Şimdi Ara

BİTİRME PROJESİ ÇOK ÇOK ÇOK ACİL ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
6.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ...

    Elektrik elektronik müh. son sınıf öğrencisiyim.. Bitirme projesi aldım ve hala birşey bulamadım.. 10 güne projenin raporunu teslim etmem lazım ... Allah rızası için bilgisi olanlar yardımcı olsunlar... Bu projeyi nasıl bulabilirm?

    6 işlevli hazır bir robotu uzaktan kumandayla kontrol etmem istendi... Söylediğim gibi robot hazır yapacağım tek şey pic ve radyo frekanslarını kullanarak kumanda takmak... Şu an için bir rapr hazırlamam yeterli ikinci dönem hayata geçirecem...

    Yardım edebilecek arkadaşlar msjlarınızı bekliyorum.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalso -- 26 Ocak 2007; 12:44:04 >



  • kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??

    Çalış sende ol mühendis
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KIZILÖTESİİ


    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??

    Çalış sende ol mühendis


    nasıl çalışmak bu?
  • Allah yardımcın olsun ne diyelim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: r2d2droids

    Allah yardımcın olsun ne diyelim...

    ırak'da çok meşgul ,kendi işini şimdilik kendi yapsın derim.........
  • TABİ OLACAM... SENDE BENİM GEÇTİĞİM DERSLERİ GEÇ DİŞİNLE TIRNAĞINLA KAZI BİTİRME PROJESİ DE YAPMA SENDE OL... GÜNDE 3 SAAT UYUYARAK BU SEVİYEYE GELDİM... EMEĞE SAYGI GÖSTERİN LÜTFEN ARKADAŞLAR...
    BU PROJEYİ DE ÖYLESİNE BİR RAPOR SUNUP BU DÖNEM FORMALİTEYİ HALLEDİP İKİNCİ DÖNEM OTURUP ADAM GİBİ UĞRAŞACAM, EMİN OLUN ADAM GİBİ YAPMADAN ÖĞRENMEDEN GEÇİRMEZLER...



    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    tez için yardım
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu devre işine yarayabilir diye düşünüyorum.Denemedim ama çeşitli forumlarda devrenin çalıştığı yazıyordu.Bu forumun amaçlarından biri de paylaşımsa herkesi yorum yaparken biraz daha insaflı olmaya davet ediyorum.Kolay gelsin.

    http://profahmet.forumup.com/about70-profahmet.html
  • **** yazan yere forum-up yaz çizgiyi kaldır.
  • BENZETEREK ÖĞRENME YÖNTEMİ!! HERŞEYİ BİRŞEYLERE BENZETEREK İLİŞKİ KURARAK ÖĞRENİRİZ.. ESİNLENİRİZ... BİRİ ÖRNEK PROJE GÖSTERECEK NASIL YAPTIĞINA BAKACAM BELKİ BANA İLHAM KAYNAĞI OLACAK
    quote:

    Orjinalden alıntı: mmetin


    quote:

    Orjinalden alıntı: KIZILÖTESİİ


    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??

    Çalış sende ol mühendis


    nasıl çalışmak bu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bilalso

    BENZETEREK ÖĞRENME YÖNTEMİ!! HERŞEYİ BİRŞEYLERE BENZETEREK İLİŞKİ KURARAK ÖĞRENİRİZ.. ESİNLENİRİZ... BİRİ ÖRNEK PROJE GÖSTERECEK NASIL YAPTIĞINA BAKACAM BELKİ BANA İLHAM KAYNAĞI OLACAK
    quote:

    Orjinalden alıntı: mmetin


    quote:

    Orjinalden alıntı: KIZILÖTESİİ


    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??

    Çalış sende ol mühendis


    nasıl çalışmak bu?



    kusurabakma ama akademik kariyer yapan birisinin okuduğu akademik dökümandanda esinlenebilip,okuduğu konu hakkında yaratıcılığını ortaya çıkarabilmesi gerektiğini düşünüyor olup,aksi taktirde örnekproblemlerin çözümünün her zaman kolay olduğu lafı söylenmezdi.Strese girme bence,çünkü bu durumda olan tek sen değilsin bu ülkede..Ayrıca benzeterek ögrenme yöntemi bence kitapların olmadığı zamanlara ait galiba?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??


