Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (3522. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
70.450
Cevap
504
Favori
4.452.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
47. Sırada  bugün en iyi #19
Sayfa: önceki 35193520352135223523
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  BMW 3 serisi (F30)

    yine bir temizlik sonrası;)

  • dentist-1 D kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim ilginiz için.
    Peki bej suni deri temizliği için hangi ürünü önerirsiniz? Şöyle çok ovmadan sürtmeden kullanımı pratik bir ürün arıyorum, çok şey istiyorum sanırım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaydarBasak -- 14 Ekim 2024; 23:16:54 >
  • Merhabalar,
    F30 makyajlı kasa bakmaktayım. Konuyu da biraz okudum ve kafam çok karıştı. Sizlerin değerli tecrübelerine ihtiyacım var arkadaşlar.

    1-) Normalde 3.18 bakıyordum n13'ün sorunları nedeniyle ama bu konu içerisinde baktığımda da 320ied'nin o kadar da sorunlu olmadığı yazılmış kafam karıştı. B38 deki turbo sorununu biliyorum ancak n13 daha sorunlu diye duymuştum. Bu bilgi doğru değil midir?
    2-) Agresif kullanmayan birisi için 3.18 mi 320ied mi önerirsiniz?
    3-) Baktığım araçlar 60-80 bin km bandında. (Yetkili servis bakımlı)
  • onkuba kullanıcısına yanıt

    Millet N13'e çamur atıyor ama N13'ün arızaları artık herkes tarafından ezberlendi ve direkt nokta atış bulunup makul bir şekilde çözülebiliyor.

    Fakat B38'de hala sürpriz şeyler var ve çıkan arızalar daha pahalı şekilde çözülüyor.


    Ben her marka her modelin 3 silindirlisinden uzak durmak gerek diyorum.


    Yetkili servis bakım geçmişi olması da çok iyi bir şey.

    320ied, yetkili bakımlı, mümkünse yere basılmamış orijinali ile oynanmamış Luxury Line paket güzel olabilir.

    M Sport'lar biraz ayağa düştü sanki herkes Çin malı malzemelerle dönüşüm yaptığı için.

  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam yorumunuz için. Videonuzu da biraz izledim, tamamını da gün içinde izleyeceğim.

    Çok masraf açsın da istemiyorum. Hatta mümkün oldukça sunroofsuz araç bakıyorum. Çünkü o ayağa düştü dediğimiz kitle sunroof olmayınca almıyor genelde.
  • ilk sahibinden sorunsuz ise alınır içiniz rahat kullanırsınız. 10yıl 320 ied kullanıyorum ekonomi ve performansı çok iyi vazgeçemiyorum arabamdan:)

  • Merhaba

    F30 aracımı sattım. Kış lastiklerimi satıyorum. Öneririm güzel lastikler.

    İlgilenenler için ilan:

    https://www.sahibinden.com/s/CacjMYFP
  • Bakımlı bir n13'ten korkmayın bence de. 4 yılı dolduruyorum, araçtan şikayetlerim hiçbir zaman mekanik olmadı, inşallah olmaz da. Şikayetlerim genelde kasa kaynaklı trim sesi vs. gibi şeyler oldu. Denildiği gibi bütün kronikleri biliniyor ve çözümleri basit. Parça fiyatları da nispeten uygun. Major bir problemi yok, major probleme sebebiyet verebilecek ihmal edilmiş minor problemler var diyebilirim araştırdığım kadarıyla.
    Atıyorum sıcak çalışmadan dolayı turbo hortmunuz iyice kavladı, 6 ayda, senede bir açıp kondisyonuna bakamadınız, çatladı emiş kaybını farkedemediniz, araç da uyarı vermedi, en sonunda kopan parçalar turbonun içine emilerek hasar verdi gibi dıdısının dıdısı. Ne kadar sorunsuz kullananlar olsa da yüklemeye pek elverişli değil.
  • Teşekkürler. Uygun bir 320ied bulursam ona da bakarım artık.
  • arkadaşlar benim de bir sorum var, kardeşime 3.18i 2017 model bir araç bulduk.


    triger ne kadar süre içerisinde değişmeli?


    Ve almadan önce sormamız gereken kronik sorunları ya da ''bu sorulmadan alınmaz'' dedikleriniz sorular var mıdır?



    teşekkürler şimdiden.

  • AslanAvda kullanıcısına yanıt

    Triger zincirinde standart bir km yok. Ses gelmeye başlayınca bakılır, o da 200 bin km üstünde belki...

    Radyatör su kabında kırmızı antifriz varsa almayın, her yere her parçaya zararlı kırmızı antifriz BMW'de. Mavi renkli olmalı.

