar bile. Gerçi bu durum 2-3 haftalık bir duruma benziyor. Haberin linki;

    http://www.beyazgazete.com/haber/2011/04/30/turkcell-den-blackberry-kullanicilarina-bis-soku-guncel-haberler.html







  • kol centır demiyolar boşuna hocam yaptıkları şey rezalet.. bence siz bir daha arayın ve bu ay için ücretlendirmeyin beni diyin bidaha.. sesiniz kaydedilio oraya bir problem olursa siz haklı olursunuz yine.. böyle saçma bişey görmedim.. kullanamadığınız şeyden para alacaklar bide oha yani.. mağdur olmuşsunuz hala yapabileceğimiz bişey yok diyolar olacak iş değil..
  • Yine aradım hocam, gerçekten saçmalıyorlar. uzattıkça uzatıyorlar, yazılı şekilde bana bu durumu bildirin mahkemede arayacağım hakkımı diyorum, yazılı olarak size bildirim yapamayız diyorlar. 2 saatte bir arayıp aynı şeyleri söyleyeceğim bunaltacağım onları, gerçi bi işe yaramayacağını biliyorum ama şirketin hatlarını iptal ettireceğim sırf bu olayı örnek göstererek. Bakalım ozaman ne diyecekler
  • Aynı sorun bendede oldu suan unuttuk faturayı odedım sımdı telefon acıldı ama bıs kullanamıyorum sızde cozuldumu acaba problem ?

    Edit:Telefon ettım sıfırlıyoruz dedıler duzeldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teufel1905 -- 6 Mayıs 2011; 15:43:42 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    iphone4 kapanma sorunu
    14 yıl önce açıldı
    İNTERNET SORUNU
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.