    Şahane bir soru bu öyle hemen kızmayın. Bu ülkede mezun olanların en iyimser tahminle ancak %5'i gerçek bir mühendis potansiyeli yüklenerek mezun olur ve bunların ancak yarısı hayat şartlarının zorluğu içinde gerçek bir mühendis olabilmeyi başarır. Öğrenim aşamasındaki %95 verimsizlik fiyaskosu için suç kimde, en başta eğitim öğretim sisteminde dersem haksızlık etmiş olurum çünkü imkan sunulmuyor değil, suç öncelikle gitgide yozlaşan kimliğimizde, gitgide aptallaşıyoruz, kesin birşey var ki hayatın her alanında hazırcı olunmaya başlandı bu memlekette, bu hazırcılık bir bataklıktır, başka bir çok olumsuzluğa daha zemin hazırlar ki politikacılarımız bizim aynamızdır ve bütün bu olumsuzlukları çok iyi gözlemleyebiliriz. Bu adi kişiliklerimiz dünyanın öbür ucunda hazırlanmış 50 yıllık projelerin çok başarılı sonucu olsa da hala en büyük suçlu bu gidişata izin vermiş ve sonra da hiç umursamamış benliğimizdedir. Bunu bizzat kendimizin yaptığı bir öz eleştiri sayabilirsiniz, en azından samimi davrandım.

    Ayrıca, resmi mühendislik tanımı yaratıcılık ve zeka gibi kavramlar açısından bir hiçtir, hiçbir şekilde bu kavramları tanımlamadığına bin defa şahidim. Öss ve mezuniyet kapıları en çok ineklere açıktır bu memlekette. İnsanı gerçek bir mühendis yapan şey dershanelerde dirsek çürütmek ve bilmem hangi finalde hangi soru çıkacak diye köpek gibi aranıp durmak değildir. Ayrıca üniversite mezunu olmayan birisi mühendis olamaz kuralı bürokrasi kuralıdır, aklın yolunun bir olduğu mantık kuralları çerçevesinde en kral mühendis olmaması için herhangi bir engel yoktur, varsın resmi olarak tanınmasın, resmi tanımlar bu mertebedeki kişinin bir milyon hünerini bir arttırır veya azaltır başka da bişey değil. Bu forumdan değerli bir mühendis abimize ithafendir bu paragraf ki kendini bu satırları gülümseyerek okumasından tanıyabilir.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Liu Kang -- 27 Ocak 2007; 22:00:51 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Liu Kang

    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??


    Şahane bir soru bu öyle hemen kızmayın. Bu ülkede mezun olanların en iyimser tahminle ancak %5'i gerçek bir mühendis potansiyeli yüklenerek mezun olur ve bunların ancak yarısı hayat şartlarının zorluğu içinde gerçek bir mühendis olabilmeyi başarır. Öğrenim aşamasındaki %95 verimsizlik fiyaskosu için suç kimde, en başta eğitim öğretim sisteminde dersem haksızlık etmiş olurum çünkü imkan sunulmuyor değil, suç öncelikle gitgide yozlaşan kimliğimizde, gitgide aptallaşıyoruz, kesin birşey var ki hayatın her alanında hazırcı olunmaya başlandı bu memlekette, bu hazırcılık bir bataklıktır, başka bir çok olumsuzluğa daha zemin hazırlar ki politikacılarımız bizim aynamızdır ve bütün bu olumsuzlukları çok iyi gözlemleyebiliriz. Bu adi kişiliklerimiz dünyanın öbür ucunda hazırlanmış 50 yıllık projelerin çok başarılı sonucu olsa da hala en büyük suçlu bu gidişata izin vermiş ve sonra da hiç umursamamış benliğimizdedir. Bunu bizzat kendimizin yaptığı bir öz eleştiri sayabilirsiniz, en azından samimi davrandım.

