< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bmw 1.20i Kayış Koptu (YARDIM LÜTFEN) (4. sayfa)
-
-
Rica ederim. Bütçenize uygun olarak düşük kilometreli 2.0 dizel herhangi bir BMW (525d xdrive hariç) daha az sorun çıkarır lakin her zaman söylenen bir laf vardır bilirsiniz ilk sahibi BMW’ye biner sonraki sahiplerine BMW biner derler ki bu bence çok doğru.
BMW yerine aynı gruptan Jaguar XE önerebilirim en azından daha az problem çıkaran bir araç XE’ler, biz 2 adet XE aldık ikisinden de memnun kalmıştık hatta kuzenim kendi aracını eşine verdi eğer Kayserideyseniz gelip deneyebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam vallahi garip oldu ama babamda 5.25 xd var :)
Şükür turbo arızası haric bir sıkıntı olmadı ama sizin bu modelle ilgili acı tecrübeniz mi var?
Kendim için F10 düşünüyorum bmw hastalığına yakalandık bir kere bmw ile devam ederim diye düşünüyorum. Sizin tavsiyeniz var ise model olarak sarı siteden incelerim.
Denizliye gelirseniz sizi ağırlamaktan çok memnun olurum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten turbo ve xdrive yavru şanzıman arızasından dolayı araçtan soğudum.quote:
Orijinalden alıntı: -Realist-
Hocam vallahi garip oldu ama babamda 5.25 xd var :)
Şükür turbo arızası haric bir sıkıntı olmadı ama sizin bu modelle ilgili acı tecrübeniz mi var?
Kendim için F10 düşünüyorum bmw hastalığına yakalandık bir kere bmw ile devam ederim diye düşünüyorum. Sizin tavsiyeniz var ise model olarak sarı siteden incelerim.
Denizliye gelirseniz sizi ağırlamaktan çok memnun olurum.
Benim aracım 2013 modeldi, sıfır kilometre aldım 8 binde yavru şanzıman sorun cikardi garantiden yaptılar, 15 binde bir daha sorun çıkardı yetkili servis yine tamir yoluna gitti, 42 bin kilometrede yine aynı arızayı yapınca bu sefer Borusan yavru şanzımanı tamamen değisti, daha sonra takılan bu şanzıman 40.000 km sorunsuz yol yaptı ve 85.000 kilometre civarında yine yavru şanzıman dağıldı bu sefer cebimden yaptırıp aracı sattım internete de bakarsanız bu sorunu yaşayan çok kişi var.
Turbo arızasını da toplamda 85-90.000 kilometrede 2 defa yaşadım ama turbo konusu benim sürüş tarzımla alakalı zira uzun yolda sürekli yüksek devir gittiğim için zorlanmış oluyor.
BMW şimdiye kadar bize en çok masraf açan marka oldu, ama şu an halihazırda 1 adet 25d xDrive X5, 1 adet G30 520d xDrive var garajda yine tamamen kopabilmiş değilim lanet markadan maalesef sizde bu hastalığa kapılmışsınız.
F10 520i düşünüyorsanız, aracın yakıt tüketimi 11-12 litre altına düşmez, performans fakiri bir araba özellikle 120i’deki atiklik ve performansı ararsınız, onun dışında 520d güzeldir tavsiye ederim fakat kilometre düşük olması kaydıyla.
Bu arada nazik davetiniz icin teşekkür ederim yol hic o taraflara dusmuyor ama siz Kayseriye gelirseniz bende sizi misafir etmek isterim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Çok teşekkür ederim hocam, çok naziksiniz :)
Bu arada Walburg diskleri tavsiyeniz üzerine değiştiriyorum. Ustaya rica ettim hepsini sökecek.
Disk olarak tavsiyenizi dinleyerek zimmermann istedim. Sadece ön diskte olduğunu, arkada başka marka verebileceklerini söylediler. Sizce ön zimmermann arka ate problem olur mu?
Bildiğim kadarıyla disklerin ayni marka olması gerekmiyor, siz ne dersiniz?
Textar piyasada bulamıyorum, ferodo ise çok fazla yamulma sebebiyle tornaya giriyormuş o yüzden tavsiye etmediler. Aldığım teklifi sizle de paylaşmak isterim :)
Balata için de ate tercih edeyim mi (biraz fiyatlar yüksek) başka marka mı tavsiye edersiniz?
Balata disk kadar frenlemede önem arz ediyor değil mi? 2300 tl vermek makul mu sizce?
Teşekkür ederim.
