Şimdi Ara

Blackberry 9900 - Kvk Servisinin Yaptığı Yüzsüzlük

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 Ocak 2012 de alınan Blackberry 9900 bugüne kadar 5 kez farklı arızalardan servise gitti. Son iki servise gidişinde talep etmeme rağmen iade ya da değişim yapmadılar, her seferinde tamir edip gönderdiler. 25 Aralık'ta servise gittiğimde de bir tesadüf sayesinde cihazıma 4. servise gidişinde takılan anakartın bir başkasının cihazından sökülen arızalı bir anakart olduğunu öğrendim, hatta elimde diğer anakartın söküldüğü işleme dair servis formu da var. Kvk ile görüştüğümde bunu kontrol edeceklerini söylediler. Bugün aradığımda ise böyle bir işlemin olmadığını, sistemsel bir hatadan dolayı bana öyle bir bul bilgi ve belge verildiğini söylüyorlar, ayrıca cihazı da iade almayı kabul etmiyorlar tabii ki. Sadece kutulu aksesuarlı değişim yapabileceklerini söylüyorlar. Ne yapmalıyım sizce?



  • Bu KVK bukadar rezil iste herkesi rezil ediyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TCl ve Bilkom mağduriyeti
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.