Şimdi Ara

2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
52
Cevap
2
Favori
9.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba forum ahalisi.. 3 Hafta Önce Büyük Araştırmalar Sonucunda Hyundai İ30 Elite Marka Araç Aldım Sıfır KM. 7 İleri DCT Vitesli Olanını Aldım. 1.6 CRDI Dizel Olanını.. İşte Size Detaylı İzlenimim goruslerim..

    Neden İ30 Aldın Bilmem ne diyecek arkadaslar Konuyu sonuna Kadar Okuyun Anlayacaksınız.. :) Konu biraz uzun İdare Edin.. Üşenmeden Okuyun..

    Haydi Başlayalım..

    Aracı Alırken Çok uzun araştırma içine girdim.. Arama Kriterlerim Sunlardı ;

    1. Maksimum 80.000 TL Olacaktı.
    2. Kesinlikle SIFIR KM oLacaktı.. (Okadar para veriliyorsa 2. El ALmak Bana göre Akıl karı iş degildi)
    3. Full Donanımlı Olacaktı..
    4. Kesinlikle DİZEL oLacaktı..

    Kriterlerim Bunlardı.. Aklıda i30 Yoktu. Aklımda Golf, Auris, Jetta, Astra, Megane vardı.. Bu 5 Araçtan Birini Alacaktım.. Simdi film Burdan Kopuyor Bu Araçların Hepsinin Ayrı Ayrı Kusuru vardı. Onlarıda Yazmak İstiyorum Tarafsız Bir sekilde..

    * Golf'e Bakmaya gittim En Full'un En Boşu ve Opak Boya (Nasıl Oluyorsa Araba En Full Fakat Boş Cam Tavan vs. Yok Metalik Renge 2 3 Milyar fazla İstiyorlar) Kavga Dövüs Pazarlık Kan ter içinde Son Fiyat 92.000 TL Fiyat Aldım.. (1.6 TDI) Benim İstedigim En Full Donanım Yani Cam tavan vs. Olan Full + Full olan Golf'e 114.000 TL Fiyat çektiler :) Şaka Degil 114 Milyar..

    * Jetta'ya Yoneldim. En Boş versiyonu Treendline Modeline (Sis farı Bile yok Arabada) Aynı Sekil Kavga Dövüş 78.000 TL fiyat verdiler. (1.6 TDI) Confortline Modeline İse 90.000 TL Fiyat Çektiler.. Dedim vw bana Yaramaz vw'ni eledim..

    * Auris'lere bakmaya gittim. Cok İyi bi kasası vardı Donanımıda Tam istedigim gibiydi. Yanlız Cam tavanı Acılmıyordu Sadece tavan camdı. Burda biraz kararsız Kaldım. Test Sürüsü Yaptım Araba Bildiginiz Kaplumbaga Gibiydi. 1.4 dizel 90 beygir Gücü varmıs Aracın. Maalesef Bundanda vazgecmek zorunda kaldım Cunku motoru Asırı hantal 90 Beygir Beni Üzer dedim.

    * Megane'lara Bakmaya gittim Eyüp İnanlar Renault'a. Megane 3 GT-LİNE Modelini inceledim. Ama arac 1.5 dci 110 Beygirdi.. Metalik Boya + Sunroof (Cam tavan degil Sunroof) Eklemesiyle 74.300 TL Fiyat Aldım. Donanımıda Cok iyiydi Fakat Sonradan Fark ettimki SİS FARI YOK !! Dedim O Kadar para veriyorum Sis farı bile yok Hemen sildim Megane'ı Aklımdan..

