Şimdi Ara

BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
7
Favori
50.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya o toyota corollaya 2.0 215hplik dizel motoru koysun bmwnin şimdiki fiyatına satsın o tiple kılıkla almam.(İnşallah olmaz böle birşey koşa koşa alırım gibi o tipsiz corollayı )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Aynen öle. BUndan önceki 1 serisiyle şimdi 1 serisi arasındaki farklar bi görülse bi marka bu kadarmı büyük olabilir denilebilir. bir önceki 1 serisi bu sınıfta adı bile geçmezken şimdi bu segmentde en iyimi değilmi diye tartışıyoruz. Şu anki 3 serisi 2005 tabanlı bi kasa a4 e göre bencede geride. Hatta dizel motoru ve sürüş dinamikleri olmasa accordun bile gerisinde derim donanım olarak yani :). Yeni gelecek 3 kasa resimlerde tasarımı beğenilmesede güzel bi alet geleceği kesin. Yeni civic bile baksanıza showroomda göze hoş geldi . 2.0 lt 215 hp dizel motor , 2.0 245 hp lik benzinli motor ve 1.6 136-170hp lik motor hepsi birbirinden kusursuz. Rakamlar insanın gözlerini kamaştırıyor. En zayıfı 136 lık motor bile insanı mest etmeye yeter. Umarım 1.6 170hp lik motoru 3 serisine koyarlar hatta 136 lık bile olur. Zamanında 115hplik enkaz 1.6 motoru bile koydular bunlar neden olmasın. İşte ozaman piyasa yer yerinden oynayacak. Audiyi geçtim mersedesin bile işi artık zor..
    Motor konusunda bu devrime yapabilcek bmw'nin yaptıklarını yapabilcek başka bi marka daha var ama şuan uykuda uyandırmayalım değilmi. Honda'nında açıkladığı dizel motorun birde cift turbolu versiyonu olacak. Ben o motordada enterasan veriler bekliyorum.

    318i için pusudayım zaten

    Bİrde milletin şu 2.0d hayranlığını anlamıyorum.Bu vergi sisteminde senede 20000 den fazla km yapmayacaklar için 2.0 dizel alınması çok saçma.Aradaki 30000 TL yi çıkaramıyorsun.O yüzden 318i eğer fiyatlar çok uçuk olmassa çok satar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 5 Ocak 2012; 1:34:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.


    İlk alıntıladığım iletide yeni motorun benzinli olduğunu yazmıştınız. Onu anladım Hocam Sorduğum dizel motor 3 serisi için diyerek parantez içinde verdiğiniz dizel motordu.

    Yeni 1 serisi için fiyat öğreneyim dedim BMW Türkiye'nin sitesinde fiyat bilgisi kısmı açılmıyor. Sahibinden'de bir araç var ama 40.000 Avro civarı. Eğer gerçekten bu meblaya gelecek olursa insanlar biraz daha asılıp 3 serisine niyetlenebilirler, bu da aracı C segmentinde rekabetçi yapmaz. Yanlış mı düşünüyorum?

    Aslında yarın saklıyordum ama dayanamadım şimdi sorayım. Acaba aracın içi (daha önce 1 serisine hiç binmedim) bahsedildiği gibi bir VW Polo ayarında mı? Yani dar mı? Küçük bir aile İstanbul-Ankara gibi bir mesafede konfordan taviz vermeden taşınamaz mı? Test eden arkadaşlar acaba aracın arka koltuğunu oturdular mı? Diz mesafesi nedir?

    3 serisi bile aile için dar. Bana dar geldi. Aile için en iyisi f10




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.


    İlk alıntıladığım iletide yeni motorun benzinli olduğunu yazmıştınız. Onu anladım Hocam Sorduğum dizel motor 3 serisi için diyerek parantez içinde verdiğiniz dizel motordu.

    Yeni 1 serisi için fiyat öğreneyim dedim BMW Türkiye'nin sitesinde fiyat bilgisi kısmı açılmıyor. Sahibinden'de bir araç var ama 40.000 Avro civarı. Eğer gerçekten bu meblaya gelecek olursa insanlar biraz daha asılıp 3 serisine niyetlenebilirler, bu da aracı C segmentinde rekabetçi yapmaz. Yanlış mı düşünüyorum?

    Aslında yarın saklıyordum ama dayanamadım şimdi sorayım. Acaba aracın içi (daha önce 1 serisine hiç binmedim) bahsedildiği gibi bir VW Polo ayarında mı? Yani dar mı? Küçük bir aile İstanbul-Ankara gibi bir mesafede konfordan taviz vermeden taşınamaz mı? Test eden arkadaşlar acaba aracın arka koltuğunu oturdular mı? Diz mesafesi nedir?

    Arka diz mesafesi golf, astra , auris , hatta civic hb bile katılır bu işe bunlardan dar gibi geldi bana. Bugün tekrar binmedim araca showroomda da araç olmayınca tekrar bakma fırsatım olmadı. Bugün test eden janjan veya haluk abi bilgilendirirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Aynen öle. BUndan önceki 1 serisiyle şimdi 1 serisi arasındaki farklar bi görülse bi marka bu kadarmı büyük olabilir denilebilir. bir önceki 1 serisi bu sınıfta adı bile geçmezken şimdi bu segmentde en iyimi değilmi diye tartışıyoruz. Şu anki 3 serisi 2005 tabanlı bi kasa a4 e göre bencede geride. Hatta dizel motoru ve sürüş dinamikleri olmasa accordun bile gerisinde derim donanım olarak yani :). Yeni gelecek 3 kasa resimlerde tasarımı beğenilmesede güzel bi alet geleceği kesin. Yeni civic bile baksanıza showroomda göze hoş geldi . 2.0 lt 215 hp dizel motor , 2.0 245 hp lik benzinli motor ve 1.6 136-170hp lik motor hepsi birbirinden kusursuz. Rakamlar insanın gözlerini kamaştırıyor. En zayıfı 136 lık motor bile insanı mest etmeye yeter. Umarım 1.6 170hp lik motoru 3 serisine koyarlar hatta 136 lık bile olur. Zamanında 115hplik enkaz 1.6 motoru bile koydular bunlar neden olmasın. İşte ozaman piyasa yer yerinden oynayacak. Audiyi geçtim mersedesin bile işi artık zor..
    Motor konusunda bu devrime yapabilcek bmw'nin yaptıklarını yapabilcek başka bi marka daha var ama şuan uykuda uyandırmayalım değilmi. Honda'nında açıkladığı dizel motorun birde cift turbolu versiyonu olacak. Ben o motordada enterasan veriler bekliyorum.

    318i için pusudayım zaten

    Bİrde milletin şu 2.0d hayranlığını anlamıyorum.Bu vergi sisteminde senede 20000 den fazla km yapmayacaklar için 2.0 dizel alınması çok saçma.Aradaki 60000 TL yi çıkaramıyorsun.O yüzden 318i eğer fiyatlar çok uçuk olmassa çok satar

    318i 50 bin euro civarında satılcak

    320d 60-65 bin euro

    arada 60 bin lira fark olmayacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.


    İlk alıntıladığım iletide yeni motorun benzinli olduğunu yazmıştınız. Onu anladım Hocam Sorduğum dizel motor 3 serisi için diyerek parantez içinde verdiğiniz dizel motordu.

    Yeni 1 serisi için fiyat öğreneyim dedim BMW Türkiye'nin sitesinde fiyat bilgisi kısmı açılmıyor. Sahibinden'de bir araç var ama 40.000 Avro civarı. Eğer gerçekten bu meblaya gelecek olursa insanlar biraz daha asılıp 3 serisine niyetlenebilirler, bu da aracı C segmentinde rekabetçi yapmaz. Yanlış mı düşünüyorum?

    Aslında yarın saklıyordum ama dayanamadım şimdi sorayım. Acaba aracın içi (daha önce 1 serisine hiç binmedim) bahsedildiği gibi bir VW Polo ayarında mı? Yani dar mı? Küçük bir aile İstanbul-Ankara gibi bir mesafede konfordan taviz vermeden taşınamaz mı? Test eden arkadaşlar acaba aracın arka koltuğunu oturdular mı? Diz mesafesi nedir?

    3 serisi bile aile için dar. Bana dar geldi. Aile için en iyisi f10


    Hocam bizim aile 3 kişilik. Evli değilim henüz. Annem, Babam ve Ben :) Boyları da zaten Türk tipinde, 1.70 den kısalar. Biraz kilo var ama bilemiyorum. Bizimkiler Megane 2 de rahat ettiklerini söylemişlerdi. D sınıfı bir araç zaten hayli hayli rahat ettirirler ama yaş geçmeden bu tip bir araca binesim var.

    Ek: Anıl Hocam teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalavun -- 5 Ocak 2012; 1:27:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Valla bende anlamıyorum da bırak alsınlar 2. el piyasası oluyor ucuza kapatırız belki bizde. Bana 2.0 dizel araçlar komple mantıksız. Madem 2.0 araç alacaksın benzinli al aradaki fiyat farkını cebine benzin parası yap. Passat 2.0 tdi 115bin tl. 2.0 accord ki highline passatdan dolu 85 bin tl. İndirimle 83'e alırsın 2.0 benzinli atmosferik keyfi yaşarsın vergi zaten aynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.


    İlk alıntıladığım iletide yeni motorun benzinli olduğunu yazmıştınız. Onu anladım Hocam Sorduğum dizel motor 3 serisi için diyerek parantez içinde verdiğiniz dizel motordu.

    Yeni 1 serisi için fiyat öğreneyim dedim BMW Türkiye'nin sitesinde fiyat bilgisi kısmı açılmıyor. Sahibinden'de bir araç var ama 40.000 Avro civarı. Eğer gerçekten bu meblaya gelecek olursa insanlar biraz daha asılıp 3 serisine niyetlenebilirler, bu da aracı C segmentinde rekabetçi yapmaz. Yanlış mı düşünüyorum?

    Aslında yarın saklıyordum ama dayanamadım şimdi sorayım. Acaba aracın içi (daha önce 1 serisine hiç binmedim) bahsedildiği gibi bir VW Polo ayarında mı? Yani dar mı? Küçük bir aile İstanbul-Ankara gibi bir mesafede konfordan taviz vermeden taşınamaz mı? Test eden arkadaşlar acaba aracın arka koltuğunu oturdular mı? Diz mesafesi nedir?

    Hocam 3 serisindeki 2.0 dizel motor uzun süredir piyasada zaten.3 serisini sattıran motor.

    1 serisini inceledim fakat sürmedim.Araç arkadan itiş ve diklemesine yerleştirilmiş motor yüzünden rakiplerine göre dar.İç genişlik anlamında söylüyorum.Zaten en çok eleştiri alan noktası bu.

    Fakat bu biraz size bağlı.Çok kalabalık bir aileyseniz gelmez size.Fakat çıtır evli 1 çocuğa kadar gayet güzel idare eder

    Aracın ruhu sportiflik üzerine.Konforda var tabi ama önceliği sürüş zevkine vermişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.


    İlk alıntıladığım iletide yeni motorun benzinli olduğunu yazmıştınız. Onu anladım Hocam Sorduğum dizel motor 3 serisi için diyerek parantez içinde verdiğiniz dizel motordu.

    Yeni 1 serisi için fiyat öğreneyim dedim BMW Türkiye'nin sitesinde fiyat bilgisi kısmı açılmıyor. Sahibinden'de bir araç var ama 40.000 Avro civarı. Eğer gerçekten bu meblaya gelecek olursa insanlar biraz daha asılıp 3 serisine niyetlenebilirler, bu da aracı C segmentinde rekabetçi yapmaz. Yanlış mı düşünüyorum?

    Aslında yarın saklıyordum ama dayanamadım şimdi sorayım. Acaba aracın içi (daha önce 1 serisine hiç binmedim) bahsedildiği gibi bir VW Polo ayarında mı? Yani dar mı? Küçük bir aile İstanbul-Ankara gibi bir mesafede konfordan taviz vermeden taşınamaz mı? Test eden arkadaşlar acaba aracın arka koltuğunu oturdular mı? Diz mesafesi nedir?

    3 serisi bile aile için dar. Bana dar geldi. Aile için en iyisi f10


    Hocam bizim aile 3 kişilik. Evli değilim henüz. Annem, Babam ve Ben :) Boyları da zaten Türk tipinde, 1.70 den kısalar. Biraz kilo var ama bilemiyorum. Bizimkiler Megane 2 de rahat ettiklerini söylemişlerdi. D sınıfı bir araç zaten hayli hayli rahat ettirirler ama yaş geçmeden bu tip bir araca binesim var.

    1 serisi rahat gider o zaman :) Arkada 2 yaramaz çocuk diye hayal ettim ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Valla bende anlamıyorum da bırak alsınlar 2. el piyasası oluyor ucuza kapatırız belki bizde. Bana 2.0 dizel araçlar komple mantıksız. Madem 2.0 araç alacaksın benzinli al aradaki fiyat farkını cebine benzin parası yap. Passat 2.0 tdi 115bin tl. 2.0 accord ki highline passatdan dolu 85 bin tl. İndirimle 83'e alırsın 2.0 benzinli atmosferik keyfi yaşarsın vergi zaten aynı.

