Şimdi Ara

BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :) (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
7
Favori
50.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses1

    Aman bmw den asagiya binmeyin beyler incileriniz dokulmesin.. Yaw millet ac perisan bunlar bmw derdinde helal olsun turk gencligi size..

    Başlık, resimler, yorumlar, konu içeriği, dönen muhabbet ve sonunda bu mesaj.

    Yemin ediyorum SS alıp gönderin şu konuyu; Hacettepe'de Psikyatri servisinde 3 ay ders diye okuturlar. Test sürüşü başlığında ne alaka bu mesaj. Devrelerim yandı gece gece. Çıldırmış millet ya.


    Sıkma canını gül geç fazlada emek harcama değmez.
  • Haluk abi yap şu incelemeyi artık yoksa konu kilitlenecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses1

    Aman bmw den asagiya binmeyin beyler incileriniz dokulmesin.. Yaw millet ac perisan bunlar bmw derdinde helal olsun turk gencligi size..

    Ne alakası var birader.Sat o zaman xbox unu git 5-10 aç doyur.Kendini açlara ver...

    10 dk dır gülüyorum. süpersin exsilver
  • evet, izlenimleri yazma vakti geldi, bu arada VW KULLANICISI olduğumu hatırlatmak isterim, dolayısıyla bu yazıları yazarken üzerimde büyük baskı var

    Aracın dış tasarımı, gerçekten resimlerdekinden daha iyi gözüküyor, benim en çok beğendiğim Urban Line pakedi oldu, Haluk Abi'nin koyduğu resimlerdeki beyaz araç o. Bizim test ettiğimiz ise 136 beygir-8 ileri otomatik-Advantage Paket, araçta birkaç opsiyonda vardı liste fiyatı 29.000 EU dediler. Kaput çizgisi muazzam, arka farlar da güzel, biraz bakınca alışıyor insan fakat gerçekten Polo'ya aşırı benziyor Ama bu rahatsız edici bir ayrıntı mı? Tabiki değil...

    Iç mekan, eskisine göre çağ atlamış, malzeme kalitesi ve işçilik kalitesi sonunda bmw'ye yakışan düzeye gelmiş, kadranlar çok sade fakat okunaklı, ortadaki bilgi ekranı ise 10 üzerinden 12. Şu an segmentinde rakipsiz, navigasyon içermese bile çok faydalı bir sürü seçenek var, adamlar kullanma klavuzunu bile oraya yüklemişler.

    Genişlik: Araç hala dar, Haluk abi önde kullanırken ben arkada sıkıştım, bu araçta 4 yetişkin erkek kişi zar zor yolcu eder, fakat kimin umurunda? Arka koltuğa havalandırma verilmesi güzel bir ayrıntı olmuş. Bizim kullandığımız versiyon çok dolu olmadığı için kumaş kalitesi idare ederdi. Ben öne geçince ise, bir kez daha BMW'nin sürüş pozisyonunun rakipsiz oldugunu anladım, koltuklar tam kavramasa bile adeta minyatür bir Porsche pozisyonu elde ediliyor, direksiyon üzerindeki tuşlar rahat kullanıyor, simidin ağırlığı ve tepkileri MÜKEMMEL ÖTESİ. Daha iyisine rastlamadım, fakat özellikle fransız kullanıcılarına ağır gelebilir ama arkadaşlar: OLMASI GEREKEN BU.

    Yola çıktık, ilk farkettiğim olumsuz özellik, yalıtım çok başarılı değil, fakat buna şaşırmadım hatta sevindim çünkü içeri motorun sesi çok güzel geliyor rahatsız edici değil ama Haluk Abi'nin yerli Megane'ı bu konuda daha başarılı.

