peyden baktıgım çoğu üründe satıcı bunlardı. İyi oldu bu konu bunlardan almam bende bir şey. |
BittiBitiyor Editlendi (4. sayfa)
-
-
Sizin sorununuza çare olmaz ama aklınızda olsun hepsi burada olumsuz yorumların çoğunu yayınlamıyor, yani ordaki yorumlar çok da bağlayıcı değil bence. -
Satıcısı Hepsiburada veya Amazon.com.tr (yani bu sitelerin kendileri) değil ise elektronik ürün (hafıza kartı dahi) almayın.
Ben tüm elektronik ürünlerimi bu iki satıcıdan hangisinde ucuz ise ondan alıyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: 35plt35Satıcısı Hepsiburada veya Amazon.com.tr (yani bu sitelerin kendileri) değil ise elektronik ürün (hafıza kartı dahi) almayın.
Ben tüm elektronik ürünlerimi bu iki satıcıdan hangisinde ucuz ise ondan alıyorum.
Satıcı hepsiburada ise de almasın kimse beni 50 gün süründürdüler sorunlu monitör satıp bir allahın kulu çıkıp ilgilenmedi bile.
-
Geçmiş olsun. Thh ile sorun çözülür inşallah.
Bu tip firmaları öğrenelim ki alışveriş yapmayalım yaptırmayalım -
amazondan şaşma arkasında dağ gibi amerika var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
olur olmadık yerden alışveriş yaparsanız böyle olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Suçun yarısı böyle bir firmadan alışveriş yapan arkadaşta. İsminde meymenet yok. Alacaksan Apple'ın sitesinden bayisinden al çok çok 200 TL fazla olsun bu rezilliği yaşamazsın Geçen forumda gördüm çocuk birisinden Samsung telefon almıştı. Normalde ikinci eli temiz 3700 TL'ye bulunuyor ancak bulduğu 3000 TL'ydi. Adam cuma namazından önce kargolatamam, biz evliya soyundayız, sahabe torunundan geliyoruz, diye kandırarak kendi 100 TL lik telefonu nu kargolatmisti. Ona benzettim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laylaylaylom -- 20 Ocak 2021; 21:24:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her hafta 10 konu açıldığı halde neden hala trendyol kullanmak için ısrar ediyorsunuz? Ben okumaktan sıkıldım insanlar mağdur olmaktan sıkılmadı.
-
Sen çok biliyorsun galiba.Telefon- tablet vs bişey al aç sonrada iade et bakalım edebiliyo musun.Yasalarda geçen herşey harfiyen anında gerçekleşiyor gibi her fırsatta "ama yasada bu var ama 14 gün hakkımız var ama koşulsuz iade var varda var" . O yazılan prosedür, iş icraate gelince amazon dışında kullanılmış ürünü alan firmaya denk gelmedim hiç ( kutusu açılmış ,kullanılmamış olsa bile) Ne iş yaptığını bilmiyorum ama her yazılan şeye inanıp hakkını ararken boş yere zaman kaybetme.Bu işin içinde olduğumuz için arkadaşa fikir vermeye çalıştım.
-
Yasada böyle bir hakkın var günün sonunda mahkemede heyette hakkını alıyorsun. Satıcının yasaya uyup uymaması gerçeği değiştirmiyor. -
Hb da çok mağduriyet yaşatmış. En güvenilir olan yer amazon. Gerisinde mutlaka bi sorun oluşuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon en garanti olanı. Ancak HB üzerinden 2 cep telefonu iadem olmuştu. İkisinde de zorluk çıkarmadan birkaç gün içinde parayı iade ettiler. -
O bahsi geçen yasa fazla esnek , ayrıca pazaryerleri platformlar o yasayı dahada esnetmek için son kullanıcı sözleşmesi vs adı altında hükümler kabul ettiriyolar.O hükümlerde satın alınan ürünün yeniden satışa uygun olmaması durumunda iade mümkün değildir gibi maddelerde yer almakta.Siz bunları kabul edip alışveriş yaptıktan sonra yasanın olması pek bişey ifade etmiyor , ifade etse bile hakkınız olan iadeyi almanız aylar sürüyor.Ben arkadaşa yapması gerekeni işin içinde olan biri olarak söylemek istedim.Değişim raporu varsa trendyol ile görüşüp direk platforma ileticek.Zaten bahsi geçen firmaya para cezası trendyol tarafından veriliyor , satışlarda sıralaması düşürülüyor vs.Firma bilindik firma seve seve kabul ediyo en sonunda , etmezse hakem heyeti ile 2-3 ay sonra seve seve ödüyor.3 tane tablet alıp kullanıp üstüne üstlük birde ekran şifresi koyan müşteri tarafından hakem heyetine verildim ben tabletler arızalı.Tabletlerden 1 tanesini kilitli ekran şifresi ile bana gönderip 2 tanesini göndermedi ve trendyol bunu göz ardı ederek iade kabul edilmiştir diyerek müşteriye para iadesi yaptı + 2 tanede tabletim müşteride kaldı.Benim başıma gelen olay 8-9 ay önce oldu ve hala hakem heyeti sürüyor.O yüzden yok yasada var yok sen çok biliyosun falan deme , eğer sende e-ticaret satışı yapıyorsan hb-n11-trendyol vs o zaman tamam ama yapıyo olsaydın bana o