Şimdi Ara

BMW 1.16i (2011) - Donanım paketleri hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
8.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    2011 Model BMW 1.16i (E87) otomatik vites bir araç almak üzereyim. Araç henüz 40.000 km'de ve Prins marka LPG takılmış durumda.

    Araç sahibi aracın hangi versiyon olduğunu bilmiyor. Araç sahibiyle buluşup aracı detaylıca inceledim. Görebildiğim kadarıyla araç üzerinde bulunan donanımlar şu şekilde:

     BMW 1.16i (2011) - Donanım paketleri hakkında


    Aracın hangi model olduğunu (Premium, Joy Edition, Comfort, vs) nasıl öğrenebiliriz? Comfort, Premium ve Joy Edition arasındaki farklar nelerdir?

    Araç dış görünüm olarak renk dışında resimdekinin aynısı (aynı çok kollu 16" jantlar bulunuyor, ekstra olarak sunroof var).

     BMW 1.16i (2011) - Donanım paketleri hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatz -- 8 Şubat 2016; 12:24:44 >







  • Joy edition hocam. 5 kollu jantli modelini kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueedeep kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Araçtan genel olarak memnun musunuz, tavsiye eder misiniz?
  • Fatz kullanıcısına yanıt
    Gayet güzel,memnunum hocam. Bagaj dar, Arka koltuk diz mesafesi dar. Eger bunlar sizin icin sorun degilse problem yok. Sürüş dinamikleri zevkli. Kar yagdiginda önden çekişli araçlara göre 1 çıt daha fazla dikkat etmek gerekiyor ama aracin tepkilerine alisinca bu da sorun olmaktan çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueedeep kullanıcısına yanıt
    Bagaj ve arka koltuk diz mesafesi çok önemli değil. Çoğunlukla tek veya 2 kişi kullanacağım zaten aracı. Başlıca tercih sebeplerim:

    - Önde ve arkada eşit yüzde 50:50 ağırlık dağılımı
    - Önde uzunlamasına yerleştirilmiş ve ön aksın arkasına konumlandırılmış yüksek devir çevirebilen atmosferik motor
    - Sınıfındaki arkadan itişli (RWD) tek otomobil oluşu
    - Sürücü odaklı (sürücüye dönük) kokpit
    - Karakteristik tasarım (Hofmeister kink, vs)

    60k civarı fiyatla bu sınıfta bundan daha çok keyif verecek bir araç bulamam sanırım. İzmir'deyim bu arada, buraya kar yağmıyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatz -- 9 Şubat 2016; 0:43:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatz kullanıcısına yanıt
    :)
    Hocam o tercih sebeplerinin tek adresi 1 serisi. Hayirli olsun diyelim o zaman. Memnun kalacaksınız. Merak etmeyin. O paraya i30lar satiliyor artık. Cok mantikli bir secim 1 serisi. Bu kasanin tek eksigi bence turbo motor olmamasi. Bi de turbo motor olsa omurluk...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.