Arkadaşlar merhabalar seat leon 2015 otomatik fr aracım maddi yönden satmak zorunda kaldım. Eşimle beraber aracı kullandığımız için maksimum 72-73 bin tlye cıkabildiğim için piyasa artık buraya gelmiş tercihimi e87 2011 premium otomatik araçtan yana kullandım araç çok temiz tüplü bir araç süspansiyon fr a göre daha yumuşak. Kliması inanılmaz derecede güçlü. Motor Leon frdan sonra elbette zayıf ama idare edecek düzeyde.şanzımanı dsgyi çokta aratmadı. Geleyim şikayetime inanılmaz derecede dönmeyen bir direksiyonu var ve ne yapacağımı şaşırmış durumdayım inanın arabayı zor parkediyorum kime sorduysam bunun normal oldıgunu bmwnin bu tarihlerde üretilen 3 ve 1 kasalarını böyle oldugunu söyledi bunun bir nebze çözümünü bilen yardımcı olursa sevinirim
Lastikler eskiyse ondan da yapar
Maalesef bide astra H ve ya e90 3 sürseniz direksiyonunuza şükredersiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle
Maalesef bide astra H ve ya e90 3 sürseniz direksiyonunuza şükredersiniz.
Astra h mı sert? 3 yıl kullandım geçen ay sattım hiç o yönde şikayetim olmadı
Servosuz o araçları sürmek çok zor
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis
Lastikler eskiyse ondan da yapar
Evet eski lastikler yenilersem acaba bir etkisi olurmuş bugun 3.gun inanın direk satmayı düşünüyorum
gandalf648G
kullanıcısına yanıt
E90 dan daha sert direksiyon görmedim ben büyük ihtimal aynıdır. Eziyet vallahi. Evet hisli bir direksiyon iyi hoşta şehir içinde ızdıraptan başka birşey değil.
Kopuk pampık direksiyon Leon'dan sonra airlock vanası açmaya benzer E serisi BMW'ler. E60'ı bir çıt hafif tutmuştu BMW, kodamanlar şikayet etmesin diye muhtemelen. Elektrik destekli direksiyonu kısmen yol hissi ve tepkisi verecek hale getirmek için elektrik desteğini çok kısıtlı tutmaktan başka çare yoktu. O dönemde de BMW BMW olduğunu için bu yolu seçti haliyle. Eski hidrolik BMW'ler bu kadar ağır değildi.
Bunun tek garip bir çözümü var, ön lastikleri inceltmek. 225 tabandan 195e düşmek hissedilir fark yaratır, ancak bir ölçü düşürmek de anlamsız olur.
quote:
Orijinalden alıntı: alcohol06
Kopuk pampık direksiyon Leon'dan sonra airlock vanası açmaya benzer E serisi BMW'ler. E60'ı bir çıt hafif tutmuştu BMW, kodamanlar şikayet etmesin diye muhtemelen. Elektrik destekli direksiyonu kısmen yol hissi ve tepkisi verecek hale getirmek için elektrik desteğini çok kısıtlı tutmaktan başka çare yoktu. O dönemde de BMW BMW olduğunu için bu yolu seçti haliyle. Eski hidrolik BMW'ler bu kadar ağır değildi.
Bunun tek garip bir çözümü var, ön lastikleri inceltmek. 225 tabandan 195e düşmek hissedilir fark yaratır, ancak bir ölçü düşürmek de anlamsız olur.
Peki bunun mantığı nedir bir tasarım hatasını sorunmu nedir acaba 2000 model kango var iş yerinde inanın daha kolay dönüyor direksiyon
veni60
kullanıcısına yanıt
Hocam ya eski mekanik ya da hidrolik araçlardan ona geçtiniz de öyle geldi ya da çok güçlüsünüz. Seyir halinde iken 1987 doğanımın mekanik direksiyonu ile aynı sertlikte Astra H ımın direksiyonu ki 9 senedir kullanıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nbacıshaquılle -- 22 Haziran 2019; 16:48:9 >
Bizim fiorinonun da direksiyonun sert. Sordum bi yerlere normal dediler bende gitmedim üstüne daha.
quote:
Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle
Hocam ya eski mekanik ya da hidrolik araçlardan ona geçtiniz de öyle geldi ya da çok güçlüsünüz. Seyir halinde iken 1987 doğanımın mekanik direksiyonu ile aynı sertlikte Astra H ımın direksiyonu ki 9 senedir kullanıyorum.
İlk aracımdı astra h 😂 bb yapıyorum onunla alakası az da olsa vardır ama hulk değiliz sonuçta 🤣
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme