Şimdi Ara

BM 3 serisi.....ve bağzı veriler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BM yani bmw 3 serisi ne ait notlar yanlış olanları düzeltiniz....diğer topicde bunların hangisiyle kıyasladınız acaba?



    1- BMW 320 İ Coupe :Motor gücü: 150 BG (110 KW),
    2- BMW 320 İ 150 BG (110 KW),
    3- BMW 320 Cİ 170 BG (125 KW),


    5- BMW 320 Cabrio 156 BG (115 KW),
    6- BMW 320 CİA 150 BG (110 KW),
    7- BMW 320 İ 135 BG (99 KW),
    8- BMW 320 D 150 BG (110 KW),
    9- BMW 320 İ M Technic 150 BG (110 KW),





    opel vectra GT 2.0 16 valve 1993: Motor gücü: 156 BG (115 KW), bu cihazda 93 model........



    1993 model bir araba daha size buyrun......konuyla alakası yok ama

    1- Opel Calibra 2.0 İ Doch 16V Turbo 4X4 Motor gücü: 277 BG (204 KW)



    yıl ve motor gücüne göre değerlendirmeleri siz yapınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 29 Ocak 2007; 10:04:09 >







  • opel vectra 123 / 3

    ..ara$tir..googletdk sozluguseslisozluk.comwikipediaimdbfoldocartistsalbumssongsacronymfindermobygamesetimolojik sozluk
    ba$lik icinde ara


    no kitty!


    ülkemizde oldukça tutulmuş, performans ve donanımının fiyatına göre uygun olduğu bir opel modeli
    (dreamer, 06.09.2001 16:38)#633660 !?

    bu guzide arabada aynalarin kaputla yarattigi bilesim bir tasarim harikasidir kanimca. ayrica 2000 cc olanlari 136 hp dir ki bu hic azimsanmiycak bir guctur kendi sinifi icin.
    (zaknafein, 06.09.2001 16:41)#633668 !?

    iyi mekanik, iyi tasarim, kotu elektronik...
    (delikan76, 06.09.2001 16:43)#633673 !?

    150 beygirlik eski kasa gt modeli gönüllere taht kurmuştur..
    (kaplanin gozu, 06.09.2001 17:26)#633816 !?

    ilk çıkan (1988 - 1995) modelleri daha sağlam ve sorunsuz, şu anda satılmakta olan (1995 - 2002) ve yerini nisanda vectra c'ye bırakacak olan modeller ise servisten çıkmayan bir yapıya sahiptir...
    2. kasası avrupada opelin imajını zedelemiş; halkın opele olan güvenini yok etmiştir...
    (calibra, 21.02.2002 09:58)#1044977 !?

    küçük bagajlı olan modelleri hariç, gayet kullanışlı ve kalite fiyat dengesini iyi yakalamış bir araba.
    (mortifera, 21.02.2002 10:15)#1045003 !?

    sağlamlık ve mekanik kalitesi bakımından alman ekolünü en iyi şekilde yansıtan, her kullanıcısının gönlünde modelin en güçlü versiyonu olan* gtnin yattığı, jant kapağının ikide bir düşmesi sonucu genellile aliminyum alaşımlı tek parça janta terfi edilen opel modeli...
    (hmmm, 21.02.2002 11:00 ~ 11:08)#1045078 !?

    mart ortasında barcelona'da yeni modelinin lansmanı yapılacak olan otomobil.
    (kowalski, 21.02.2002 11:01)#1045083 !?

    (bkz: opel vectra gts)
    (calibra, 08.04.2002 22:34)#1173290 !?

    yeni modeli çok çirkin olan otomobil.
    önceki versiyonlarıda binbir tane sorun cıkaran otomobil.
    modern bir tofaş taymışsınız hissi veriyordu belirsiz yerlerden gelen gıcırtı ve tıkırtılarla.
    (dirk pitt, 04.09.2002 11:21)#1567189 !?

    yeni kasası, güçlü, sağlam ve karizmatik duran; iç mekanı otomobilsever kişiler için pek çok hoş detayla bezenmiş, 2,2 lt 147 hp'lik motoru ideal olan otomobil...
    (calibra, 10.09.2002 13:58)#1583161 !?