yasayı sunmazdın.Herkes kendi işinin cinliğini, hainliğini yapmasa bile bilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Smoche.O bahsi geçen yasa fazla esnek , ayrıca pazaryerleri platformlar o yasayı dahada esnetmek için son kullanıcı sözleşmesi vs adı altında hükümler kabul ettiriyolar.O hükümlerde satın alınan ürünün yeniden satışa uygun olmaması durumunda iade mümkün değildir gibi maddelerde yer almakta.Siz bunları kabul edip alışveriş yaptıktan sonra yasanın olması pek bişey ifade etmiyor , ifade etse bile hakkınız olan iadeyi almanız aylar sürüyor.Ben arkadaşa yapması gerekeni işin içinde olan biri olarak söylemek istedim.Değişim raporu varsa trendyol ile görüşüp direk platforma ileticek.Zaten bahsi geçen firmaya para cezası trendyol tarafından veriliyor , satışlarda sıralaması düşürülüyor vs.Firma bilindik firma seve seve kabul ediyo en sonunda , etmezse hakem heyeti ile 2-3 ay sonra seve seve ödüyor.3 tane tablet alıp kullanıp üstüne üstlük birde ekran şifresi koyan müşteri tarafından hakem heyetine verildim ben tabletler arızalı.Tabletlerden 1 tanesini kilitli ekran şifresi ile bana gönderip 2 tanesini göndermedi ve trendyol bunu göz ardı ederek iade kabul edilmiştir diyerek müşteriye para iadesi yaptı + 2 tanede tabletim müşteride kaldı.Benim başıma gelen olay 8-9 ay önce oldu ve hala hakem heyeti sürüyor.O yüzden yok yasada var yok sen çok biliyosun falan deme , eğer sende e-ticaret satışı yapıyorsan hb-n11-trendyol vs o zaman tamam ama yapıyo olsaydın bana o yasayı sunmazdın.Herkes kendi işinin cinliğini, hainliğini yapmasa bile bilir.
Yasa mesafeli olarak gerçekleşen her ticareti bu şekilde koruyarak tüketici için güvence veriyor. Müşterinin de senin dediğin gibi hainlik yapma olasılığı evet var, yasa onu koruyor ama eğer sen tabletin bozukluğunu vb. kanıtlarsan da orada da müşterinin yasayı olması gerektiği gibi uymadığı kanıtlanıyor sen kazanıyorsun. Günün sonunda yasanın dediği oluyor.
Malın mutat kullanımı iade önünde bir engel değil. Kilitli ekran şifresini kaldırıp göndermiyorsa da malı mutat kullanmamış oluyor. Bu yüzden sen haklı oluyorsun ama adam ben bunu beğenmedim diyip fabrika ayarlarına döndürüp tertemiz gönderdiyse, sen bunu almak zorundasın açıldı ben bunu almam diyemezsin dersen de mahkemede adama hakkını verirsin.
-
arkadaş böyle satış yapan yerleri özellikle mi buluyorsunuz anlamıyorum ki bitti bitiyor ne yaaa değil iphone 100 tl lik bir alışveriş bile yapmam hiç duymadım
-
trendyol, gittigidiyor, n11 vs. buralardan ne telefon ne de pc alırım. direk muhattap bulabileceğiniz yerlerden alışveriş yapmaya özen gösterin.
-
Adam almış kullanmış keyfi iade ediyor. Ürünü alırken siteye üye olurken zaten yeniden satışa uygun olmayan durumlarda iade yapamıyacağını kabul ediyor.Günün sonundan kastın 1 yıl oluyor.Neyse burda konu benim tabletlerim değil arkadaşın ürünü. Boş yere bana cevap vermeyin sizin alışveriş yaptığınız yerlerin arkaplanlarını biliyorum en azından sizden bu konuda daha çok bilgi sahibiyim işim gereği.Bana boşyere döküman yasa falan anlatmayın söylemeyin yani.Ama bu şekilde sizin gibi "14 gün kullanır iade ederim mecbur alıcak yasa beni koruyor " diyen insanlar istisna durumlar hariç iadelerinde başarılı olamadılar bu zamana kadar ya da aylar süren hakem heyeti davaları devam ediyor ve yine ürünü alan mağdur oluyor.Ürünü aldığı zaman ki değeri 3 para ise mahkeme sonucu ürünün değeri 1 paraya düşüyor ( ürünün fatura rakamanı iade alıyor ama o zaman ki parasıyla iade aldığı zaman ki parası aynı değerde olmuyor) Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun.Elinde Apple tarafından aldığı rapor varsa trendyol ile telefon ile veya mail görüşüp bunu iletsin , bahsi geçen firmayı darlasın , şikayetvara yazsın , apple firmasına telefon ile ulasşın (teknik servisiyle değil) .Firmada ürünü iade alıp apple ile veya satın aldığı dist. firma ile görüşüp o da iade yapıcak , sonra dist. direk apple ile temas halindeyse en son o da ordan iade alıcak. Olaylar zinciri böyle yürüyor , müşteri direk apple'dan iade alamıyor. Çünkü herkes birbirine fatura kesiyor elden alınan bir ürün değil bu.Arada kağıt kürek prosedürleri yüzünden süreç uzuyor.Bu arada hakem heyetine başvursun , en azından süreci başlatsın , şikayeti açtığınıda firmaya bildirsin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X