    Passatın şuan alınacak en iyi kombinasyonu 1.4 160 lık olanı.Aradaki parayıda yakıt parası yaparsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BMW 1 Serisini B sınıfı, 3 Serisini de C sınıfı hacminde yapmayı da bıraksa tamam olacak.

    aynen katılıyorum hocam araçlar konfor ve motor gücü bakımından ileri düzeydeler asıl ait oldukları sınıfın hakkını veriyorlar ama iç hacim konusunda özellikle gerçekten başarısız buluyorum bmw yi motoru güçlü bir araçta insan heybetli bir görünüm arıyor haliyle gerçi şimdi geldide aklıma ağırlığı düşündüklerinden yapmıyor olabilirler mi sonuçta 320d 520d den hızlıdır yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha



    Hocam 30000 olacaktı o sorry.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BMW 1 Serisini B sınıfı, 3 Serisini de C sınıfı hacminde yapmayı da bıraksa tamam olacak.

    aynen katılıyorum hocam araçlar konfor ve motor gücü bakımından ileri düzeydeler asıl ait oldukları sınıfın hakkını veriyorlar ama iç hacim konusunda özellikle gerçekten başarısız buluyorum bmw yi motoru güçlü bir araçta insan heybetli bir görünüm arıyor haliyle gerçi şimdi geldide aklıma ağırlığı düşündüklerinden yapmıyor olabilirler mi sonuçta 320d 520d den hızlıdır yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?

    3 serisini d segmenti yapan sizsiniz, d segmentinde filan değil

    Lüks C segmentinde

    Amerikada zaten compact luxury car diye geçiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 5 Ocak 2012; 1:35:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BMW 1 Serisini B sınıfı, 3 Serisini de C sınıfı hacminde yapmayı da bıraksa tamam olacak.

    aynen katılıyorum hocam araçlar konfor ve motor gücü bakımından ileri düzeydeler asıl ait oldukları sınıfın hakkını veriyorlar ama iç hacim konusunda özellikle gerçekten başarısız buluyorum bmw yi motoru güçlü bir araçta insan heybetli bir görünüm arıyor haliyle gerçi şimdi geldide aklıma ağırlığı düşündüklerinden yapmıyor olabilirler mi sonuçta 320d 520d den hızlıdır yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?

    3 serisini d segmenti yapan sizsiniz, d segmentinde filan değil

    Lüks C segmentinde



    Çüşşşş. C segmentimi ayıp ya . D segmenti bile değil d premium.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 5 Ocak 2012; 1:36:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bmw nin yeni nesl turbo benzinlileri şuan rakipsiz.Helal olsun

    dizelleride rakipsiz

    ee ne kaldı geriye

    Hibrit kaldı, onu da Toyota'dan alacaklar,yine rakipsiz olurlar.. (link)


    Aboww, toyotada C ve B segmentinde rakipsiz olur

    Corolla 1.6 turbo dizel 140-150hp :) Mümkün.

    2013 yeni kasa Auris (ismi de değişecek) 1 hybrid 1 turbo-benzin 1 adet de BMW'nin küçük hacimli dizel motoru ile gelecek diye bilgim var.

    Kaynak nedir acaba yabancı falan link varsa paylaşır mısınız?
    Sizel ver hibrit al olayında 2.0 dizeller konusunda anlaşıldığı yazıyor haberlerde falan.

    Tip olarak bişe vaad etmiyor zaten benim Auris.
    Seneye BMW'nin(PSA) dizelleri gelecekse isuzununun 1.4'üne kimse bakmaz.
    Eğer kaynak sağlamsa, satayım ben aurisi bu sene.
    Hele bi de isim değişecekse ohooooooo, yarın keyfe keder bir ilan açam bari ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BMW 1 Serisini B sınıfı, 3 Serisini de C sınıfı hacminde yapmayı da bıraksa tamam olacak.

    aynen katılıyorum hocam araçlar konfor ve motor gücü bakımından ileri düzeydeler asıl ait oldukları sınıfın hakkını veriyorlar ama iç hacim konusunda özellikle gerçekten başarısız buluyorum bmw yi motoru güçlü bir araçta insan heybetli bir görünüm arıyor haliyle gerçi şimdi geldide aklıma ağırlığı düşündüklerinden yapmıyor olabilirler mi sonuçta 320d 520d den hızlıdır yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?