    * En Son Opel Mar'a gidip Astra HB'lere Baktım. (1.6 CDTI 136 PS Olanlara) Araç Cok iyi hem yakısıklı hem Konforlu hemde istedigim donanımlar vardı (17 Jant vs.) Arabanın Bolca Modifiye parçasıda Olması Beni iyice Bu araca Sempati duymamı Sagladı.. Fleester Flexmidir Nedir O Zımbırtı + Sunroof + Xenon far Eklentili En Dip Fiyat 78.000 TL Fiyat Aldım.. Dedim Ben En İyisi Bunu Alayım. Eve Geldim Son Kez Evdekilerle Konustum Yarın Gidip Kırmızı renk Astramı Alacaktım. Son Bir Araştırma Yaptım İnternetten ve Ogrendimki Astraların Yeni kasaları Cıktı Cıkacakmıs. Bu Biraz Beni Kıllandırdı Acıkcası Cunku Yeni Kasa Cıktıgında Bu Otomatik Olarak Fiyatı Ciddi Düşecekti.. O Aksam Uyku Tutmadı Sabaha Kadar Cunku Asırı Araba Hastası biriyim Araba Yonunde İşim ters Gidince Sinirlerim Bozuluyor Uyku bile tutmuyor :)

    Sabah Oldu Yaptım Kahvemi Gectim Laptopun Basına Gene İnternette Deli gibi Arabalara Bakıyorum filan Bi Arkadasım Facebook'tan Yazdı Kanka Kia CEED'lere niye bakmıyorsun Dedi Aklıma Soktu hemen Açtım CEED'lere baktım Arabanın Fiyatı hem istedigim gibi hem donanımı İstedigimdende Fazlaydı.. Hemen KİA Bayii'sine gittim ve İnceledim..

    Araç Muhtesem özelliklere sahip Cam tavan, 17 Jant vs. ne isterseniz var Kırmızı rengine En Dip Fiyat 72.000 TL Fiyat Aldım.. Aklıma CEED Yattı Fakat Uzun Arastırmalarım Sonucunda CEED'Lerin 2. elinin asırı ölü Oldugunu gordum Yani Ciddi Zarar edecek bi araçtı. Otopark Görevlisi Arkadas CEED Alcagına İ30 Al dedi Bana. :) Aklıma Sokup Durdu Ulan dedim Battı Balık Yan gider gidiyim İ30'lara bakayım oda Olmazsa Alayım Astrayı Kullanıyım..

    Hemen Kağıthane ELMAS Otomotiv'e gittim. Yeni Makyajlı Kasa İ30 1.6 CRDİ Elite 7 İleri DCT'leri İnceledim Fiyatına Göre İnanılmaz Donanımda Ve 2. Eli CEED Kadar ölü Olmadıgını uzun araştırmalarım Sonucunda Gördüm..

    Son Dip Bir Fiyat Aldım Kasko + Trafik Sigortası + Kırmızı Renk + Boya Koruma Toplam'da 84.000 TL Fiyat Aldım.. Test Sürüsüne Cıktım DCT Sanzıman İnanılmaz Bişey İnanılmaz Uyumlu Çalısıyor Konfor Donanım En Üst Düzeyde Kararımı verdim ve Bankadan Parayı Çekip Siparisini Verdim Aracımın 2 gün içince Araç Geldi.. 21 Ekim 2015'te Benim Dogum gunumde Aracım Trafige Cıktı.. 600 KM'de suan aracım İşte Film Burdan sonra kopuyor Buyrun Araç Hakkında 600 KM Kullandıgım İzlenimim..

    1. Araç Muhtesem Yakısıklı ve donanımlı yok yok Arabada. Orjinal 17 Jantlar, Full Açılır Cam tavan, Anahtarsız Calıstırma, Otomatik Park Sistemi, Değişken Modlu direksiyon vs. vs. Arabada Ne ararsanız var Gerçekten Yok Yok. Bu Donanımda Bu Fiyata Baska Araç Maalesef Yok.. Zaten Ogrendigim Kadarıyla i30'lar İç Dış Alman Tasarımlıymıs..

    2. Kırmızı Rengi Değişik bir kırmızı Yani İnanılmaz Tatlı bir tonu var WR3 WYF Boya Kodlu. Bir cok boyacıya Sordum İnanılmaz zor bir renk Tutturması Cok Zor Dedi Hepsi O yuzden Bayagı Dikkat etmem Lazım.. Gerçekten Trafikte Çok Dikkat çekiyor Gören elle gosteriyor bakan bir daha bakıyor o derece Yakısıklı araç ve Tatlı bi rengi var..

