Şimdi Ara

BMW 2 Serisi Yeni Active Tourer (U06) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
94
Favori
72.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt

    Bu özellik fabrika çıkışlı kapalı geliyor. VIN kodu üzerinden internetten donanım kontrolü yaparsanız, "tabela okuma özelliği iptali seçeneğini" de donanımlar arasında göreceksiniz. Anladığım kadarıyla Prof. Sürüş Asistanı tabelaları okuyup hızı otomatik olarak hız sınırına uyarladığı için bu donanımı kapatarak getiriyorlar Türkiye'ye. Aksi durumda bizim saçma sapan hız tabelaları ile otonom sürüş mümkün değil.

    Benim tercihim de bu özelliğin tamamen kapatılması değil, sürüş asistanından ayrılıp, sadece ekrana bilgi olarak yansıtılması olurdu. Ama maalesef tamamen iptal ederek getirmişler.

    Öte yandan DUR ve Yol Ver tabelalarını okuyabiliyor ve uyarı veriyor. Yine kırmızı ışığa hızlı yaklaştığınızda durmayacağınızı düşünerek ekranda kırmızı ışık uyarısı da çıkarabiliyor.

  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Güzel bir açıklama
    Adaptif olmayanlarda hız ekrana yansıyor çünkü
    Teşekkür ediyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yeni yazılım gelmiş 11/2024.30. kısayol menüsünden start stop kapatilabiliyor. Onun dışında çok kayda değer bir değişiklik göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sqOn S kullanıcısına yanıt

    Forumlarda şöyle bir bilgi var bu güncelleme ile ilgili. Fren sistemi ilgili aracın ikaz hassasiyeti konusunda da bir güncelleme yapılmış sanırım.



    Summary:

    - BMW Digital Key even easier and more flexible to share

    - Improved comfort access

    - Upgrade diagnostic brake system


    https://u11.bimmerpost.com/forums//showthread.php?t=2151365

  • Merhaba, sarı sitede 2.30 plug in olanları var galerilerde satılmış . Kullanan var mı acaba? Fiyatları 2.5 milyon , sıfır. Ne düşünürsünüz bu araç hakkinda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. 2022 model U06 220i Active Tourer aracımız var. Alarm sistemi ile yaklaşık 6 aydır sorun yaşıyoruz. Durduk yere alarm sistemi tetikleniyor. Aracın içinde birisi yok; aracın USB çıkışlarına hiçbir cihaz bağlı değil; araç kapalı otoparkta ve düz bir zeminde park halindeyken bile alarm sistemi yanlış bir şekilde tetikleniyor. Yetkili servise bu sebeple ikinci defa götürdüm; alarm sisteminin bir parçası değişecek; sipariş verildi.

    Benzer sorunu yaşayan forumdaş oldu mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Hocam selam
    G30 formundan sonra sizi burada da görmek güzel
    Sanıyorum araç zevklerimiz benzer
    O forum başlığı gibi değil burası , tabi araçta daha az ama el verirsek buralarda yeşillenir diye düşünüyorum
    Daha sık katılımınızı bekleriz, çok güzel katkılarınız var G30 konusunda..

    Arızanızla ilgili maalesef bilgim yok ama siz mutlaka çözer bizi aydınlatırsınız…
    Selamlar…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • umacar U kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Evet 5 veya 7 siparişi verenlere öncelik tatnındı
    2.1 milyondan satıldı hepsi, işte galerici milleti topladı tabi…

    Araç 326 beygir xdrive efsane bir şey..
    Tam dolu değil, harman , head up , sürüş asistanı pro vs filan yok ama bu fiyata 326 beygir inanılmaz…

