Şimdi Ara

blow takmak iyi mi kötümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
7.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TOYOTA 4D4 DİZEL BİR ARACIM VAR TAVSİYE EDERMİSİNİZ..MARKA FARK EDERMİ TURBOYA YARARMI SAĞLAR ZARAR MI SGLUN....



  • motorun omrunu kısaltır diye biliyorum çünkü blow-off turbo basıncını sürekli yüksek tutuyor yüksek performanslı araçlarda istenilen verim alınan bir yontem senin aracına takman aracına zarar verebilir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loser

    motorun omrunu kısaltır diye biliyorum çünkü blow-off turbo basıncını sürekli yüksek tutuyor yüksek performanslı araçlarda istenilen verim alınan bir yontem senin aracına takman aracına zarar verebilir....
    Arkadaşım üzgünüm ama yorumun yanlış. Blow Off Valve'in amacı zaten motor ömrünü uzatmaktır. Bunuda turbonun içindeki havayı boşaltarak yapar. Zaten çıkan sesde bu sırada oluşur. Turbo basıncını yüksek tutmaz, sadece aradaki gecikmeyi yokeder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush

    Arkadaşım üzgünüm ama yorumun yanlış. Blow Off Valve'in amacı zaten motor ömrünü uzatmaktır. Bunuda turbonun içindeki havayı boşaltarak yapar. Zaten çıkan sesde bu sırada oluşur. Turbo basıncını yüksek tutmaz, sadece aradaki gecikmeyi yokeder.

    Alıntıları Göster
    MARKA OLARAK FARK VARMIDIR ARALARINDA FİYAT FARKI VAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbar conan

    MARKA OLARAK FARK VARMIDIR ARALARINDA FİYAT FARKI VAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...

    Alıntıları Göster
    Sesden başka bişey beklemeyin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Sesden başka bişey beklemeyin..

    Alıntıları Göster
    VoodooRush arkadaşım doğru söylüyo..ama senin araç dizelturbo yane fabrika çıkışlı ..ondan dolayı gerek yok.. biz sonradan turbo taktıgımız arabalara koyuyoruz ki sıkışa debriyaja basmamızla atmamızı sağlıyo..eger takmazsak sıkışan hava yüzünden turbo salyangozunun pervanesi kırılır ve o kadar emeğe yazık olur.. senin araban için fabrika gerekeni yapmıştır zaten. rahat ol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: street_cops

    VoodooRush arkadaşım doğru söylüyo..ama senin araç dizelturbo yane fabrika çıkışlı ..ondan dolayı gerek yok.. biz sonradan turbo taktıgımız arabalara koyuyoruz ki sıkışa debriyaja basmamızla atmamızı sağlıyo..eger takmazsak sıkışan hava yüzünden turbo salyangozunun pervanesi kırılır ve o kadar emeğe yazık olur.. senin araban için fabrika gerekeni yapmıştır zaten. rahat ol


    Alıntıları Göster
    eğer illada takcam diyosan zarar wermez..seside tatlıdır hani:) . hks den wazgeçme sorun yaşamazsın en azından... saygılaarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi street_cops -- 16 Kasım 2007; 23:06:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loser

    motorun omrunu kısaltır diye biliyorum çünkü blow-off turbo basıncını sürekli yüksek tutuyor yüksek performanslı araçlarda istenilen verim alınan bir yontem senin aracına takman aracına zarar verebilir....
    quote:

    Orjinalden alıntı: MuRaTiNhO

    motorun omrunu kısaltır diye biliyorum çünkü blow-off turbo basıncını sürekli yüksek tutuyor yüksek performanslı araçlarda istenilen verim alınan bir yontem senin aracına takman aracına zarar verebilir....


    ne kadar bol kepçeden yazmışsınız tebrikler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush

    Arkadaşım üzgünüm ama yorumun yanlış. Blow Off Valve'in amacı zaten motor ömrünü uzatmaktır. Bunuda turbonun içindeki havayı boşaltarak yapar. Zaten çıkan sesde bu sırada oluşur. Turbo basıncını yüksek tutmaz, sadece aradaki gecikmeyi yokeder.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: VoodooRush

    Arkadaşım üzgünüm ama yorumun yanlış. Blow Off Valve'in amacı zaten motor ömrünü uzatmaktır. Bunuda turbonun içindeki havayı boşaltarak yapar. Zaten çıkan sesde bu sırada oluşur. Turbo basıncını yüksek tutmaz, sadece aradaki gecikmeyi yokeder.

    Kesinlike katılıyorum dizel aracım olsaydı kesinlikle düşünmeden takardım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ketoo_26

    quote:

    Orjinalden alıntı: VoodooRush

    Arkadaşım üzgünüm ama yorumun yanlış. Blow Off Valve'in amacı zaten motor ömrünü uzatmaktır. Bunuda turbonun içindeki havayı boşaltarak yapar. Zaten çıkan sesde bu sırada oluşur. Turbo basıncını yüksek tutmaz, sadece aradaki gecikmeyi yokeder.

    Kesinlike katılıyorum dizel aracım olsaydı kesinlikle düşünmeden takardım.

    Alıntıları Göster
    daha önce okudugum bi yazıda blow off un turbo basıncını ayarını bozdugu yazıyodu yapan ustanın iyi işçilik yapması lazımmış fazla bilgim yok... kendim benzinli kullanıcısıym bi ark.ımın 1.4 hdi xsarası için düşünmüştük yani çok taktıran var sesi de ayagı gazdan çekince geliyor çokta hoş ama siz kırmızı ışıkta böyle çuf çuflarken çok sade düz bi arabanın sizi kalkışta yemesi hiçte güzel bi durum olmaz bu nedenle düşünmeyin bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s3quatro

    daha önce okudugum bi yazıda blow off un turbo basıncını ayarını bozdugu yazıyodu yapan ustanın iyi işçilik yapması lazımmış fazla bilgim yok... kendim benzinli kullanıcısıym bi ark.ımın 1.4 hdi xsarası için düşünmüştük yani çok taktıran var sesi de ayagı gazdan çekince geliyor çokta hoş ama siz kırmızı ışıkta böyle çuf çuflarken çok sade düz bi arabanın sizi kalkışta yemesi hiçte güzel bi durum olmaz bu nedenle düşünmeyin bence

    Alıntıları Göster
    sesi güzel amacı güzel turboyu gereksiz yere yavaşlatıp tekrar devir yapması için + güç gewreksinimini yok eder herşeyiyle güzel blow yaşasın blow off valve bu arada hks den şaşma monzalar var öok ucuz olmasıyla tanınır kesinlikle tavsiye etmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: songoku_18

    sesi güzel amacı güzel turboyu gereksiz yere yavaşlatıp tekrar devir yapması için + güç gewreksinimini yok eder herşeyiyle güzel blow yaşasın blow off valve bu arada hks den şaşma monzalar var öok ucuz olmasıyla tanınır kesinlikle tavsiye etmem

    Alıntıları Göster
    blow off dizelde çok gereksiz kaldıkı boyle bısey gereklı olsa fabrıka koyardı.. ayrıca dızel araca bınıp modıfıye yapmak mantıklı gelmıyo bana... tamam bırkactane gzl modıfıye edılmıs dızeller war ama gereksız... dızel demek ekonomı ıcın alınmıs demek... bana gore dıesele en mantıklı modıfıye chıp tun. hem cok ıyı sonuclar elde edersın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poseid0n

    blow off dizelde çok gereksiz kaldıkı boyle bısey gereklı olsa fabrıka koyardı.. ayrıca dızel araca bınıp modıfıye yapmak mantıklı gelmıyo bana... tamam bırkactane gzl modıfıye edılmıs dızeller war ama gereksız... dızel demek ekonomı ıcın alınmıs demek... bana gore dıesele en mantıklı modıfıye chıp tun. hem cok ıyı sonuclar elde edersın...

    Alıntıları Göster
    Hazır bir konu bulmuşken sorayım:

    Turbo-dizel bir araca blow-off valve takmanın ne anlamı var?

    Lütfen "ayak gazdan çekildiğinde veya debriyaja basıldığında emiş tarafındaki fazla basınçlı havayı dışarı boşaltarak turbo milinin dönmeye devam etmesini sağlıyor, böylece tekrar gaza basıldığında oluşabilecek muhtemel turbo gecikmesinin önüne geçiyor" standart açıklamasını yazmayın, çünkü turbo dizel araçlardan bahsediyorum. Örnek açıklamada bahsedilen etki sadece gaz kelebeği olan turbo benzinli araçlarda gerçekleşebilir. Bilindiği üzere turbo-dizel araçlarda gaz kelebeği bulunmamakta...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk

    Hazır bir konu bulmuşken sorayım:

    Turbo-dizel bir araca blow-off valve takmanın ne anlamı var?