    3. Aracta Orjinal 17 Jant ve 225-45-17 Continental ContisportContact 5 Lastik var. Biraz Konfordan ödün veren bir araç. Orta Sert Süspansiyonlu (MC Persoon) Cukurları bozuk zemini biraz hissettiriyor ama bunun nedeni hem ince yanak Geniş taban lastik var, hemde Continental CSC 5 Lastikler Yüksek performans Lastigi Spor kullanım Lastigi. Bunu Asmanın tek yoluda Lastik Değişcegi zaman Michelin, Goodyear gibi Yumusak Lastik Takılması. Fakat Otobanda Asfaltta Araba Kaymak gibi Akıyor. Yol tutus Harika Direksiyon Tepkimeleri Mükemmel. Konfor Üst Düzeyde Oluyor.

    4. Aracın Orjinal Ses Sistemi İyi Kalitede. Fakat Daha Önceki Araclarımda Müzik Tesisatı Oldugu İçin Bana Yetersiz Geliyor Size Yeterli Gelir Cunku Kolonların Hepsi 16 CM Yüksek Kaliteli.

    5. Aracın İçi BEJ Rengi ve Oldukca geniş Cok Ferah. Birde Cam tavan Olunca İçerisi Saray Yavrusu :) Gerçekten İçi Çok Ferah Bunalmazsınız.. Bagajı Oldukca Geniş HB Araç'a göre. Yani Araca kimse B.k Atamaz :) Cunku Kusursuz Bir araç.

    6. Gelelim Motor gücü ve 7 İleri DCT Uyumuna. Motoru İnanılmaz Sessiz Kimse Dizel Oldugunu Anlamaz :) Motor gücü Oldukca İyi 136 Beygir 300 Tork. Günümüz Dizel araçlarda Bu Güç'le piyasaya Bir tek Astra Çıkıyor neden bilmem. Gaza Bastıgınızda Araç 0.7 - 1 sn Kadar tepkisiz Kalıp bir anda OK Gibi fırlıyor. Nedeni hepinizin Bildigi gibi OTOMATİK Vites Oldugu İçin. Yanlız Yolda giderken Gaza ani bastıgınızda (Araba sollarken vs. ) Aracı Zapt etmeniz Zorlasıyor cünkü Araba İnanılmaz bir ivmeyle Uzuyor Yani 136 Beygirin 300 TORK'un Hazzını Yaşamaya hazır Olun. Koltuga Yapısacaksınız.. 7 İleri DCT Gayet uyumlu calısıyor En Ufak hissetmiyorsunuz vites geçişlerini. Yakıt Tüketimim Suan 8.4 Oda Hem aracım Yeni hemde Sehiriçi Kullanıyorum Henüz Uzun Yol Yapma Fırsatım Olmadı. Yokuslarda Kararsız Kalıyor Vites 2'demi gitsem 1'emi atsam diye :) Motor ve sanzıman uyumu kusursuz.

    7. Araçta Anahtarsız Çalıştırma eller serbest Modu var. Yani Anahtarınız cebinizde Olsun yeter. Kapıları filan Tuşa basarak Acıyorsunuz. Aracı Anahtarsız Calıstırıyorsunuz.. Ön Konsol vs. harika bir tasarım var. İç Konsol Aydınlatmaları filan Kusursuz..

    Aklıma gelenler bunlar, Sorusu Olan vs. Konu Altına Sorabilir..

    Benim Aracıma gelince Aracıma Bir takım modifiye Uygulamaları yaptım.. Nedir Onlar Hemen Bakalım..