    opel'in amerikalı hamisi general motors'dan olan kardeşlerinden cadillac'ın modelleriyle etkileşim içinde olduğu kesin olan, kaba bir tasarıma ve abartılı düz çizgilere sahip opel modeli.
    (pilachka, 19.10.2002 21:50)#1694064 !?

    ayrıca 2001 model olarak ülkemize ithal edilen*, 2,5 litre v6 170 hp'lik motora sahip, sport donanımlı versiyonu da pek bir hoş olan otomobil... 8 sn civarında 0dan 100 km/s'ye ivmelenme... alçak süspansiyon ve 16" jantlar...
    (calibra, 19.10.2002 21:56)#1694079 !?

    1995-2002 modellerinin tasarımı en çok hoşuma giden, yenisi oldukça zıçmış olan (özellikle arkasındaki o nikelaj (ya da öyle bi madde) çıta...) opel modeli...

    bi de 2.0 motora sahip olan model 150 hp güç üretirken 2.0 dizel versiyonunun 100 hp güçle, beni babamın dizel merakına karşı uyuz etmesi de bu arabayla aramdaki bağı kuvvetlendiriyo sanırım..
    (santralin, 27.11.2002 22:11)#1884251 !?

    yeni kasasıyla bir önceki kasasındaki lansmanın yapıldığı tarihe göre iddialı olma başarısını yakalama çabası bile olmadığını ispat eden, almanların "dayanıklı ve sağlam ama estetikten uzak olsun" düşüncelerinin hortladığını düşünmeme sebep olan, general motors' un olduğunu ispat etmek istercesine geniş, büyük ve her türlü konforu "al da başına çal hepsinden koyduk işte!" edasıyla oraya buraya serpiştirilmiş olan ama bütün bunların yanında 4 elektrikli cam için iki kumanda ve bir anahtar* koyarak ne akla hizmet ettiklerini anlamakta zorluk çekmeme sebep olan, tasarımı yapılırken hırsızlara çekici gelmesin diye duvara benzetilmeye çalışılan, arka tasarımının chrysler 300m' den biraz*** esinlenerek yapıldığı aşikar olan otomobil.

    henüz piyasaya sürülmüş bu arabanın sanırım ilk taklidi de yeni toyota avensis. ayrıca malesef audi'de de duvar konseptli araç üretme isteğini engelleyememiş görünüyor.

    sağlamlık, dayanıklılık tamam da, insan arabasına baktığında kendinden bişeyler görmeli, çekici bir tasarım sağlamlıktan hemen sonra gelmeli hatta. insanın binesi gelmeyecek estetikten yoksun bir arabaya sahip olmasının hiç bir tatmin edici yanı yok bence.

    (bkz: rover)
    (bkz: alfa romeo) (bkz: alfisti)
    (bkz: fiat coupe)
    (bkz: bmw)
    (kanzuk, 26.02.2003 02:42)#2423963 !?

    zamanla her araba gibi eskiyen ve memnunsuzluk yaratan araba.
    (gece tarifesi, 25.04.2003 11:56)#2717283 !?

    tasarımcısını tüm kalbimle ve ruhumla kınadığım otomobil.
    (spitfire, 08.05.2003 10:13)#2779658 !?

    simsiyah renkte, kromaj detaylı, 17" alüminyum alaşım jantlı, 3,2 lt v6 motorlu gts modeline hasta olduğum otomobil... (bkz: opel vectra gts) ayrıca b kasası da (1995 - 2002) 2,0 lt 136 hp'lik motorlu versiyonları hakkında konuşursak hiç fena değildir, çekişi yüksek, kullanımı bir o kadar rahattır...
    (calibra, 08.08.2003 13:48 ~ 13:52)#3203275 !?

    elegance modelindeki çift klimanın kesinlikle işe yaradığı sürücü koltuğu hafızalı,koyu renkleri çok karizmatik otomobil..
    (watertight, 15.08.2003 12:29)#3228409 !?

    honda accord ve toyota avensis i inceledikten sonra kendisini gördüğümde bana "bu araba bir baska güzel ama yaa" dedirtmis opel modeli...fakat fiyatı da biraz farklı tabii,kararsız kaldım
    (xp80, 26.08.2003 23:18)#3268311 !?

    sınıfındaki en üstün özelliklere (elegance modeli) sahipken uygun fiyatı ile de göz kırpan opel modeli...opelin anlasmalı kaskosu(isviçre sigorta) 2.000.000.000 tl yıllık kasko bedeli verdi o da ayrı bi nokta tabii
    (xp80, 23.09.2003 19:46)#3371192 !?

