Şimdi Ara

BittiBitiyor Editlendi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
3
Favori
14.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
196 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen online satışlarda prosedürün nasıl olduğunu bilmiyosunuz.Elektronik ürünlerde telefon tablet gibi kutusu açılmış ve yeniden satışa uygun olmayan ürün "her ne olursa olsun servis tarafından verilen rapor ile değişim veya iade olur ". 14 gün içinde koşulsuz iade hakkınız ürünü nasıl aldıysanız o şekilde iade etmeni durumunda geçerlidir.Yasalar sadece alan kişiyi korumuyor aynı zamanda satan kişinin mağdur olmaması içinde varlar.Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun , gerçekten nadir yaşanan bir durum.Ama satın aldığı ürünün kutusu açıldığı için bozuk dahi olsa trendyol tarafından iade alınmaz.Satıcı firmanın yetkili servis hizmeti olmadığı içinde Apple'a gönderin der.Bende trendyoldan satış yapıyorum bu işin yolu yordamı bu maalesef.İnsanlara güven olmuyor hem satıcı hem alıcı olarak.2 tarafta dolandırıcı olabiliyor.Bittibitiyor satıcısı benim rakip firmam , herhangi bir yakınlığım yok ama gel gelim bahsi geçen durumları zaman zaman bizde yaşamaktayız.Ben 3.göz olarak size hak veriyorum , o kadar para ver bozuk çıksın birde firma için bakıyorum olaya , sıfır kapalı kutu ürün satmış bozuk diye iade ediyolar.Ürünü yere mi düşürdüler yüksek voltaja mı mağruz kaldı içini açıp parça mı değiştirdi bilemiyo ve servise gitmesi gerek diyor.O yüzden internetten ürün alırken bu gibi durumları düşünerek alışveriş yapılmasında fayda var.Amazon'u bu işin içine katmadan birçok firmanın prosedürünün bu şekilde olduğunu söyliyebilirim.Tekrar geçmiş olsun firmanın iade almasını boş yere beklemeyin ya da hakem heyeti kararını, apple tarafından rapor almaya bakın iade veya değişim için.





  • Smoche. kullanıcısına yanıt

    Ben direk kanuna odaklanmıştım. Haklısınız elektronik üründe söylediğiniz gibi olabilir, bunun içinde direk trendyolla iletişime geçmek daha mantıklı gibi geldi şuan.

    Kullandığım telefonu da 1.5 sene evvel bittibitiyor dan almışım şimdi kontrol ettim BittiBitiyor Editlendi  Üstelik Xiaomi A3 gayette riskli bi model ama dediğim gibi 1.5 senedir sorunsuz kullanıyorum. Demek ki denildiği gibi elektronik alet tamamen şans işi

  • 2 sene önce bittibitiyordan mi mix 2s aldım, herhangi bir sorun yok hala taş gibi. şans işi biraz. jelatini kapalıysa bozuk olup olmadığını bilemezler. ancak apple'ın değişim kararı çıkarmasına rağmen onlar yanlış biliyor demeleri saçmalığın daniskası. umarım çözüme ulaşır. rezalet puanım 8/10

  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt

    Trendyola ilettiğiniz şikayet direk olarak satıcı firmaya düşüyor.Müşteri önce ürünü firmaya gönderiyor daha sonra firma gelen iade talebini red ederek görsel ve açıklama ile nedenini belirtiyor.trendyolun kendi satış politkası gereği sözleşmesinin içerisinde de yer alıyor bu ; yeniden satışa uygun olmayan , ambalajı açılmış ürünler iade kapsamına girmiyor.Satıcı firma kutunun resmini çekiyor açık olduğunu ispatlamak için , daha sonra "yeniden satışa uygun değildir müşteri servis ile görüşüp iade/değişim raporu almalıdır" veya bu anlama çıkan bişeyler ile talebi red ediyor ve ürünü tekrar satıcıya gönderiyor.Satıcı firmanın burda ki zararı arada git-gel kargoların ücretinin kendisinden çıkması.Onun dışında herhangi bir zararı yok.Müşteri mağdur evet haklı ama kapalı kutu bir ürün bu , gidip fiziki mağazadan aldığı zaman özellikle soruyolar açıp bakalım mı bişeyi var mı diye.Online satışta böyle bişey olmadığı için talihsiz başım diyip servisin yolunu tutmak gerekiyor.Konu sahibi veya başka birisi bahsi geçen firmayı savunduğumu düşünmesin sakın , 3-5 ay öncesine kadar bende aynı şekilde düşünüyodum "ulan aldık bozuk çıktı vay namıssızlar falan" ama işin içine girince öyle olmadığı anlaşılıyor maalesef.





