yine bir temizlik sonrası;) |
BMW 3 serisi (F30) (3522. sayfa)
-
-
Çok teşekkür ederim ilginiz için.
Peki bej suni deri temizliği için hangi ürünü önerirsiniz? Şöyle çok ovmadan sürtmeden kullanımı pratik bir ürün arıyorum, çok şey istiyorum sanırım :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaydarBasak -- 14 Ekim 2024; 23:16:54 > -
Merhabalar,
F30 makyajlı kasa bakmaktayım. Konuyu da biraz okudum ve kafam çok karıştı. Sizlerin değerli tecrübelerine ihtiyacım var arkadaşlar.
1-) Normalde 3.18 bakıyordum n13'ün sorunları nedeniyle ama bu konu içerisinde baktığımda da 320ied'nin o kadar da sorunlu olmadığı yazılmış kafam karıştı. B38 deki turbo sorununu biliyorum ancak n13 daha sorunlu diye duymuştum. Bu bilgi doğru değil midir?
2-) Agresif kullanmayan birisi için 3.18 mi 320ied mi önerirsiniz?
3-) Baktığım araçlar 60-80 bin km bandında. (Yetkili servis bakımlı) -
Millet N13'e çamur atıyor ama N13'ün arızaları artık herkes tarafından ezberlendi ve direkt nokta atış bulunup makul bir şekilde çözülebiliyor.
Fakat B38'de hala sürpriz şeyler var ve çıkan arızalar daha pahalı şekilde çözülüyor.
Ben her marka her modelin 3 silindirlisinden uzak durmak gerek diyorum.
Yetkili servis bakım geçmişi olması da çok iyi bir şey.
320ied, yetkili bakımlı, mümkünse yere basılmamış orijinali ile oynanmamış Luxury Line paket güzel olabilir.
M Sport'lar biraz ayağa düştü sanki herkes Çin malı malzemelerle dönüşüm yaptığı için.
-
Teşekkür ederim hocam yorumunuz için. Videonuzu da biraz izledim, tamamını da gün içinde izleyeceğim.
Çok masraf açsın da istemiyorum. Hatta mümkün oldukça sunroofsuz araç bakıyorum. Çünkü o ayağa düştü dediğimiz kitle sunroof olmayınca almıyor genelde. -
ilk sahibinden sorunsuz ise alınır içiniz rahat kullanırsınız. 10yıl 320 ied kullanıyorum ekonomi ve performansı çok iyi vazgeçemiyorum arabamdan:)
-
Merhaba
F30 aracımı sattım. Kış lastiklerimi satıyorum. Öneririm güzel lastikler.
İlgilenenler için ilan:
https://www.sahibinden.com/s/CacjMYFP -
Bakımlı bir n13'ten korkmayın bence de. 4 yılı dolduruyorum, araçtan şikayetlerim hiçbir zaman mekanik olmadı, inşallah olmaz da. Şikayetlerim genelde kasa kaynaklı trim sesi vs. gibi şeyler oldu. Denildiği gibi bütün kronikleri biliniyor ve çözümleri basit. Parça fiyatları da nispeten uygun. Major bir problemi yok, major probleme sebebiyet verebilecek ihmal edilmiş minor problemler var diyebilirim araştırdığım kadarıyla.
Atıyorum sıcak çalışmadan dolayı turbo hortmunuz iyice kavladı, 6 ayda, senede bir açıp kondisyonuna bakamadınız, çatladı emiş kaybını farkedemediniz, araç da uyarı vermedi, en sonunda kopan parçalar turbonun içine emilerek hasar verdi gibi dıdısının dıdısı. Ne kadar sorunsuz kullananlar olsa da yüklemeye pek elverişli değil. -
Teşekkürler. Uygun bir 320ied bulursam ona da bakarım artık. -
arkadaşlar benim de bir sorum var, kardeşime 3.18i 2017 model bir araç bulduk.
triger ne kadar süre içerisinde değişmeli?
Ve almadan önce sormamız gereken kronik sorunları ya da ''bu sorulmadan alınmaz'' dedikleriniz sorular var mıdır?
teşekkürler şimdiden.
-
Triger zincirinde standart bir km yok. Ses gelmeye başlayınca bakılır, o da 200 bin km üstünde belki...
Radyatör su kabında kırmızı antifriz varsa almayın, her yere her parçaya zararlı kırmızı antifriz BMW'de. Mavi renkli olmalı.
Eğer sebebi belli olmayan bir su kaçağı varsa turbo manifolt tümleşik parçası arızalı demektir. Yekpare olduğu için tamir olmuyor, komple değişiyor. 90 bin civarı bir parça. En önemli sıkıntısı bu. Sabit bir km aralığı yok ama 130 bin km den sonra tetikte bekleyin hiç değişmediyse sizden önce.
BMW alırken en önemli şey bakım geçmişinin size sunulabilir olması ve sahibinin genel tavrı ile hassasiyetidir.
Hassasiyet de sürekli arabanın dışını jantını silmek yarasa rüzgarlık ayna kapağı takmak vs. değildir.
-
teşekkür ederim ustam, yazdıklarınıza dikkat edeceğim. -
2016 model f30 40. yıl aracımı bakım için servise bırakmıştım, hava yastığı için BMW'nin geri çağırması varmış, ücretsiz değiştirdiler, haberiniz yoksa götürün diye paylaştım arkadaşlar
-
Bilgilendirme için teşekkürler hocam, detay verebilir misiniz.
-
https://www.bmw.com.tr/tr/topics/offers-and-services/personal-services/bmw-gonullu-geri-cagirma-sorgusu.html linke şasi no girdiğinizde geri çağıma var ya da yok diye bilgilendirme veriyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fast_athlete -- 15 Kasım 2024; 22:6:16 > -
Merhaba
2016 3.20ied
Bobin ve buji için hangi marka önerirsiniz?
bir de bunların değişimi yakıt tüketimini düşürür mü?
İst şehiriçi için ort 11 lt normal midir?sizlerde kaç?
-
Kolay gelsin,
320i ED araç arka tekerlek kısım dsc off'ken alttan otopark demirine çarptı özellikle sağ tekerlek ve altı girdi. Hemen vermedi ama ertesi gün marş basınca "Sürüş Dengelemesi" uyarısı verdi. Aracı kapatıp açınca uyarı gidiyor ama sürüş esnasında tekrar çıkıyor kalıcı olarak. Arızası ne olmuş olabilir? Çarpmadan kaynaklandığına eminim daha önce yoktu 15 km gibi bir hızla çarptı.
Sensörler? Parça değişimi? Maliyetli bir şey midir? Bİlgisi olan arkadaşar aydınlatırsa çok sevinirim.
-
Ben usta tavsiyesiyle bunlarla yeniledim.
https://www.parbulo.com/yedek-parca/atesleme-bobini-e60-70-90-f01-10/26043
Bir şikayetim yok.
Trafikli trafiksiz karma tüketimim 8'i geçmez. 7.7 7.8 bandında çoğunlukla. Sadece trafikli ortamda 10 litreler normaldir diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flypow3r -- 23 Kasım 2024; 14:58:29 > -
Bobin için Orjinal BMW logolu ya da Delphy (OEM üretici) buji içinse NGK. Ateşlemedeki problemler yakıt tüketimini doğrudan etkiler. Kullanım tarzınızı bilmemekle birlikte benim için yüksek bi tüketim. -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X