    Hızlanmalar, vites geçişleri muazzam, hayatımda kullandığım en iyi tam otomatik şanzıman, kararsızlık kesinlikle yaşanmıyor, şanzıman ne istediğinizi çok iyi biliyor, manuel modda da sürdüm yine başarılı buldum. Bu arada, araç ürettiği 136 beygirin adeta yüzde 200'ünü aktarıyor yola, aracın verdiği his 180hp'lik otomatik astradan kat be kat daha başarılı, gerçekten 118i'ye gerek yok, 116i nın performansı müthiş. Havaalanı yolunda, ne ara 175km/s'ye çıktım ben de anlamadım bu arada araç 170 ile giderken 3000 devir çeviriyor . Birkaç ani sollama girişimim oldu, araç çizgisini bozmuyor, dipgaz yaptığınızda arkayı hafif savurması ise tipik BMW özelliği.

    konforu, eski kasaya göre daha iyi geldi bana, bu konuda ilerleme var sanırım. Tabi üzerindeki jantların 16 inç olmasının da etkisi olabilir, iç mekanda bu arada silecek kolunu beğenmedim ben, dokunmatik olması uyuz etti beni, alışmak zor değil ama başlarda çok kafa karıştırıyor ve ciddi dikkat dağıtıyor. müzik sisteminin kalitesi yeterli, standart donanım 6 hoparlörmüş, opsiyon almaya gerek yok(bence), otomatik klimanın performansını da sevdim, aracın içini hafifçe serinletirken neredeyse hiç ses yapmıyordu, kullanımı da aşırı basit.

    Bu arada, performansı hayran hayran anlattım, bu esnada araçta 3 kişi olduğumuzu da hatırlatayım ;) Bizim araçta kol dayama yoktu bu arada ama, orta konsol yüksek olduğu için gerek de yoktu Bunun dışında eşya koymak için pek çok göz var, ön tarafın genişliği ise dediğim gibi başarılı, eski kasaya göre daha ferah. Ama hala dar.

    Özetle: Bu araba C-segmentinde an itibariyle rakipsiz. Yeni A3 ve Mercedes A'yı beklemek lazım ama şu an BMW liderliğe oturmuş.

    Forumda çok tartışılan, Golf-116 muabbetine ise şöyle gireceğim, fiyatları zaten çok uçuk, rakip bile değiller, mesela ben şu an Golf alabilirim fakat maddi durumum 80 milyarlık 1 almaya yetmez... Fakat yine de bu karşılaştırmada saçmalayanlar çok olduğu için, gözlemlerimi yazayım:

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 5 Ocak 2012; 3:03:30 >




  • Soluksuz okudum JanJan hocam, eline sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses1

    Aman bmw den asagiya binmeyin beyler incileriniz dokulmesin.. Yaw millet ac perisan bunlar bmw derdinde helal olsun turk gencligi size..

    Hayatta hedeflerin olsun hep ileriyi düşün.Böyle fakir edebiyatıyla biryere varamazsın ganzıl,yoksa birgün yok yok diye yokolursun.
    Bırak şimdi sosyal mesaj vermeyi.

    janjan kardeşim çok güzel inceleme yapmışsın bize vw yi sevdiren objektif bir arkadaşsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Test sürüşünden sonra başka bir 1 serisi gördüm kenarda muhtemelen yeni sahibini bekleyen.

    Şu araç:


     BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :)


     BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :)


    Beyaz renk daha güzel gitmiş geldi bana.

    Beyaz ızgaralar arabayı boğmuş bence.

    Keşke siyah ya da krom olsaymış.

    +1

    Ben geçen gün Kabataş'ın oralarda metalik grisini gördüm aracın. Gördüğüm en güzel 1 serisiydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Tek rakibi giuletta. baska yok.

    giu rwd olsaydi mukemmel otesi bir karsilasma olurdu.


    Nerede senin ütopik polyana dünyanda mı?

    Heryerinden ses gelen , o iğrenç iç tasarımı ve komik ön yüzü ile, vasat malzeme kalitesi ile mi olacak ?
  • Konu ilerlemiş. :)
  • 80 milyar bu arabaya vereceğime passat alır geniş konforlu bir aracım olur.içi daracık arabaya sırf bmw diye o kadar para verilmez.bana göre 1 serisi bmw değil bmwcik.bmw bana göre 5 serisidir o da çok pahalı namussuz bu segmentte fiyat/performans aracı golftür.
  • Konu yine amacından biraz uzaklaşmış

    Yine yer yer kan cikmis
  • konu dönmüş yi,ne passata golfe miğde bulandırıyosunuz artık yeter
  • Bu arada dünden beri bmw fiyat listesine bakmaya çalşıyorum. Ama hala çok kolay güncellenebilen fiyatları güncelleyememişler.

    quote:

    Fiyat listemiz güncellenmektedir.