    ülkemize 2,0 lt 175 lik turbo versiyonu da ithal edilmeye başlanan otomobil...
    (calibra, 25.09.2003 19:02)#3379387 !?

    hafif bir makyaj gecirmi$ olan otomobil. ayrica butun kasa seceneklerine sahip olma $ansina sahip oldugumuz bir otomobildir. genel olarak guvenilirdir. c kasanin daha 500 km'de otomatik $anziman dagitmasi hic ho$ kacmami$tir.
    (agamemnon, 09.10.2003 08:20)#3428483 !?

    1993 civari modellerinde göstergenin kağıdının kabarması, dörtlülerin bozulması, vites körüğünün kelepçesinin gevşemesi gibi sabit hatalar görülen, can güvenliği sağlaması avantajı ile ilk araba olarak rahatlikla, 10 yılını doldurunca çocuğunuza verebileceğiniz eski ama çok güvenli araba.
    zaten 11. yılda her tarafı çürümüştür artık, bujileri, debriyajı, karbüratörü dağılmıştır, 2 ayda bir birkaç yüz milyon masraf çıkartır.
    (gezz, 27.12.2003 16:30 ~ 16.12.2004 13:32)#3730616 !?

    2. nesil (vectra b) kasalarının yan dikiz aynasının şekli çok özeldir. ön kaputun yanlarından gövdeden çıkıp uzayarak aerodinamik bir şekilde dikiz aynasını oluştururlar. ne kadar pahalı olursa olsun başka hiçbir arabada bu dikiz aynasının şekil olarak bu kadar estetiğini öyle kolay kolay bulamassınız. mercedesin bmw'nin dikiz aynalarının şekline bakın mesela reno 9 dikiz aynası gibi. ama bunun yanında 2. nesil kasalar yerden fazla yüksektir. takla atıverecek hissi verir insana. zaten direksiyona da öyle fazla cevap veren manevratik bir araba değildir. atak bir arabada sayılmaz. ama otobanda hızını aldımı iyi gider, rahattır. alman arabası zannedilir ki külliyen yalandır. motoru, yürüyen aksamı, yok bilmem kliması, elektronik beyni ve hatta ve hatta bagaj ve kilitlerine kadar bir amerikan arabasıdır (gm).
    2. nesiller en çok elektronik aksam, trigger kayışı, gergi rulmanı ve devridaim pompasından sorun çıkartır adamı yolda bırakır.
    bide şarj dinamosu kayışının altında bir gergi rulmanı tarzı bişi var oda bozulabiliyor, bilyaları düşüp kilitlenebiliyor.

    bu arada ağırlık / beygir gücü oranları 2000 motor hacimli 1. ve 2. nesilde aşşağı yukarı aynen korunmuştur.
    1. nesil: 1100 kg / 115 beygir
    2. nesil: 1300 kg / 136 beygir



    Yukarıdaki yazı sözlükten alıntıdır....sadece ilginç geldi ve koydum..




  • arkadaşım banlanacan bak, yazık olacak..

    niye uzatıyosun niye uğraşıosun??

    bilen biliyo opeli, bilmeyene de öğretiyoruz!!

    ne gerek var bunlara???
  • yok abi diğer topicde büyük müyük yazılar fln filan yazdılar ya sonra biz cevap vremeden topici kitlediler ona canım sıkıldı...ama neyse hadi....dediğiniz gibi abi bilen biliyo...