    Lütfen "ayak gazdan çekildiğinde veya debriyaja basıldığında emiş tarafındaki fazla basınçlı havayı dışarı boşaltarak turbo milinin dönmeye devam etmesini sağlıyor, böylece tekrar gaza basıldığında oluşabilecek muhtemel turbo gecikmesinin önüne geçiyor" standart açıklamasını yazmayın, çünkü turbo dizel araçlardan bahsediyorum. Örnek açıklamada bahsedilen etki sadece gaz kelebeği olan turbo benzinli araçlarda gerçekleşebilir. Bilindiği üzere turbo-dizel araçlarda gaz kelebeği bulunmamakta...

    Alıntıları Göster
    dizellerde blow off uygulaması gereksızdır...sonucta dizel araçlardada ufak çaplı bi salyangoz war..ama takılırsa salyangozun içindeki pervanelerin basınclı hava yuzunde etki tepki yapıp kırmamasına yardımcı olur.. ama zaten fabrika gerekeni yapmıştır bunun için. eger yapmasydı şimdi butun dızel araçlar pert... kısaası GEREKSİZ dizel bi araca... sadece ses... çuf çuf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: street_cops

    dizellerde blow off uygulaması gereksızdır...sonucta dizel araçlardada ufak çaplı bi salyangoz war..ama takılırsa salyangozun içindeki pervanelerin basınclı hava yuzunde etki tepki yapıp kırmamasına yardımcı olur.. ama zaten fabrika gerekeni yapmıştır bunun için. eger yapmasydı şimdi butun dızel araçlar pert... kısaası GEREKSİZ dizel bi araca... sadece ses... çuf çuf

    Alıntıları Göster
    blow harika aslında da tabi chip tuning uzmanınında dediği gibi sadece sesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    blow harika aslında da tabi chip tuning uzmanınında dediği gibi sadece sesi

    Alıntıları Göster
    dizelde gereksiz, artı turbo ayarının bozulma riski de cabası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Sesden başka bişey beklemeyin..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Sesden başka bişey beklemeyin..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Sesden başka bişey beklemeyin..



    Alıntıları Göster
    Bir arkadaşım iş yerinde turboların bakım ve onarımını yapıyor iş yerine turbo mili kesmiş gelen araçların haddi hesabı yok özellikle benzinli araçlar.Sebep Blow Off eksikliği ..

    Yüksek devirdeyken ayak gazdan özellikle bir anda çekildiğinde emiş tarafındaki fazla basınçlı hava subap kafaları ile turbo türbini arasında sıkışıp kalıyor kimisi bu basıncı küçümsüyor ama yukarıda yazdığım gibi bu basınç turbo milinin kesmesine varan zararlara yol açabiliyor ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarKin

    Bir arkadaşım iş yerinde turboların bakım ve onarımını yapıyor iş yerine turbo mili kesmiş gelen araçların haddi hesabı yok özellikle benzinli araçlar.Sebep Blow Off eksikliği ..

    Yüksek devirdeyken ayak gazdan özellikle bir anda çekildiğinde emiş tarafındaki fazla basınçlı hava subap kafaları ile turbo türbini arasında sıkışıp kalıyor kimisi bu basıncı küçümsüyor ama yukarıda yazdığım gibi bu basınç turbo milinin kesmesine varan zararlara yol açabiliyor ..

    Alıntıları Göster
    Kuzenim RX-8 ine Taktırdı Sesi Müthiş bişe ama teknik olark ne getirisi var bilemicem :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaBeRgE

    quote:

    Orjinalden alıntı: MuRaTiNhO

    motorun omrunu kısaltır diye biliyorum çünkü blow-off turbo basıncını sürekli yüksek tutuyor yüksek performanslı araçlarda istenilen verim alınan bir yontem senin aracına takman aracına zarar verebilir....


    ne kadar bol kepçeden yazmışsınız tebrikler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE


    quote:

    Orjinalden alıntı: MuRaTiNhO

    motorun omrunu kısaltır diye biliyorum çünkü blow-off turbo basıncını sürekli yüksek tutuyor yüksek performanslı araçlarda istenilen verim alınan bir yontem senin aracına takman aracına zarar verebilir....


    ne kadar bol kepçeden yazmışsınız tebrikler


    ben sizi denemek için yazdım bakıyım doğrusunu bilen varmı diye




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.