    Ayrıca, resmi mühendislik tanımı yaratıcılık ve zeka gibi kavramlar açısından bir hiçtir, hiçbir şekilde bu kavramları tanımlamadığına bin defa şahidim. Öss ve mezuniyet kapıları en çok ineklere açıktır bu memlekette. İnsanı gerçek bir mühendis yapan şey dershanelerde dirsek çürütmek ve bilmem hangi finalde hangi soru çıkacak diye köpek gibi aranıp durmak değildir. Ayrıca üniversite mezunu olmayan birisi mühendis olamaz kuralı bürokrasi kuralıdır, aklın yolunun bir olduğu mantık kuralları çerçevesinde en kral mühendis olmaması için herhangi bir engel yoktur, varsın resmi olarak tanınmasın, resmi tanımlar bu mertebedeki kişinin bir milyon hünerini bir arttırır veya azaltır başka da bişey değil. Bu forumdan değerli bir mühendis abimize ithafendir bu paragraf ki kendini bu satırları gülümseyerek okumasından tanıyabilir.

    Saygılar.


    süper soru sormuşum ama he

    beyler elinize bi kağıt parçası almak için okumayın zaten öle okudunuzda o okul bittinde anlarsınız ne demek oldunu haberlere çıkıo tvlere diplomalı pazarcılar bence o adamlar dedim gibi adamlar hiç bilgileri olmayan bi türlü o okulu bitirp o kağıt parçasını almışlar ama layık oldukları yerdeler asıl mesleklerini yapıolar pazarcılar :)

    bu arada 2 yıllık üniversiteye yazıldım meslek lisesinden sonra .bi sene sonra bi karara wardım o okulda bana yeni bi bilgi öğretilmiodu resmen lisenin dewamı alıcağım kağıt parçasıda çok önemli bir değere sahip deildi okulu bıraktım o 2 yıl o okula gidip diploma almaktansa bi yere girer çalışırım yada bi kursa girer bilgilerimi daha farklı yerlerle genişletirim bence bu 2 yıllık üniye bence 2 yıl daha dewam etmicekseniz gitmeyin farklı fikri olan olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazrails -- 27 Ocak 2007; 23:43:20 >




  • Bazı noktalarda size hak vermekle birlikte bazı noktalarda bilgi eksikliğiniz olduğunu yanlış düşündüğünüzü söylemek isterim... elektronik müh. öğrenciliğimden önce 2 sene mimarlık eğitimi alıp bırakmış 6 yıllık üniversite tecrübesi olan biri olarak;

    öss şu an ki sistem değil(öys-öss karışık şu an) genel itibariyle zekaya yani soruyu çabuk kavrama ve en kısa çözümü bulma (yorum yapma yeteneğine) sahip olanların başarılı olabileceği bir sınavdır... Emin olun üniversite derslerinin sınavlarının çoğu öss kadar zekaya hitap etmiyor:)

    "Hangi finalde hangi soru çıkacak diye köpek gibi aranıp durmak "demişsiniz emin olun hangi sorunun çıkacağını kestirmek geçmiş sene ki sorulara bakıp bir istatistik çıkarmak mühendiste olması gereken zeka tomurcuklarından birinin aynasıdır..

    Şöyle bir tespitim daha var her üniversite de gerçekten çok iyi öğrenilen veya geçiştirilen dersler var... Hocanın kalitesine bağlı olarak değişiyor...Mesela benim üniversitemden mezun olan bir insan;

    Çok iyi derecede sayısal mantık, sinyal sistem, sistem modelleme, elektronik(devreler), matematik, bilgisayar programlama, mikroişlemci, yüksek gerilim öğrenmiş demektir...

    Ama bu derslerin yanında çok zayıf oldukları halde geçtikleri derslerde vardır...

    Her zaman söylediğim gibi bu ülkede elektronik müh. kazanmış ve bitirmiş biri kesinlikle çaba harcamış ve çalışmıştır ve sadece bu çabaya saygı gösterilmesi gerekir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Liu Kang

    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    kardeş alakasız ama bişi sorucam sen o okulu bitirince mühendis olucakmısın ??


