Şimdi Ara

Bisiklete Motor Takmak İçin >> (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
12
Favori
146.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Onu forumdan bir arkadaşımızın yardımıyla şu şekilde düşündük.Sol ayna kol ekleyeceğim bisiklete ve motoru seleden o sol ayna kola aktaracağım böylelikle sağ aynakolu döndüreceğim ve arka tekeri döndürmüş olacağım.42-52 lik sol ayna kol aldım.Yarın takacağım İnşaAllah. İlginiz için teşekkürler.Projenizi takip etmeye çalışacağım. :)

    evet o da güzel fikirmiş

    bende mobilden çıktım bi kaç fotoğraf paylaşayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Onu forumdan bir arkadaşımızın yardımıyla şu şekilde düşündük.Sol ayna kol ekleyeceğim bisiklete ve motoru seleden o sol ayna kola aktaracağım böylelikle sağ aynakolu döndüreceğim ve arka tekeri döndürmüş olacağım.42-52 lik sol ayna kol aldım.Yarın takacağım İnşaAllah. İlginiz için teşekkürler.Projenizi takip etmeye çalışacağım. :)

    evet o da güzel fikirmiş

    bende mobilden çıktım bi kaç fotoğraf paylaşayım

    Alıntıları Göster
    Kusura bakmayın dün fotoğraf paylaşacağım dedim ama der demez başıma yığılmayan iş kalmadı paylaşamadım

    herşey bi ara eskicide çürümeye bırakılmış iki küçük vitessiz bisikleti görmemle başladı zaten önceki projem biraz denge birazda ağırlık problemi olduğu için başarısızlıkla sonuçlandı ama kafaya koydum yeni bir proje yapmayı ve gittim aldım iki küçük bisikleti küçücük bir pazarlıkla 20 tlye aldım

    ikiside iyi durumdaydı fren sistemmeri zincir dişli vs vs hepsi çalışıyordu bir tanesi 'ümit' ti ve daha baklımlıydı ayrıca erkek bisikletiydi diğeri pembe hafif markası üzerinde yazmayan bir kız bisikletiydi ümiti parçalamaya kıyamadım ama pembe olana canavar ile giriştim ve arka kısmı parçaladım çıkardım bütün parçalarını söktüm daha sonra patlak lastikleri onardım vs vs mobilet motoru ile çalıştıracağım için motorun devrini karşılayacak bir dişli sistemi olmalıydı dedim ve arka dişliye başka büyük bir dişli kaynak etmem gerektiğini düşündüm

    ve ilk önceden aldığım 12 vites orta boy bir bisiklet daha almıştım başarısız olan projem için o bisikletin öndeki pedal dislilerini taşlama ile söktüm ve büyük olanın ortasını taşlama ile açıp pembe bisikletin arka tekerindeki küçük dişlinin üzerine kaynak ettim

    bu proje için toplamda 3 bisiklet alındı 2 bisiklet param parça edildi

    atölyem biraz dağınık

    bu dişlinin orjinal hali

    [image]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/image]

    dişliyi kaynak ederken dengede olması için bayağı uğraştım eğriliklerini düzelttim vs vs

    [image]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/image]

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    bu dişliyi döndürecek olan dişliyide seçtitikten sonra pedalı kesip üzerine kaynakettim zaten resimde göründüğü gibi bayağı uğraştırdı beni ama bu dişliyi değiştirme ihtimalim yüksek

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    şu ortadaki pedal dişlisi ise pedalı söküldükten sonra dğer uca takıldı

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    orta demiri çift sıra tuttum sağlam olması için ve demir daha önce benim nasıl rahat edeceğim konusunda ölçüm yapıldıktan sonra kesildi ve kaynak edildi hemen hemen ana görüntü ortaya çıktı eveeet

    daha önce görüntüsünden size söz etmemiştim görüntü böyle ön teker orta boy bisanın tekeri vede teker çatalıda çatalı tutam demirde bisana ait ve bu demirin içindeki bilyeler ümitten alında gidon yine ümite ait arka çatal pembe bisiklete ait yani oratada duran şey toplamda 3 bişikletten toplandı