    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 29 Ocak 2007; 17:44:46 >
  • gsi.team kardeşim sen boşwerrr onlar GT ile 3.20 yi bir tuttular ben sadece güldüm benim açtığım bi topic vardı 95 vectra GT diye şimdi okudum ismini hatırlamıyorum bi arkadaş yazmış sanırım yanlış olmasın 3.25 i varmış bildiğim kadarıyla 3.25 2.500 motor ve 200 filan beygiri GT onun hakkından gelmiş 3.20 gibi bi arabaya mı ezilcek peehadam GT yüksek devirde kullanılmaz diyo ama bisonraki cümlesinde yüksek hava basıncı yaptığı için GT diyolar diyo yüksek hava basıncı yapcak ve devir yüksek kullanılmıcak komik yaa ama haklı oların 3.20 si 4200d/dk 127 ps güç üretirken GT 3200d/dk da 136 ps güç verir GT 1 numaradır k1ng 150 ps olanlarda 156 ps olanlarda bence şuan hatrı sayılır çoğu arabadan bile daha keyif vericidir ve performansı daha iyidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bebetoo -- 29 Ocak 2007; 23:54:15 >
  • haklısın kardeşim,


    vallahi ben açık konuştum işte bendekide 156 hp fakat son susturucu hava filitresi, fln 160 küsür beygir ...motorda modifiye fln da yok kendi halinde bir gt, gelen gelsin dedim 3.20 si ile ama gelen olmadı...konuyu daha fazla uzatmıyorum zaten İnsanlar kırılmasın...
  • onları GT ile kıran kırıyo
  • yaw kardeşim mademki gt bukadar güçlü nie bmw nin 3.20i ile karşılaştırıyosunuz ki tabii 3.20i bu haliyle gt ye rahat kafa tutar bundan eminim fakat siz nie bu kadar takıyosunuz kafaya gt kazanır diosunuz cok ta emin konusuyosunuz burda bmw3.20i 150bg gt ise 156 okadar fark yokki 3.20i olmasına ragmen 150beygir yanii gt okadar güçlü nie 156 beygir ki karşılaştırma yanliş birkere birde 3.25i ye gt rüyasında kafa tutar 3.20i gt zorluyo 3.25i kazırr you tubedeki drag ta bile skoda gt yi kalkişta eziyo
  • abi bak ben 3 senedir Ankarada organizasyonlara katılırım ..ve bunu bilmen lazım tüm arabalar katogorilerine göre kalkar yani şu demek sayın abim....1600 bir gti pegeout gidipte bm in 2000 mororuyla veya gt ile kalkmaz onun kalkacağıda 1600 bir arabadır mesela örnek saxso vs gti veya corsa gsi.....


    şimdi eğer gt ile karşılaştırırsak 3.20 ile opel vectra gt aynı katogoridedir ve kalkabilirler....ve gt alır.....

    ama sen kalkışta 3.25 getirirsen bende sana onun katogorisinde calibra getirrim calibrada 3.25 i öle bir ayırırki bmw ci dert sahibi olur hele bide genç ise kel fln kalır ....tamammı abicim....

    Saygılarımla ...Hoşçakal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 30 Ocak 2007; 17:35:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: singleee_34

    bu 95 gt nin bende kötü bi anısı var bi akşam arkadaşlarla toplandık bende 3.25 var 2.5 motor 190 hp arkadaşın bi tanıdığıda geldi ve 95 model gt si var kalkalım dedik ve kalktık bende 3.25 ondada 95 gt sadece ben 3.25 le ne 3.20ci ler ne 3.28 ler ezdim ama gt de tıkandım 1.viteste kafa kafaya 2 viteste biraz öndeydim 3.vitese attığımda ibrem 170 ti ama gt yanımdan uzadı gitti sadece izledim ve ertesi gün karakızım 3.25 i altunzade pazarına götürdüm bu gt ler ecotec motor 136 hp diye geçiyor ama 150 beygirdik egzos emisyondan dolayı 136 beygir deniliyo ama bilgisayara bağlandığında 150 beygir olduğu ortaya çıkıyor dikkat edin ben yandım sizde yanmayın


    focus oku abimiz yanmamanız gerektiğini sölüyor bilmem anlatabildimmi 3.20 in dengi vectra cd veya gl dir GT değil
    ayrıcaaaa o skoda ile kalkan vectra 91 model bir gt dir yani ilk GTlerden ve 1.8 motor 100 psdir bizimkilerde 2.0 156 ps sen cahilde değilsin karacahilsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bebetoo -- 30 Ocak 2007; 17:54:26 >