    Şahane bir soru bu öyle hemen kızmayın. Bu ülkede mezun olanların en iyimser tahminle ancak %5'i gerçek bir mühendis potansiyeli yüklenerek mezun olur ve bunların ancak yarısı hayat şartlarının zorluğu içinde gerçek bir mühendis olabilmeyi başarır. Öğrenim aşamasındaki %95 verimsizlik fiyaskosu için suç kimde, en başta eğitim öğretim sisteminde dersem haksızlık etmiş olurum çünkü imkan sunulmuyor değil, suç öncelikle gitgide yozlaşan kimliğimizde, gitgide aptallaşıyoruz, kesin birşey var ki hayatın her alanında hazırcı olunmaya başlandı bu memlekette, bu hazırcılık bir bataklıktır, başka bir çok olumsuzluğa daha zemin hazırlar ki politikacılarımız bizim aynamızdır ve bütün bu olumsuzlukları çok iyi gözlemleyebiliriz. Bu adi kişiliklerimiz dünyanın öbür ucunda hazırlanmış 50 yıllık projelerin çok başarılı sonucu olsa da hala en büyük suçlu bu gidişata izin vermiş ve sonra da hiç umursamamış benliğimizdedir. Bunu bizzat kendimizin yaptığı bir öz eleştiri sayabilirsiniz, en azından samimi davrandım.

    Ayrıca, resmi mühendislik tanımı yaratıcılık ve zeka gibi kavramlar açısından bir hiçtir, hiçbir şekilde bu kavramları tanımlamadığına bin defa şahidim. Öss ve mezuniyet kapıları en çok ineklere açıktır bu memlekette. İnsanı gerçek bir mühendis yapan şey dershanelerde dirsek çürütmek ve bilmem hangi finalde hangi soru çıkacak diye köpek gibi aranıp durmak değildir. Ayrıca üniversite mezunu olmayan birisi mühendis olamaz kuralı bürokrasi kuralıdır, aklın yolunun bir olduğu mantık kuralları çerçevesinde en kral mühendis olmaması için herhangi bir engel yoktur, varsın resmi olarak tanınmasın, resmi tanımlar bu mertebedeki kişinin bir milyon hünerini bir arttırır veya azaltır başka da bişey değil. Bu forumdan değerli bir mühendis abimize ithafendir bu paragraf ki kendini bu satırları gülümseyerek okumasından tanıyabilir.

    Saygılar.




  • Not: ben sana mühendis deilsin orayı hak etmedin gibi bişiy demedim sorum mühendis olup olmuyucağındı madem o tomurcuk falan demişsin benim bildiğim zeki insan düşünce alanı geniş insan mühendis olur eğer sen bunu yapamıyosan mühendis olamazsın o öss kazanmak o okulu bitirmek deil marifet mühendis demek hazıra konmaz hazırı yapmaz kendi yapar kendi tasarlar bilmem anladınmı umarım ilk sorunada cvp olmuştur bitirme projenle ilgili ve bişi daha belirtiyim bunu burda kavga veya açık oturum olsun die sormadım sadece ufak bi soruydu kimi ciddi aldı kimi kızgın şekilde cvp wermiş

    Herkeze ii çalışmalar bu konuya bir daha cvp yazmicam bunuda belirtiyim son msjım budur
  • Burda tartıştığımız konu sen değilsin, senin bakış açınla mühendise bakan onlarcası... Dışardan konuşmak kolay ama işin içine girince olay değişir... Bunları konuşmanın da bir anlamı yok...

    Ben mühendis olacam mı sözüne gelirsek, evet olacam? İleri seviyede bilgisayar, ingilizce +ım var... Bir üniversitenin tamamının ağ sistemlerinin kurulumunu yaptım, onlarca şirkette bilgisayar ağ sistemleri güvenliği üzerine deneyimim var... Çoğu dersi gerçekten öğrendim... vs. vs.



    quote:

    Orjinalden alıntı: lazrails

    Not: ben sana mühendis deilsin orayı hak etmedin gibi bişiy demedim sorum mühendis olup olmuyucağındı madem o tomurcuk falan demişsin benim bildiğim zeki insan düşünce alanı geniş insan mühendis olur eğer sen bunu yapamıyosan mühendis olamazsın o öss kazanmak o okulu bitirmek deil marifet mühendis demek hazıra konmaz hazırı yapmaz kendi yapar kendi tasarlar bilmem anladınmı umarım ilk sorunada cvp olmuştur bitirme projenle ilgili ve bişi daha belirtiyim bunu burda kavga veya açık oturum olsun die sormadım sadece ufak bi soruydu kimi ciddi aldı kimi kızgın şekilde cvp wermiş