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    ]

    tabiti tek bir dal demire güvenemedim ve önden arkadan destek yaptım arka destek aynı zamanda motorun kasnağını taşıyacak olan parçadır

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    unutmadan söylemek lazım ortada duran demir motor askısı

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    ve sona çok yaklaşılan durum ama zaten bitti projem sadece dememe yapmaya zaman bulamıoyrum ce bol miktarda ayar yapılacak

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi llmertll -- 8 Şubat 2013; 18:02:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    Kusura bakmayın dün fotoğraf paylaşacağım dedim ama der demez başıma yığılmayan iş kalmadı paylaşamadım

    herşey bi ara eskicide çürümeye bırakılmış iki küçük vitessiz bisikleti görmemle başladı zaten önceki projem biraz denge birazda ağırlık problemi olduğu için başarısızlıkla sonuçlandı ama kafaya koydum yeni bir proje yapmayı ve gittim aldım iki küçük bisikleti küçücük bir pazarlıkla 20 tlye aldım

    ikiside iyi durumdaydı fren sistemmeri zincir dişli vs vs hepsi çalışıyordu bir tanesi 'ümit' ti ve daha baklımlıydı ayrıca erkek bisikletiydi diğeri pembe hafif markası üzerinde yazmayan bir kız bisikletiydi ümiti parçalamaya kıyamadım ama pembe olana canavar ile giriştim ve arka kısmı parçaladım çıkardım bütün parçalarını söktüm daha sonra patlak lastikleri onardım vs vs mobilet motoru ile çalıştıracağım için motorun devrini karşılayacak bir dişli sistemi olmalıydı dedim ve arka dişliye başka büyük bir dişli kaynak etmem gerektiğini düşündüm

    ve ilk önceden aldığım 12 vites orta boy bir bisiklet daha almıştım başarısız olan projem için o bisikletin öndeki pedal dislilerini taşlama ile söktüm ve büyük olanın ortasını taşlama ile açıp pembe bisikletin arka tekerindeki küçük dişlinin üzerine kaynak ettim

    bu proje için toplamda 3 bisiklet alındı 2 bisiklet param parça edildi

    atölyem biraz dağınık

    bu dişlinin orjinal hali

    [image]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/image]

    dişliyi kaynak ederken dengede olması için bayağı uğraştım eğriliklerini düzelttim vs vs

    [image]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/image]

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    bu dişliyi döndürecek olan dişliyide seçtitikten sonra pedalı kesip üzerine kaynakettim zaten resimde göründüğü gibi bayağı uğraştırdı beni ama bu dişliyi değiştirme ihtimalim yüksek

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    şu ortadaki pedal dişlisi ise pedalı söküldükten sonra dğer uca takıldı

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    orta demiri çift sıra tuttum sağlam olması için ve demir daha önce benim nasıl rahat edeceğim konusunda ölçüm yapıldıktan sonra kesildi ve kaynak edildi hemen hemen ana görüntü ortaya çıktı eveeet

    daha önce görüntüsünden size söz etmemiştim görüntü böyle ön teker orta boy bisanın tekeri vede teker çatalıda çatalı tutam demirde bisana ait ve bu demirin içindeki bilyeler ümitten alında gidon yine ümite ait arka çatal pembe bisiklete ait yani oratada duran şey toplamda 3 bişikletten toplandı

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    ]

    tabiti tek bir dal demire güvenemedim ve önden arkadan destek yaptım arka destek aynı zamanda motorun kasnağını taşıyacak olan parçadır

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    unutmadan söylemek lazım ortada duran demir motor askısı

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    ve sona çok yaklaşılan durum ama zaten bitti projem sadece dememe yapmaya zaman bulamıoyrum ce bol miktarda ayar yapılacak