    * Komple Arka Spor Tampon
    * Ön Ek, Yan Marspiyel, Bagaj Üstü Spoiler, Bagaj Cam Altı Spoiler
    * 2 Numara Komple Cam Filmi (Ön Cam Dahil)
    * 18 İnç Vossen CVT Jant + 225 40 18 Lastik
    * Servis Paşaoglu Chip tuning yazılımı (Araç Suan 165 PS 360 Tork)
    * Far & Sis 6000k Xenon + Amerikan park
    * Sag Sol Çiftli 90MM Egzoz Çıkısı
    * Arka Led Stoplar
    * Park, Plaka, Tavan, Makyaj, Torpido, bagaj Aydınlatmaları 6000K Led + Arka Geri vites Led
    * Arka 3. Stop Çakar Uygulaması
    * App Plakalar + Spor Anten + Aynalar Parlak siyah folyo kaplama + Kaput Seffaf Folyo Kaplama
    vs. vs.



    Aracımda bu bir maaşallah'ı çok görmeyin.. Verdigim paranın son kurusuna kadar hak ettigine inanıyorum ve Artık markaların ön yargılarının Kırıldıgını Hissediyorum. Hyundai Bu araçla Çığır Açmıs gözüküyor..

    Okudugunuz için teşekkür ederim.. ANIL ERCAN



     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!


     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!


     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!


     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!


     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!! 2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedRocco34 -- 5 Mayıs 2016; 8:30:03 >







  • güle güle kullan arkadaş Allah kaza bela vermesin.Maşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadillaccts

    güle güle kullan arkadaş Allah kaza bela vermesin.Maşallah.
    Hayırlı olsun aracınız. Birazdan dh çamur atma ekipleri uğrar buraya.
  • Aracınız hayırlı olsun da yeni alınan aracın hevesiyle subjektif bir inceleme olmuş bence. Her cümlenin sonuna kimse araca .ok atamaz, araba kusursuz yazmışsınız.

    ''Yokuslarda Kararsız Kalıyor Vites 2'demi gitsem 1'emi atsam diye :) Motor ve sanzıman uyumu kusursuz.'' Buradan motor ve şanzıman uyumunun kusursuz olduğunu nasıl çıkardınız ?

    Aracı alırken orijinal 17 jant var diye yazıyorsunuz peki jantları neden değiştirdiniz ?

    ''Zaten Ogrendigim Kadarıyla i30'lar İç Dış Alman Tasarımlıymıs'' Bunu da anlamadım.

    ''Gaza Bastıgınızda Araç 0.7 - 1 sn Kadar tepkisiz Kalıp bir anda OK Gibi fırlıyor. Nedeni hepinizin Bildigi gibi OTOMATİK Vites Oldugu İçin.'' Bunun nedeni otomatik vites olması değil turbo lag büyük ihtimalle. Benzinli otomatik aracım gaza bastığım anda öne fırlıyor fakat dizel şirket aracında da aynı gecikme var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsace34

    Hayırlı olsun aracınız. Birazdan dh çamur atma ekipleri uğrar buraya.

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun jant dışında herşeyini çok beğendim allah kaza bela vermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Aracınız hayırlı olsun da yeni alınan aracın hevesiyle subjektif bir inceleme olmuş bence. Her cümlenin sonuna kimse araca .ok atamaz, araba kusursuz yazmışsınız.

    ''Yokuslarda Kararsız Kalıyor Vites 2'demi gitsem 1'emi atsam diye :) Motor ve sanzıman uyumu kusursuz.'' Buradan motor ve şanzıman uyumunun kusursuz olduğunu nasıl çıkardınız ?

    Aracı alırken orijinal 17 jant var diye yazıyorsunuz peki jantları neden değiştirdiniz ?

    ''Zaten Ogrendigim Kadarıyla i30'lar İç Dış Alman Tasarımlıymıs'' Bunu da anlamadım.

    ''Gaza Bastıgınızda Araç 0.7 - 1 sn Kadar tepkisiz Kalıp bir anda OK Gibi fırlıyor. Nedeni hepinizin Bildigi gibi OTOMATİK Vites Oldugu İçin.'' Bunun nedeni otomatik vites olması değil turbo lag büyük ihtimalle. Benzinli otomatik aracım gaza bastığım anda öne fırlıyor fakat dizel şirket aracında da aynı gecikme var.
    Maşallah Allah kaza bela vermesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vitamini kabuğunda

    Maşallah Allah kaza bela vermesin

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullanın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YaYa

    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullanın.