    Eğer sebebi belli olmayan bir su kaçağı varsa turbo manifolt tümleşik parçası arızalı demektir. Yekpare olduğu için tamir olmuyor, komple değişiyor. 90 bin civarı bir parça. En önemli sıkıntısı bu. Sabit bir km aralığı yok ama 130 bin km den sonra tetikte bekleyin hiç değişmediyse sizden önce.


    BMW alırken en önemli şey bakım geçmişinin size sunulabilir olması ve sahibinin genel tavrı ile hassasiyetidir.

    Hassasiyet de sürekli arabanın dışını jantını silmek yarasa rüzgarlık ayna kapağı takmak vs. değildir.

  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim ustam, yazdıklarınıza dikkat edeceğim.
  • 2016 model f30 40. yıl aracımı bakım için servise bırakmıştım, hava yastığı için BMW'nin geri çağırması varmış, ücretsiz değiştirdiler, haberiniz yoksa götürün diye paylaştım arkadaşlar

  • mcanerg M kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler hocam, detay verebilir misiniz.

  • flypow3r kullanıcısına yanıt
    https://www.bmw.com.tr/tr/topics/offers-and-services/personal-services/bmw-gonullu-geri-cagirma-sorgusu.html linke şasi no girdiğinizde geri çağıma var ya da yok diye bilgilendirme veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fast_athlete -- 15 Kasım 2024; 22:6:16 >
  • onurarmutcuoglu kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    2016 3.20ied

    Bobin ve buji için hangi marka önerirsiniz?

    bir de bunların değişimi yakıt tüketimini düşürür mü?

    İst şehiriçi için ort 11 lt normal midir?sizlerde kaç?

  • Kolay gelsin,


    320i ED araç arka tekerlek kısım dsc off'ken alttan otopark demirine çarptı özellikle sağ tekerlek ve altı girdi. Hemen vermedi ama ertesi gün marş basınca "Sürüş Dengelemesi" uyarısı verdi. Aracı kapatıp açınca uyarı gidiyor ama sürüş esnasında tekrar çıkıyor kalıcı olarak. Arızası ne olmuş olabilir? Çarpmadan kaynaklandığına eminim daha önce yoktu 15 km gibi bir hızla çarptı.


    Sensörler? Parça değişimi? Maliyetli bir şey midir? Bİlgisi olan arkadaşar aydınlatırsa çok sevinirim.

  • gKs3444 G kullanıcısına yanıt

    Ben usta tavsiyesiyle bunlarla yeniledim.

    https://www.parbulo.com/yedek-parca/atesleme-bobini-e60-70-90-f01-10/26043

    Bir şikayetim yok.

    Trafikli trafiksiz karma tüketimim 8'i geçmez. 7.7 7.8 bandında çoğunlukla. Sadece trafikli ortamda 10 litreler normaldir diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flypow3r -- 23 Kasım 2024; 14:58:29 >
  • gKs3444 G kullanıcısına yanıt
    Bobin için Orjinal BMW logolu ya da Delphy (OEM üretici) buji içinse NGK. Ateşlemedeki problemler yakıt tüketimini doğrudan etkiler. Kullanım tarzınızı bilmemekle birlikte benim için yüksek bi tüketim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gota7x

    Kolay gelsin,


    320i ED araç arka tekerlek kısım dsc off'ken alttan otopark demirine çarptı özellikle sağ tekerlek ve altı girdi. Hemen vermedi ama ertesi gün marş basınca "Sürüş Dengelemesi" uyarısı verdi. Aracı kapatıp açınca uyarı gidiyor ama sürüş esnasında tekrar çıkıyor kalıcı olarak. Arızası ne olmuş olabilir? Çarpmadan kaynaklandığına eminim daha önce yoktu 15 km gibi bir hızla çarptı.


    Sensörler? Parça değişimi? Maliyetli bir şey midir? Bİlgisi olan arkadaşar aydınlatırsa çok sevinirim.

     BMW 3 serisi (F30)

    Tahmini olarak söylüyorum, fotoğraftaki 19 numaralı DSC sensörü hasar görmüştür. Tekerlerin hızını okuyan bir sensör, zarar gördüyse bir tekerin sürekli diğer tekerlerden farklı değer göstermesi nedeniyle arıza vermiş olabilir. Orijinal sensör 4.5-5 civarı yan sanayi 500-1000. Sorun buysa kesinlikle orijinal tercih etmenizi öneririm.



    34526791225 ya da 34526884421
    Pulse generator, DSC rear




  • 
Sayfa: önceki 35193520352135223523
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.