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>


    Alıntıları Göster
    fotoğraflardaki hataları düzelttim ve daha 20 dk önce tamamen bitmiş olana projemi test etmek için yanına gittim ve çalıştırdım tüm pğarçalar zaten çalışıyordu ben sadece yüksek hızlarda ve yüke binmişken nasıl performans vereceğini test edecektim ama motorun kavraması çalışmıyor ve motorcuya gitmesi lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi llmertll -- 8 Şubat 2013; 18:06:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    fotoğraflardaki hataları düzelttim ve daha 20 dk önce tamamen bitmiş olana projemi test etmek için yanına gittim ve çalıştırdım tüm pğarçalar zaten çalışıyordu ben sadece yüksek hızlarda ve yüke binmişken nasıl performans vereceğini test edecektim ama motorun kavraması çalışmıyor ve motorcuya gitmesi lazım

    Alıntıları Göster
    Çoğu gitmiş azı kalmış o olur artık. : ) Ben kavramayla çok uğraştım çok canımı yaktı umarım oralarda anlayan vardır da çok dolanmadan halledersin işini :) Bende bu arada artık yapmamaya karar verdim.Bugün el birliğiyle canımı çok sıktılar.Kafam attı artık bıraktım motoru bir köşeye.Yok o motor seleye tutmazmış, paralel olmazmış.Dışardan desteklenmezmiş.Zincir çapraz gerilmezmiş, sol aynakol takılmazmış.Bugüne kadar yılmadım sabrettim sabrettim ama bugün patladım artık. Elimde 45 cc 52 cc iki motoruda satacağım. Yapmayı çok istemiştim sonunada gelmiştim ama bugüne nasip değilmiş demekki gelmeyen aksilik kalmadı başıma.Yok ona mı para harcanırmış bilmem neymiş fikrini söylemeyen kalmıyor esnaf sağolsun.(Anlayan anlamayan ; ) ) Umarım büyük bir yerde yaşıyordursunuzda benim çektiğim bu yetersizliği çekmezsiniz.3 bisikletçi var zaten 2-3 kaynakçı var onlarda sallamıyor.Tornacı desen uğraşmıyor.Kendimiz ne yapabilirsek.Sol ayna kol olayıda olmayınca artık canıma tak etti, bıraktım.Ama projelerinizi takip etmeye çalışacağım.Umarım kavramayıda halledersiniz videosunu merakla bekliyoruz. Teşekkürler her şey için, herkese. : )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Çoğu gitmiş azı kalmış o olur artık. : ) Ben kavramayla çok uğraştım çok canımı yaktı umarım oralarda anlayan vardır da çok dolanmadan halledersin işini :) Bende bu arada artık yapmamaya karar verdim.Bugün el birliğiyle canımı çok sıktılar.Kafam attı artık bıraktım motoru bir köşeye.Yok o motor seleye tutmazmış, paralel olmazmış.Dışardan desteklenmezmiş.Zincir çapraz gerilmezmiş, sol aynakol takılmazmış.Bugüne kadar yılmadım sabrettim sabrettim ama bugün patladım artık. Elimde 45 cc 52 cc iki motoruda satacağım. Yapmayı çok istemiştim sonunada gelmiştim ama bugüne nasip değilmiş demekki gelmeyen aksilik kalmadı başıma.Yok ona mı para harcanırmış bilmem neymiş fikrini söylemeyen kalmıyor esnaf sağolsun.(Anlayan anlamayan ; ) ) Umarım büyük bir yerde yaşıyordursunuzda benim çektiğim bu yetersizliği çekmezsiniz.3 bisikletçi var zaten 2-3 kaynakçı var onlarda sallamıyor.Tornacı desen uğraşmıyor.Kendimiz ne yapabilirsek.Sol ayna kol olayıda olmayınca artık canıma tak etti, bıraktım.Ama projelerinizi takip etmeye çalışacağım.Umarım kavramayıda halledersiniz videosunu merakla bekliyoruz. Teşekkürler her şey için, herkese. : )

