Şimdi Ara

İNTERNET SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir seneden fazladır Turknet yalin internet kullanıyordum 100mbps ye kadar olan internetimde 40-50 mbps arasi alıyordum uzun zamandır bana yetiyordu son zamanlarda internette aşırı yavaşlama ve kopma olmaya başladı internet hızı 8-12 hatta bazen 1-2 mbps ye kadar düştüğü oluyor daha önceden altyapı sorgulamada vdsl+ ve 102mbps ye kadar desteklediği söylenen internetim suan vdsl ve 43mbps ye kadar desteklendiği yazıyor bi kaç ay önce komşumuz interneti bağlatmış ve ondan sonra internette böyle yavaşlama meydana gelmiş sorun nedir acaba ne yapmam gerekiyor bana 40-50 mbps yeterli ama suan çok düşük turktelekom dışında başka altyapı yok bulundugum semtte fiber vs de yok 





  • Modem arayüzünden xdsl istatistiklerini paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışalım hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    İNTERNET SORUNU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    Sizin hat zayıflamanız çok yüksek seviyede. Normal hat zayıflaması değerleri 10'un altında olması gerekir.


    Netspeed altyapı sorgulamasında hız ve santrale uzaklık mesafesini de paylaşırmısınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt

    Bu şekilde görünüyor daha önce bu testi yaptığımda 99mbps alabildiğim görünüyordu şuan bu değer 43 olarak gorunuyor

    santrale uzaklığımı nasıl öğreneceğimi bilmiyorum

    İNTERNET SORUNU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    İNTERNET SORUNU

    Santral burası sanırım 400metre var evimle arada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    Öncelikle sorun Turknet'ten kaynaklanmıyor. Sizin bina içi kablonuzu kontrol etmeniz ve gerekiyorsa yeni Cat6 kablo çekmeniz gerekiyor. Eğer eliniz yatkınsa kendiniz yapabilirsiniz, ya da elektrikçi de yapabilir.


    Geçici olarak çözüm isterseniz de, modeme ulaşan kabloda ek varsa eğer, o eki açıp kabloların ucundan biraz kesip tekrar bağlamanız birkaç mbps etki edebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PS4 internet sorunu
    3 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt

    Ev içerisindeki kablo modemle pc arasındakinden bahsediyorsunuz sanırım kabloyla da test ettim wifi ile de sorunun modemden olduğunu düşünüp yeni modem bile aldım ama yine de farketmedi dışardan gelen kabloda bir sorun var ise ne yapmam gerekiyor Türk telekom yetkililerinin disardan gelen kabloya müdahale etmesi gerekmez mi

    bina içerisindeki modemle pc arasındaki kablo da çok eski bi kablo değil jaklarini da kendim takmıştım bir sorun yoktu birkaç aydır bu internet sorununu yaşıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi G1RD4P -- 19 Ocak 2025; 13:54:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Azonce Türk telekom müşteri hizmetleriyle görüştüm uzunca bi süre bana 21mbit internet verebileceğini söylediler turknet aboneliğini de iptal edeceğim artık yapacak birsey kalmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    Bina girişindeki ankastreden modeme ulaşan kabloda sorun var hocam. Modem hat değerleriniz çok kötü durumda. Bunu da TT çözmez sizin halletmenizi ister.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt

    Şehir dışındayım evdekilere bir söylecegim bakalım ankastre kutusu nerdeyse kabloyu takip etsinler baksınlar bi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt

    hocam şimdi evdekilerle konuştum babam modeme bağlanan dışardan gelen kabloyu kontrol ederken dış kabuğu elinde kalmış kablonn baya eskimiş 8 senelık kablo ılk telefon hattı olması gerek 2017 de almıstık ılk ınternetı herneyse sımdı o kabloyu yenılyecegız ama ankastre kutusunden modeme baglanan bu 8 senelık kablonun ucu rj45 degıl sanırım bu kablonun tipi ne oluyor ne almamız gerek yani

  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    Öngördüğümüz sonuç çıkmış hocam. Binanın dışından çekeceksiniz doğru mu? Kaçıncı katta oturuyorsunuz, bina girişindeki ankastreye uzaklık kaç metre tahminen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    Rj11 normal telefon kablosudur fark etmez ne çektiğin kalitesiz kabloymuş o kadar yıprandığına göre direk ankastreden modemi taksanız daha kolay olurdu yada tt ekibi gelip ölçüm yapsa boşuna birde kablo masrafı yapmayın.

  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt

    evimiz müstakil hocam ankastre de hemen sokakta 20m ya var ya yok ama yüksekte yani merdivenle bile ulaşılamayacak yükseklikte sepetli vinçle falan anca erişilebilir tt ekipleri kabloyu değiştiremez mi kablo direkt çürümüş yıllardır duruyordu 2017 den beri yeni kabloyu direkt ankastreden bağlayıp eve kadar çekmek gerek sanırım tt ekipleri yapamaz mı bunu

  • AMC kullanıcısına yanıt

    hocam ankastre çok yüksekte yani merdivenle falan ulaşılabilecek yükseklikte değil sepetli vinçle falan erişilebilir 2017 yılından beri aynı kabloyu kullanıyorduk yani ilk abonelği aldıgımızda o kabloyu takmıslardı hala o kablo vardı turk telekomun taktıgı iyi bile dayanmış artık dış kabuğu çürümüş sanırım yeni kablo çekmesi için tt ekiplerinin müdahale etmesi gerekmez mi

  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    Yok hocam karışmaz onlar ankastreden sonrası aboneye ait.

  • AMC kullanıcısına yanıt

    şuan müşteri hizmetleriyle görüşüyorum da apartman veya bina içerisinde değil sokaktaysa tt gelip yapabilir

  • G1RD4P G kullanıcısına yanıt

    TT'nin sokaktaki normal kalın siyah kablosuysa eğer, TT ekipleri onu yeniler hocam. Ben apartmanda oturduğunuzu varsaydım.


    Siz TT'ye abone olacaktınız sanırım, müşteri hizmetlerine durumu kablom çok kötü kopma derecesinde olarak söyleyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt

    Evet o şekilde söyledim devre numarasını söyleyip servis saglaycisini tt a geçtim 5 gün içerisinde geçeceğini söylediler bakalım geçtikten sonra arıza kaydı olusturun dediler oluşturup kabloyu değişmelerini isteyeceğim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi G1RD4P -- 20 Ocak 2025; 10:1:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.