  • bu tarz durumlarda hızlı sonuç alabilmek için ya amazondan alırım yada gidip alırım bende geçen ay 11 aldım. 100-200 tl ucuz diye sizinde aldığınız tarz satıcıları es geçtim direkt. yarın bir gün thh ücret iadesi karar çıksa araki bul bittibitiyor firmasını. daha önce 2 kere ücret iadesi kararı aldım thh den çok şükür sorun yaşamadım aldığım yerlerden. bu sefer telefonu gürgençler diye apple satıcısı vardı indirimde vardı amazon ile aynı fiyattı gittim bayiden aldım. telefon ve pahalı ürünler konusunda bittibitiyor , al gelsin vb tarzı kurumsallıktan uzak firmaları es geçerim

  • Arkadaşın rapor aldığını ve firmanın kabul etmediğini yeni gördüm.Yanlış yapıyolar , işi yokuşa sürüyolar.Yetkili Apple Teknik Servisi tarafından cihazın fabrikasyon arızalı olduğuna ve değişim gerektiğine dair rapor varsa aldığınız bahsi geçen firma ürünü iade almak zorunda.Trendyol ile görüşüp durumu belirtin arayın direk.Rapor aldığınızı , ama değişimi kabul etmediklerini vs .Ayrıca Hakem Heyetine online olarakta başvurabiliyorsunuz.Süreci baştan sonra atlamadan ve belgeleri ile açıklarsanız "süresi ne kadar sürer bilemem " ama sonuçlanıcaktır.


    https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr/home/edevlet?error_description=sunucuda+hata+olu%C5%9Ftu&state=HpyXJE8_QfO-YeqTOlTJhg&error=error/ e-devletiniz ile giriş sol tarafta yapıp tüketici başvurularından yeni talep açabilirsiniz.Başka firma ile benimde devam eden şikayetim var 3 hafta önce firmadan savunma istediler daha aksiyon yok.Sizin sürecinizide 1-2 ay sürebilir bunu göze alarak açın.


    "linki düzelttim."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Smoche. -- 20 Ocak 2021; 17:56:14 >




  • Zamanında LG TV ile aynı sorunu yaşamıştım.. TV kutudan kırık çıkmıştı.. LG, satıcı değişim ya da para iadesi yapmalı derken satıcı yok öyle bir şey diyordu.. 1,5 yıllık mahkeme sürecinden sonra ancak o günkü verdiğim parayı alabildim.. Bu sebeple LG gibi ürününün arkasında durmayan firmalardan ürün almamaya gayret ediyorum.. Apple gibi bir firma seni gidip de satıcı ile papaz edeceğine kendisi değişsin ya ürünü, niye değiştirmiyor.. Madem kapalı kutu, madem daha 14 gün olmamış bu apaçık belli ki fabrika hatası söz konusu.. Değişimi de Apple yapacak o zaman..
    Garantisiz ürün satanlar bile ilk 1 haftada sorun çıkarsa ürünü değişiriz diyor koskoca Apple aldığın yere git diyor.. Geçin bu işi!..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Bittibitiyorun sahibi feto davasindan dolayi ihrac edilmis eski emekli albay degil mi ? Napsin adamlar nasil cok para kazansinlar ?

    Bozuk telefonu nasil yollasinlar kutuyu mu jelatin cekmisler ?

    Benim arkadas Ankara da bir gida fabrikasinda calisiyor pekmez bal recel m suyu uretiyormuslar. Icine glikoz surubu, limon tuzu ve strik asit pompaliyoruz diyor. Yuzde yuz adi altinda marketlerde satiyorlarmis. Satmasa o fabrika sahibi nasil mercedese binecek ? Para kazanmasi kolay mi ?

