Merhaba Herkese, Arkadaşlar hemen konuya girip olayi anlatip hem sizlerinde bilinclenmesini hemde bu firmalarin yasattigi magduriyetler silsilesini sizlere gostermek istiyorum. Basliyoruz; 3.11.2022 tarihinde Zirve Bisiklet adli bisanin da yetkili bayisi oldugu firmanin internet sitesinden Bisan Bobo 16 cocuk bisikletini oglumun dogum gunu icin siparis ediyorum. Takip eden iki gun icinde bisiklet kargoyla bulundugum ile geliyor, bende dogal olarak bisiklette herhangi bir deformasyon, eksiklik, yada farkli urun gonderilmismi gonderilmemis mi diye acip bakiyorum ki zaten kutu onceden acilip gelisi guzel bantlanmisti. Urunun arkasinda canta eksik oldugunu icin saticiyla gorusuyorum satici beni yetkili servise atiyor yetkili servis bisan fabrikasina. Bu arada basliyor telefon, email trafiği vs derdimi anlatmak icin. Çünkü yetkili servis diyorki ben kutu acilimini yapmadigim icin urunu ne kurarim ne garantisini baslatirim, bayi diyorki bize kapali kutu geliyor fabrika diyorki biz karismayiz. Bende herkese ayri ayri anlatiyorum derdimi. Yahu diyorum bana kargo geldiginde zaten onceden acildigi belliydi, kaldiki ne ilanda ne bisiklet uzerindeki kutuda acmayiniz garanti disi kalir diye bir ibare yoktu. Ben urunu acip kontrol etmeseydim herhangi bir hasar durumunda bu sefer kargo firmasina tutanak tutturmadim diye magdur olacaktim ama kimse anlamiyor. Ve koskoca yillarin yerli Bisan firmasi beni kurulmamis, garantisi baslatilmamis bir urunle basbasa birakti. Simdi ne mi yapacağım, tum yazismalari ve durumu anlatir bir dilekce hazirlayip ilgili adalet kurumlarina sikayette bulunacagim. Ama tabi birsey cikmayacagini biliyorum o yuzde arkadaslarim sadece bu yaşadığım magduriyeti en azindan sizlerde gorun istedim. |
Bildirim