    Yılbaşından sonra gelecekmiş bu arada yüne takip ederseniz yakalarsınız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar, saygılar. Nazik mesajınızı keyifle okudum; teşekkür ederim. Bu alarm sistemi arızası herhalde bizim U06 araç özelinde bir durum; şans işte; bir modül arızalı olabiliyor; bize denk geldi diye tahmin ediyorum. Yetkili servis aracı cihaza bağladı; sıklıkla araç içi hareket sensörü tetiklenmiş; bu ürün stokta yok; yurtdışından sipariş edildi. Ürün geldiğinde umuyorum ki bu alarm arızası çözülecek. G30 2017 520i ile yola devam ediyorum; 152.000km yaptım. Aslında farkındayım; değer kaybı bu kilometrelerde çok daha fazla; aracın ikinci el değeri yokuş aşağı gidiyor. Fakat şu an araç değiştirme olayı benim için müsait değil. Tecrübe ettim ki 150 bin sonrası motorun soğutma sisteminde arızalar meydana geliyor. Tahmin ediyorum ki bu durum 1600cc 170hp motor kullanan bütün modeller için geçerli; benim 520i aracın motor kodu B48 hatırladığım kadarı ile. U06 ve G20 kasalar da ya bu motoru kullanıyor; ya da muadilini kullanıyor. Turbo motor; hacme göre yüksek performans/beygir gücü; yüksek sıcaklık, yüksek basınç, nispeten dayanıklılığı az olan plastik borular, hazneler ve diğer soğutma sistemi parçaları. U06 aracın garantisini 5 seneye uzattık; 2027 senesine kadar kullanırız ama garanti bitmeden satarız. G30 aracımda bizzat edindiğim tecrübeler ışığında garanti bittikten sonra turbo motorun sıkıntıları başlıyor. Radyatör de dahil olmak üzere hatırı sayılır miktarda soğutma sistemi parçası değişti; bayağı masraf oldu. :(

    Herkese keyifli ve sorunsuz sürüşler dilerim.

    Edit1: ilk soğutma sistemi problemi 130.000 km’de meydana geldi. 130k ve sonrası kritik motor için.

    Edit2: U06 motoru 1500cc, G30’daki B48 kodlu motordan farklı bir motora sahip; fakat aynı durum geçerli; turbo motor ve plastik parçalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sk67a -- 17 Aralık 2024; 17:2:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • sk67a S kullanıcısına yanıt

    Alarm sisteminin arızası ilginç bir durummuş. Bizim araçta hiç karşılaşmadık böyle bir şey ile. Alarmla ilgili benim sevmediğim bir özellik vardı: çocuklar araçta iken anahtar cebimdeyken inip uzaklaşınca alarm içeride hareket algılayıp devreye giriyordu. Sene başındaydı sanırım, yeni gelen güncelleme ile iDrive ekranında "alarmı bir kereye mahsus devre dışı bırak" seçeneği çıkmasıyla o sorunu halletmiş olduk. Umuyorum sizin sorun sensör değişimi ile düzelir. Bazen arızayı bulmaları zaman alabiliyor. Yine de çözülmeyecek gibi durmuyor.


    Öte yandan ülkemizin vergi sistemi nedeniyle küçük motorlu aşırı beslemeli araçlara binmek zorunda kalıyoruz ve maalesef bahsettiğiniz ileri kilometre sorunları sanıyorum bir çok markada doğası gereği kaçınılmaz oluyor. Yine de bu kadar karmaşık sistemler ve adeta yürüyen bilgisayara dönmüş güncel araçlar gayet sorunsuz çalışıyor aslında.

    Bizde aracı alırken 5 yıllık garanti ile satın almıştık. Umuyorum ihtiyaç olduğunda "ama o arıza bu kapsama girmiyor" gibi şeylerle karşılaşmayız.





  • guvenxoca kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam , yılbaşından sonra ÖTV de değişiklik olacağını düşünüyorum elektrik ve hybrid icin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Araçla ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum..

    Ben güya hanıma aldım ama aslında kendime aldım
    Belki denk gelmişsinizdir w214 yeni E serisine geçtim. Tam bir hayal kırıklığı olduğu için hemen hanımın arabayıda değiştirdim.
    Daha önce F45 kullandığımızdan bu araçların Bmw nin en f/p aracı olduğunu biliyordum , bu yüzden özel olarak bir tane 2.20i buldum ve aldım. Açıkcası Türkiyede ki en dolu U06 olduğu için oldukça tatmin etti. E serisinden çok daha dolu, çok daha performanslı . Özelllikle oyuncaklı oluşu beni çok mutlu etti..
    Alınca komple ppf yaptırdım, ee tabi kışlık lastik ee birde Bende garantisini +3 sene uzattım alır almaz iyi para harcadık en az 3 sene biner,servisten başka yerede götürmem ,kazasız belasız bineriz inşallah

    Tek sıkıntı biraz rüzgar sesi aldığını düşünüyorum, tabi birazda E deki akustik camdan sonra bunu hissetmem normal ama inanın arabaya bayılıyorum, hafta sonu sürmek için sabırsızlanıyorum.

    Umarım sizde memnunsunuzdur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenxoca -- 17 Aralık 2024; 23:2:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Hocam, sizinle hemfikirim; fiyat/performans açısından güzel araç; iyi ki satın aldık.

    Fakat satın aldığımız devre biraz sıkıntılı idi. 2022 model aracı 2023 senesinde yaklaşık 6.000km’de satın aldık ve yenisinin liste fiyatını ödedik; hatırlarsınız o zamanlar araç bulma sıkıntısı vardı.