    Din iman seref namus haysiyet gec bu isleri tuzu kurunun edecekleri laflar. Ideoloji ve etik degerler para kazandirmiyor. O fabrika sahibinin onunde muhendisler yaka inikliyormus ve adamin bir suru siyasi cevresi varmis. Semt pazarcisi gibi meyve sebze satarak gununu kurtarirsin ancak.
    Hocam konuyla ilgili değil ama sizin bahsettiğiniz firma hangisi. Biz de almayalım ürünlerini. Çocuklarımıza glikoz yedirmeyelim boş yere.




  • Isim vermem basimi agritir. Kisaca bim a101 sok marketlerde satilan butun urunler. Unlu bir tatlici markasi var a ile.basliyor ismi bilirsiniz. Mumkun mertebe koyden ureticiden veya guvenilir aktardan alin. Bal mesela unlu bal markasi var reklamlari donuyor catir catir kg su 40 tl ye orjinal bal olmaz. En az 200-250 tl arasinda olur.


    Pekmez bal meyve suyu recel bunlarin yuzde 98 i hilelidir. Gida mevzuatina uyduruyorlar seker var icinde ama glikoz mu pancar mi nisasta bazli seker mi ? Veya baska katkilar Aroma vericiler mi ? Bilemezsin gozunle gormen lazim. Hicbir gida ureticisi hile yapmadan buyuyemez, yuksek kar marji yakalayamaz. Asagidaki sayfayi takip et bu buzdaginin gorunen kismi.


    Edit: Urun icine strik asit ve limon tuzu katmazsa urunun raf omru kisa olur ve sicak-soguk faktorlerinden cabuk etkilenir fermantasyon meydana gelir. Bu durum ureticinin isine gelmez, kisaca dolayli yoldan buyuk zarar eder. Mecbur koyacak yoksa kuflenir 1-2 haftada tuketilmesi lazim.


    BittiBitiyor Editlendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 20 Ocak 2021; 19:25:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Apple kendisi önce sattığı ürünün değişimini yapsın ondan sonra başka satıcıya akıl verir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de internet üzerinden telefon alınmaz

  • Abi trendyoldan tekmoloji alınır mı ya, ya amazon ya hb den al birdahakine. Aman hocam ya

    Trendyolun bir suçu yok bu durumda gerçi. Benim demek istediğim güvenilir satıcısı olan yerleri terchi et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emclord00 -- 20 Ocak 2021; 20:8:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E-Ticaret sitelerindeki bu 3. parti satıcılarla ilgili acilen bir düzenleme yapılması şart. Hepsiburada, Trendyol gibi yerlerden alışveriş yapan çoğu insan, bu 3. parti satıcılardan alışveriş yapıyor aslında. Sorunca da "Hepsiburada'dan, Trendyol'dan aldım" diyor. Hayır. Hepsiburada, Trendyol kisvesi altında, alelade, ne idüğü belirsiz mahalle esnafından aldın arkadaşım.


    Bu E-Ticaret siteleri ya kendi depolarını genişletmeli ve kendi adıyla satış yapmalı, ya da tası tarağı toplayıp gitmeli. Yoldan geçerken sümüğünü atmayacağınız dükkanlardaki esnaf, böyle yerlerde para kazanıyor işte.


    Ekleme; Sözlerim geneli kapsıyor. Konu sahibi arkadaş zaten her şeyin farkındadır. Geçmiş olsun hocam. Umarım çözülür.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 20 Ocak 2021; 20:38:24 >
  • Kendilerinden yaklaşık 1 ay önce amazon aracılığı ile samsung galaxy tab a7 almıştım sorunsuz bir şekilde geldi bana. Garantisi resmi samsung garantili sanırım kutusun üstünde işareti var ve içinden ithalatçi firmayla alakalı garanti belgesi çıkıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smoche.