    Herkeze ii çalışmalar bu konuya bir daha cvp yazmicam bunuda belirtiyim son msjım budur




  • @bilalso, arkadaşım senin üniversiteni bilmiyorum ama üniversitelerin ortalamasını alırsan yok böyle birşey: "Çok iyi derecede sayısal mantık, sinyal sistem, sistem modelleme, elektronik(devreler), matematik, bilgisayar programlama, mikroişlemci, yüksek gerilim öğrenmiş demektir".. Doğru bak ben mühendisliği tuhaf bir fenomen olarak yansıtmak istemem, böyle vahiy gibi inen bir özellikmiş gibi, mühendisliğin tanımı açıktır ve önce öğrenci mühendis olmak için bu konulara hakim olacak. Şimdi istisnalarla kaideyi bozma. Ben sana hitaben yazmadım senin durumunu bilmiyorum, bu başlığının konusu da seni tanımlamaya yetmez ve hatta dar zamanda masum bir istektir, bu genel bir eleştiri ve bu şekilde tetiklendi. Ancak bu istisnalar bile sadece yolun başındaki istisnalardır. Bunları büyük üniversitelerde büyük bir özenle öğretiyor olabilirler, öğrenciler nerde olduklarının bilincinde olup büyük bir özenle ilgileniyor olabilirler, bunlar mühendisliğin olmazsa olmazları ancak en basit şartları, bu yüzden büyük üniversitelerden de gerçek bir mühendis çıkma oranı daha fazladır ama yine de bu genel orana yakındır. Bir mühendis hayat hakkında evren hakkında hergün bilerek bilmeyerek geliştirdiği bir felsefeye sahip insandır. Hayatı boyunca araştırma ve öğrenme modundadır bu insan, durduk yerde öğrenme hevesi sarmalıdır, öyle not karşılığında değil. Üniversite dersleri sadece seçeceği ve vuracağı hedef hakkında kılavuz olmalıdır, o çok daha fazlasını yapmalıdır. Bunlar çoğu zaman insan mühendislik ruhuna sahip olsa bile ağır ekonomik şartlarda yaşama telaşına düştükten sonra ezilip giden şeylerdir, bu %97.5 verimsizliğin gerçekçi olduğuna inanıyorum, bunda bu son bahsettiğimin de etkisi ilk bahsettiğim %5'in yarısının eklenmiş hali, ancak bu %2,5'te çok iyimser gibi görünüyor, aslında durum daha da kötü. Bu değerlerin gerçekçi olma durumlarını test ederek sallıyorum tabi, ancak bunları tekzip bile etsem yine de olayın sözel nitelemesi değişmez sabittir, ülkenin durumu çok kötü, bunu görmek gerekir. Ben de elektronik mühendisliği öğrencisiyim, dışardan gazel okumuyorum.

    Sizin orayı bilmem de insanlar bizim buralarda derslere pislik muamelesi yaparlar, eski soruları ezberlerler, anlamadıkları pekçok soyutlamaları ezberleyerek bunların üstüne yatarlar ve basit dört işlem hesaplarıyla koskoca konuları kotarırlar, dersi verdiğinin ikinci haftasına kalmaz öğrendiği iki üç işe yarar parçayı da unuturlar. Senin savunduğun final sorusu aranıp durmak dediğim de bununla direkt bağlantılı. Aklıma gelen en basit örnek; o kadar C dersi verildi üniversitede, inan bana şimdi bir derleyiciyi kullanıp da iki tane hesap yapacak kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez burda. Ama dersi geçmiş ve resmi olarak C dilini biliyor. Dersleri geçmek için kullanılan bu yöntemlere biz "zeka tomurcukları" demekten çok "şark kurnazlığı" deyimini kullanıyoruz, bu zekaya değil niyete bakar, bu işlerin üstesinden gelmek için herhangi bir ortalama insan zekası yeterlidir. İneklik dediğim bu şark kurnazlığıdır işte, yoksa bir konuyu yüksek bir verimle derinlemesine incelemek için harcanan zaman kutsaldır, ibadetlerin en yücesidir, bununla karışmasın ve böyle bir yalnış anlaşılma neticesinde bir eleştiri gelmesin.