    Gözüme çarpan bazı noktalar (bilhassa G30’a nazaran). Sol ön koltuk elektrikli pozisyon ayarlamalı, hafızalı. Sağ ön koltuk komple manuel mekanik ayarlamalı. Maliyetten tasarruf. Koltuk kafaları elektrik kumandalı yukarı-aşağı ayarlanamıyor diye hatırlıyorum; G30’da bu mümkündü.

    Sol ve sağ ön camlar yarı açık iken, düşük hızlarda seyir halinde bir tıkırtı duyuyorum. Yetkili servise götürdüm ama problem devam ediyor. Camlar tam kapalıyken veya tam açıkken bu tıkırtı sesi çıkmıyor.

    Çift kavramalı şanzıman yerine keşke tam otomatik ZF şanzıman olsaydı. Sitenin çıkış kapısı hafif yukarı doğru rampalı; çapraz yönden sağlı sollu araçlar geçiyor; rampayı çıkarken yol vermek için duruyorum sonra tekrar gaza bastığımda çift kavrama bayağı silkeliyor; hele start-stop devreye girerse sıkıntı artıyor. Bu sebeple siteden çıkmadan önce Sport mod’a basıyorum ki bari start-stop ile uğraşmayayım. Rampa çok kısa bir mesafede; Auto-hold’u aktif etmek çözüm değil. Çift kavramanın limitasyonunu hissettiğim bir durum ve her arabayı sürdüğümde siteden çıkışta meydana geliyor.

    Pozitif noktalar; hareketli panelden Head-up Display başarılı. Radar sensörlü adaptif hız sabitleme başarılı. Elektrikli bagaj güzel; benim G30 düşük donanım olduğu için bagaj kol kuvveti ile kapanıyor :). Fakat geçende Maslak’ta bir otoparkta arkayı duvara yanaştırdım; bagaj elektrikli açıldığında duvara sürttü ve durdu; neyse ki hasar yok gibi. Ayak sallayarak bagajı bazen açabiliyorum; bazen de mümkün olmuyor. Bana hitap eden bir özellik değil. Harbon Karman (Harman Kardon :) müzik sistemi güzel, yahşi. G30’da Harman’ın bir alt seviyesi olan premium sound system var; gerçi o da fena değil.

    Klimanın daha çok tuşlu sistem olmasını isterdim fakat yeni modellerin tamamında LCD panel üzerinden ayar yapılıyor. G30’da USB girişe içinde MP4 video dosya flash bellek bağlayınca NBT ekran üzerinden (seyir halindeyken de) video klip izleyebiliyordum. U06’da USB-C girişler var ve flash bellek üzerinden video izlemek mümkün değil diye biliyorum (doğru mu?). U06’da onca büyük panel LCD ekran var; keşke bu ekranda video izlenebilseydi.

    Biraz uzun bir yazı oldu. Sonuç itibarı ile sürüşü keyifli ve verilen parayı hakeden bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sk67a -- 21 Aralık 2024; 22:13:54 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Forumdaşlar; konsolda telefonu nasıl konuşlandırıyorsunuz? Havalandırma mazgallarına telefon tutacağı pek yerleşmiyor. Telefonu nereye sabitliyorsunuz? (Kablosuz şarj bölmesi dışında - orası çok aşağıda kalıyor).

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Hocam valla mazgala telefon sabitlemekten nefret ediyorum , çook eski aracım 2004 model skoda octavia da o mazgallar çıtır çıtır kırılıyordu , sanırım 20 yıl öncesinden fobi oldu o yüzden mazgala telefon takmaya karşıyım…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Hocam aracınızda telefon nerede duruyor sürüş esnasında?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Ben apple car play bağlı olduğundan şarja takıp aşağıya koyuyorum

    Fakat şimdi siz diyince dikkatimi çekti , aşağıyada resmi koyuyorum , havalandırma ızgaraları değişikmiş, baya kalın, geçmeli bir şey takılmaz , buna özel bir şey bulmak lazım


    BMW 2 Serisi Yeni Active Tourer (U06)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Hocam ben şöyle bir çözüm buldum; ekranın arkasına yapışan, açısı ayarlanabilir mıknatıslı tutacak. Foto paylaşıyorum.



    BMW 2 Serisi Yeni Active Tourer (U06)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sk67a S kullanıcısına yanıt
    Evet en iyi çözüm bu , iyi bulmuşsunuz, başka da cama vantuzlulardan olabilir ama eğimden çok uzak kalır zor olur…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.