    Muhtemelen online satışlarda prosedürün nasıl olduğunu bilmiyosunuz.Elektronik ürünlerde telefon tablet gibi kutusu açılmış ve yeniden satışa uygun olmayan ürün "her ne olursa olsun servis tarafından verilen rapor ile değişim veya iade olur ". 14 gün içinde koşulsuz iade hakkınız ürünü nasıl aldıysanız o şekilde iade etmeni durumunda geçerlidir.Yasalar sadece alan kişiyi korumuyor aynı zamanda satan kişinin mağdur olmaması içinde varlar.Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun , gerçekten nadir yaşanan bir durum.Ama satın aldığı ürünün kutusu açıldığı için bozuk dahi olsa trendyol tarafından iade alınmaz.Satıcı firmanın yetkili servis hizmeti olmadığı içinde Apple'a gönderin der.Bende trendyoldan satış yapıyorum bu işin yolu yordamı bu maalesef.İnsanlara güven olmuyor hem satıcı hem alıcı olarak.2 tarafta dolandırıcı olabiliyor.Bittibitiyor satıcısı benim rakip firmam , herhangi bir yakınlığım yok ama gel gelim bahsi geçen durumları zaman zaman bizde yaşamaktayız.Ben 3.göz olarak size hak veriyorum , o kadar para ver bozuk çıksın birde firma için bakıyorum olaya , sıfır kapalı kutu ürün satmış bozuk diye iade ediyolar.Ürünü yere mi düşürdüler yüksek voltaja mı mağruz kaldı içini açıp parça mı değiştirdi bilemiyo ve servise gitmesi gerek diyor.O yüzden internetten ürün alırken bu gibi durumları düşünerek alışveriş yapılmasında fayda var.Amazon'u bu işin içine katmadan birçok firmanın prosedürünün bu şekilde olduğunu söyliyebilirim.Tekrar geçmiş olsun firmanın iade almasını boş yere beklemeyin ya da hakem heyeti kararını, apple tarafından rapor almaya bakın iade veya değişim için.

    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.


    Malın mutat kullanımına izin veriyor yasa, açtıysanız iade edemezsiniz diye bir şey yok, bilmeden konuşmayın lütfen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçmiş olsun maalesef kimse sorununuzla ilgilenmeyecek, el mahkum apple servisinde tamire vereceksiniz ve o telefon asla içinize sinmeyecek. yanlış anlamayın ama binlerce liralık bir elektronik cihazı, nasıl sağına soluna bakmadan, elinize alıp dokunmadan internetten ne oldugu belirsiz satıcılardan satın alıyorsunuz gerçekten hayret ediyorum. hatayı en başta yapmışsınız.

  • Suç Trendyolun. Siz Trendyol'dan aldınız ürünü. Neden başka satıcıyla irtibat kurmak zorunda kalasınız? Satıcı Trendyol! Ha eğer tedarikçiyle irtibat kurması gereken birisi varsa o da Trendyoldur. Çünkü ayıplı malı onun çatısı altındaki tedarikçisi satmış. Tedarikçi seni ilgilendirmez. Dava açın Trendyol'a maddi manevi, avukat ücretleriyle karşılığını Trendyol'dan alırsınız. Dolandırıcılık bu!

  • Ben bunlardan AirPods pro almıştım faturada seri no yazmıyordu yazmıyor vs dedim bu ürünün olduğunu nasıl kanıtlaman lazım dedim fatura düzeltmesi yapın dedim
    Bana PDF düzeltme editleme programıyla seri numarayı faturaya yazıp yollamıştı eleman ( uyanık arkadaş free program kullandığı için programın reklam logosunun çıktığını unutmuştu )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende n11 mi hatırlamıyorum s6edge plus almıştım firmayı unuttuk şuan 2015te telefon sorunlu çıktı şarj yönünden firma samsunga yönlendirdi rapor alacaksın diye samsung iadeyi ben yapacam diyor kardeşim rapor ver diyorum yok 2 ay sonra aradılar telefonu değiştirdik dedim kim istedi böyle bir şey iade yapacaktınız aa uu hemen kapattı telefonu üşenmedim araştır araştır o zaman Tansu yeğen başkan yardımcısıydı twitterdan yazdım mail verdi pazartesi günü maili okudu çarşamba günü iade ettiler paramı bende s7 edge aldım daha sonra yine sorunda yine öyle çözdüm..

    Konu sahibi arkadaş adamların sistemi haklı ama appleda sorunu çözersiniz arızalı olduğu ispat edilsin yeter, sizin iade birebir değişim ürün bedelinde indirim yada ücretsiz tamir seçeneklerinden istediğini yapma hakkınız var bunu bilin her türlü size yönelik karar çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.