Ön disk takım
Zimmermann delikli spor 2750
Ate 2200
Bosch normal disk 1500
Arka disk takım
ATE 1850 lira alman malı orjinaldede ate çıkıyor
Bosch 1100
Ön balata
Ate 1300
Hella 750
Icer 730
AP 500
Arka balata
Ate 1000
Hella 650
Icer 630
AP 300
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Realist- -- 23 Eylül 2022; 22:50:30 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Performanslı kullanımda ilk frenlemelerde önem arz eden balatadır, ısınma arttıkça daha sonraki frenlemelerde diskin kabiliyetleri öne çıkmaya başlar.quote:
Orijinalden alıntı: -Realist-
Çok teşekkür ederim hocam, çok naziksiniz :)
Bu arada Walburg diskleri tavsiyeniz üzerine değiştiriyorum. Ustaya rica ettim hepsini sökecek.
Disk olarak tavsiyenizi dinleyerek zimmermann istedim. Sadece ön diskte olduğunu, arkada başka marka verebileceklerini söylediler. Sizce ön zimmermann arka ate problem olur mu?
Bildiğim kadarıyla disklerin ayni marka olması gerekmiyor, siz ne dersiniz?
Textar piyasada bulamıyorum, ferodo ise çok fazla yamulma sebebiyle tornaya giriyormuş o yüzden tavsiye etmediler. Aldığım teklifi sizle de paylaşmak isterim :)
Balata için de ate tercih edeyim mi (biraz fiyatlar yüksek) başka marka mı tavsiye edersiniz?
Balata disk kadar frenlemede önem arz ediyor değil mi? 2300 tl vermek makul mu sizce?
Teşekkür ederim.
Ön disk takım
Zimmermann delikli spor 2750
Ate 2200
Bosch normal disk 1500
Arka disk takım
ATE 1850 lira alman malı orjinaldede ate çıkıyor
Bosch 1100
Ön balata
Ate 1300
Hella 750
Icer 730
AP 500
Arka balata
Ate 1000
Hella 650
Icer 630
AP 300
Bu noktada eğer ATE bulabiliyorsanız hiç kaçırmayın benim için fren balatası konusunda 1. Sırada EBC Green serileri, 2. Sırada ATE var hatta ATE çoğu Brembo’dan daha üstün performans sunar, handikap noktası su sıralar ATE pek bulunmuyor bir de fiyatı pahalı. Durumu bilmediğim için hiç yazmaya bile gerek duymamıştım öneri yaparken
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Niye BMW ? İlla premium istiyorsan al bir Mercedes en azından bu veya benzer sorunları çok daha az yaşa kardeşim
Türkiye'de BMW neden böyle bir algıya sahip bilmiyorum ama yurt dışında inan böyle değil.
Bir postta babamla okudum dediğine göre tahminimce üniversite öğrencisi olduğunu düşünüyorum.Beklentini,isteğini de anlayıp hak veriyorum ama örnek bir w204 c coupe alsan yanına takılacak kızın kalitesi bile artacaktır buna emin ol
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam balata olarak cadde kullanımına uygun performans balataları var, EBC Yellow Stuff bu konuda çok iyidir, öneririm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bmw ye alıştık ya bir kere psikolojik olarak yine bmw odaklı oluyorsun :) Yeni marka ve modellere de açık olmak lazım tabiki o yüzden merco da hep aklımda.
Ben de sizin gibi 2013 üyesiyim, yaş 30'u geçti :)
Eşim de kızlarla ilgili mesajınızı görmesin paralar beni sen kimlerden fikir alıyorsun diye :))
1 milyon tl bütçe ile önereceğiniz modeller varsa mutlulukla araştırırım. Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam patladık desene
Ben Türkiye'de yaşamıyorum piyasaya çok hakim değilim ama bir göz attım.
C segment bana yeter kaliteli olsun piyasası mühim değil binmeye alıyorum diyorsanız Lexus ct200h.
D segment için premium tarafında w204 fl öneririm ihtiyaca göre coupe sedan yönelinebilir.Bulursanız 220cdi tavsiyemdir.Yeni olsun premium olması mühim değil diyorsanız 508 Gt bence güzel bir seçim olabilir.
E segment için w212 bakabilirsiniz.
Premium B crossover için Ds3 crossback tavsiyemdir.Hem farklı hissettirir hemde fiyat/model oranına göre daha iyi bir model yok.
Beklentileri biraz daha açarsanız daha iyi tavsiyelerde bulunabilirim ihtiyaca göre
Ayrıca gerçek M olmadığı sürece ben BMW ye sıcak bakmıyorum onuda belirteyim.Malzeme kalitesi kendi rakiplerinin altında,çok daha narin ve problemli,kullanıcı kitlesi ile alakalı çok kötü algılar var vb. Keyifli ama TR'deki vergilerle 1.5-1.6(Daha doğrusu beslemeler artıyor artik 200hp diyelim,)motor araba alıp keyif aramakta pek mantıklı gelmiyor.Burda premium tarafındaki beklenti konfor,malzeme kalitesi,sorunsuzluk,prestij olmalı diye düşünüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X