    Öss meselesi; senin dediklerin teorik olarak doğru. 18 milyon kadar kişinin at gibi yarıştığı bir ortamda pratik olarak değil. Şimdi ben şunu reddetmiyorum, ÖSYM sınavları yapılabilecek en iyi seçim metodudur. Sosyal devletin en son kalesi bu makenizmadır. Siyasetçilerin bu konudaki saçmalıkları en basit tabiriyle midemi bulandırıyor. Burdaki yalnışlık nedir, aşırı yoğunluk, bunun sonucu olarak ortaya çıkan dershaneler ve getirdikleri korkunç çalışma disiplini, ne kadar paran varsa o kadar edinebildiğin bir disiplin, hergün bin tane soru çözüyorlar, bir konuyu ne kadar anladıklarıyla değil kaç soru çözdükleriyle övünüyorlar, normalde çocuğun çözüm yöntemlerini kendi başına üretmesinin ve bunu ne kadar üretebildiğinin ölçüldüğü bir sınavdır bu ancak bu yöntemleri hazır olarak basıp duruyorlar, resmen hormon basıyorlar, kaç farklı soru türevi üretilebiliyor ki çocuklar bu şekilde ne kadar çalışırlarsa resmen o kadar bağışıklık kazanıyorlar, Boğaziçi İTÜ gibi üniversiteleri kazanmış ne embesiller gördük, dershane sistemi sayesinde ondan çok daha zeki bir çok arkadaşını solayıp geçebiliyorlar. Bir çocuk eğer yeterince egzersiz yapmazsa ne kadar zeki olursa olsun bu süper organizmalar arasında ezilip gidiyor bu bir gerçek. Sınav sistemi eğer çok iyi bir yere yerleşmek istiyorsan bir soru üstünde düşünme imkanı dahi tanımıyor, zeka bunun neresinde? Ha, zeki çocuklar da çok iyi yerler kazanabilmek için diğerlerinden daha az uyarlar bu disipline, ama yine de uyarlar başka yolu kalmamış çünkü. Bir de işin ortaöğretim başarı puanı var ki okulun en düşük birkaç puanından biriydi benimki, söyler misin bu puan beni çok iyi üniversitelerden bu dibine vurduğum üniversite son olmak üzere bu kadar geniş bir skalada nasıl ölçebildi? Süper organizmalar ile aramdaki son derece kritik bir 15 puandı bu. Tamam, liseye önem vermek için önlem almak şarttır da bunu sınavda ilgili soruları sorarak yaparsın. Hayatı boyunca alnına damgalanmış bir puan ile değil. Ben yine de kendimi kârlı sayıyorum hepsinin canı cehenneme, hiç olmazsa ben dershanelerde çürümedim. Ayda bir yapılan bir deneme sınavı serisinde hatalarımı görüp analiz ederek yine de hiç olmazsa burayı kazandım herşeye rağmen yine de ösym'ye teşekkür ederim. Meseleyi böyle kişiselleştirmem ezilip durmuş olmamın isyanıdır, zekiyim ama ben de zekiyim hatta onlardan da zekiyim anlamına gelebilecek cümleler bunun doğal sonucudur çirkindir rahatsız edebilir kusura bakmayın..




  • Genellikle böyle başlıklara user lar tarafından cevap verilmiyordu ama damarına basmışsın demekki.
    buraya bu başlığı açmadan önce nette araştırma yaptığını zannetmiyorum. böyle topic ler hep mühendis adayları tarafından açılıyor. isim vermek istemiyorum ama bizim üniversitede mühendis adayları bread board kullanmasını dahi bilmiyor. bu demek değildir sizin orda da aynı şey söz konusu!

    ben böyle topic lerin açılmasına karşıyım siz nasıl taktir edersiniz bilmiyorum. biraz yumurta tavuk misaline kaçmış

    ben şu ana kadar 2 adet ayrı fabrikada staj yaptım. teknisyen-tekniker eleman mühendisin bilmediği yapamadığı işleri mühendisin elinden alıyor. ama adamın etiketi var çuvalla para alıyor ( Adı üstünde mühendis).