    Alıntıları Göster
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    Buda benim motordan bir kare : )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Çoğu gitmiş azı kalmış o olur artık. : ) Ben kavramayla çok uğraştım çok canımı yaktı umarım oralarda anlayan vardır da çok dolanmadan halledersin işini :) Bende bu arada artık yapmamaya karar verdim.Bugün el birliğiyle canımı çok sıktılar.Kafam attı artık bıraktım motoru bir köşeye.Yok o motor seleye tutmazmış, paralel olmazmış.Dışardan desteklenmezmiş.Zincir çapraz gerilmezmiş, sol aynakol takılmazmış.Bugüne kadar yılmadım sabrettim sabrettim ama bugün patladım artık. Elimde 45 cc 52 cc iki motoruda satacağım. Yapmayı çok istemiştim sonunada gelmiştim ama bugüne nasip değilmiş demekki gelmeyen aksilik kalmadı başıma.Yok ona mı para harcanırmış bilmem neymiş fikrini söylemeyen kalmıyor esnaf sağolsun.(Anlayan anlamayan ; ) ) Umarım büyük bir yerde yaşıyordursunuzda benim çektiğim bu yetersizliği çekmezsiniz.3 bisikletçi var zaten 2-3 kaynakçı var onlarda sallamıyor.Tornacı desen uğraşmıyor.Kendimiz ne yapabilirsek.Sol ayna kol olayıda olmayınca artık canıma tak etti, bıraktım.Ama projelerinizi takip etmeye çalışacağım.Umarım kavramayıda halledersiniz videosunu merakla bekliyoruz. Teşekkürler her şey için, herkese. : )

    ben izmirde oturuyorum o yüzden pek parça sıkıntısı yok ama bilirim çevrendekilerin yapamazsın nidalarını... madem motorları satıyorsun eğer bu işi kafanda takıntı halinde olacak kadar seviyorsan bence ipli kavramalı bir motor alıp keyfine bakabilirsin ama tavsiyem mutlaka bir taşlaman eski bile olsa çalışır durumda bir kaynak makinası almalısın yoksa gerçekten ustaların nazı çekilmez 150-250 tl arası bi kaynak makinası almalısın tabi fikrin değişirse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    Buda benim motordan bir kare : )

    gergi ile bir bir sistem yapmayı düşündünmü yada tekere sürtünmeli ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    Buda benim motordan bir kare : )

    gergi ile bir bir sistem yapmayı düşündünmü yada tekere sürtünmeli ?

    Alıntıları Göster
    Evet haklısın kaynak konusunda kesinlikle : ) Gergi sistemini bilmiyorumda yada biliyorumda isim olarak bilmiyorum. :D Şu römorklu sistemi mi diyorsun yada tekere sürtünmeli olayda çok yavaş olmuyor mu ona bakmıştım ama çok güç kaybı var galiba : )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Evet haklısın kaynak konusunda kesinlikle : ) Gergi sistemini bilmiyorumda yada biliyorumda isim olarak bilmiyorum. :D Şu römorklu sistemi mi diyorsun yada tekere sürtünmeli olayda çok yavaş olmuyor mu ona bakmıştım ama çok güç kaybı var galiba : )

    Alıntıları Göster
    Bu ipli kavramalı motor fiyatları nedir :D Tam bir bilgin var mı :) 2 tane motor var ikisni satsam anca 300 çıkar :D bu motor kaç eder sence ? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Bu ipli kavramalı motor fiyatları nedir :D Tam bir bilgin var mı :) 2 tane motor var ikisni satsam anca 300 çıkar :D bu motor kaç eder sence ? :)

    www.makinahirdavat.com/catinfo.asp?cid=354

    https://www.katanashop.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=180

    İşte bunlar ... Uzun zamandır hayalin kurduğumu söyleyebilirim 6,5 hp bu motorları çok iyi montajlamak lazım biraz büyük ama fazla güç göz çıkartmaz 400 liraya yakın bir fiyatı var ama bu aletler her iş için birebir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi llmertll -- 8 Şubat 2013; 23:31:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Evet haklısın kaynak konusunda kesinlikle : ) Gergi sistemini bilmiyorumda yada biliyorumda isim olarak bilmiyorum. :D Şu römorklu sistemi mi diyorsun yada tekere sürtünmeli olayda çok yavaş olmuyor mu ona bakmıştım ama çok güç kaybı var galiba : )