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
    ben de aynı yollardan geçip i30 u aldım ve şu an iyi ki almışım diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    Aracınız hayırlı olsun da yeni alınan aracın hevesiyle subjektif bir inceleme olmuş bence. Her cümlenin sonuna kimse araca .ok atamaz, araba kusursuz yazmışsınız.

    ''Yokuslarda Kararsız Kalıyor Vites 2'demi gitsem 1'emi atsam diye :) Motor ve sanzıman uyumu kusursuz.'' Buradan motor ve şanzıman uyumunun kusursuz olduğunu nasıl çıkardınız ?

    Aracı alırken orijinal 17 jant var diye yazıyorsunuz peki jantları neden değiştirdiniz ?

    ''Zaten Ogrendigim Kadarıyla i30'lar İç Dış Alman Tasarımlıymıs'' Bunu da anlamadım.

    ''Gaza Bastıgınızda Araç 0.7 - 1 sn Kadar tepkisiz Kalıp bir anda OK Gibi fırlıyor. Nedeni hepinizin Bildigi gibi OTOMATİK Vites Oldugu İçin.'' Bunun nedeni otomatik vites olması değil turbo lag büyük ihtimalle. Benzinli otomatik aracım gaza bastığım anda öne fırlıyor fakat dizel şirket aracında da aynı gecikme var.


    Herkeze cok teşekkür ederim cümlemize allah kaza bela vermesin..


    Tamamen tarafsız yazdım :) dediklerinize cevap vereyim hemen.

    1. Gercekten uyumu kusursuz Devir bandları cok iyi ayarlanmıs. Yokuslarda kararsız kalmasının nedeni Tork yüksekligi Arac bayılmadan dim dik rampayı 2 de cıkıyor fakat ara sıra gereksiz yere (bana gore gereksiz) 1'e atıyor fakat 1 2 sn sonra tekrar 2'ye geciyor bunu soylemek istemiştim..

    2. aracı alırken üstünde 17 jantlar fabrikasyon olarak var. Begenmedigim bir jant modeliydi o yüzden sattım değiştirdi istedigim jantı aldım.. Füme renk jantlar vardı. Bunu neden yazdınız anlamadım ?? 7 İleri DCT Elite Donanımının 17 jant 225 45 17 lastikli oldugunu bilmiyodunuz sanırım..

    3. Aracın iç ve dış tasarımı alman mühendisler tarafından tasarlanmıs bi kac yerden öyle duydum ne derece dogru bilmiyorum ama dogruluk payı olabilir arabanın ici dısı cok kaliteli..

    4. Dediginiz gibi otomatik dizel araclarda lag oluyor manuellerde bu durum yok en azından daha onceki aracım megane 2'de yoktu. Turbo benzinli ve turbo dizel araçlarda ivmelenme farkı illa olur :) bir tutmamak lazım. DSG Vitesli Dizel vw'lerdede aynı durum var onlardada 1 sn kadar gecikmeden sonra ivmeleniyor araç. Chip tuning yazılımının cıkasını bekliyorum cıksın yazılım yaptırıp bu sorunu ortadan kaldıracam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedRocco34 -- 12 Kasım 2015; 13:45:53 >




  • aracınız hayırlı olsun güzel tercih. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. ama sormadan da edemeyeceğim; ceed in 2. elinin ölü olduğuna ceed alıp satamayan elinde kalan, değerinin çok altında satan birinci derece akraba yada çok yakın arkadaşlarınızın başına gelenlerden dolayı mı bu kanıya vardınız merak ettim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 12 Kasım 2015; 20:26:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    aracınız hayırlı olsun güzel tercih. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. ama sormadan da edemeyeceğim; ceed in 2. elinin ölü olduğuna ceed alıp satamayan elinde kalan, değerinin çok altında satan birinci derece akraba yada çok yakın arkadaşlarınızın başına gelenlerden dolayı mı bu kanıya vardınız merak ettim?
    tercihiniz güzel olmuş hayırlı olsun

    bana göre tek sorun 17 jantlarda lastik fiyatı pahalı olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    aracınız hayırlı olsun güzel tercih. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. ama sormadan da edemeyeceğim; ceed in 2. elinin ölü olduğuna ceed alıp satamayan elinde kalan, değerinin çok altında satan birinci derece akraba yada çok yakın arkadaşlarınızın başına gelenlerden dolayı mı bu kanıya vardınız merak ettim?