  • arkadaşim 91 model olsun sonuçta gt ama hikaye oldu gsi team arkadaşim tamam katogeriye göre bende ankarada katıldım cook drag yarışlarına ozamn hatırlarsın 306gtı yı m3 ile kaldırdılar valla cok güzel katogeri birde bebeto sen biliyosun artı gt cisin tamam bmw 3.20 ile nie karşılaytıyosun ki 3.25 olayına gelince gtnin bu durumda cokk kazındıgını gördüm bence bunu yapan 3.25 ya ii kaldıramamış yada arabası sorunlu 3.20 ile kafa tutan gördüm 320ci ile kazındıgınıda görüdüm gt nin siz 3.20i ile karşılaştırcagınıza 3.20ci ile karşılaştırın hımm birde bmw arabası kullanmamışsınız hiçç galiba zaten kullansanız inemssiniz de bir 3.20ci kullanın bagımlılık yapıyo inemiyosunuz bir daha
  • yok bea dostum 3.25 im karakızım problemli filan değil 3 haftada bir servise kontrole götürürüm kabullendim ben vectra gt nin hızını bence gt 320 den anlamaz 3.viteste 170 teydim ama gt yanımdan uzadı gitti sadece izledim tabiki m3 3.30Ci gibi arabalara kafa tutamaz ama 320 hikaye gelir denendi yani boşverelim işte oldu bitti uzatmayın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: singleee_34

    yok bea dostum 3.25 im karakızım problemli filan değil 3 haftada bir servise kontrole götürürüm kabullendim ben vectra gt nin hızını bence gt 320 den anlamaz 3.viteste 170 teydim ama gt yanımdan uzadı gitti sadece izledim tabiki m3 3.30Ci gibi arabalara kafa tutamaz ama 320 hikaye gelir denendi yani 320 de kulalndım gt de gt 320 ye oranla çok çok daha seri ve süratli çabuk süratleniyor ve kesmiyor kolay kolay sürati 320Cİ -si gt ile kalkamaz gt 3.viteste uzar ama boşverelim işte oldu bitti uzatmayın
  • yok bea dostum 3.25 im karakızım problemli filan değil 3 haftada bir servise kontrole götürürüm kabullendim ben vectra gt nin hızını bence gt 320 den anlamaz 3.viteste 170 teydim ama gt yanımdan uzadı gitti sadece izledim tabiki m3 3.30Ci gibi arabalara kafa tutamaz ama 320 hikaye gelir denendi yani 320 de kullandım gt de gt 320 ye oranla çok çok daha seri ve süratli çabuk süratleniyor ve kesmiyor kolay kolay sürati 320Cİ -si gt ile kalkamaz gt 3.viteste uzar bende bmw kullanıcısıyım ama gt nin sürati gerçekten mükemmel neyse boşverelim işte oldu bitti uzatmayın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: focus t

    arkadaşim 91 model olsun sonuçta gt ama hikaye oldu gsi team arkadaşim tamam katogeriye göre bende ankarada katıldım cook drag yarışlarına ozamn hatırlarsın 306gtı yı m3 ile kaldırdılar valla cok güzel katogeri birde bebeto sen biliyosun artı gt cisin tamam bmw 3.20 ile nie karşılaytıyosun ki 3.25 olayına gelince gtnin bu durumda cokk kazındıgını gördüm bence bunu yapan 3.25 ya ii kaldıramamış yada arabası sorunlu 3.20 ile kafa tutan gördüm 320ci ile kazındıgınıda görüdüm gt nin siz 3.20i ile karşılaştırcagınıza 3.20ci ile karşılaştırın hımm birde bmw arabası kullanmamışsınız hiçç galiba zaten kullansanız inemssiniz de bir 3.20ci kullanın bagımlılık yapıyo inemiyosunuz bir daha



    HMMM 3.25 konusunda haklısın sağlam bir 3.25 rahatlıkla geçer çünkü fazla bir cihaz 3.25 yani 3 lük kasada 2500 cc motor demek zaten 3.25 i kullandım dün mesela araba gaza yüklenince ne yapacağını şaşırıyor kıç atıyor artık o kadar güçlüki...bizim uzatma sebebimiz...3.20 kıyaslamasıydı çok net vaizyette 3.20 den güçlü bir araba opel vectra gt...ama 3.25 de onu yalan edebilir buda gerçek


    Hoşçakalın..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.