    tekere sürtünmede senin katabileceğin çok şey var aslında sürtünme yüzeyinşi ayarlamak sürtünüp geri çekme mekanizması kurmak vs vs gergi dediğim şey bildiğin inşaatçı asansöründeki sistem kayışı gerginleştiriyorsun hareket ediyor salıyorsun duruyor bu kadar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    Evet haklısın kaynak konusunda kesinlikle : ) Gergi sistemini bilmiyorumda yada biliyorumda isim olarak bilmiyorum. :D Şu römorklu sistemi mi diyorsun yada tekere sürtünmeli olayda çok yavaş olmuyor mu ona bakmıştım ama çok güç kaybı var galiba : )

    tekere sürtünmede senin katabileceğin çok şey var aslında sürtünme yüzeyinşi ayarlamak sürtünüp geri çekme mekanizması kurmak vs vs gergi dediğim şey bildiğin inşaatçı asansöründeki sistem kayışı gerginleştiriyorsun hareket ediyor salıyorsun duruyor bu kadar :)

    Alıntıları Göster
    O motoru 300-350ye buluruz aslında bildiğimiz jeneratör motorlarından ama o parayı ben veremem ona galiba :D Şimdi o da elimde patlamasın :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaVeN39

    O motoru 300-350ye buluruz aslında bildiğimiz jeneratör motorlarından ama o parayı ben veremem ona galiba :D Şimdi o da elimde patlamasın :D

    Alıntıları Göster
    Sence benim motor ne eder :D 52 cc 1.9 hp tırpan motoru çok az kullanılmış.:))
  • bahsettiğim türden motor bulmak zor değil önemli olan kavramalı motor bulmak, senin motorlar hakkında bir bilgim yok ama o motorları değerlendirmek daha mantıklı olur gibi geliyor satmaktansa eğer satarsan umduğun fiyata gitmeyebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    bahsettiğim türden motor bulmak zor değil önemli olan kavramalı motor bulmak, senin motorlar hakkında bir bilgim yok ama o motorları değerlendirmek daha mantıklı olur gibi geliyor satmaktansa eğer satarsan umduğun fiyata gitmeyebilir
    Doğru söylüyorsun keşke kullanabilsek :D Bisikletim kadrolu olsa neyse takarımda bu kavrama kısmı var ya resimde görünen alüminyum gri çıkıntılı boru. O yüzden takılmıyor bisiklete o çok dışarıda bu yüzden zincirde dışarıda kalıyor orayı kessekte ayrı bir dert :D
  • peki o huni şekilli şeyi çıkarınca motorda bir sorun oluyormu onu çıkartsan motora bir etkisi oluyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    peki o huni şekilli şeyi çıkarınca motorda bir sorun oluyormu onu çıkartsan motora bir etkisi oluyormu ?
    Onu çıkartırsam kavrama onun içinde yani onu çıkarınca balatayı görüyorsun.Balata tasıda çıkmış oluyor.Kavrama onun içinde..
  • eğer balata onun içindeyse kavradığı şey tırpan sapının ucunda olabilir onu bu boruya oturtup sapı kesip içindeki mili kullanabilme imkanın olabilirmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    eğer balata onun içindeyse kavradığı şey tırpan sapının ucunda olabilir onu bu boruya oturtup sapı kesip içindeki mili kullanabilme imkanın olabilirmi
    Ben onun için rulman felan aldım dişlinin geçeceği göbek sap her şey hazırdı tek sorun işte o sapın çok dışarda olması ve zincire paralel olmaması maalesef. ..
  • bisiklete atkadan bakınca motor bayağı bir sağda kalmalı diye düşündüm malum boruda bu mesafeyi artıracak gibi sen sele yi kendinmi yaptın yoksa hazır sele mi aldın hazır sele aldıysan pek dayanmaz diye düşünüyorum eğer motorun kavrama kısmı tek sorun ise motoru kendi yaptığın profilden yada borudan olan seleye yerleştir sol tarafada ağır başka şeyler koyup denge yaparsın
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.