    3 serisini d segmenti yapan sizsiniz, d segmentinde filan değil

    Lüks C segmentinde



    Çüşşşş. C segmentimi ayıp ya . D segmenti bile değil d premium.

    Compact executive car olarak geçiyor, sadece fiyatı D segmenti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    Kaynak nedir acaba yabancı falan link varsa paylaşır mısınız?
    Sizel ver hibrit al olayında 2.0 dizeller konusunda anlaşıldığı yazıyor haberlerde falan.

    Tip olarak bişe vaad etmiyor zaten benim Auris.
    Seneye BMW'nin(PSA) dizelleri gelecekse isuzununun 1.4'üne kimse bakmaz.
    Eğer kaynak sağlamsa, satayım ben aurisi bu sene.
    Hele bi de isim değişecekse ohooooooo, yarın keyfe keder bir ilan açam bari ...

    Toyota has already confirmed that this model will benefit from BMW-sourced 1.6 liter and 2.0 liter diesel engines that will compliment the gasoline options. It has also been rumoured the Auris could be renamed when it hits the market at the end of the year.

    Read more:http://www.worldcarfans.com/112010439419/2013-toyota-auris-caught-up-close#ixzz1iXHgOfa7

     BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BMW 1 Serisini B sınıfı, 3 Serisini de C sınıfı hacminde yapmayı da bıraksa tamam olacak.

    aynen katılıyorum hocam araçlar konfor ve motor gücü bakımından ileri düzeydeler asıl ait oldukları sınıfın hakkını veriyorlar ama iç hacim konusunda özellikle gerçekten başarısız buluyorum bmw yi motoru güçlü bir araçta insan heybetli bir görünüm arıyor haliyle gerçi şimdi geldide aklıma ağırlığı düşündüklerinden yapmıyor olabilirler mi sonuçta 320d 520d den hızlıdır yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?

    3 serisini d segmenti yapan sizsiniz, d segmentinde filan değil

    Lüks C segmentinde



    Çüşşşş. C segmentimi ayıp ya . D segmenti bile değil d premium.

    hocam yapmayın sınıf konfora ve kaliteye göre değil midir? 320d bırakın c leri çoğu d sınıfı araçtan bile daha konforlu bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha
    Compact executive car olarak geçiyor, sadece fiyatı D segmenti





    Compact Executive bildiğim kadarı ile D sınıfı.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Compact_executive_cars

    Buyrun. BMW 3 serisi tartışmaya konusu olabilir (ebat itibarı ile) ama S60 için de C denemez herhalde. Sizin bahsettiğiniz C sınıfı Compact Cars diye geçer. bunlara Golf, Jetta vs gibi araçlar dahildir.

    İyi Geceler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mad_Prince

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    BMW 1 Serisini B sınıfı, 3 Serisini de C sınıfı hacminde yapmayı da bıraksa tamam olacak.

    aynen katılıyorum hocam araçlar konfor ve motor gücü bakımından ileri düzeydeler asıl ait oldukları sınıfın hakkını veriyorlar ama iç hacim konusunda özellikle gerçekten başarısız buluyorum bmw yi motoru güçlü bir araçta insan heybetli bir görünüm arıyor haliyle gerçi şimdi geldide aklıma ağırlığı düşündüklerinden yapmıyor olabilirler mi sonuçta 320d 520d den hızlıdır yoksa ben mi yanlış düşünüyorum?

    3 serisini d segmenti yapan sizsiniz, d segmentinde filan değil

    Lüks C segmentinde



    Çüşşşş. C segmentimi ayıp ya . D segmenti bile değil d premium.

    hocam yapmayın sınıf konfora ve kaliteye göre değil midir? 320d bırakın c leri çoğu d sınıfı araçtan bile daha konforlu bir araçtır.



    Bak ben 320 sahibiyim

    Konfor filan 0 320d de :)))

    Sürüş zevki inanılmaz ama :)

    Zaten ben konfor sevmiyorum nefret ederim :) İlk babamın aracı infiniti I30 da attım acemiliği ben, oda D sınıfı bir araç, ondaki konforun 10 da 1 i yok 3 serisinde Olmasında zaten :)




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.