    Herkeze cok teşekkür ederim.. Hemen cevap vereyim..

    Yaptıgım internet araştırmalarından cıkardım bu sonucu. :)
  • Maşallah güle güle kullanın.Ama 10 gün bekleyip yeni astrada alınabilirdi yüzüde en az 2-3 yıl eskimez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Maşallah güle güle kullanın.Ama 10 gün bekleyip yeni astrada alınabilirdi yüzüde en az 2-3 yıl eskimez.
    hayırlı olsun üniversitedeki hocamda i30 aldığında niye golf almadınız demiştim hem pahalı hemde en dolusunda bile bu kadar özellik yok demişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Batarang-

    hayırlı olsun üniversitedeki hocamda i30 aldığında niye golf almadınız demiştim hem pahalı hemde en dolusunda bile bu kadar özellik yok demişti

    Alıntıları Göster
    o kadar para hyundai e verilmez niye golf almadın diyenler hala gelmemişler ilginç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    o kadar para hyundai e verilmez niye golf almadın diyenler hala gelmemişler ilginç

    Alıntıları Göster
    rengi hoş genel olarak beğendim jantlar daha güzel olabilirdi.
    size tavsiyem arka farlara kırmızı değilde transparan folyo çekin bence daha şekil duracak siyah değil kahverengi gibi ince oluyor daha şekil durur tahminimce
    yarın örnek olarak benim düldülün fotosunu eklerim

    hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker



    ''Gaza Bastıgınızda Araç 0.7 - 1 sn Kadar tepkisiz Kalıp bir anda OK Gibi fırlıyor. Nedeni hepinizin Bildigi gibi OTOMATİK Vites Oldugu İçin.'' Bunun nedeni otomatik vites olması değil turbo lag büyük ihtimalle. Benzinli otomatik aracım gaza bastığım anda öne fırlıyor fakat dizel şirket aracında da aynı gecikme var.

    6 ileri bence daha çabuk tepki veriyordu

    7 ileride benimde kafamı kurcalayan nokta o oldu gaza bastığın anda tepkiyi hemen alamıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker



    ''Gaza Bastıgınızda Araç 0.7 - 1 sn Kadar tepkisiz Kalıp bir anda OK Gibi fırlıyor. Nedeni hepinizin Bildigi gibi OTOMATİK Vites Oldugu İçin.'' Bunun nedeni otomatik vites olması değil turbo lag büyük ihtimalle. Benzinli otomatik aracım gaza bastığım anda öne fırlıyor fakat dizel şirket aracında da aynı gecikme var.

    6 ileri bence daha çabuk tepki veriyordu

    7 ileride benimde kafamı kurcalayan nokta o oldu gaza bastığın anda tepkiyi hemen alamıyorsun

    Alıntıları Göster
    GECE foto çekmek istemedim gündüz ekleyeceğim bahsettiğim yer
     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!




  • Hayırlı olsun, maşallah diyelim. Bu Hb karoserde i30 gerçekten bir F/P aracı. Parasını son kuruşuna kadar hak ediyor piyasa şartlarına göre. Aracınız rengi çok güzel bu arada gerçekten ama keşke orijinal jantları değiştirmeseydiniz. Onlar daha güzeller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    GECE foto çekmek istemedim gündüz ekleyeceğim bahsettiğim yer
     2015 Model Hyundai İ30 ELite 1.6 CRDI 7 İLeri DCT Hakkında Buyrun Detaylı İZLENİM !!!
    hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Araç resmen yanıyor maşallah.Kasko felan yaptırmışsınızdır ama bir de maneviyat kaskosu yaptırın çok nazar değer.Bol bol sadaka verin bence




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.