    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html
  • 1.16 ve 1.18 kullanılan motorlar zaten mını cooper s de kullanılan motor ıle aynı chıp yatırarak 180hp lere cıkmak gayet kolay ancak yınde 1.18 alınır cunku dıslı oranları vs ıvır zıvır 1.16i den farklı
  • Ellerinize sağlık arkadaşlar yakında bir dergiden teklif alırsanız şaşırmayacağım

    Hitap ettiği kitle göz önüne alınırsa çok güzel bir zevk makinesi ancak orta gelirli ve altı için pek tercih edilecek bir araç değil. Benim bir arkadaşım yıllık 5.000 TL'ye kiralıyor. 5 yılda bir aracı sıfırıyla değiştiriyorlar. Birkaç sene sonra bununda tadına bakarım artık
  • Borusan avcılarda geçen hafta ben de test ettim aracı.

    premium 1.16 için 30 bin euro fiyat verdiler.

    Arabanın iç mekanı gayet hoş, özellikle dashbord yeni çıkacak 3 serisi ile aynı.

    maalesef dış tasarım halen vasat, istanbulda her gün 4-5 adet görüyorum..

    iç mekan da ise koltuk kumaşının kalitesi, 40 bin Tl lik bir arabadan farkı yok bence...

    motor , hızlanma harika..
    yalnız istanbul avrupa şehir içi 10 L/100 km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 5 Ocak 2012; 11:01:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Test sürüşünden sonra başka bir 1 serisi gördüm kenarda muhtemelen yeni sahibini bekleyen.

    Şu araç:


     BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :)


     BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :)


    Beyaz renk daha güzel gitmiş geldi bana.

    Beyaz ızgaralar arabayı boğmuş bence.

    Keşke siyah ya da krom olsaymış.

    Kesinlikle katıldığım bir tespit.


    Ben de birşeylerde bir sıkıntı var diyordum.


    Teşekkürler arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Golf 1.4 160'da var zaten.

    Golf testlerde her türlü C segmenti rakipleri yenen bir araç.

    Sener gözünü seveyim konuları kirletme. Bak geldin şu konuyada golfu kattın polemik çıkartmaya çalışıyorsun. Sen git lütfen kendi gereksiz konularınla debelen. Ayrıca lütfen boş konuşmadan önce bi rakiplerini incele artılarını eksilerini gör ona göre rakiplerini yenen bi araç dersin. Rica ediyorum senden rezil etme konuyu.

    @ex_silver dostum mecbur 180 lik gelmesi lazım çok lazım bi kombinasyon gerekiyor. Karşısında çok zorlu bi rakip var.

    Hocam ağzına, klavyene, ellerine sağlık.

    Arkadaşın yardakçısı da geldi.

    Araçla ilgili bir yorum yapılır, araca değilde yorum yapana saldırmalar.

    Kurtulun artık şu garip komplekslerden.

    Ne yaptım size anlamıyorum.

    Forumda yorum yazmak sanki bir suç. Kimseye hakaret etmem, sadece meta olan araçlarla ilgili olumlu ve olumsuz eleştiri ve fikir beyan ederim o kadar.

    Ama forumun bazı kişileri hemen saldırır.

    Biraz hoşgörü ve anlayış lütfen. Bu kadar da hazımsız olmayın. Sizin şahsınıza birşey yazarsam, cevap verin.

    O rakipsiz, bu rakipsiz diye bir kavram yok günümüzde.

    Koskoca Mercedes CEO'su bile Audi'yi geçelim diye açıklamalar yapıyorsa demek ki birşeyler var.

    Yahu bu nasıl bir forum,
    nasıl bir avukatlık, nasıl ayıp,
    yahu yeter ,
    insanlar daha kibarca ne yazsın,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?



    8 ileri altın oranlara sahip vites kutusu, o sürüş pozisyonu, motor performansına kesinlikle değer.
    (Ben de atladım ama kusura bakmayın)




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.