    Belki bu mertebeye gelmek için geceni gündüzüne katarak ders çalıştın ama bazı şeyleri bilmedikten,yapamadıktan sonra hiçbir anlamı yok benim için...




  • Liu Kang sen devletin başına gelecek adamsın diyorum.Seni hiç tanımadığım ve ilk kez burda yorumunu okuduğum halde.
    Sen Eğitim kurumlarının en tepesindeki insan ol Türkiye Cumhuriyeti 5 sene içinde çok çok rahat refah seviyesine ulaşır.Bunun garantisini veriyorum ben.
    İnsanın yazdıkları imzasıdır ya sende öle yazmışsın.Çok ezilmişsin ondan herşeyi görmüş anlamışsın.
    Ama maalesef gerek önlisans gerekse mühendislikte çoğu insan dersten "Şansına" geçiyo.Bende işin içindeyim bende Şansa Kalıyorum dersten.
    Arkadaşlarım kağıt değiştiriyo , kopya çekiyo , başkasını sokuyo yerine .Ama ben bunları yapmıyorum diye kalıyorum.Ve ailem,çevrem tarafından sürekli stres ve bunalıma itiliyorum.
    Ve kimse bunun farkında değil. 4 yıllıklar öyle bir ün yapmışki ülkemizde her ana baba ,aile ,eş dost bu rüzgara kapılmış.Yemin ederimki kapılmış.Hergün yada her gördüklerinde 4 yıllık cümleleri ağızlarından dökülüyo.
    4 yıllık okuda nolursa olsun mantığı var.Buna orantılı olarakta benim düşündüğüm piyasada biyere yerleşememiş 4 yıllık mezunları.
    İnanın bu mevzu aylarca sürer.Herkes ayrı bi yorum yapar.Devlet meselesi çünkü.Neyse...

    taka8604 kardeşin dediği gibi
    "ben şu ana kadar 2 adet ayrı fabrikada staj yaptım. teknisyen-tekniker eleman mühendisin bilmediği yapamadığı işleri mühendisin elinden alıyor. ama adamın etiketi var çuvalla para alıyor ( Adı üstünde mühendis)."

    Sen verilen işi yapamayınca elin içinde seni itin biyerine sokar çıkarır ,bağarır rezil eder.Niye mühandis etiketi var.Diploması var.Ama asıl mesele o işi yapamaman değil onun bilmeyip ,biliyomuş gibi sana bağarması rezil etmesi.Sen bağarınca karşılık verince amirine cevaptan şutlanırsın.

    İyiki bu soru sorulmuş.Birsürü şey öğrendim.PIC ten daha değerli....




  • Valla arkadaş dün içki içiyordum biraz kafa hoştu yani ben sanırım duygusallığa kapılıp ettiğim onca serseriliği aklamaya çalışmışım. Güzel şeyler de söylemişim ama çok sert laflar etmişim biraz da haksızlık olmuş gibi geldi bilmiyorum. Ben epey zamandır uzatmışım okulu, bir taraftan bakarsan aynı senin dediğin gibi sisteme ayak uydurmadım bu çok gücüme gider çünkü hep derinlemesine incelemek istediğim meselelerdir bunlar ve böyle olacağına daha sonra adamakıllı ilgilenirim vs dedim durdum, ama bahane mi bu anasını satayım sormazlar mı adama o zaman niye idealindeki gibi ilgilenmedin derslerle. Belki de farkında olmadan hep şu eleştirdiğimin daha da kolayına kaçtım, "sonraya havale etmek", bahane de hazır, daha iyi öğrenirim! Hiç, sadece orda burda serserilik yaptım durdum üniversite dışında herşeyle ilgilendim. Sanırım bunları söylemesi gereken kişi ben değildim. Belki hocalardan ve ders anlatımlarından tiksinmiştim, belki öss'yi bile nasıl olup da kazandığını bilmeyen biri için bu kadarı bile fazla iyiydi, inan durumumu nasıl tanımlarım bilemiyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.